No saako joku minusta jotain mielikuvia?
Mä oon nyt vähän sekasin, että onko tässä ketään, kenen ulkomuotoa minä voisin pohtia, kun taitaa kaikki aikalailla olla jo läpi käytyinä..
Pitkät, hyvin vaaleat tai vaaleennetut hiukset - otsatukka - enemmän neliömäiset kasvot, voimakas leuka - suurehkot siniset silmät, mutta tavallaan syvällä päässä - melko väritön ihon perusväri, siis ei punakka eikä kellertävä, vaan sellanen suomalaisittan "kesänen"-
tykkäät käyttää mustia puseroita, esim mustia poolopuseroita lähellä kasvoja vaikka jotkut on siitä sulle sanonu ettei sovi, itse tykkäät niiden fiilingistä - käytät melko yksinkertasia ja harmoonisia vaatteita, pieniä koruja -
tyylikkäitä joskus korkeempikorkosiakin saappaita-
kesällä tykkäät vaaleesta denimistä ja jopa kukkaleningeistä vaikkei ne ookaan oikein sun tyyliä omasta mielestäsi -
Sinussa on myös usein jotain hyvin pehmeetä ja yks lempieläimistäsi vois olla Kultanen noutaja ?
Olet periaatteessa hoikka ja sulla on voimakas tahto, joten et päästä helposti itseäsi lihomaan, vatsasi on aina ollu littee ja on nytkin, mutta viimesen parin vuoden sisään olet näköjään vähän lihonu ja nyt suunnittelet jotain uutta liikuntaharrastusta -
tykkäät pyöräilystä ja opiskelet kunnianhimosesti mutta rauhallisesti -
Kyl mä aikas hyvin löydän tuosta itteni
Hiukset on juurikin pitkät ja otsatukalla, väri on ihan oma, joka on nyt aikuisiällä tummunu sellaseks keskivaaleaksi. Kasvojen muotoa mun on vaikee arvioida, tuntuu et jostain kulmasta kulmikkaammat ja toisesta kulmasta ovaalit. Silmät syvällä päässä, mutta niiden väri vaihtelee vihreän ja ruskean välillä, enempi vihreät. Ja ihonväri meni kans nappiin, sävyltään hyvin vaalea, en rusketu.
Musta on juu se valtaväri mun paidoissa, housuina yleensä farkut. Pooloista kyllä tykkään, mutta ne aina löydä niitä kaupoista! On niin pitkä selkä ja hoikka runko, että oikeen kokoset muuten on sit sellasia napapaitoja. Toinen vaihtoehto on, et tykkään pitää huivia - sekin lähellä kasvoja
Ja vaatetus on melko yksinkertaista, klassista. Välillä päätän et nyt ostan jonkun villin värisen paidan, mut jotenki se jää sit kuitenkin kaappiin käyttämättä. Ja saappaita rakastan, korkojen käyttöä rajottaa pyörällä ja kävellen kulku jonkin verran varsinkin talvisin. Kesällä kyllä vedän päälle kukkamekkoja, vaikka tosiaan koen et ne ei aina oo mun tyyliä, mutta kun ne on niin suloisia ja tyttömäisiä, että tulee hyvä mieli pukeutua sellasiin!
Pehmeydestä en tiiä, sensuelliksi mua on sanottu. Musta saa ensi silmäyksellä just sellasen kilttityttö -kuvan, joskus se ärsytti, nykyään oon jo hyväksyny et musta vaan loistaa se, ei voi mitään.
Hoikka olen ja aina ollut, ja pitkä. Maha on littee, vaikka painoa tuli viime syksynä useampi kilo, mutta ne oli toivottuja kiloja
Voimakas tahto, suoranainen luupää jos joudun väittelyyn. Opiskelen, hmmm, en tiedä miten mutta sillä tää elämä tällä hetkellä täyttyy.