Sivuja: 1 ... 204 205 [206] 207 208 ... 239
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro. 1)  (Luettu 1545678 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #3075 : 12.03.2008 00:10:37 »

Elämänilo, onko äitisi aiheuttanut sinulle hammasten kiristelyä noin paljon? Väliaika onkin siis paikallaan ...
... Minusta tuntuu, Elämänilo, että teissä on jotain yhteistä tämän sisareni kanssa... Haluatte niin kovin auttaa äitiänne ja muita, että uuvutatte itsenne milteipä kokonaan.

Hei "Elektra"


Kyllähän tässä välillä "proput" palaa,
kun mikään ei riitä, vaikka mitä tekis.

Viikonloppuna olin valmis muuttamaan
kauas kauas tältä paikkaunnalta
- olen kiukunnut ja kiroillut

En tullut edes ajatelleeksi,
että äitini voisi olla syynä
hampaani lohkeamiseen, mutta näinhän se on
Pureskelen hampaitani usein huomaamattani

Minulla on  mars vaaka huoneessa 2
ja  rapu huoneen 11:sta kärjessä



smitten Elämänilo
« Viimeksi muokattu: 12.03.2008 00:15:21 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #3076 : 12.03.2008 00:34:39 »

Voi Elämänilo, siitä arvasin tuon hammasjutun, kun itsellänkin on paha tapa kiristellä hampaitani stressaavissa tilanteissa ja joudunkin pitämään öisin kiskoja, etten pure näitä enää tätä enempää pilalle. Ennen kuin hankin kiskot, saatoin purra unissani palasia hampaista pois aivan helposti...

Harmillista, kun on vanhat muistiinpanoni SASin marssikurssilta jossain muuttolaatikoiden uumenissa... joten en muista mitä vaakamarsista sanottiinkaan siellä... Mutta koetko itse kantavasi vastuuta ja huolta äidistäsi? Meidänkin äitee osaa kyllä vaatia huomiota osakseen, ja kun tapanani oli käydä työpäivän välillä syömässä hänen luonaan, niin nyt poistuessani kuvioista hän tarvitseekin varaventtiiliä toisista sisaruksista... Etäisyys on kieltämättä antanut ymmärrystä, ja kykyä oivaltaa erilaisia suvun karmallisia juttuja, jotka ovat puhjenneet monella jopa terveydellisiksi ongelmiksi. Kauempaa koen olevan helpompi käsitellä niitä sekä päästellä niistä irti. Asuessani samalla seudulla samanvärähteisten lähisukulaisteni kanssa huomaan olleeni sopassa kaulaani myöten. Nyt olen pystynyt tekemään irtipäästö- sekä anteeksiantoharjoituksia aivan vilpittömästi.

Liekö kuu kaksosissa, kun koin tärkeäksi avautua näin... no mutta elämäähän tämä vain on!

Ai niin - ja vielä hampaista sen verran... nehän kuvaavat symbolisesti sitä, että hienonnamme ja käsittelemme siten asioita voidaksemme sulattaa ne hyödylliseksi energiaksi. Hammasongelmat kuvaavat sitä, että emme pysty käsittelemään asiaa -tässä tapauksessa kenties tätä äitisi kanssa hihojen polttamista. Mutta voimia sinulle!

tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #3077 : 12.03.2008 00:54:07 »

Herran jestas NL!

En halua olla ahdasmielinen, mutta aurinkohärkänä olen sitä mitä suuremmassa määrin...  laugh Mutta voisitko kultapieni vaihtaa tuon avattaresi, kun se on jo niin hitsaantunut Diamondiin, että tulen skitsofreniseksi  uglystupid2 (josko en likipitäen jo lienekin) kun näen teidät ikäänkuin kaksi marjaa täällä foorumilla ja 'puhutte' kuitenkin niin eri lailla  Undecided

Tätä minä pahoin pelkäsinkin, marsenergia teki minusta korttelipoliisin ja nyt juoksentelen täällä pamppu ja sähköpiiska kädessä kyttäämässä toisten tekemisiä ja sanomisia ja kohta moderaattorit tulevat ja nostavat minut niskaperse-otteella jäähylle... Tämäkin päivä minun piti miltei nähdä....

Kiitos, yhdyn Elektran huomioon! Jospa löytäisit enemmän omaasi.. Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #3078 : 12.03.2008 01:04:25 »

 kuu on härän merkissä,mutta oinaan tähdistössä,
siksi sanon näin koska se on huomenillalla Plejadien keskellä ja sillä on merkitystä,mut se on sitten huomenna..
ja
 vaaka mars
kysyy miten sinä haluaisit?
-vuorovaikutus heijastavaa,punnitsevaa,harmonista
-esteettistä,jakavaa (2 huoneen materiasta?)
-puolueetonta,hurmaavaa
-oikeustaistelija,diplomaattisovittelija
(muuten,rakasteleeko  vaaka mars ylellisen tuntuisissa silkkilakanoissa? ympäristö ja ihokosketus/tuntu tärkeää?)

tigrinum
synnyin ihmemaahan,
tosin löysin sen Tanhuan kommentista "olet kuin Liisa ihmemaassa"
ilmeisesti  jupiter chiron kalat aspect_opp uranus pluto
ja  aurinko kalojen huoneessa,nerous keikkuu ikkunalaudalla,
juupatijuu,
ja vastasit itse itsellesi noista transiiteista blogissasi,joka sekin karsiutui  jupiter aspect_con kuu malliin..
ehkä  uranus aspect_sex kuu :ta kuvaa sana
weird tai aussien käyttämä "she is such a fruitcake!"

SatuT
kun menet sinne kuvaan niin katokin että tulet kuulluksi ja nähdyksi,että asialle todella tehdään jotain ja pian;
sairaalassa oli vieruskaverina selkäleikkauspotilas,
joka ei eka kerralla saanut apua vaivaansa,pullistumiin,
laahasi sitten jalkaansa ja meni viimein itkemään että tehkää nyt hemmetti jotakin,perhe kärsii,minä kärsin,
ja sattui onneks asiantuntija paikalle,joka sanoi että hän ois
leikannut jo kolme viikkoa sitten,heti,
no sitten leikattiin ja loppu hyvin,onneksi,
mutta että näitä paksusuolensyöpääkin närästyksenä diagnosoivia löytyy..
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #3079 : 12.03.2008 09:53:50 »

Nikki, oliko  kuu Menkarin päällä kun sait tiedon? Eli toimeentulon pudotusko  knuppel2
Tuttua tuo kelan touhu, tee valitus vaikka sitä valitusta ei voi syödäkkään, mutta siirrät paineitasi siihen ja pysyt selväjärkisenä, jookos....

 Wink Mateve
tallennettu

mateve
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #3080 : 12.03.2008 10:02:47 »

Elamanilo, oletko kokeillut oppositio ajattelua?
Tuli vain mieleen kun olen monta kertaa lukenut naita tytar aiti juttuja, mita pahemmin han kayttaytyy sita rakastettavampi sina olet-koitappas minka tuloksen saat(olisimpa mina ajatellut silloin kun aitini oli viela elossa)
Mondo, en valitettavasti osaa Italiaa, luen ihan vain hepreaksi. Kunhan vain kirjoitin alkuperaisen nimen...
Itsellani on menossa  aurinko  aspect_sex  aurinko ja mieli on kuin  aurinko
 smitten
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #3081 : 12.03.2008 13:15:03 »

diamondille
tuosta runosuonen sykkeestä,
sinähän olet myös mestari unien tulkinnassa ja näiden yhteydestä on Claes Andersson kirjoittanut Luova mieli kirjassaan seuraavaa:"Uni on sekä runon innoittaja,sen kätilö ja peili,että läheistä sukua runon muodolle ja kielelliselle rakenteelle" Unessa näyttäytyvät kaikki luovan prosessin tunnusmerkit,kuten tunne kaikkivoipaisuudesta,idealisoinnin tarve sekä "suvereeni ja laaja aikakäsitys",joka sisältää menneen,nykyhetken ja tulevaisuuden yhtäaikaisena aikakokemuksena.
Unen tavoin myös runo ohittaa ajan ja paikan rajoitukset sekä syyn ja seurauksen suhteet.
Ja jos oikein muistan? niin sinun  pluto leijona 12 huoneessa
rakasti myös Dalin surrealistisia unenomaisia töitä,
Elämänilon samainen pluto vois rakastaa paremminkin Renoiria tai muita impressionisteja;teillä on kuitenkin niin erilainen venus kartoillanne,vaikka sekin on "yhteistä" toisaalta

mateve
joo,Menkar  kuu ja  aspect_opp omaan  neptunus skorpioni,illuusion kupla puhkes ja saippuat tippu silmille..
ap-kartalla on muuten tarkka Lilith  skorpioni aspect_opp
tuo Menkar,haaveet haihtuu myös ihmissuhteissa,1-7 huoneet,
lieneekö rajuja yhteenottojakin luvassa??
ap-kartalla on myös  :pluto:antivertex 2 huoneessa,
Ardithko se sanoi että taloudessa on kyllä huomannut vaikutuksen, :jupiter:vieressä tuntuu lisäävän pluton tehoa eikä niinkään tuovan varallisuutta,
ja tr  saturnus rx on tarkassa  aspect_opp jupiter kalat,
on opittava luottamaan kaaokseen,elämän virtaan,
se opettaa myös karsimaan;lopetin lehden tilauksen ekana,
 saturnus yhtyy myös child asteroidiin ja  aspect_opp chiron
haavoittaa sisäistä hylättyä lasta,turvattomuuden tunne on vahva;kuin ammoin unessa keskellä merta huutaen hjälp,hjälp
tuosta
tulikin mieleen otsikoista kuinka delfiini kommunikoi kaskelottien kanssa ja pelasti ne kuivalta maalta,
(minunkin huutoni on jo kuultu..)
ja Menkarista;lapsi putosi kaivoon,
ja
oikeesti,kunhan urputan,asiat ovat ihan mallillaan,
suhteutettuna niin monen (täälläkin) muun paljon suurempiin ongelmiin,kroonisiin vuoskausia kestäviin kipuihin,yksinäisyyteen,
menetyksiin,
ja minä tiedän että minä selviän,
ja että niillä voimavaroilla voi auttaa muitakin selviämään,
ainakin yrittää

 kuu harka aspect_squ merkurius venus,
matematiikan yo,"merkonomi"tutkinto?
"matemaatikkona" tuijotin eilen kellotaulua ja tajusin että
oman syntymäkellonaikansa kun pistää kellotauluun niin se muodostaa tietyn kulman,ja että tuo kulma voi omalla tavallaan kuvata  askendentti:a,
ainakin itsellä 105 asteen lähin kuvaava kulma ,septiili,102,
osuu:"tutkii todellisuuden syvintä olemusta ja omaa sisäistä minäänsä;hänellä on "pappimainen" asenne yhteiskuntaan ja tutkijan luonne,itse yllätyksellinen ja radikaali,
kiinnostus psykologiaan ja rajatieteisiin,
toisaalta myös kvintiili on lähellä,108 astetta,
voima ja pakko,tyytymättömyys systeemiin!!
joo
 kuu aspect_squ kuunsolmu myös,
muuttuuko sää?
täällä on pihamaa jäisen niljakas,
että kieli keskellä suuta postilaatikolle
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #3082 : 12.03.2008 13:51:45 »

Elamanilo, oletko kokeillut oppositio ajattelua?
Tuli vain mieleen kun olen monta kertaa lukenut naita tytar aiti juttuja, mita pahemmin han kayttaytyy sita rakastettavampi sina olet-koitappas minka tuloksen saat(olisimpa mina ajatellut silloin kun aitini oli viela elossa)

Hei "Diamond"

Ongelma on se, että nielen kaiken
- olen kiltti ja ystävällinen,
vaikka päätä hakattas seinään

Äitini on aurinko rapu ja läheisriippuvainen
- takertuu saksillaan tosi tiukkaan,
ellei pidä varansa
- herkästi loukkaantuu,
jos sanoo vähänkin "poikkinaisen" sanan
ja hautoo asiaa kuorensa alla


Täällä on vanhuksille tarjolla paljon aktiviteettia
- haetaan kotiovelta ja tuodaan takaisin
linja-automaksun hinnalla
- kunhan saisin edes yhden kerran kokeilemaan


Paras hoito molemmille on
"aikalisä", jolloin minä pysyn kaukana
- kumpikin miettii tahollaan,
missä mennään ja kenen ehdoilla


Kyllä minä selviän
- tarvitsen vain omaa aikaa



smitten Elämänilo

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #3083 : 12.03.2008 14:08:35 »

diamondille .... Ja jos oikein muistan? niin sinun pluto leijona 12 huoneessa
rakasti myös Dalin surrealistisia unenomaisia töitä,
Elämänilon samainen pluto vois rakastaa paremminkin Renoiria tai muita impressionisteja; teillä on kuitenkin niin erilainen venus kartoillanne,vaikka sekin on "yhteistä" toisaalta
...muuttuuko sää?
täällä on pihamaa jäisen niljakas,
että kieli keskellä suuta postilaatikolle

Hei "nikki"

En nyt oikein ymmärtänyt hienoa kielen käyttöäsi

Minulla on syntymäkartalla
pluto aspect_con askendentti leijona huone 12

Autan äitiäni mielelläni,
mutta omalla aikataulullani
ja ilman syyllistämistä



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #3084 : 12.03.2008 14:18:39 »

Elämänilo
kyse ei ollut äidistäsi olleskana,
vaan sinun ja Diamondin yhtäläisyyksistä kuin myös eroavaisuuksista;vaikka esim.taidemaussa,
Diamond on  aurinko harka eli hallitsija on  venus,
kuten sinulla  aurinko vaaka ja venus hallitsijana,
ja molemmilla  pluto leijona (jos nyt oikein muistan tuon Diamondin?) 12 huoneessa,
enkä todellakaan tiedä pidätkö esim. Renoirista,
kunhan heitin esimerkkinä, verrattuna Daliin,
ja asian ydinhän oli pohtia unen ja itsensäilmaisun yhtäläisyyksiä..
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #3085 : 12.03.2008 20:31:45 »

Tosiaan rakastan Salvador Dalia ja naen surrealistisia(taide)uniakin.

Mutta olen pahkaillyt tassa taman Nostredamuksen kanssa ja yrittanyt ymmartaa naita lukuja-mutta han ei selita sen enempaa naista luvuista, miten ne yhdistyvat ja MIHIN
Luvut 1,2,100,1,200,1,60=365
OK, 1 vuosi=365 paivaa ja 1 tunti=60min ja sitten mihin?HuhHuh? liittyy jotenkin auringonkiertokulkuun, mita luku 2, 100 ja 200 symbolisoi?
Mika hiivatin salainen kaava-mie en ymmarra mittee  uglystupid2
« Viimeksi muokattu: 12.03.2008 21:10:24 kirjoittanut diamond » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3086 : 13.03.2008 12:06:14 »

Nikki juu niin tosiaan, tarkoititkin varmaan sitä blogikirjoitustani jonka elämä ei kestänyt kovin kauaa kun poistin sen samalla paatoksella millä olin kirjoittanutkin..
Iltsensä ilmaisua ja sen perumista.. Mutta hedelmäkakkuhan on hyvää.

Vaikeina hetkinä aina tajuaa miten lähellä "hulluus" on neroutta ja varsinkin luovaa neroutta.. Sillä hetkellä kun on jotenkin vain heittäydyttävä, antauduttava olosuhteille eikä voi muuta kuin katsoa mitä tapahtuu, tuntee samalla suurta vapautta ja saa voimaa siitä että ei olekaan tilanteen vanki. Mitä vaan voi tapahtua, okei, kaikki käy! Joten.. Jos elämä ei ole tämän vaarallisempaa, niin ei minun itsenikään tarvitse olla enää samoissa rajoissa kun ennen.  uglystupid2

Tuli noista teidän taidekirjoituksista mieleen, että en tällä hetkellä haluaisi mitään muuta niin paljon kuin tarttua akvarelleihini.. Mutta kun ne hukkuivat, eikä ole akvarellipaperiakaan ja näädänkarvasiveltimeni ovat kotona 300km:n päässä..

Rakastan taidetta, ehkä eniten mustavalkoista valokuvataidetta, jotain samalla karua ja kaunista..
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #3087 : 13.03.2008 12:31:35 »


Mulla on taas ollu ajatuksena maalata suuri taulu tuohon meidän olohuoneen seinälle, oikein paksua öljy-tai akvarelli tai jotain....väriä joka tapauksessa. Mustavalkoisuutta tällä hetkellä en kaipaa, sillekkin on aikansa.
Nielunäytteen tulos oli angiina, joka on muhinu ties kuin kauan.
Ilmankos tää puheen tuottaminen on ollut tuskaa. Miksi sitten juuri mun nieluni, mitä minä en tarvitse enää niellä tai mitä olen niellyt turhaan? Niellyt vanhat asiat.....nekö ne pukkaa angiinan muodossa.
Ja samalla pissatulehdus, sopii tietty kuvaan.
Voi meitä maallisia tallaajia.

Synkkää ulkona, satoi märkää lunta ja siellä on niin utuista, hämärää.
Päivän uutisissa, piispalta läheisyyttä, asutaan ahtaasti, ylikuumenevia tiskikoneita etsitään, varoitetaan velkaantumisesta ja viljan hinta kääntyi laskuun.
Mitä tästä sitten ajattelee kukakin, mutta läheisyys ja ahtaus aiheuttaa ylikuumenemistako?

Minen tiiä enää maijastakaan missä mennään, valaisitko nikki meikäläistä......
Ja tuon kuun asemat on ilkee tän uuden jutun myötä käydä kurkkimassa, en vieläkään ole sinut sen kanssa.

Riimutkin pyyteli minua vaan odottelemaan, kun piiiiitkästä aikaa itselleni nostin. Odottavan aika on aikas pitkä tickedoff
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #3088 : 13.03.2008 17:52:47 »

  kuu  kaksoset joten juttua riittää, miesten seksi-asiat ulkomaita myöten. Kaikki tulee esiin NYT, turhaa on selitellä sinisilmäisyydellä, toiset ne osaa ja kehtaavat...
Koskahan alkaa naisten seikkailut tulla lehtiin, tai johan ne tulivatkin jo Tanjaaa..... Tarvitaan viisautta......

 Wink   Mateve
tallennettu

mateve
Saqirlat
Vieras
« Vastaus #3089 : 13.03.2008 18:47:20 »

Jaa-a, itse liitän nuo poliitikkojen vehtailut vesimiehen shokkiarvoa hakeviin venus ja  merkurius planeettoihin, jotka pelmailivat taannoin siellä  Neptunuksen lähistöllä:
Näin viedään ja hämätään kansan huomio toisaalle, epäolennaiselle lööppitasolle, ja hupsista vaan, kohta ollaankin Natossa, saadaan kuudes ydinvoimala, you name it.

Kaksos kuu lienee kirvoittanut minutkin tänne pitkästä aikaa, (heipähei vaan kaikki)
kysymään taas ajoituksista..
Oletteko huomanneet, milloin tarkalleen Kuun osumat kartoillanne vaikuttavat? Tuntuuko puolipäivää aikaisemmin vai myöhemmin..entä muiden planeettojen transiitit?

Muoks..epäolennaista tai ei, mutta hassu huomio..tämä oli 313. viestini ja suuressa jenkkilässähän 13.3 tavataan merkata kutakuinkin nuin..Että hyvää Aku Ankan päivää vielä kaikille..KVAAK!

« Viimeksi muokattu: 13.03.2008 18:50:48 kirjoittanut Saqirlat » tallennettu
Sivuja: 1 ... 204 205 [206] 207 208 ... 239
  Tulostusversio  
 
Siirry: