Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kasvonpiirteet  (Luettu 78378 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #30 : 07.04.2010 12:44:01 »

Minullapa ei ole Cheesy
Minun nenäni on pienen pieni nökö, ei lainkaan pässimäinen.
Sen sijaan, olen huomannut että oinailla on usein jollain tapaa erottuva leuka; terävä, voimakas tai suurempi muihin kasvoinpiirteisiin verrattuna.
Minä kyllä uskon muistuttavani enemmän kuitenkin nousevaa rapua; lapsenomaiset kasvot, pieni nökö nenä, pienet vinohkot silmät, kalpea iho, Korkeat poskipäät, pyöreän oloiset kasvot tai miten sen sanoisi.. täyteläiset kasvot, lähestyttävän näköinen lärvi. Ravuistahan aina sanotaan että näyttävät naapurin tytöiltä ja pojilta, eli sellainen.

Reese Witherspoonilla on juuri sellainen oinas leuka  Smiley



ne perinaiselliset pyöreät ja nykerönenäiset 'missikasvot' on minun kokemuksella tyypillistä   rapu Naista. eli se 'pyöreät kuukasvot' tuntuu oikeasti toimivan.


uusin missimmekin Viivi Pumpanen on  aurinko rapu...hih, samoin myös julkkis Martina Aitolehti :Smiley



eli luulen että nousumerkki voi Sinussakin näkyä. Smiley
tallennettu

Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #31 : 07.04.2010 12:50:14 »

Niin eikös se nousumerkki vaikuta kuitenkin eniten ulkonäköön vai oonko ymmärtäny ihan väärin?
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #32 : 07.04.2010 12:56:21 »

näin kai ne perinteisesti väittää.


on olemassa sivusto, jossa oli kuvailtu nousumerkkejä ulkonäön kautta, ja se on joskus laitettu johonkin toiseen ketjuun, mutta minä en muista sitä sivua.


anyone?  siinä oli samalla myös jotain terveysvinkkejä nousumerkeille....
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #33 : 07.04.2010 12:57:37 »


mut minä oon kyllä sitä mieltä, että kuumerkki saattaa näkyä myös. aurinkokin, jollain tapaa. kuumerkki ehkä enemmän, ja nousumerkki vielä enemmän.
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #34 : 07.04.2010 13:00:52 »


Blondien Debbie Harry nuorena. niin puhtaasti  aurinko rapu nainen, kuin voi olla :Smiley


http://philspector.files.wordpress.com/2007/10/debbie-heart-of-glass.jpg


http://brammofan.files.wordpress.com/2009/07/deborah_harry.jpg
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #35 : 07.04.2010 13:05:34 »


mut yksi on vaan huomattu:


naispuolisista Kaksosista löytyy eniten malleja ja kaunottaria ! oon listannut ne joskus.



Oho, enpä ole koskaan tullut ajatelleeksi~huomanneeksi. Huh
Keitä esim.? Onko heissä mitään yhteistä tekijää ulkonäöllisesti?

Niin eikös se nousumerkki vaikuta kuitenkin eniten ulkonäköön vai oonko ymmärtäny ihan väärin?

No kyllä kai, mutta mun mielestä se on tilanteesta riippuvainen. idiot2

Esim. kun katselen omia vanhoja mallikuvia (siis niitä sata vuotta vanhoja),
niin joistain mä en edes tunnista itseäni,
mutta muistan kuvaustilanteen, että oliko se esim. epämiellyttävä vai miellyttävä,
millainen olo oli itsellä, kuka oli kuvaajana, mitä tausta hälinää siellä oli ja kuinka paljon muita ihmisiä.
ja se ainakin mulla vaikuttaa, tuleeko mun raikas  aurinko kaksoset, sensuelli  venus rapu ,
viileä  kuu vesimies vai seksikäs ja hiukan vaarallisen näköinen  askendentti skorpioni
vai sporttinen MC vaaka kaikista ympäristötekijöistä ja ihmisistä, joiden kanssa olen tekemisissä.

Joskus on ollut tilanteita, jossa kuvaaja on halunnut tietyn ilmeen ja lookin,
jonka olen tehnyt aikaisemmin tai luonnossa ja sitten se ei onnistukaan,
kun siihen ei ole se kuvaustilanne sopiva ja en ole kyennyt näyttelemään sitä
tai en tajua, että mitä se oikein hakee ja sitten tuloksena on ollut täysi fiasko.

Mä uskon, että meidän olemus, ilmeet ja kasvojen, miksei myös kropan lihaksisto,
reagoi ja muuttuu eri tavoin eri ihmisten kanssa ja antaa esiin eri puolia
aivan samoin kuin meidän luonteidenkin puolet.

Ja luonne ja ulkoinen olemus olisi sympioosissa keskenään? Huh
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #36 : 07.04.2010 13:08:32 »


Nuoressa Debbie Harryssa on jotain samaa Anna Nicole Smithin kanssa. Shocked
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #37 : 07.04.2010 13:14:17 »

Mä olen monta kertaa kuullut itsestäni: " En meinannut tunnistaa. Oot ihan erinäköinen."
Tai en tajunnut, että oot noin pitkä. (mahtavat 161 senttiä.)
Tai ootpa sä lyhyt.

Ehkä se on toi vahva vesi- kalat - neppari vaikutus, mikä muuttaa mut jotenkin kameleonttimaiseksi. Mulle on tosi luontaista vaihdella ulkonäköä, ja "ottaa erilaisia rooleja". Esim. buutsit jalassa Pallas Athenen sotisopa, tai mekossa Afrodite, välillä taas sporttinen Artemis jne. Joskus tämä puoli on vaivannut mua, kun en ole osannut olla eri asiayhteyksistä mut tuntevien ihmisten kanssa samaan aikaan, mutta nykyään kelaan vaan, että niiden tarvitsee sopeutua, mä tunnen itseni ja saan olla sitä, mikä hyvältä tuntuu!  Tongue
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #38 : 07.04.2010 13:15:12 »

Sashalle:


Ja Anna Nicole on  aurinko jousimies. kuten myös Britney Spears ja Christina Aguilera.


en muista niitä malleja nyt, kun siitä on aikaa kun keräsin niitä. no nyt tulee mieleen vaan Heidi Klum ja kuka se tuittuileva tummaihoinen supermalli on ? ähh...kaikki tietää hänet...niin Naomi Campbell.


sitten tulee naisnäyttelijöistä mieleen kuka se oli se Starwars Prinsessa?

...ehkä kerään niitä  kaksoset-kaunottaria kunhan ehdin.....
« Viimeksi muokattu: 07.04.2010 13:28:36 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #39 : 07.04.2010 13:18:02 »

mulla kans kameleonttimaisuutta kuten Indiimalla. se erinäköisten hahmojen määrä, mitä olen saanut aikaan pelkästään valokuvissa. :Smiley

 siis ihan toisilleen vieraan näköisiä hahmoja, jotka on taas erilaisia sen kanssa miltä saatan näyttää luonnossa.


kartta täynnä muuttuvia merkkejä, ehkä se on se.
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #40 : 07.04.2010 13:19:56 »

@ Indiima.
No niinpä. Mä olen luullut, että mun  skorpioni vaikutus tekee sen, että mä luon nahkani
ja sitten olenkin jo ihan eri näköinen joidenkin mielestä, mutta todellinen syy taitaa
olla kuitenkin lihominen/laihtuminen ja hiusten värin muutokset ja silkka vanheneminen. Grin 2funny

Miten tuo sun neppari on aspektoitunut?

tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #41 : 07.04.2010 13:32:28 »

Solarilta voi seurata jupiterin laajentavia ( lihottavia tai raskauttavia) aspekteja ja
Saturnuksen olen käsittänyt vähän kiduttavan tätä rungon leveyttä.

Mulla  neptunus syntymäkartalla 1`22 kauriissa ja aurinko 7´14 vajaan viiden asteen yhtymässä.
Sen lisäksi tosi löysässä neliössä kuulle ja asteen tarkassa  aspect_sex  mars (kaloissa)

Saattanee tähän ulkonäköön vaikuttaa myös se, että mulla horisontin yläpuoliset planeetat ovat  mars   kuu kaloissa. Loput on asteroideja muissa huoneissa. Toisin sanoen nämä kalojen planeetat sitten hehkuisivat muillekin.

Mutta kyllä monet astrologiaa edes vähän tuntevat mut leijonaksi laittavat. Tuntemattomille sellainen korskea kapistus ja tilaa vaativa eccentrinen diiva saatan välillä vähän olla. Mutta se on käytöstä ja asennetta, ei niinkään ulkonäköä.

En oikein tiedä miten tuohon kauriin merkkiin yhdistettyyn vartalolliseen "kuivuuteen" pitäisi suhtautua. En koe sen vaikuttavan muuta kuin luustooni ja sen harvoin ilmenneisiin ongelmiin. Olen naistyyppiä: I was made for comfort, not the speed.  Tongue  :Smiley
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #42 : 07.04.2010 13:32:50 »

Naomi ja Heidi Klum on tosiaan aurinkokaksosia, mutta myös Kylie Minogue, Nicole Kidman, Natalie Portman..
Sirous liittyy mulla kaksosiin kun heitä aattelen.
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #43 : 07.04.2010 13:33:45 »

Mä uskon, että meidän olemus, ilmeet ja kasvojen, miksei myös kropan lihaksisto,
reagoi ja muuttuu eri tavoin eri ihmisten kanssa ja antaa esiin eri puolia
aivan samoin kuin meidän luonteidenkin puolet.

Ja luonne ja ulkoinen olemus olisi sympioosissa keskenään? Huh

Tää kyllä kuulostais varsin loogiselta.

Mutta kyllä mä kuitenkin ajattelisin, että se nousu merkki on se tärkein siinä ulkoisessa olemuksessa, miten muut näkevät meidät. Siihen tulee sitten lisä mausteena kaikki muut vaikutukset. Ja voisin kuvitella myös, että esim. hyvin voimakkaasti tunne ihminen voi nähdä saman ihmisen aika eri tavalla kuin hyvin järki-ihminen.

Mun on kauheen hankala saada päähäni millanen mun ulkoinen olemus on... En kauheesti keskity siihen. No kasvon piirteet: paksut vaaleat hiukset, mutta tummat kulmakarvat, vihreät silmät, kasvot on varmaan aika lailla ovaalin muotoiset. Aina mua on sanottu kauniiksi ja yritetty saada lähteen malliksi ja nytki opinnot pitäis kuulemma rahottaa siten, mutta ite en koe itteeni yhtään sen kummemmaksi, ulkonäöllä ei oo mun kirjoissa oikeen sen kummempaa arvoa. Mä vaan kiusaannun jos joku kiinnittää huomiota mun ulkonäköön Undecided

En koe, että mulla ois joku tietty tyyli, mutta muut tietää ilmeisen hyvin mikä on mun tyyli, koska kuulen jatkuvasti vaatteista ja muusta tavaroista, kuinka se on niin just mua Grin
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #44 : 07.04.2010 13:35:11 »

Ah, ja onhan seksisymbolit Marilyn Monroe ja Angelina Joliekin aurinkokaksosia.

Muita löysin; Bar Rafaeli, Elizabeth Hurley..

tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: