Sivuja: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 77
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kivien tarinoita!  (Luettu 743799 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Lumikko.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #1065 : 01.11.2012 12:41:20 »

Hankin jotakuinkin kuukausi sitten apassin kyyneleen. Kiinnostukseni kyseistä kiveä kohtaan heräsi pari vuotta sitten, en oikein osaa sanoa, miksi. Osaltaan kiinnostukseen luultavasti vaikuttaa kiven nimi, joka on kyllä kiehtova. No, n. kuukausi sitten astuin kivikauppaan ja näin siellä heti apassin kyyneleitä, ne houkuttivat minua suuresti. Sieppasin käteeni oitis niistä yhden ja vaihdoin rahaan.

Vasta kotona hain netistä tietoa tästä kivestä ja hieman värisyttivät nuo jutut siitä, miten voimakas kivi on kyseessä. No, tämän kiven hallussapidon aikana on tullut oikea rysäys kaikkea inhottavaa:

Miesystäväni, sielunkumppanini halusi erota minusta. Ero on ollut minulle kauhean kova paikka, sillä tuntuu, kuin sielustani revittäisiin osa irti eikä minulta kysytä mitään. Lisäksi eron myötä jäin aivan yksin kaupunkiin, jossa en tunne ketään, minulla ei ole täällä yhtään ystävää.

Olen nähnyt miltei joka yö painajaisia mitä erilaisimmista aiheista.

Erittäin ei-toivottu henkilö on ottanut minuun yhteyttä siitä huolimatta, että hän 8 kk sitten lupasi jättää minut rauhaan. Epätoivoinen nuorimies, ei osaa päästää minusta mitenkään irti, eikä suostu uskomaan etten minä ole kuunaan ollut hänestä kiinnostunut! Rasittaa tuollainen ahdistelija, hän vieläpä aikoo nyt muuttaa samaan kaupunkiin missä minä asun! Hänestäkin olen nähnyt painajaisunta: sellaista, että se hyypiö vaanii minua ja lopulta tunkeutuu asuntooni, vaikka kuinka laitan vastaan. Yök.

Olen joutunut henkisesti melko jumiin - en näe tulevaisuudessani mitään, sillä tällä hetkellä olen työtön ja asun kaupungissa, jossa en tunne ketään... Olo on ollut tuskainen, masentunut, toivoton, ahdistunut, pimeä...

Kaikki tuo on tullut apassin kyyneleen myötä - joo, olisikai ne voineet tapahtua ilmankin kiveä, mutta niin...

Toisaalta olen tutustunut netissä itseäni vanhempaan Vesimieheen, joka on kiinnostunut henkisistä asioista ja on selkeästi minua pitemmällä tuollaisessa kehityksessä. Hän on ehkä vähän avannut ajatteluani, vaikka monet hänen juttunsa kyllä ovat minulle sellaista yli-hilseen-osastoa.
tallennettu
nanonyymi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #1066 : 16.11.2012 11:05:32 »

Moi Kide!

Mitä nousisi minulle loppuvuoteen ja 2013 alkuun? Smiley
tallennettu
jaden
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 95



Profiili
« Vastaus #1067 : 16.11.2012 16:14:01 »

Hei Kide!

Mitäs nousee minun ja erään miehen suhteen? Saadaanko tässä parisuhdetta aikaa vain onko tämä kahden voimakkaan luonteet taistelua vain... Cheesy
tallennettu
neverknow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #1068 : 22.11.2012 19:37:46 »

Hei  smitten

Voisitko nostaa minullekin kortin ?  :Smiley

Tahtoisin tietää voima kiveni, kiven joka tuo voimaa ja toimii energioideni kanssa.
Tahtosin ostaa tämän kiven yöpöydälleni  smitten

Kaksi kiveä ovat ikäni vetäneet minua puoleensa, en tiedä niiden nimiä mutta toinen on violetti ja toinen vihreä  smitten
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #1069 : 29.11.2012 21:50:10 »

Hei Kide,

miltä mun loppuvuosi ja 2013 alku näyttää ?  Smiley

Kiitos jo etukäteen

aava1
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #1070 : 30.11.2012 01:54:15 »

Jos Kide vielä seuraa/ nostelee, niin olisin kiitollinen omasta voimakortista smitten
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1071 : 30.11.2012 11:46:45 »

Kyllä seuraa ja pyrkii tilanteiden mukaan vastaileen. Seuraan viikottain, mutta vastaamiseen menee oma aika ja siksi näyttää olevan kerran kuussa ja sen verran, kun ehdin  Wink Olen pahoillani, kun en parempaan pysty  Embarrassed
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1072 : 30.11.2012 11:55:09 »

SanctAstra  smitten
Enkelinkiven sinulle nosti... eli selestiitin. Tämä pehmeää energiaa sykkivä usein kidemäisenä myyty kivi, toimii pään ja kaulan alueella. Sopii unen rauhoittajaksi ja herkät saattavat saada kämmeniin tunteen sydämestä. Erinomainen kivi, jos haluaa kehittyä (ja on valmis, pyytteetö) henkisesti.
Tarottina tämä edustaa miekkojen 8., eli jokin tilanne on päällä tai tulossa ja se vaatii herkkää tarkkuutta, jotta se ei kehity ongelmaksi... pidemmäksi aikaa. Kuunte tarkkaan sisäistä ääntäsi ja uskalla olla vaikka erimieltä muiden kanssa, jotta sinusta ei oteta yhtään enempää, kuin mitä olet itse valmis panostamaan tilanteeseen. Ajattele ensin ja toimi vasta sitten!
 angel
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1073 : 30.11.2012 12:04:18 »

Kyllikki6  smitten
Akaati, kuin syli tilauksesta... värin saa valita itse, joten sen mukaan hieman tulee tulkintaakin sitten itse pohtia. MItä väri kaipaat? Akaatti on kuin piilossa pidetty salaisuus, rujon ulkokuoren ja kauniin sisällön vuoksi. Se on myös kova ja sitkeä. Akaatti on nopea latautumaan ja siksi  levyjä on helppo käyttää vaikka ikkunoissa tai tasoina eri kiville, jolloin se vaikuttaa koko tilaan ja vahvistaa päälle asetettuja kiviä.
Tarottina tämä edustaa kolikoiden kuningatarta, eli naisellisuudelle malja! Oletko sitten tyttöystävä, vaimo, äiti, uraneiti, nje. Ihan sama, naisellisuutesi kytkee sinut maan energioihin ja siitä on hyvä pitää kiinni. Jopa silloin, kun joutuu sietämään ei niin mukavia tilanteita. Kynnysmatoksi kun et rupea, vaan muistat kaloja olevan meressä, kaikki sujuu jopa paremmin kuin luulet. Laiskuus on ainoa kompastuskivi, joka saattaa syödä viehetysvoimasi ja akaatista tehot heti.
 angel
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1074 : 30.11.2012 12:13:24 »

Ironia  smitten
Vaalin tuloksia /fiiliksiä en olisi edes katsellut... voiko epädemokraatisempaa toimintaa olla, jota markkinatalous hämmentää?! Vaikka olemme Suomessa, jossa asiat ovat vielä jopa hyvin  buck2 Sen jälkeen kun isot kaupungit ja niiden ihmiset hukkasivat järkensä ja äänestivät meidät Eu.n, eikä EMU.sta edes kansalta kysytty, olen menettänyt uskoni demokratian ihanteisiin lähes kokonaan. Sorry!

Mutta mies...
Kalsedoni sieltä nousi. Tämä varsinkin kiteisenä on hyvin vahva kivi, mutta toimii myös massamaisena (hiottuna) verbaalisen ilmaisun vahvistajana. Se on kuin taivas, joka on päällemme.. jos kauniin kuulas, välillä pahan sisuinen ja tuulinen. Kaikki sallittua, kuhan puhut ulos. Sanomattomat sanat syöpyvät väliin ja tekevät pikkupirun hommia... ketään meistä ei osaa telepatiaa niin hyvin, kuin pitäisi.
Tarottina tämä edustaa maljojen 9., eli puhuminen on ainoa keino estää väärinymmärryksiä. Tyhmää kysymystä ei ole, on vain tyhmiä vastauksia. Tätä kautta saavutat ilon ja aidon onnen, terveyden ja saat elämääsi paljon lisää. Varo ylimielisyyttä, pienessäkään määrin ja materialismia... näin Joulun alla, aika paha...
 angel
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1075 : 30.11.2012 12:19:37 »

RonjaRenttu  smitten
Älä soimaa kiveä... ylös, ulos ja tapaamaan ihmisiä.
Apassin kyynel on obsidiaanille "sukua", eli se nostaa ylös sellaisiaa asioita jotka sinun tulee käsitellä (prosessoida) positiiviseksi voimavaraksesi. Onneksi tämä obsidiaani on "kevyempi" ystävä, kuin itse musta obsidiaani!
En ehkä itse nukkuisi kummankaan kanssa ja matkakaverinakin pitäisin vain sellaisina aikoina, kun tiedän jaksavani käsitellä. Koska obsdiaanit eivät kursaile, vaan tarvittaessa läväyttävät avarilla päin poskia, kummallekin puolelle.
Suosittelen lämpöiseti jatkuvaan käyttöön mustaa turmaliinia tai jos tunnet kaipaavasi valoa elämään, aurinkokiveä.
Kyllä kaikki suttaantuu, kun et jumiudu ja nautit pienistäkin ilon pisaroista, jotka tiellesi osuvat.
 angel
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1076 : 30.11.2012 12:26:33 »

Nanonyymi  smitten
Sugiliitti luo linkin juurishacran ja otsashacran väliin. Tämä vahvistaa tietoisuutta ja olemassaolon perusteita, mutta ei missään tapauksessa hyvä jatkuuvaan käyttöön. Todella vahva! Pienissä erissä tosiaan auttaa luomaan vahvan näkemyksen omasta suunnasta elämässä.
Tarottina tämä edustaa sotavaunuja, eli itsekontrollia, tasapainoa ja kehon /mielen yhteistyötä. Ole mitä olet ja ole sitä vahvasti, muuten tilanne kaatuu sinua vastaan. Ts.kehosi tai mielesi järkkyy. Anna aikaa itsellesi, jotta opit tuntemaan itsesi todella hyvin, silloin tie aukeaa eteesi todella kirkkaana ja silloin on hyvä jatkaa matkaa.
 angel
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1077 : 30.11.2012 12:32:22 »

Jaden  smitten
LapisLatzuli on kolmanen silmän avaaja keski-iästä eteenpäin...? Se liittyy vahavsti vahvoihin energioihin, joiden tulee löytää harmonia kummankaan menettämättä omaa vahvuuttaan. Totuus on avainsana tässä ja se kuvastuu LapisLazulin pyriittikiteissä... kaikki ei ole kultaa, mikä kiiltää... totuus tekee katinkullastakin kultaa arvokkaampaa.
Tarottina tämä edustaa erakkoa, eli viisaus asuu meissä, on vain taitolaji kuulla sitä itsesltää ja toisilta. Itsetuntemus toki on tärkeää, jotta osaa puhua totuuksia, mutta silloin alkaa kehitys ja ovia aukeaa, joista on helppo kulkea vaikka kaksin.
 angel
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #1078 : 30.11.2012 17:09:55 »

Kyllä seuraa ja pyrkii tilanteiden mukaan vastaileen. Seuraan viikottain, mutta vastaamiseen menee oma aika ja siksi näyttää olevan kerran kuussa ja sen verran, kun ehdin  Wink Olen pahoillani, kun en parempaan pysty  Embarrassed

Ei mitään pahoitteluja ^_^, toki omien voimien ja ajan mukaan. Ei tässä hoppu ole Smiley

Jännäku toi apassin kyynel on muaki kiehtonu. Musta obsidiaanikin, kun nyt vilkaisin. Varmaan tarvin jotain, joka oikein ravistelee laugh Jonkun vois jouluksi hankkia.
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1079 : 05.12.2012 14:56:52 »

SanctAstra  smitten
Enkelinkiven sinulle nosti... eli selestiitin. Tämä pehmeää energiaa sykkivä usein kidemäisenä myyty kivi, toimii pään ja kaulan alueella. Sopii unen rauhoittajaksi ja herkät saattavat saada kämmeniin tunteen sydämestä. Erinomainen kivi, jos haluaa kehittyä (ja on valmis, pyytteetö) henkisesti.
Tarottina tämä edustaa miekkojen 8., eli jokin tilanne on päällä tai tulossa ja se vaatii herkkää tarkkuutta, jotta se ei kehity ongelmaksi... pidemmäksi aikaa. Kuunte tarkkaan sisäistä ääntäsi ja uskalla olla vaikka erimieltä muiden kanssa, jotta sinusta ei oteta yhtään enempää, kuin mitä olet itse valmis panostamaan tilanteeseen. Ajattele ensin ja toimi vasta sitten!
 angel

Kiitos. Mun on aika vetää omat rajat kiinni, koska energiat on vähissä. Haastavat ajat ovat olleet läsnä.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 77
  Tulostusversio  
 
Siirry: