Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hei  (Luettu 4387 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
marita.r
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
Hei
« : 25.10.2005 12:27:04 »

Ihan uutena jäsenenä ja ihan ensimmäistä kertaa kirjoittelen tällaiseen foorumiin. Jos tämä nyt näin onnistuu Huh
Eli olen aikas tyypillinen kalanainen. Koska en koskaan opi sanomaan ei apuatarvitseville ja toisethan sitä osaavat käyttää niin mun on parasta opetella tulkitsemaan itseäni paremmin jotta en ihan loppuun kulu Smiley
Hyviä neuvoja vastaanotetaan ja yritetään niistä jopa jotain oppia Smiley
tallennettu
pikkuveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Silmät ovat sielun peili. Mulle ne on vain silmät!


Profiili
« Vastaus #1 : 25.10.2005 14:50:32 »

Smiley

Hei Marita!

Tottakai onnistuu, ja tervetuloa! Hassua että mainitsit tuon hyväsydämisyytesi muille apuatarvitseville, sillä vaikken itse horoskoopiltani Kalat olekaan niin aina sitä jotenkin sotkeutuu auttamaan muita. Niin kuin nyttenkin. En minä mikään varsinainen yhden miehen vastaanottokomitea ole, mutta jotenkin minusta tuntuu kivalta moikata tänne astron foorumiin "eksyneitä", jotka itse astuvat esiin pimeästä.

Ainakin minusta se olisi kiva jos joku sanoisi heippa, myös takaisin.  Smiley

Kerropa muuten lisää tyypillisestä kalanaisesta, sillä nousevana neitsyenä mulle vissiin muka just kalanainen olis ihanteellinen kumppani.  Wink

Ei mut tosissaan kerro ihmeessä itestäs. Mitä muita aspekteja?

Ite oon  aurinko  kaksosetaskendentti neitsyt ja  kuu oinas
tallennettu

-ignorents are the blessed ones...

SO WATTA FUCK ARE WE THEN!?

 aurinko + merkurius kaksosetaskendentti neitsytkuu oinasvenus + mars harka
Keho
Vieras
« Vastaus #2 : 25.10.2005 14:56:11 »

Tervetuloa omastakin puolestani nyt, kun sen kalanaisen tuosta luin, sillä sehän olen minäkin.  smitten Eli se "tyypillinen" auttaja.  :Smiley
tallennettu
Fish
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #3 : 25.10.2005 19:42:23 »

Ihan uutena jäsenenä ja ihan ensimmäistä kertaa kirjoittelen tällaiseen foorumiin. Jos tämä nyt näin onnistuu Huh
Eli olen aikas tyypillinen kalanainen. Koska en koskaan opi sanomaan ei apuatarvitseville ja toisethan sitä osaavat käyttää niin mun on parasta opetella tulkitsemaan itseäni paremmin jotta en ihan loppuun kulu Smiley
Hyviä neuvoja vastaanotetaan ja yritetään niistä jopa jotain oppia Smiley
Hei! Onks muitakin?Huh ShockedMyös aito kala-nainen ilmoittautuu!!
Tervetuloa, "kohtalotoveri"!! Smiley
tallennettu

Aurinko  Kalat 
Kuu  Härkä 
Nousu Vaaka
marita.r
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #4 : 26.10.2005 11:19:13 »

Kiitos kaikille jotka vastasivat Kiss Todella mukava liittyä foorumiin kun tuntee olevansa tervetullut. Kertoilen kyllä itsestäni ja noista merkeistä kun ehdin tähän systeemiin tutustua. Nyt pitänee taasen valmistautua työpäivään ja -iltaan. Ensi kuun toisella viikolla viimeistään kirjoittelen enemmän kun jään muutamien viikkojen sairaslomalle niin silloin on aikaa. Hyvää päivän jatkoa kaikille Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: