Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 239
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro. 1)  (Luettu 1546424 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #255 : 01.07.2006 14:15:15 »


 minulla kartalla  mars aspect_sex mars ja energialataus saa tulla!
 Ainaskii aurinkoinen lataa mun akkuja, ihana sää. Mehiläiset pörrää, hämähäkit kutoo seittejään.
Akilleijani mun alkoivat sitten kukkimaan, ihanii.
Mulla tulee neitsyestä aina niin hienostunut olo mieleen. Onhan se hienostunutta kun juo kahvia ulkona. Muorin kutoma anilliini pitsiliina pöydällä ja orvokkini sinisilmä katselee minua hennosti. Suklaakahvia vielä, ei mitään tavanomaista rista kookkaa.
Akut täyteen
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #256 : 01.07.2006 14:42:35 »

Pomo käski meidät töissä kaikki siivoushommiin. Kuu Neitsyttä hyvinkin...

Ihana ilma, todellakin. Olin tässä yksi yö kävelyllä ja näin erittäin monta niitä valkoisia perhosia. Kyllä ne kaaliperhosia taitavat olla. Valkoisesta väristä tulee mieleen Neitsyt.

Ah ja muuten dieettini on pitänyt. Eikä Kuu Neitsyt sitä ainakaan koettele.

 smitten
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #257 : 01.07.2006 14:45:36 »

kiva että dieetti pitää Smiley

kuu yhtymä kuuko multa varasti unet...miks nukkumatti joskus vaan unohtaa tulla...ihankun jäis asemalle oottamaan junaa mitä ei ikinä tule...
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #258 : 01.07.2006 14:55:14 »

Siunattu neitsyt-kuu!
Lattiat tuli imuroitua ja lemmikkien häkki putsattua.
En kehtaa edes tunnustaa milloin viimeksi olen imuroinut kerralla koko kämpän, enkä vain pahimpia roskia keittiöstä tai eteisestä...
Ja nyt se tuli tehtyä ja vieläpä ihan mielellään, vaikka ilma tosiaan on kuin morsian.
Nyt ulos, ja illalla viimeistellään vessan pesulla ja pölyjen pyyhkimisellä työ loppuun.
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #259 : 01.07.2006 15:01:21 »

Joo tunnen jo kuinka kevenen.  Wink

Enpäs oo muuten ikinä miettiny, että kun Kuu menee Neitsyessä niin se vaeltaa mun 5. huoneessani... Se on siellä vielä Vaa´assakin.  :Smiley

Sign, voi olla että se oli joku Kuun temppu, mutta onnesta Kuu vaihtaa mieltään ja asemiaan nopeesti.

 smitten

Olikohan tuo Kuu muuten jo eilen Neitsyessä... Nimittäin juttelin pyykkituvalla yhden tyypin kanssa ja valitin sille että kuinka ei vois vähempää kiinnostaa joku pyykinpesu näin hienolla ilmalla. Se totes vaan, että no onhan se ajankulua. Olin hetken aikaa että  Shocked On kyllä ensimmäinen näkemäni mies, jonka mielestä pyykkääminen on "ajankulua".  Huh
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #260 : 01.07.2006 15:03:34 »

olikohan se neitsyt mies Wink (mars neitsyessä arvostaa neitsyt miehiä...viileä pidättyväisyys on viehättävää)
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #261 : 01.07.2006 15:15:02 »

Voi ollakin, että oli. Harmi kun ei tullut kysyttyä.  :Smiley

Ihmettelin jo sitä kun hän itse pesi pyykkinsä. Kauhea onko minusta tulossa ihan sovinisti.  Shocked  idiot2

 2funny

Edit: ja onpas muuten neitsytmäistä sekin, että ylipäätään MINÄ otin pyykinpesun esille.  Shocked  2funny 2funny
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #262 : 01.07.2006 15:22:56 »

 angel buck2 jostain syystä vaikka mulla on ne kuumarsjupiter ja saturnus neitsyessä kuudes huoneessa olen täysin toivoton siivooja, kodinhoitaja ynnä muuta...tää on ainut aukko astrologiassa minkä löydän. tosin olin sitten hyvin nipo omasta ulkoisesta olemuksestani ja ajatusteni järjestyksestä, silloin kun toteutin täysillä tuota kuviota.
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #263 : 01.07.2006 15:30:09 »

Älä ole niin ankara itsellesi.  smitten

Mulla on se hemmetin Stellium siellä 6. ja teen vasta kun ihan pakko mentaliteetilla... Nuorempana tosin mun huoneeni oli aina tiptop ja äidillä meni oikeesti hermo ku koko ajan siivoilin sen tavaroita...  Grin

Mutta nyt kun on kokonainen yksiö siivottavana niin ehei jaksais...

Tykkään järjestellä ja jopa imuroida ja pyyhkiä pölyjä, mutta kaikki mikä tiskaamiseen, ruoanlaittoon, pyykinpesuun ja tällasiin tulee niin  buck2

Ikkunoita pestään niin harvoin, että eihän sellasta nyt voi millään muistaa tehdä aina...  2funny 2funny  jne... Kyllä mä jotenki silti aina tavarani ja itseni löydän.

 angel
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #264 : 01.07.2006 16:03:46 »

tuo oli erikoista että äiti joutuu häviämään tyttärelle siivouksessa. (rökittäkää äitinne Grin)

hih, minä tykkään siivota aina TOISTEN luona vierailulla...kuudennen kärki leijonassa...motivaationa se että voi esittää jollekin...kotona ei oo tarpeeks varteenotettavaa yleisöö johon viitsis tehdä vaikutusta.
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #265 : 01.07.2006 16:29:03 »

Kyllä, olen vuosien varrella johtunut siihen psykologiseen päätelmään, että äitini tunsi syyllisyyttä siitä, että minä puunasin huonettani aina joka viikonloppu. Se alko jo valittaan, että "ei niitä pölyjä nyt JOKA VIIKKO tarvi pyyhkiä" ihan tuskastuneena. Selvää syyllisyyttä.  coolsmiley

Veljeni (aurinko ja nousu Neitsyt) sen sijaan siivosi huoneensa hyvä jos kerran vuodessa ja hänen huonettaan äiti siivoili iloisesti hymähdellen.  Huh

Ei ymmärrä äitejä. Kyllä sitten jos en siivonnu joka viikko huonettani niin se alko valittaan että siivoisit ton huonees.

Tarvinneeko sanoa, että kun ikää tuli lisää niin opin katkeralla tavalla, että äitiä ei voi ikinä miellyttää, aivan mahdotonta, joten tulin siihen tulokseen, että antaa olla. Enpä edes yritä.

Tästä tietysti jäi traumat, mutta se on sitten oma tarinansa...  :Smiley

Sun täytyy vaan kutsua ihan tuhottomasti aina porukkaa kylään, niin on yleisö, johon tehdä vaikutus.

Ai niin se mun uneni...  :Smiley  Grin
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #266 : 01.07.2006 16:59:57 »

Lainaus
Sun täytyy vaan kutsua ihan tuhottomasti aina porukkaa kylään, niin on yleisö, johon tehdä vaikutus.


haha...
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #267 : 01.07.2006 17:35:24 »

Okei ehkä oon kattonu liikaa MTVn Gribsiä...  2funny 2funny

Huolestuttavaa kyllä sekin...  idiot2 Ainakin olen kunnon Neitsyt=huolestunut.

 coolsmiley  Grin Grin
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #268 : 01.07.2006 18:23:03 »

Asiasta toiseen...

Sign, kerrotko miten sitä Pullenin midpoint karttaa oikeen pitäisi tulkita?
Sain vain ihan käsittämättömän näköisen kuvion, jossa vilisi Jousimiehen ja Skorpionin merkkisymboleita.  Huh  idiot2

Sorry jos menee off topic, mutta kiinnostaa.
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #269 : 01.07.2006 18:49:20 »

en oikeen muutas tiiä kuin että kyseisen planeettaparin energiat sekoittuu siinä pisteessä ja siinä huoneessa, joten se piste on tärkeä ja se huone missä se on, näiden planeettojen kannalta. yhdistää ja sekoittaa ne mielessään kyseisen huoneen ja merkin kautta. esim jos ovat neliössä keskenään niin tästä pisteestä varmaan löytyy harmonisoiva kohta.

voisi ottaa lissää selvää tälläinen käsitys on tässä vaiheesa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 239
  Tulostusversio  
 
Siirry: