Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kasvonpiirteet  (Luettu 78392 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
mimikrija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


all throttles open


Profiili WWW
« Vastaus #105 : 12.05.2010 09:43:49 »


mielenkiintoista, kun olen kans nousu  kaksoset ja ollaan varmaan niin erinäköisiä kasvoiltamme kuin mahdollista Smiley


mietin sitä että kuinka paljon nousumerkki sitten ulkonäköön vaikuttaa...... :Smiley

no, mulla kaksosnousu vetelee ihan viimeisiään syntymäkartalla, oisko jossain 29 asteen paikkeilla että varmaan se rapu näkyy vielä enemmän sitten Smiley

Vaaoilla on vaa'an suu ja tosiaan kulmikkaammat kuin
rapuilla :Smiley

Tosin ravuilla on leukaluut, jotka levenee ja tekee "kuukasvot".
Itselläni on yhtäaikaa oinasmaisen kapeat, mutta rapuisen
leveät kasvot Cheesy Lapsena olin ihan puikelopää. Ainakin tuntuu
sille..

Pitää muistaa, että huonekin tuo omaa säväystään
ulkonäköön ja luonteeseen!

mimikrija, onko sinulla kenties mitään 2. huoneessa?
Härkämäinen nenä on tosiaan hieman Tongue


hehe, ei oo mitään 2. huoneessa. 12. huone on ehkä ruuhkaisin Cheesy

noista kuukasvoista tuli mieleen Lily Cole - Rimmelin malli. joissain kuvissa tosi satumaisen näköiset:
http://www.google.fi/images?q=lily+cole&um=1&hl=fi&tbs=isch:1&sa=N&start=40&ndsp=20 <- googlen kuvahaun tulos

näin nopsasti googlattuna löysin seuraavat tiedot:  aurinko harka ja  kuu rapu
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #106 : 12.05.2010 11:47:45 »

Sama  askendentti  jousimies,
sama huonejako,
sama  skorpioni stellium, joka näkyy silmissä.
Erona  kuu. Hällä  kuu neitsyt ja terävämmät / "kovemmat" piirteet (suu / nenä),
minulla  kuu  kuunsolmu leijona ja "pehmeempi" suu.

http://images.fanpop.com/images/image_uploads/Jodie-Foster-jodie-foster-212689_1024_768.jpg
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #107 : 12.05.2010 11:49:00 »

edit. samaan aikaan kuin Nikki.




Todella kuukasvot tuolla naisella. persoonallinen.



no, kun koitin katsoa astrothemestä naisia, joilla on  aurinko kalat askendentti kaksoset, niin löytyi etenkin näitä kuu rapuja.

molemmilla siis  askendentti kaksoset mutta kovin eri näköisä ovat kuin minä.


hmm...ehkä kuumerkki vaikuttaa nousua enemmän ulkonäköön, tai sitten nousumerkki on oman merkkinsä tyypillisen näköinen vain sen ollessa merkin alkuasteilla. itselläni kun jotain 1 asteessa, niin se on myös  kaksoset dwadissa. hmm...en tiedä.


tai sitten nousumerkin piirteet ovat enemmän 'olemisen tavassa' kuin ulkonäössä. esim, suurin osa nousukaksosista olisi nuoremman näköisiä, eläväisiä ja 'lintumaisia' ?



 Drew Barrymore  askendentti 19,03  kaksoset  kuu rapu

http://astrologyexpressed.files.wordpress.com/2010/02/drew-barrymore1.jpg

Irene Cara, kai jokin 1970-luvun disco ja musikaalitähti

 askendentti 28,43  kaksoset  kuu rapu


http://www.aolcdn.com/ch_bv/irene-cara-then-now-300a033007.jpg
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #108 : 12.05.2010 11:52:02 »

Sama  askendentti  jousimies,
sama huonejako,
sama  skorpioni stellium, joka näkyy silmissä.
Erona  kuu. Hällä  kuu neitsyt ja terävämmät / "kovemmat" piirteet (suu / nenä),
minulla  kuu  kuunsolmu leijona ja "pehmeempi" suu.

http://images.fanpop.com/images/image_uploads/Jodie-Foster-jodie-foster-212689_1024_768.jpg


... kuu neitsyt ehkä voisikin liittyä 'terävät' piirteet.  leijona taas ei niinkään, mielikuva leijonasta minulla on ainakin henkilö jolla on pyöreät poskipäät, suuret silmät ja aistillinen, pehmeä suu.


lisäys: ja voimakkaat leukaperät, eli hieman kulmikkuutta myös, mutta se kasvojen reunoilla, muodossa.
tallennettu

nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #109 : 12.05.2010 12:18:59 »

Ei ole voimakkaat leukaperät, päinvastoin pieni terävä leuka ja vahva pitkä kaula. (vastamerkkiä  harka ?)
Nenässä ja suussa jotain samaa kuin Dianalla, joka on kylläkin  kuu vesimies,
mutta myös  askendentti jousimies ja aika samanlainen huonejako myös.
http://sachiniti.files.wordpress.com/2007/08/diana_tout.jpg

Nousumerkistä samaa mieltä,
näkyy olemisen tavassa.
Sekin on mielestäni humpuukia, että se näkyisi vasta myöhemmällä iällä.
Kyllä tuo  askendentti jousimies näkyi jo siinä, että opin aikaisin kävelemään,
lukemaan ennen kouluun menoa, reissasin nuoruuteni, työkuvioihin kuului työmatkat (tien päällä siis paljon) 4 krt /pv jne.
Mutta tämä voi liittyä siihenkin, että  aurinko .ni on lähellä  askendentti:a nousevana eli proge  aurinko siirtyi Jousimieheen jo alle kouluikäisenä.
Manninen sanoi kerran, että  askendentti näyttää meille haavoittuvaisimman puolemme,
eli itellä se liittyi liikkeeseen, ja siinä vaiheessa kun proge  askendentti siirtyi Kauriiseen, niin polvi meni.
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #110 : 12.05.2010 12:47:49 »


luento alkoi, joten myöhemmin...


mutta samaa mieltä, että  askendentti näkyy elämän alusta asti !  Wink
tallennettu

Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #111 : 13.05.2010 18:05:50 »


 tai sitten nousumerkki on oman merkkinsä tyypillisen näköinen vain sen ollessa merkin alkuasteilla. itselläni kun jotain 1 asteessa, niin se on myös  kaksoset dwadissa. hmm...en tiedä.

Aivan. Pääsääntöisesti, jos ASC on enemmän kuin 9 astetta merkkiään, niin sillä on kaksoishallitsija joka on jotain muuta kuin merkin varsinainen planeetta ja vastaavasti jos enemmän kuin 19 astetta, niin sillä on taas jokin toinen kaksoishallitsija. Kaksoishallitsija muuntaa merkin ns. standardiulkonäön sen mukaan mikä planeetta on kyseessä.

Vitsi on siinä, että vain joillakin nousumerkeillä se standardi-look on helposti tunnistettava, ja kaiken lisäksi esim. nousuveskarin 3. dekani (asteet 19-29) omaa nousuvaa'an 1. dekanin tyypillisyydet yhteisen kaksoishallitsijan vuoksi, ja vastaavasti nousuoinaan Auringon hallitsema 2.dekani muistuttaa -yllätys yllätys- nousuleijonan 1. dekania.

Ei ascin kanssa tarvitse dwadeilla pelata, mutta kaikki planeettojen läheisyydet sekä ascilla että desc:illä, sekä kvinkunssit ja semisekstiilit ascille vaikuttavat, paitsi jälkimmäisissä pikemminkin merkit, joista aspektit muodostuvat, eikä niinkään niitä tekevät planeetat.   
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #112 : 13.05.2010 19:45:03 »

Kuulemma muistutan Natascha McElhonea, itse en kyllä allekirjoita sitä ihan noin kasvonpiirteiden perusteella. Ehkä minulla on sitten saman tyyppinen olemus.. Olen aina pitänyt tätä naista todella kauniina.
http://www.nataschamcelhone.info/pics/gallery1/natascha_mcelhone_7.jpg
Astrothemestä löytämäni kartan perusteella hän on  aurinko  jousimieskuu  skorpionivenus  kauris , joten aika lähelle omaa karttaani menee kyllä.  Grin
Mutta sitten taas wikipedian mukaan syntymäaika on 23.3  Huh Jaa-a..
tallennettu
pyrophobia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #113 : 17.05.2010 16:38:51 »

millaiset ovat ravun kasvot ? entä skorpionin ? kiinnostaisi kovasti tietää.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #114 : 19.05.2010 08:24:58 »

Rapu näyttää nuoremmalta kuin on. Edelleen joudun näyttämään henkkareita  askendentti  rapu.
Ystävätär on ihan vauvanaama  aurinko ja  askendentti  rapu Smiley Ja miestä luullaan aina nuoremmaksi kuin onkaan  aurinko  rapu.
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #115 : 19.05.2010 10:21:02 »

Mun rapu-kaverilla on myös sama juttu, hän on  askendentti  vesimies ja  kuu  kauris Vielä kolmekymppisenä luullaan n.20-vuotiaaksi. Punatukkainen ja erittäin vaalea iho.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #116 : 23.05.2010 12:42:36 »


nyt luulen että tiedän millaiset ovat vaaka-miehen silmät!


Michael Douglas


http://trendsupdates.com/wp-content/uploads/2009/04/michael-douglas-as-gordon-gekko.jpg

Viggo Mortensen


http://www.bartcop.com/viggo-mortensen-anti-bfee.jpg


Klaus Kinski ja spagettiwestern hattu smitten silmänsä ovat hieman erilaiset, mutta, piti lisätä sen takia koska hän on Kinski.



http://spaghettiwesterns.1g.fi/actors/klaus/Klaus_Kinski.jpg





Mutta varsinkin Michaelilla ja Viggolla, on sellaiset kylmänviileät, hieman terävät, hyvin älykkäät, lävistävät ja moraalin tuolla puolen olevat silmät.



kuinka sen paremmin sanoisi....

tallennettu

aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #117 : 10.06.2010 12:27:04 »

Aika jännä juttu, yhdellä hyvällä miespuolisella vaaka-ystävälläni on juuri tuollaiset silmät mitä noilla Aamunsäteen linkittämillä miehillä! Cheesy
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
mirka222
Vieras
« Vastaus #118 : 10.06.2010 16:59:49 »

Mun Vaaka-ukolla on kans aivan prikulleen samanlaiset silmät kuin nuilla yllä mainituilla Grin Hänellä ne ovat vain tumman ruskeat, koska onhan hänellä  venus skorpioni Wink
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #119 : 10.06.2010 17:17:42 »

Mua kiinnostaa kovin tää ulkonäkö asia mutta jotenkin mun on tosi vaikee miettiä näitä itestäni. Oon  askendentti ja kuu vesimies ja aurinko jousimies, myös  askendentti hallitsija  jousimies , niin luulisin että veskari ja jouskari vois näkyä sit mussa paljon(?). Sitten mulla on painotusta skorpparissa, venus, merkkari, pluto, pallas, ceres, että näkyiskö sekin... Oon pitkä, hoikka ja vaalea mutta tummat kulmakarvat, silmien väri vaihtelee vihreän ja ruskean välillä, joskus jopa vähän kellertävää havaittavissa, oudot.. mielialasilmiksi sanottu. Mulla on suora nenä, ei leveä eikä kapea...

muoks. hupsista, niin meni vähän ohi aiheen osa mun jutuista, kun ketju oli kasvonpiirteistä... muokattu.
« Viimeksi muokattu: 11.06.2010 08:58:38 kirjoittanut faithful » tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: