Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kasvonpiirteet  (Luettu 78374 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #60 : 07.04.2010 19:17:19 »


mun seksikkyys, mikäli sitä on, on sellaista luonnonlapsi tyyppistä hippimäistä.

niin, ja mun piti olla tekemässä hommia, mutta täällä taitaa olla muitakin itse sellaiseksi julistautuneita narsisteja, esim allekirjoittanut. :Smiley
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #61 : 07.04.2010 20:27:13 »

ei Kylien tyyli minuun vetoa...itsellä pitkät hameet ja usein myös hihat. koen että seksikkyys ei ole paljasta pintaa vaan juuri pintaa syvemmällä oleva säteily. Smiley


eikä riippuvainen edes sinänsä kasvonpiirteistä. se on joku hehku.


edit. eikä ole pakko olla edes nuori. :Smiley
tallennettu

Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #62 : 07.04.2010 20:49:00 »

Lainaus
koen että seksikkyys ei ole paljasta pintaa vaan juuri pintaa syvemmällä oleva säteily.Smiley


eikä riippuvainen edes sinänsä kasvonpiirteistä. se on joku hehku.

Totta.. Varmaan jokin tietynlainen energia pysäyttää
ja saa mielenkiinnon ko. ihmiseen Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #63 : 07.04.2010 20:55:03 »


Suljin'n viestiin:


ja toisin kuin nuoret tyttöparat medioista päätellen nykyään luulevat, sillä ei ole mitään tekoa esimerkiksi rintojen koon kanssa. Undecided


sääli on turha tunne, mutta en keksi parempaakaan kuvaamaan tunteitani jotain nuorta silkkarit ottanutta kohtaan.


mutta tietenkin, jokainen päättää itse kehostaan, ja makuja on monia.

se on vaan harha, että kaikki on niin pinnallisella tasolla.


tosin, kaipa tästä voidaan olla useaa mieltä....joillekin kai pelkkä konkretia on kaikki...
tallennettu

AnnaSV
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #64 : 12.04.2010 00:01:59 »

Kaipa sitä täytyy pistää oma kehu haisemaan , eli siis vaakoja kehumaan Grin
Venus vaikuttaa vaakoihin eri tavalla kuin härkiin; härät ovat usein viehättäviä ja sensuelleja kuitenkaan olematta varsinaisesti kauniita. Jotkut vaaka-naisetkin ovat samoin viehättäviä, vaikkei heitä kuvaisikaan varsinaisesti kauniiksi. Hyviä esimerkkejä ovat karismaattiset näyttelijät Sigorney Weaver ja Susan Sarandon. Mielestäni parhaimman näköiset julkkisnaiset ovat joko kaksosia tai vaakoja.
Tunnettuja vaakoja: Catherine Deneuve, Rita Hayworth, Brigitte Bardot, Kate Winslet, Naomi Watts, Monica Bellucci, Catherine Zeta-Jones, Gwen Stefani, Freida Pinto, Cheryl Tiegs, Gwyneth Paltrow, Alicia Silverstone, Kiira Korpi, Miia Nuuttila, Pamela Tola, Pihla Viitala
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #65 : 12.04.2010 07:29:47 »

No jaa...  venus on karttani hallitsija  askendentti vaakavenus harka jne
Kasvoissani ei ole mitään särmikästä, terävää tai pistävää. Kasvot ovat ovaalin muotoiset, nenä sellainen nykerö (pieni)  :Smiley  Huulet ehkä aavistuksen normia paksummat.

Itse olen viehtynyt  jousimies mäiseen raikkaaseen kauneuteen enempi kuin nukkemaiseen  harka/ vaaka...

Ja Olen tavannut muuten aivan uskomattoman kauniita  kauris naisia monta elämäni aikana. En jaksa kaivella mitään julkkisesimerkkejä tähän, mutta muutama tuttu  kauris nainen on rotunainen ehdottomasti! Ja joo, vanhemmiten vain kaunistuuvat lisää.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #66 : 12.04.2010 10:05:12 »

Tuo  kauris kauneuden kyllä allekirjoitan. Jollain tapaa sellaisia selkeäpiirteisiä, kaunis iho ja ehkä jotain sellaista joutsenmaisuutta. Ehdottomasti raikasta ja tuo termi rotunainen kyllä kuvaa hyvin =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
AnnaSV
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #67 : 12.04.2010 21:23:41 »

Kauris-naisia: Kate Moss, Faye Dunaway, Donna Summer, Dolly Parton, Marlene Dietrich, Estella Warren, Annie Lennox, Kate Bosworth, Christy Turlington, Julia Ormond, Diane Keaton, Helena Christensen, Ava Gardner, Maria Guzenina, Piia-Noora Kauppi

Kyllähän tuossakin porukassa useita kaunottaria on, kauneus on ehkä maanläheisempää ja selkeäpiirteisempää.
« Viimeksi muokattu: 12.04.2010 21:28:26 kirjoittanut AnnaSV » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #68 : 13.04.2010 18:37:18 »

tässä joitain härkäkaunottaria: Michelle Pfeiffer, Penelope Cruz, Uma Thurman, Carmen Electra, Andie Mcdowell, Shirley Mclane, Kirsten Dunst, Audrey Hepburn, Cate Blanchett, Janet Jackson, Cher
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #69 : 13.04.2010 18:42:13 »

tietääkseni Uma Thurman on  leijona  Smiley


edit. EIPÄ OLEKAAN....SORRY VIRHE.


edit2.....äh...sekoilen Grin
« Viimeksi muokattu: 13.04.2010 18:45:03 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #70 : 13.04.2010 18:44:58 »

tietääkseni Uma Thurman on  leijona  Smiley


edit. EIPÄ OLEKAAN....SORRY VIRHE.


edit2..... idiot2 Wiki antaa 2 syntymä-aikaa, ja toinen on härälle ja toinen leijonalle....kumpikohan Undecided

Jaa-a, en tiedä...  :Smiley
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #71 : 13.04.2010 18:46:14 »


On hän varmaan  harka....toinen lähde kertoi myös.


hyvä,trivia-muistini petti, olin luullut leijonaksi. Smiley
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #72 : 13.04.2010 18:49:45 »



Upea kuva Umasta.


http://www.leninimports.com/uma_thurman_gallery_34.jpg


joku sanoi joskus, että härkänaisilla on usein sellainen 'litteä' sivuprofiili, jossa ei nenä paljoa kohoa profiilista, eli sivulta päin pieni nenä ja tasainen profiili. olen huomannut saman, myös nousuhärällä Smiley
tallennettu

AnnaSV
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #73 : 14.04.2010 13:01:31 »

Megan Fox, Jessica Alba ja Sara La Fountain  ovat myös härkiä.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #74 : 14.04.2010 20:33:06 »

Muistutan enempi jotain nousukaurista kuin skopua, sellainen karu, kolkko. Toisaalta mun ascin kaksoishallitsijahan on Saturnus, joka tekee vielä ascille semisekstiiliä, että saturninen lärvi lienee ihan paikallaan. Että kuoleman kasvot tai jotain siihen suuntaan. Tongue
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: