Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Planeettaohitusten vaikutukset elämässänne  (Luettu 3777 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« : 21.03.2010 12:15:26 »

Milloin ja missä tilanteissa olette huomanneet jonkun planeettaohituksen vaikutuksen elämässänne? Onko joku vahva planeettaohitus esimerkiksi liittynyt selkeästi johonkin suureen tapahtumaan elämässä?
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #1 : 21.03.2010 12:27:34 »

Aloitin aiheen, koska huomasin juuri itse, kuinka paljon vahvat planeettaohitukset ovat elämässäni viime aikoina vaikuttaneet. Minulle on näiltä näkyvin tulossa erittäin paljon punaista viivaa sisältävä vuosi, eikä actionia olekaan puuttunut.

Ensin tuli  pluto aspect_opp keskitaivas, joka alkoi tammikuussa 2010. Yhtäkkiä kuulin aivan puskan takaa minulle mieluisan alan opiskelumahdollisuudesta. Pomoni oli yllättävän myötämielinen epämieluisan työni lopettamisen suhteen ja aloitin koulun. Koulun aloittaminen oli siinä mielessä radikaali juttu, että se on maksullinen kansanopistotyyppinen, ja maksan sen itse omista säästöistäni (olen ollut pari vuotta töissä ilman ammattitutkintoa, joten säästöt eivät ole huikeat). En ole kuitenkaan katunut hetkeäkään.
  Eikös tuo keskitaivas yleensä liitykin ammattiin ja työhön? Huomasin juuri, että minulla oli sama ohitus, kun aloitin lukion. Tällä hetkellä jännään yliopistoon pääsemistä ja luen hulluna, ja ensi syksyllä näkyy sama ohitus! Toivoa saa...  Smiley

Helmikuuss aalkoi vaikuttaa vahvasti  uranus aspect_tri venus, joka todellakin tuntui! Tuli rakkaussotkuja, jotka onnistuin selvittämään parhaalla mahdollisella tavalla, mikä johti aivan uudenlaiseen hienoon vaiheeseen minun ja mieheni suhteessa. Ohitus vaikuttaa välillä pätkien ensi vuoden maaliskuuhun asti. Kyllä nyt kelpaa olla!
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 26.03.2010 14:53:35 »

Ennustavan astrologian puolella olevassa Yleissisvistävässä transiittiketjussa on paljonkin foorumilaisten kokemuksia planeettaohitusten vaikutuksista, käypä tsekkaamassa..
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #3 : 26.03.2010 16:14:40 »

Mä oon vissiin niin juntti maanläheinen ihminen, etten huomaa minkään transiitin vaikutuksia elämässäni, vaikka niitä silloin tällöin lueskelenkin.

Jaa, onpas kerran.  Mulle tuli yllättäen yks miesvieras, kutsui itsensä suurinpiirtein.  Jäi yöksi ja- no, kivaa oli.  Eipä siinä sen kummempaa.  Sepon selityksissä transiiteissa oli sille viikonlopulle: "Ilmassa seksuaalista latausta, mutta pallo on sinulla.  Mitään vakavampaa ei asiasta kuitenkaan kehity"   Shocked

 2funny
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #4 : 31.03.2010 21:27:24 »

Kiitos, Lilli, vinkistä! Tuolta löytyikin vaikka mitä Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #5 : 08.04.2010 17:27:59 »

Osa ohituksista tuntuu - ja siis todellakin tuntuu! -, osa menee melkein huomaamatta ohi.

Tässä ihan lähiaikoina mulla oli lyhyt  merkurius aspect_tri neptunus -transiitti päällä. Ko. transiitin ollessa tarkimmillaan mulle iski ihan yhtäkkiä inspiraatio ja sain kirjoitettua saman päivän aikana kaikki 4 yhdistyksen lehteen menevää raporttia, aikaa meni ½-1 tuntia/raportti. Eikä edes tuntunut raskaalta! Ko. projekti kun on kussut jo useamman kuukauden ja tyhjää näyttöä on tuijotettu kerta jos toinenkin buck2 Sitten vaan ihan yhtäkkiä *pim!* ja homma hoituu hetkessä idiot2

Vaikka itse olen Saturnuksen "lempi"lapsi ( askendentti kauris ), niin vuosi-pari sitten, kun Saturnus teki neliötä mun Jousi-stelliumiin, niin kyllä tuntui! Olo oli voimaton, alavireinen, kaipasin koko ajan yksinäisyyteen, mutta silloinkin iloa ja toivoa paremmasta tuotti, jos sai jotain ihan pientäkin aikaan (esim. imuroitua ja pyykit hoidettua, ei pelkästään työ- ja opiskelukuviot Wink)

En tasan tarkkaan tiedä, mitä aspekteja siellä nyt on päällä, mutta voimaton, toivoton olo, ei mitään uskoa huomiseen Cry  Jupiterin neliöitä mun Jousi-stelliumille näyttäisi olevan, johtuneeko niistä Huh

Nyt vahvana päällä  uranus aspect_sex mars ja voi hitto, kuinka tekisi mieli vaan pakata kamat ja lähteä jonnekin kauas, lähteä härskisti kokeilemaan siipiä ja aloittaa kaikki puhtaalta pöydältä. Tää paikallaan olo ja kaikki vanhat kuviot ahdistavat!!! buck2
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: