Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi elämän kevät!!!  (Luettu 5192 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 02.04.2010 12:20:55 »

Näin kevään lapsena nautin suunnattomasti aina kevään tulosta. Ihanaa kun lumet sulavat, linnut palaavat ja aurinko paistaa.  smitten

Tänne voi vapaasti laittaa keväisiä ajatuksia ja hajatuksia. Ihan mitä vain mikä mieleen pälkähtää keväisesti. Cheesy

Muistin eräässä toisessa yhteydessä erään aivan ihanan Disneyn piirretty pätkän liittyen meihin harka jotka ovat kevään lapsia. Tarina hieman erilaisesta härästä, josta tunnistan niin itseäni.  Wink Grin Kas tässä:


http://www.youtube.com/watch?v=CGTVRbpAuRo
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #1 : 02.04.2010 12:43:31 »


Katselin juuri ikkunasta tuota keväisen autereista ilmaa.

Kun katsoo vain puita, eikä maahan asti, jossa vielä paksu lumikerros. Alkaa sielun silmillä nähdä puissa hiirenkorvia. Ei siihen enää monta viikkoa mene kun niitä näkyy.

Olen syksyn lapsi, mutta rakastan kevättä!

 smitten    maarita       smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #2 : 02.04.2010 14:06:00 »

Ja minä oon pimeimmän talven lapsi, mutta kevään tullen tunnen herääväni henkiin jostain talviunesta tai horroksesta.

Minä oon ollu lumitöis!  Cheesy  Oon lapioinu ja kolannu lunta pois tontilta, että se kevät koittais vähän aikaisemmin tälle tontille.  Kohta ojat tulvii...

Sisällä pitäis siivota, mutta ei millään tahdo malttaa olla sisällä kauaa, pihalle vaan pitää päästä.  Ja mikä ihaninta, taas pääsee pyykkitelineelle ja saa viedä lakanat ja muut pyykit pihalle, ah!  smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Asterix
Vieras
« Vastaus #3 : 02.04.2010 14:20:50 »

Mie olen niitä ihmisiä, jotka mielellään menisivät talvihorrokseen tuossa Marraskuussa
ja saisi sitten herättää tuossa Helmikuun viimeisillä viikoilla -mikäli on normaali
keski-eurooppalainen talvi. angel

Täällä on jo parhaimpina päivinä 20 astetta lämmintä, tosin tänään on tosi kylmä,
noin 12-15 C ja puolipilvistä, kun yöllä satoi. Pitäisi lämmetä taas pariinkymmeneen
muutamassa päivässä.

Eilen olin talleilla koko päivän, kun on niin kaunis ilma ja hepat tykkäävät
tuoreesta ruohosta ja kirmata auringossa. Kiss
Ne ovat ihan hassuttelijoita, kun kevät on tullut. Talvella ne ei ole niin leikkisiä,
paitsi yksi poni, jolle pitää aina rakentaa lumiukko, jonka se saa juosta hajalle. Kiss
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 03.04.2010 01:07:22 »

Saas nähdä, kuinka pahasti tänä keväänä tulvii, kun on tuota lunta tullut niin mielettömästi...

paitsi yksi poni, jolle pitää aina rakentaa lumiukko, jonka se saa juosta hajalle. Kiss

 2funny smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 03.04.2010 19:46:02 »


Muistin eräässä toisessa yhteydessä erään aivan ihanan Disneyn piirretty pätkän liittyen meihin harka jotka ovat kevään lapsia. Tarina hieman erilaisesta härästä, josta tunnistan niin itseäni.  Wink Grin Kas tässä:[/color][/i]

http://www.youtube.com/watch?v=CGTVRbpAuRo

Myös eräs  kuu harka löysi tuosta piirretystä itsensä Grin

Kiva.  Grin
tallennettu
Mustikka46
Vieras
« Vastaus #6 : 03.04.2010 20:12:23 »

 smitten Kevättä on rinnassa/-noissa ei voi minkään. Tosiaan sitä herää ylös kuin karhu talviunestaan.  Cheesy

Luontohavainnointia kaakonkulmalta: peipponen on pongattu talviruokinta paikalla...eli puoli kuuta peipposesta, västäräkistä vähäsen... Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 03.04.2010 20:34:03 »

Kevät tekee olon minulla aina vähän stressiseksi.  Cheesy  Olen myös syksyn ihminen.

Toisaalta haluaisi tehdä niin paljon.
Toisaalta ei haluaisi tehdä mitään, istua ja vahata vaan, ettei mikään ihana kevään merkki livahda ohi. Haluaisi nähdä sen hyvin hitaasti, tiiviisti!

Kun se kaikki menee niin lujaa vauhtia. Kattojen lumivallit hupenee hurjaa vauhtia. Mihin jääpuikot katosivat? Tieltä lumet?

Aina vannon, että nyt ei mitään uusia kasvatettavia. Vaan ei! Taas on tuossa ikkunalla taimia koulutettavaksi.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #8 : 03.04.2010 21:40:01 »

Lumi sulaa Undecided

Syksyn ihminen minäkin eniten.. Ne väritkin :Smiley

Kevät on silti aina uuden alku ja antaa uutta
puhtia ja energiaa.. Myös liikkuminen
helpottuu..
Aurinko vain jotenkin lamaannuttaa.. En
tykkää siitä kuumuudesta, vaikea hengittää
kun paahtaa niin..

Ja loska.. Angry

Helmikuu on ehkä paras kuukausi näin talven
ja kevään "välissä".. Aurinkokin porottaa
silloin vain juuri sopivasti angel

Huhtikuu ja toukokuu, niihin aikoihin kun
lumi on sulanut jo ihan kivasti, on myös kiva,
semmoinen uutuuden ja kevään tuoksu on
silloin vahvimmillaan.. Smiley Ja kehuttakoon
aurinkoa, että kevätauringonloiste on
aina yhtä upean näköinen.. Erikoisempi kuin
kesäauringonloisto..
Ehkä se on sitä kun se aina pitkästä aikaa
näyttäytyy - ensihuuma.. Wink Grin
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 04.04.2010 15:31:00 »

On ollut vähän synkähkön sateinen päivä, mutta ei se mitään. Lumet sulaa...  smitten

smitten Kevättä on rinnassa/-noissa ei voi minkään. Tosiaan sitä herää ylös kuin karhu talviunestaan.  Cheesy
[/color][/i]

Sama homma.  Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: