Sivuja: 1 ... 7 8 [9]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kasvonpiirteet  (Luettu 78390 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #120 : 12.06.2010 11:04:03 »


Mielenkiintoista kuulla, aeiouyäö ja N222, että tälläinen havainto on teilläkin....kun minäkin olen sen ihan tosi elämästä tehnyt ilman lukematta sitä jostain. Hassua, että joillakin merkeillä näyttää olevan jotain tiettyjä piirteitä, mutta ne on tavallaan ihan yllättäviä tai satunnaisia yksityiskohtia, joille ei ole mitään 'astrologista selitystä'...kuinka nuo silmät sitten on 'vaakamaiset'....noh, tarkat ja puntaroivat ehkä, mutta kun minun nähden nuo on etenkin vaakamiehensilmät...sekin vielä :Smiley
tallennettu

Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #121 : 12.06.2010 11:33:55 »

Kyllä kyllä, aivan vaakasilmät.. ja juurikin etenkin vaakamiehen
silmät, mutta muutamalla naispuolisellakin olen moiset nähnyt Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #122 : 12.06.2010 12:00:21 »

 Smiley

Kiva, lisää todistusaineistoa....


Voi johtua siitäkin, etten vaakanaisia ole tuntenut kuin yhden teini-iässä (hänellä ei ollut tuollaiset silmät), mutta miehiä kylläkin...ja suvussa myös...


Ehkä saatiin tähän yksi uusi ehdotus lisää, siis tälläistä uutta 'empiiristä' astrologiaa....


En osaa vieläkään määritellä noita silmiä, ne on vaan 'sellaiset silmät' ...noh, niinkuin noissa kuvissa ja tosi-elämässä. :Smiley


tallennettu

jadeliino
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #123 : 28.06.2010 14:29:21 »

Aiheeseen liittyvä linkki kun klikkailee noita sun celebrity signs esimerkiksi, musta huomaa kyllä jotain piirteitä ihan selkeesti. http://www.librarising.com/astrology/astrotable.html
tallennettu

aurinko jousimies h.12
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #124 : 19.07.2010 21:33:28 »

Löysin myöskin hyvän linkin:
http://www.suomenastrologinenseura.fi/?x103997=125161

Löydättekö itsenne? Wink
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #125 : 29.07.2010 02:05:08 »

Tuli vain mieleen, että millä perusteella pitäisi sanoa, että mikä planeetta on korostunut omalla kartalla. Mistähän sen voisi noin suoraan katsoa.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #126 : 29.07.2010 02:30:36 »

En usko, että vielä oikein missään on täsmälleen semmoista
tekniikkaa saatu, mikä olisi 100% oikea, mutta katso tämä
keskustelu: Milläs lailla hallitsevan.., siellä siis joitain
laskutapoja Pullenin kartan lisäksi. Todennäköisesti se
hallitseva planeetta tulee ilmi jotenkin jokaisessa.

Itselläni hallitsevat ovat todennäköisesti Jupiter (jousimies),
sekä Oinas (mars) ja jousimiehen kuvaus tuolla linkittämälläni
sivulla sopii kohdalleni noista parhaiten Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #127 : 29.07.2010 02:51:57 »

Hmm, katselin itse, että voimakkaimpia planeettoja olisi itsellä kuu ja pluto. Ehkä jotain niistä löydän itsestäni, mutta vielä enemmän osuvuutta löysin tuosta jupiterista, kun itselläni kerran tuo  askendentti jousimies on. Siitä mieleen jäivät ainakin tuo kasvojen yläosan kapeus suhteessa alaosaan ja paksut reidet. =) Plutosta ehkä enimmäkseen tuo iho asia. Itsellänihän on erittäin kuiva iho, jolloin se on tavallaan "pingottunut", joten se nyt ainakin pisti silmään. Iho on muutenkin ehkä se alue, millä eniten näkyy itsestä nuo henkiset kamppailut ja ongelmat, joten kaiketi se on sitten aika plutonista. Kuuta en jostain syystä hirveästi itsestäni tunnista. Vaikea ajatella, onko itsellä nyt sellaiset syvät ja vetiset silmät. Ilmeikkäät ne kaiketi ovat. Tuo pyöreys ehkä sitten näkyy kasvoissa. Pyöreät posket ja muutenkin pyöreys vartalossa.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #128 : 30.07.2010 21:22:20 »

Ja heti joudun muokkailemaan omia tekstejäni, koska olen virheellisesti luullut itseäni vesimieheksi, vaikken olekaan. Se on näitä ihanuuksia, kun on syntynyt rajatapauksena. Olen siis kalanpyrstöinen vuorikiipeilijä, elikäs kauris. Ja nyt en yhtään ihmettele, että näytän raskasrakenteisemmalta kuin ilmanmerkin keijukaiset.
On kuitenkin jännää huomata, että syntymäkarttani tällä sivustolla väittää minun olevan vesimies. Toisaalla olen kauris.  crazy2

Onkos sitten olemassa mitään tyypillistä vesimiesmäistä ulkonäköä?

Minua on luultu paljon nuoremmaksi, kuin olenkaan. Minullahan siis on  aurinko vesimies,  kuu vaaka ja  askendentti leijona. Juu ja minulla on nuo vaa'an sensuellit huulet, tai ainakin alahuuli. Silmät ovat isot, nenä kohtuullinen, joskin nenän ja huulien välinen alue on pitkä. Ja kaiken kukkuraksi minulla on lyhyt otsa. Kasvot ovat leveähköt ja jos olisin hieman hoikempi, tulisi alaleukani kulmikkuus esiin; leuka on vahva, mutta kaula lyhyt. Leijonan harja löytyy. Keho on keskikokoinen (165,4cm) ja hartiat leveämmät kuin lantio. Lihaksistoni tulee hyvin esiin samoin kuin suuret nivelet. Iho on punertava ja tulee nykyään pisamaiseksi. Hiuksissakin näkyy punapigmenttiä lähinnä oranssiin vivahtavana (vaikka onkin suomalaiseen tyyliin maantien värinen) ja silmät ovat vihreät ruskeilla laikuilla.

Tämän oma-analyysin johtopäätöksenä en koe itseäni keholtani mitenkään ilmaelementtiseksi. Tosin näytän keveämmältä (noin 10kg) kuin henkilövaaka näyttää lukuja. Kuitenkin kehoni vaikuttaisi raskaalta esim. Kylien tai Angelinan rinnalla. Saattaisin muistuttaa enemmän ehkä oinasta, joka minulla on keskitaivaalla tai sitten tätä nousumerkkiäni leijonaa (pitkä selkä ja uljas ryhti).

Sanokaa te, minkä vaikutelman tuosta kuvauksesta saa.  Smiley  
« Viimeksi muokattu: 02.08.2010 21:43:19 kirjoittanut SanctAstra » tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #129 : 31.07.2010 14:31:17 »

Onkos sitten olemassa mitään tyypillistä vesimiesmäistä ulkonäköä?

Minua on luultu paljon nuoremmaksi, kuin olenkaan. Minullahan siis on  aurinko vesimieskuu vaaka ja  askendentti leijona. Juu ja minulla on nuo vaa'an sensuellit huulet, tai ainakin alahuuli. Silmät ovat isot, nenä kohtuullinen, joskin nenän ja huulien välinen alue on pitkä. Ja kaiken kukkuraksi minulla on lyhyt otsa. Kasvot ovat leveähköt ja jos olisin hieman hoikempi, tulisi alaleukani kulmikkuus esiin; leuka on vahva, mutta kaula lyhyt. Leijonan harja löytyy. Keho on keskikokoinen (165,4cm) ja hartiat leveämmät kuin lantio. Lihaksistoni tulee hyvin esiin samoin kuin suuret nivelet. Iho on punertava ja tulee nykyään pisamaiseksi. Hiuksissakin näkyy punapigmenttiä lähinnä oranssiin vivahtavana (vaikka onkin suomalaiseen tyyliin maantien värinen) ja silmät ovat vihreät ruskeilla laikuilla.

Tämän oma-analyysin johtopäätöksenä en koe itseäni keholtani mitenkään ilmaelementtiseksi. Tosin näytän keveämmältä (noin 10kg) kuin henkilövaaka näyttää lukuja. Kuitenkin kehoni vaikuttaisi raskaalta esim. Kylien tai Angelinan rinnalla. Saattaisin muistuttaa enemmän ehkä oinasta, joka minulla on keskitaivaalla tai sitten tätä nousumerkkiäni leijonaa (pitkä selkä ja uljas ryhti).

Sanokaa te, minkä vaikutelman tuosta kuvauksesta saa.  Smiley 
Heh, kiva kun löytyi toinenkin  askendentti leijona ulkonäönkuvauksineeen  Smiley Leijonamaiselta kuulostat kyllä (; Vesimiehestä en tiedä, että miltä näyttää, enkä kyllä tiennyt sitäkään että pitkä selkä on leijonamaista, oma selkäni on nimittäin melko lyhyt vaikka mielestäni näytän leijonamaiselta... Mulla myös tosi pienet luut ja nivelet ja oon muutenkin aika hento, ja hartiat kapeammat kuin lantio, mutta pituusluokalta kyllä oon kyllä aika lähellä samaa ku sä, 167cm :q
   ''Kulmikkaan leuan'' & lyhyen kaulan lukisin itse kyllä leijonamaiseksi piirteeksi ja myös tuo leijonanharjastukka, mulla myös molemmat, tosin omissa hiuksissani ei ole punapigmenttiä niinkään vaan vaalean ruskeat ovat luonnostaan. Pisamatkin multa puuttuvat ja ihon sävy on jotenkin omituinen, ehkä vähän kellertävä, + siniset silmät :| Mutta luulen että mul ainakin nuo siniset silmät johtuvat A) aurinko rapu , tai sitten B) kuu kalat (-------------------:
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9]
  Tulostusversio  
 
Siirry: