Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: JÄÄKIEKKOILIJOIDEN VAIMOJEN DATOJA?  (Luettu 4166 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tiina61
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« : 28.04.2010 10:46:02 »

Aamusella näin unta jossa pohdin, että pitäisi ryhtyä tutkimaan jääkiekkoilijoiden ja jalkapalloilijoiden kumppanien syntymäaikoja. Koin unessa että itse olen ja elän samanmoisessa tilanteessa kuin ko. pelaajien vaimot, vaikka sinkku olenkin. Tai koin että mun kartta venuksen, marsin ja kuun kohdalla vois olla samantyyppinen kuin naisilla , jotka sitoutuneet pelaajiin.

Ongelma nyt, siis päivätajunnassa on se että en seuraa urheilua nimeksikään, joten en tiedä edes pelaajien nimiä saatikka vaimojensa datoja.  Lips Sealed

Oisko kellään  plakkarissa tietoa henkilöistä tai jopa synt.ajoista ko aiheeseen liityen?? :Smiley
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1 : 29.04.2010 11:56:21 »

Onko  joku läheisesi jonkin sortin "peluri"?
Puuhaa jtn hämärää tai pelailee pelejä omaan päästäkseen pyrkimykseensä.
Ja sinä tarvitset ymmärrystä tähän..
Tai sitten se voisi olla jokin ryhmä ihmisiä (työpaikalla, harrastuksessa/koulussa, ystäväpiiri tms.)
joka jättää sinut vähän varjoon, sivustaseuraajaksi (pelaajan vaimo). Liittyen tunteisiisi (Kuu) ja jotenkin Venukseen ja Marsiin.. Tutki tämän hetken transiittejasi koskien noita.

Ja ei kyllä ole tietoa.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
tiina61
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #2 : 29.04.2010 12:49:05 »

No niinpä...tulkitsit näköjään untani kohdilleen. Olen nim. vuosi sitten muuttanut maalle ja olen ollut todella ymmälläni naapuri-ihmisten käyttäytymisestä ja suhtautumisesta. Omituisia liittoutumia on todella ympärilläni ja suoranaista kiusaamista on ollut ilmassa. Siinä on mennyt puurot ja vellit sekasin ja olen kokenut eristäytymistä ja ylikävelyä.
Mulla myös aikamoiset transiitit päällä:         pluto aspect_opp aurinko, merkurius
                                                             neptunus aspect_squ kuuaspect_opp mars
                                                             saturnus aspect_squ aurinkomerkurius

Eli ei ole rouvalla itsellään ollu oikeen mitään sanottavaa, huuli pyöreenä ihmetellyt tilanteita.
Siinä samassa tietty joutunut miettimään koko elämääni ja ihmissuhteitani ja tutkaillut syntyjä syviä.

Sulla oli kyllä hyvä huomiokyky ja unentulkinta Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 29.04.2010 13:03:27 »

ota se siltä kantilta kuin katsoisit TV sarjaa, ellei jopa Miss Marplea tai muuta maalaisromanttista sarjaa, jossa Kohta Tapahtuu.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
tiina61
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #4 : 03.05.2010 14:47:58 »

Aivan Undecided, sitähän kaupunkiin jääneet tuttavat ihmetelleetkin tapahtuma rikasta tohinaa/sekoilua täällä metsän keskellä...ainakin naapurit täällä "näyttävät välittävän", mitä suuressa kaupungissa ei niin huomioi tapahtuvaksi.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #5 : 03.05.2010 14:54:42 »

Suurten ja pienten paikkojen hyviä ja huonoja puolia :Smiley
Pienessä paikassa olen kokenut parhaiten pärjääväni kun olen joko siinä yhteisössä sisällä tai en sitten Lainkaan eli käyn vain kaupassa jos sitäkään ja asun ihan metsässä. Välimallissa puheet liikkuu.. vaan semmoista se on pikkupaikoissa. Älä välitä, ole rehellinen, mukava itsesi, ja varmasti he jättävät rauhaan.. Ärähdä tai juttele jolleivat jätä. Pidä puolesi (maalaisten kanssa on joskus ihan tarpeen olla kova kuin leijonaemo) ja näytä että sä oot itsesi mielestä varsin hyvä tyyppi - ehkä hekin ymmärtävät sen. Tai jos eivät niin se on heidän murhe.. Cool
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: