Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rakas Pluto  (Luettu 8604 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Electric Eagle
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« : 22.04.2010 09:27:39 »

Tervehdys pitkästä aikaa, onkin vuosia kun täällä viimeksi olen käynyt, vuosituhannen alkupuolella höpöteltiin paljonkin Wink

Pakko avata tuota transitoivaa plutoa, se kun on läsnä elämässä kohtuullisen (=järjettömän) paljon, mutta hyväähän se aina jäljelle jättää - muttei helpolla. Ankara tienviitta tuo on.

Kartalla pluto on DC:llä ja oppositiossa Chironiin, joka on siis AC:llä ja on tuo pluto vielä löyhässä oppositiossa Marsiin, muita aspekteja ei nyt jaksa avata...

2000-luvun taitteessa pluto meni yli  aurinko jupiter-yhtymästä, eikä jäljelle jäänyt entisestä elämästä käytännössä yhtään mitään. Vaihtui työ, elämäntapa, asuinpaikka - ihan kaikki, vaatteetkin.

Sen jälkeen sitten pluto meni yli MC:ltä, ja taas vaihtui duunit, vähän hienovaraisemmin mutta selkeällä ohjauksella kuitenkin, ja samalla tuli kuvioihin ihan uusiakin juttuja tuolta 'näkymättömästä' maailmasta.
Ne ovat kantaneet tähän päivään, mutta taas mennään eteenpäin niin että tukka pölisee ja luu paistaa.

Pluton neliö itselleen meni tuossa välissä jotenkin kevyesti, oli enemmän sisäistä painia itsen kanssa, mut tuo on tämmöiselle plutotyypille aika luontaista muutenkin.

Nyt sitten on päällä pluton neliö AC:lle, ja mielenkiintoisia aikoja elellään. Taas viedään ihan uusiin suuntiin eikä paljoa kysellä. Mielenkiintoista on vaan nyt se, että etukäteen jo 'tietää' mitä tapahtuu, mutta ihmisluontoisena ei sitä kuitenkaan ole ihan valmis jatkuviin suuriin muutoksiin, välillä tekis mieli vähän vaikka levätäkin.

Kymmenisen vuotta on ollut siis pluto transitoimassa yhtymillä ja neliöillä käytännössä jatkuvasti, ja jatkuu vielä vajaat pari vuotta...sitten alkakin Nepparin touhut kun pluto vähän päästää irti.

Nyt kiinnostaa ihan kokemuksina, miten on näkynyt omassa elämässä pluton neliö AC:lle?
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #1 : 22.04.2010 10:28:13 »

No itselläni on ihan syntymäkartalla tuo pluton neliö askendantille ja odottelen muutaman vuoden sisällä pluton oppositiota askendantilleni tapahtuvaksi Smiley

Itse en koe plutoa niin pahana, sillä itselläni on syntymäkartalla monia pluton "kovia" aspekteja:

 pluto  aspect_squ  askendentti
 pluto  aspect_opp  aurinko
 pluto  aspect_opp  kuu
 pluto  aspect_opp  mars
 pluto  aspect_opp  venus
 pluto  aspect_squ  ceres

Tuntuu että elämäni on muutoksen kourissa ihan itsestään  Smiley

Mutta tuo pluton neliö askendantille on meneillään muutamallakin ystävällä, heillä tosin 4.huoneen kautta. Heillä on koti ja perhe kokenut paljon muutosta ja osalle melko rankallakin kädellä, eli ei helppoa aikaa. On ollut remonttia, talosta on ilmennyt ongelmia (putkirikkoa, hometta..), on menettänyt perheenjäseniä onnettomuuksissa..

Eräs ystävä taas elää juuri pluton neliötä askendantille 10.huoneen kautta ja hän löysi viimeinkin sen työn mitä haluaa tehdä. Hän perusti yrityksen ja nauttii elämästään, haasteita toki on yrittäjänä mutta hän saa nautintoa siitä mitä tekee Smiley
Hän pisti muutenkin elämän remonttiin; alkoi urheilla, vaihtoi ruokavaliota ja on nyt laihtunut upeisiin mittoihin Smiley
tallennettu
sham
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #2 : 22.04.2010 17:58:28 »

Huomasin OmaAstrosta, että minulla tulee olemaan  pluto aspect_opp mars lähes koko ajan päällä tämän vuoden marraskuusta ensi vuoden loppuun. Huonetta en tiedä. Olen yrittänyt löytää tietoa tästä. Vähänkö huolestuttaa. En ole mikään mikään riitaisa tyyppi, vaan yleensä peräännyn taistoissa. Tämä on tietoinen päätös ja oppiläksy. Nyt pelkään, että mopo karkaa käsistä. Voisiko joku asiaan perehtynyt auttaa asiassa mihin on varauduttava. Tämän vuoden olen kevennetyssä työssä, toivottavasti saan siitä voimia ensi vuodelle. Vuonna 2012 on sittenkin teemana  neptunus aspect_con venus mutta se on jo sitten sen ajan "murhe". Itsellä on sellainen tuta, että nämä molemmat liittyvät ihmissuhteisiin (en ole perehtynyt astrologiaan) - no ainakin tuo venus.
tallennettu
Joona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #3 : 22.04.2010 20:01:51 »

moi, mulle tulee kans tuo pluton neliö askendassiin marraskuussa vastaan ja kestää ainakin vuoden. Ainakin parista lähteestä on tullut vastaan tulkinta, ettå elämääsi tulee ihminen, josta et pääse eroon ja astro.comissa sanottii, että monet ihmiset menevät naimisiin tämäm transiitin aikana.
Kun täällä asiasta kyselin pluto neliö asc topiikissa asiasta, niin eräs sanoi, että hän oli päätynyt tuona aikana 20 vuoden avioliittoon.
Ilmeisesti tuo transiitti ei todellakaan ole mikään helppo, mutta kuitenkin puhdistava. Itse odottelen aikaa ihan innollakin, vaikka esim. Jos nyt niin sattuisi, että joutuu avioliittoon tai johonkin muuhun vastaavaan, niin ei todellakaan tule olemaan helppoa minulle.
Vähän on miettinyt sitäkin, kun juuri samana päivänä mulla alkaa marsin kolmio venukseen ( mulle se on tarkoittanut ainakin tänä vuonna joka kerta seksiä), jotta kunhan en nyt vaan saattaisi ketää; raskaaksi. Lapsi kai nyt on sellainen mistä ei vaan yksinkertaisesti pääse eroon vaikka kuinka haluaisi.
 Ens vuonna tulee myöskin sitten vastaan pluton yhtymä  mc:lle. Luulenpa, että työnkuva ainaskin muuuttuu jos ei nyt paikka suorastaan vaihdu. Vois kyllä vaihtuakin, kuitenki kohta 10 vuotta samassa paikassa, vaikka eipä silti hyvin mielenkiintoisessa sellaisessa ja on vaikuttanut minun minään mielettömät määrät.
Sori kirj. Virheistä, meinaa hieman nämä kännykän näppäimet olla hankalat. Ihme että oinaslapsen hermot tähän riittää.

tallennettu
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 23.04.2010 09:20:43 »

heh...no joo, kun mulla oli toi 90 asc:iin, niin todellakin, mähän pamahdin paksux ja se liitti meidät exän kanssa yhteen.... Wink
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
sham
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #5 : 25.04.2010 13:20:22 »

Jos rakkautta on tulossa, niin siitä vaan, semmonen kaikki on tervetullutta. Onhan tuota hiljaiseloa ollutkin. Tuo Pluto ja Mars vaan tuo mieleen, että se on repivää ja rankkaa, ja eihän se sitten voi olla rakkautta.
tallennettu
arzie
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81



Profiili
« Vastaus #6 : 09.10.2010 22:45:40 »

Vanha aihe, mutta Plutohan on hidas.

Pluto meni marsin yli... knuppel2
Laittoi elämän perusasiat uuteen kuosiin, muuta ei kerta kaikkiaan ollut tehtävissä. Ja riitoja toi tullessaan ihan riittävästi, siinä on perusrauhallinen luonne koetuksella, ja on kyllä syytä pitää puolensa asioissa joissa kokee olevansa oikeassa, eikä jättää mitään sattuman hoidettavaksi, näin itse koin että olisi pitänyt. Samalla Pluto osoitti oman sinisilmäisyyden ja hyväuskoisuuden alueita. Meni pitkä suhde ja sen seurauksena asuntokin, jälkeenpäin ajatellen ymmärtää että hyvä näin.
tallennettu

aurinko, merkurius, venus skorpioni
nousu kauris
kuu härkä
mars jousimies
helinä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)


Profiili
« Vastaus #7 : 13.10.2010 09:39:26 »

 pluto transiitti  aspect_squ  askendentti tapahtui minulla IC kärjellä  jousimies merkissä noin vuonna 2008.

Työ / koti - tasapainoa oli erittäin vaikea saavuttaa. Uskoakseni molemmilla saroilla vaadittiin/vaadin itse itseältäni liikaa.

"RAKAS Pluto" aiheen alle sopii kuitenkin kertoa minkä lahjan transiitti kuljettuaan jätti.
Olin siis Intensiivisesti  jousimies teemoissa:
- Olin "maailman paras kotihengetär" -> Keittiö meni uusiksi.
- Tykkäsin oikeudenmukaisuudesta (erityisesti tieteen etiikasta/erilaisuuden sallimisesta) -> vaativa työkaveri?
- Olin vaativa itselleni. Henkisyys on raskasta, varsinkin jos tuntuu että muut eivät siihen samalla lailla innostu, vaan leikkivät. -> Burn Out?
 :Smiley  angel  Huh  Embarrassed  Cry  Sad


---> työ meni alta (varmasti myös huonon työilmapiirin ja juonittelujen takia).
---> Ihmettelen yhä miksi muut eivät "uhraudu/henkisty", vaikka itse pidin sitä niin itsestään selvyytenä?

POSITIIVISESTI: voin NYT erinomaisesti vaikka siis taloudessa epävarmuudessa. Jotain rippeitä  pluto  jousimies huumasta on kai vielä jäljellä  :Smiley

 vaikka nythän Kaveri liikkuu  kauris kuvioissa:
  Lips Sealed   police   Cool  coolsmiley   Wink

tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #8 : 14.10.2010 20:15:53 »

Edellisen  pluto aspect_sex aurinko ohituksen mulla meni lujempaa ja paremmin kuin koskaan ennen. Koska Pluto tekee tarkan aspektin vielä kahdesti, sopii kait odottaa jonkinlaista uutta ryntäystä, ellei Saturnus sitten töki tielle. :Smiley
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #9 : 26.10.2010 13:33:34 »

 pluto aspect_squ aurinko aikana palasin melkein vuoden tauon jälkeen yhteen mieheni kanssa, muutettiin saman katon alle  ja lopulta ostettiin unelmien koti. Ei siis pöllömpi vuosi. smitten
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #10 : 26.10.2010 21:29:05 »

Kyllä sitä näköjään pelkällä sekstiililläkin rytisee. Lips Sealed
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #11 : 26.10.2010 22:17:05 »

^Demolition derby, tavallista enemmän katutappeluita viime aikoina, poliiseja ovella, taas kerran muutto edessä (ei kyse kuitenkaan ole tässä tapauksesssa syy-seuraussuhteesta sentään  angel) ja kirjaimellisesti polvet ruvella pitäisi saada aikaiseksi jotain järkevääkin. Lips Sealed Tsiigaan että mihin (tai pikemminkin mihin kohtaa ketä) helvettiin mä olen iskenyt nyrkin kun ei onnistu edes nimen skriivaaminen paperiin.

Ja mä en ole edes viinamäen väkeä.  Huh
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #12 : 26.10.2010 22:33:36 »

Kuulostaa hurjalta tuo mättäminen.... Voin vaan kuvitella eritäin hyvällä mielikuvituksellani, miltä uhrit näyttävät... toivottavasti eivät pahalta...  Undecided
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #13 : 26.10.2010 22:41:33 »

No joo, en mä sentään ole istunut linnatuomioita tapoista kuten jotkut mun tutut.  :Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: