minä myös tahtoisin tietää mikä on minun kiveni eli jos ehdit/jaksat niin kerro horoskoopilta olen

mutta jos kiveni on joku muu kuin tämän merkin tai sitten ei niin kiinnostaa kovasti. sitten miten kuvataan mahonki-obsidiaania kun ostin ns. matkamuistona riipuksen rapakon toiselta puolelta ja se kuvattiin siellä "odottamattomien ihmeitten" kivenä ja sitä ihmettä minä tarvitsen tällä hetkellä!!!
Anteeksi, nyt joudun olemaan tylsä... en ymmärrä, mitä tarkoitat. Haluatko kortin, vai kerronko sinulle

kivistä /jalokivistä?
No, mutta mahonkiobsidiaanista pystyn kertomaan...
Obsidiaanit ovat säälimättömiä kiviä, luonnon vulkaanista lasi. Varsinkin musta on kurinpalautus, näpeille livautus tai korvapuusti, jos siihen on aihetta itse antanut. Se ei auta huomaamaan, vaan se heittää kasvoille ne asiat, jotka eivät ole kuin pitäisi. Sillä on hyvin maahan pureutuvat energiat, eli se ei ehkä sovi unikaveriksi jos on raskasta aikaa muuten. Mutta raskaan ajan suuntaluotsiksi se soveltuu, kova päiselle ja järkevälle ihmiselle. Ruskea väri obsidiaanissa pehmentää sitä rutkasti ja saa aikaan turvallisuuden tunteen kiven energioihin. Eli niin säälimätön ei ole manhonki obsidiaani, kuin mitä pelkkä musta obsidiaani olisi. Hyvä valinta!
Mahonki obsidiaanin suhteen vain pieni muistutus... se on kausikoru! Eli turvallisuus on muutoksissa hieno homma, mutta kun muutos on tapahtunut, tulee turvallisuudestakin osata luopua. Jotta kasvu pääsee vauhtiin... uutta ei saa, jos vanhasta ei osaa luopua.
Kaikki lähtee ihmisesti itsestä... olethan tutustunut The Secret kirjaan...?