Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lapset ja astrologia  (Luettu 6740 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« : 12.04.2010 22:27:37 »

Osaatteko sanoa, miten syntymäkartta useimmiten näkyy lapsissa? Käsittääkseni se näkyy lapsella usein hieman eri tavalla kuin aikuisella.
   Jotkut ovat sanoneet, ettei nousumerkki välttämättä näy vielä lapsessa ja että aurinko on korostunut lapsen luonteessa.

Kummipoikani (alle 1 v.) on  sekä askendentti että aurinko leijona. Kovasti ärjyy ja murisee jostain syystä innoissaan ollessaan  Grin
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Joona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #1 : 13.04.2010 00:47:32 »

Ainakin nousevasta vaa'asta väitettiin yhdessä kirjassa, että se alkaisi toimia vasta 25-35 vuoden iässä täysin. Itse olen  aurinko oinas ja varmasti 25 ikävuoteen asti olin yhtä tulta ja tappuraa, sitten alkoi tulla nuo vaakajutut kuviohin ja niitä sitä opettellaan tässä vieläkin Grin

Jostakin luin myös, että kuumerkki korostuisi lapsena ollessa?
Pitäisi kyllä minussa paikkaansa, kun se on vesimies ja itkin aika paljon, sekä olin outo.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #2 : 13.04.2010 07:12:16 »

Minulla muutos oinaasta rapumaisemmaksi alkoi jo 20-vuotiaana suunnilleen. Siihen asti olin melko tyypillinen oinas.
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #3 : 13.04.2010 07:53:20 »

Meillä asustaa  kuu leijona ja  kuu harka
Siis tulisielu sekä jästipää.  Cheesy

Pitää kyllä paikkansa. Toki poika on  aurinko rapu ja  askendentti skorpioni ja herkkisten herkkis. Pohtii pienestä iästään huolimatta elämän ja kuoleman kysymyksiä ja kyselee tarkkoja kysymyksiä. On sellainen oman hommansa tekijä, ei niinkään seurapiirimies..

Tyttö taas hyvin tulinen.  venus mars skorpioni  kuu leijona ja kilpailuvietti on kova.
Odotan että  askendentti neitsyt ja  aurinko kauris alkaa tuomaan niitä melankolisia/flegmaattisia piirteitä... :Smiley

Itse olen  kuu kaksoset ja ainakin lähipiirin mukaan ERITTÄIN vilkas lapsi. Vilkas, mutta keskittymiskykyinen kumminkin.
 askendentti vaaka avautuu vasta pikkuhiljaa. Ehkä lähempänä 30 kymppiä sen vaikutuksen huomasi. Siis muutkin.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 13.04.2010 09:40:34 »

Mullakin alkoi  askendentti kauris vaikutella tuossa lähempänä 20. ikävuotta. Ihan lapsenalapsena olin tyypillinen  aurinko oinas, sitten muutuin vuosikausiksi  kuu rapu ihmiseksi ja nyt tässä viimeisen 2 vuoden sisään olen tasapainotellut kaikkia kolmea "päämerkkiä" keskenään. Ilokseni olen huomannut, että Oinaan terve temperamentti on palannut takaisin ja antanut selkärankaa surkuttelevalle Rapu-piirteelle.
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #5 : 13.04.2010 10:25:05 »

Itsellä toimi  aurinko vesimies aika pitkään vuorottain askendentti vaaka kanssa siinä vaiheittain 21-28 v. Muutama vuosi enempi  vaaka.  Nyt alkaa tuntua taas enemmän  vesimies, koska  aurinko aspect_con kuunsolmu vesimies  kuunsolmu aktivoitunut viime vuosina. Lapsena olin kyllä hyvin  kuu leijona, mutta sinänsä alasolmu  aspect_con  kuu leijona toimii samoin ja tietty tuplana.
« Viimeksi muokattu: 13.04.2010 10:33:07 kirjoittanut ancelica » tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #6 : 13.04.2010 11:27:56 »

   Jotkut ovat sanoneet, ettei nousumerkki välttämättä näy vielä lapsessa ja että aurinko on korostunut lapsen luonteessa.
Jeps, lapsena olin minäkin 100% jousimies, sitten murrosiässä se keikahti niin että jousimies katosi kokonaan jonnekin ja kala tuli yhtäkkiä hyvin vallitsevaksi. Sen jälkeen sitten on yrittänyt löytää sitä tasapainoa, ja ihan hyvinhän tuo jousimieskin tuolta aina välillä kurkistelee eikä kalan ote ole niin kuristava.  Cheesy Tasapainoiluahan se on koko ihmisen elämä, ja hyvä vaan niin ei käy tylsäksi.  Wink
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #7 : 13.04.2010 15:38:25 »

Musta tuntuu, että mulla on Nousumerkki vaikuttanut koko ikäni... Olen siis  askendentti kauris . Koko ikäni olen ollut se hiljainen ja nöyrä puurtaja, joka jaksaa ja jaksaa, tekee koko ajan jotain, kunhan kokee itsensä hyödylliseksi tai tietää, että puurtamisesta seuraa palkkio Smiley

Olen  kuu leijona , lapsena olin kaikkea muuta kuin leijonamainen! Olin enempi Jouskari-Skorpioni (kartan hallitsija  saturnus 8. huoneessa  aspect_con pluto , eli vahva 8. huone!). Toisaalta olin aina se muksu, joka kolusi kaikki lähiseudut ja ojanpenkat (ja porukat oli sydän syrjällään, että minne se on taas kadonnut??!) sekä etsi ja oppi koko ajan jotain uutta luonnosta. Kaikki tuli etsittyä ja kokeiltua ja muksuna olin oikea kävelevä pikkuopettaja. Kerroin kaikille, mitä kaikkea olen tänään löytänyt ja mitä kaikkea osaan, kunnon kävelevä tietopankki - perus-Jouskarimeininkiä Grin  Päiväkodissa, "lukkojen" takana, haaveilin usein, että saisin olla vapaa, kuten pihan ohi kulkevat ihmiset, päättää omista menemisistä ja tulemisista...

Toisaalta olin hyvin skorpionimainen, sillä kaikki salamyhkäinen on aina kiinnostanut, kaikki se, mistä ihmiset vaikenevat. Tutkia asioista pinnan alta, löytää totuuksia. Kuunnella ihmisiä ja löytää oikea viesti sanojen välistä. Käyttäytymismallit kiehtovat. Seksi on kiehtonut jo hyvin nuoresta iästä (vahvan 8. huoneen teemoja?). Viihdyin paljon myös yksikseni pohdiskelemassa asioita, haaveilemassa ja löytämässä kaiken tarkoitusta.

No, leijona ehkä siinä mielessä, että tunnepurkaukset oli SUURIA ja näyttäviä - vielä tänäkin päivänä aiheutan ykkösluokan draamaa, jos hermo menee crazy2  Olen pirun temperamenttinen, kunnolla suuttuessa kunnon raivopää (sit lentää tuolit ja lautaset - ompi vielä tuo raivohullun aspekti  pluto aspect_squ mars kartalla tarkkana...), mutta vielä enempi ailahtelevainen - onhan mun DC:n hallitsija juurikin oikukas  kuu , joka sijaitsee 7. huoneessa - huhhuh!

Teininä olin aika perus-Jouskari Kaurismausteella - aina valmis lähtemään vaikka minne, tekemään ties mitä. Niin kauan, kun hommassa oli jotain järkeä. Omatunto ja järki on mulla aina hyvin nopsaan astunut mukaan kuvioihin, mulla on moraali kuitenkin ollut aina varsin korkea. Seurallinen ja höpsö (Jouskari), mutta silti aina järki päässä ja luottamuksen arvoinen (Kauris) Smiley  Kiltti olen kuitenkin aina ollut.

Nykyisin olen varmaan kaikkea, tilanteesta riippuen. Niin Aurinko-, Kuu- kuin Nousumerkkiäkin, Nousu tosin iän mittaan vaan vahvistunut.

Terkuin,  aurinko jousimies askendentti kauris kuu leijona Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #8 : 13.04.2010 16:29:01 »

Jostakin luin myös, että kuumerkki korostuisi lapsena ollessa?
Pitäisi kyllä minussa paikkaansa, kun se on vesimies ja itkin aika paljon, sekä olin outo.
Minäkin olin outo ja itkin paljon Smiley Toisaalta myös nauroin paljon. Jämäkkyyteni ohella olin erittäin herkkä ja tunteellinen. Rakastin kaikkea pientä ja söpöä, varsinkin pieniä eläimiä. Minulla on  kuu rapu.  Elin aika paljon omissa mielikuvitusmaailmoissani, vaikka kavereitakin oli.

Kun muistelen rapumaisia piirteitäni, tulee hauska juttu mieleen. Äitini kertoi tässä kerran, että minulla oli pikkutyttönä pakkomielle perheisiin. Asettelin haarukat ja lusikat omiin ryhmiinsä, omiin perheisiinsä. Joulukuusta koristeltaessa oli pakko laittaa aina 4 (äiti, isä, tyttö, poika, kuten meidän perhe) samanlaista palloa vierekkäin, koska niidenkin piti olla perheissä. Kun piirsin yhden elukan, minun piti lähes aina piirtää sille myös perhe. Olin myös erittäin kiinnostunut ystävieni siskoista, veljistä ja vanhemmista, halusin aina nähdä koko perheen.
   Perheintoilu laantui, kun tulin individualistisemmaksi teini-ikää lähestyessäni, mutta nyt varhaisaikuisuudessa perheily on alkanut palata ajatuksiini. Teini-ikäisenä kuvani perheistä oli niin kyyninen, etten uskaltanut tunnustaa toiveitani ja intoilujani perheestä.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #9 : 13.04.2010 16:41:01 »


Ystävän poika on nousu neitsytaurinko vesimies ) ja on kuulemma tarkka, ja etenkin tarkka omista vaatteistaan, ja ne pitää olla hyvin järjestetty kaappiin, eikä mitä tahansa laiteta päälle. ekaluokkalainen muistaakseni nyt...


minusta nousumerkki näkyi kai ensimmäisenä jos jokin näkyi, olin neuvolatätejä säikyttelevä liikaa puhuva pikkuvauva jolla on paljon isomman lapsen sanavarasto crazy2


saa nähdä jos omaa lasta siunaantuu, että pääseekö tarkkailemaan tätä seikkaa. Smiley



tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 13.04.2010 18:59:15 »

Minä ymmärtäisin, että kaikki henkilökohtaiset planeetat Auringon ja Kuun lisäksi vaikuttavat jo pienenä. Ja muut nousumerkin myötä tukevat kasvua myöhemmin. Tietenkin jollakin vahvalla yhtymällä (kosmiset planeetat henk.kohtaisille) juuri ensimmäisinä vuosina voi olla suuri painoarvo.

Minun mummouttani on vilkastuttamassa myös Oinas-lapsi, kun myös  merkurius venus Oinaassa.
vilkkautta vain tiivistää  mars leijona. Huhhuh!

Se että sekä Asc että Kuu ovat  vaaka, kuten äitinsä Aurinkomerkki, voi vähän tasapainottaa tilannetta.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #11 : 13.04.2010 22:24:56 »

Lainaus
Seksi on kiehtonut jo hyvin nuoresta iästä (vahvan 8. huoneen teemoja?).

Voi olla.. Minulla moinen taas tulee varmaan oinaspainoituksesta :Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: