Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Venus kauriissa  (Luettu 31570 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
MiiaMarika
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #30 : 25.09.2014 08:53:44 »

Mä olen nyt vasta löytänyt tän astro foorumin. Minullakin venus kauriissa . Isäni,ex ex ja nyk ovat kaloja,nousevia rapuja,joista myös nykyisellä on venus kauriissa. Kyllä ihan itsestäni luin,kun tän koko keskustelun läpi kävin. Smiley.

Mua seuraa kalojen karma ( käytän sanontaa kirous) . Järjettömyys ei oikein sovi kauriin kylmän  luonteen järkeen. kysyin kerran yhdeltä astrologilta kuinka näin onkin,hän sanoi,että multa puuttuu synt kartalta kaikki vesi,joten ilmennän sitä ulkopuolelta. Äitini on myös kala.
Itse toimisin mieluiten ihan eri merkkien kanssa,mutta näillä mua pommitetaan.. Eikä todellakaan kivuttomasti. Kun ei järjen hiventä.. idiot2
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #31 : 22.11.2014 20:56:12 »

Me Venu- kauriit ja varsinkin ne joilla vielä Saturnus siinä vaikuttaa, niin yleensä koemme olomme turvattomaksi liian liehittelyn kohteena. Se saa meidät epäilemään onko tyyppi ollenkaan tosissaan, sillä me ainakin olemme ja siksipä olemmekin niin totisia.  :Smiley Muutenkin flirttailu on epämääräistä ja omituista ja mikseivät ihmiset voi vaan käyttäytyä normaalisti, lähetyä toista normaalisti.  Tongue Venus kauris ei näytä tunteitaan ellei ole varma toisen tunteista tai niiden laadusta ja siksi potentiaaliset partnerit joutuvat sanattomaan testiin. Kuinka tätä ihmistä pääsee lähelle? Yksi päivä tuli mieleen, että venus-kauris on kuin munasolu jonka ympärillä kuhisee siittiöitä mutta vain yksi onnekas pääsee läpi kun löytää oikean kohdan. Tätä kohtaa ei tietenkään kenellekkään kerrota vaan jos henkilö on venus-kauriille tarkoitettu niin sittenhän hän (näin myö oletamme) osaa kohdella meitä luonnostaan niin, että asiat vain lutviutuvat. Vaikea selittää, mutta ehkä ymmärtänette mitä tarkoitan.  :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: