Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jyväskylän Kesäinen-miitti  (Luettu 36623 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #45 : 20.08.2010 18:45:55 »

Jos sinne Sohwiin mennään - mitä kannatan - niin iltapäivä voisi olla parempi. Hieman rauhallisempaa.

Niin mitä mieltä olette paikasta? Sohwin kabinettiin mahtuu kai jotain 12, joten luulen että kaikki halukkaat pääsee mukaan. Siinä ja siinä tarviiko mitään erillistä ilmoittautumista.

Toinen hyvä aihe mikä voisi olla, on edelleen se auringonpaluu. Ihan kokonaan kun ei saatu kesämiitissä sitä käsiteltyä... Wink
tallennettu
pat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #46 : 20.08.2010 20:32:18 »

Hei!
Minäkin olisin innolla tulemaan uutena mukaan miitinkiin.Kiva olisi tutustua Jkl alueella vertaisiin ja vaihdella ajatuksia. 25.9. kait olis se pvä mutta missä tapaaminen olisi.Täältä kaiketi saan siihen vastauksen.Mutta näkymisiin syyskuussa. Cheesy
tallennettu

Aurinko,Merkurius,Chiron Vesimiehessä
Nouseva Skorpioni
Vesta,Juno,Jupiter,VenusJousimiehessä
Pallas,Kuu,Mars,Saturnus,Ceres Kauriissa
Pluto ja Uranus Leijonassa
Merkurius Skorpionissa ac:lla

Valkoinen Galaktinen Peili
thuja8
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #47 : 22.08.2010 01:58:23 »

Täysin komppaan Nousukuuta  Wink Sohvi hyvä paikkana (kun ei enää päästä puistoilemaan...), saapi syödä ja juodakin, jos haluaa  coolsmiley Oisko klo 16 hyvä aika? Ja juu - mun mielestä kans auringonpaluut ei oo vielä täysin hallussa  idiot2 joten eiköhän siinäkin aihetta vielä riittäisi??
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #48 : 22.08.2010 16:26:05 »

Tervetuloa mukaan, Aki no uta ja pat! Ja muutkin rohkeasti mukaan vaan, vaikka ei siinä nyt niin kauheasti sitä rohkeutta edes tarvitse Smiley

Minun puolesta jo klo 14 olisi hyvä. Mutta 16 myös ok.

Niin siis Sohwi on ruoka/juomaravintola Jyväskylän Yläkaupungilla. Kabinetti on suht. hiljainen silloin kun musiikki ei ole vielä kovin kovalla. Maksua kabinetin käytöstä ei tule, kuluina on ainoastaan jokaisen omat ravintolakulut.

Voisin vaikkapa ensi viikolla varailla sen kabinetin ja selvyyden vuoksi laittaa uuden ilmoittautumisketjun. Saa toki joku muukin sen tehdä jos haluaa.
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #49 : 23.08.2010 14:01:15 »

Kertokaahan muutkin mikä olisi mielestänne hyvä kellonaika tapaamiselle.
tallennettu
Aki no uta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #50 : 25.08.2010 22:10:28 »

Hei! Odotan työvuorolistaa vielä, mutta pystyn lupaamaan itseni ainakin klo 18 paikalle. Jos mul ei ole silloin töitä niin pääsen jo aiemmin. Kai sitä otetaan sitten kaikki omat kartat mukaan!!! Odotan kovasti Smiley

tallennettu

aurinko, merkurius, jupiter, saturnus - neitsyt
kuu - kaksonen
asc., neptunus - jousimies
venus - rapu
mars, uranus - skorpioni
pluto - vaaka
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #51 : 26.08.2010 10:57:30 »

Joo syntymäkartta ainakin mukaan, ja jos otetaan se auringonpaluu teemaksi, niin sitten myös auringonpaluukartta (tai useammallekin vuodelle jos haluaa). Paras taitaa olla yhdistelmäkartta jossa on sekä syntymä- että AP-kartta samassa. Sen saa ainakin astro.com:sta, kannattaa valita vaihtoehto "Natal + Solar Return chart, with houses *". Tämän opin viime miitissä Wink

Mites Emelia, haluatko jatkaa auringonpaluuaiheesta? Minusta ainakin se olisi hyvä aihe ja etenkin kun meillä on sen aiheen asiantuntija! coolsmiley
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #52 : 31.08.2010 21:15:34 »

Juu, toki voidaan jatkaa Auringon Paluista mikäli minulle ei tule estettä...

Eli kaikille jotka eivät olleet edellisessä miitissä ja aihe kiinnostaa tiedoksi, kotisivuiltani http://emelia.suntuubi.com/?cat=23 löytyy aiheeseen liittyvä "paketti" ,jonka voi sieltä käydä tulostamassa.

Minulle voi myös lähettää kysymyksiä valmiiksi, jos on jotain mikä erityisesti askarruttaa omalla kartalla.  Kysymykset s-postiin tai yv:nä.
 Wink
tallennettu

Aki no uta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #53 : 31.08.2010 22:26:05 »

Ihanaa, kiitos Emelia kaikesta vaivannäöstä ylipäätään! Minä olen tasoltani luullakseni sellainen, että on hyvät itseopitut perusteet, mutta siitä pitäisi päästä vielä paaaaaljon syvemmälle. Esim. auringonpaluukartankin ymmärrän vaan jotenkuten idealta. Ei se haittaa jos sen suhteen en oikeen pysy teidän matkassa, koska viime kertaisia on ehkä turha toistaa minulle, vaikka mulle sekin kävisi. Kyllä siinä sitten oppii matkatessa mukana. Yritän ottaa kuitenkin asioista viel enemmän selvää ennen miittiä. Ku on muutenki ollu useamman vuoden tauko näiden asioiden harrastamisessa. Kiinnostustani en voi vähätellä Wink
tallennettu

aurinko, merkurius, jupiter, saturnus - neitsyt
kuu - kaksonen
asc., neptunus - jousimies
venus - rapu
mars, uranus - skorpioni
pluto - vaaka
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #54 : 01.09.2010 15:18:04 »

Laiton eilen päivällä postia Sohwiin ja tänään uudestaan (huomaa että on NE viikot menossa...). Ihan vaan laitan tässä siltä varalta tiedoksi, ettei tule tehtyä varausta useammalta käsin... Avaan sitten uuden topicin kunhan tuo varaus on tehty.
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #55 : 01.09.2010 18:00:07 »

Koko päivä olikin varattuna kuuteen asti joten varasin sitten kuudesta kahdeksaan, kuten toisesta aiheesta näkyykin. Mikä lie heillä sähköpostissa tai koneissa ( merkurius R) mutta soittamalla se selvisi. Saapa nähdä mitä kommelluksia tässä vielä tulee, minulla ainakin on ollut melkoisesti sähläysenergiaa. Miitin aikaan se onkin ollut hetken jo etenevässä suunnassa mutta vaikuttaahan se vielä vähän silloinkin.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: