Sivuja: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 77
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kivien tarinoita!  (Luettu 751103 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
epona
Vieras
« Vastaus #1035 : 03.08.2012 19:49:19 »

Hei Kide,

Kiitos! Lupaan olla nukumatta hematiitin kanssa.  laugh

Osuva kortti tai kivi, sinänsä! Töitä muuten löytyi, joten asiat ovat lähteneet rullaamaan. Mutta kassotaan mitä aika todistaa ja miten lähden täällä viihtymään.

/A
tallennettu
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #1036 : 04.08.2012 08:55:54 »

minä myös tahtoisin tietää mikä on minun kiveni eli jos ehdit/jaksat niin kerro horoskoopilta olen  skorpioni mutta jos kiveni on joku muu kuin tämän merkin tai sitten ei niin kiinnostaa kovasti. sitten miten kuvataan mahonki-obsidiaania kun ostin ns. matkamuistona riipuksen rapakon toiselta puolelta ja se kuvattiin siellä "odottamattomien ihmeitten" kivenä ja sitä ihmettä minä tarvitsen tällä hetkellä!!!
tallennettu
kaaliaivo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #1037 : 07.08.2012 19:08:36 »

Kaaliaivo  smitten
Kivet ovat oma maailmansa ja siinä on omat kuoppansa, mutta onneksi enemmän kauneutta ja loistoa  Wink

Sain pakastani sinulle turkoosin, pyhän kiven joka voi tuoda vilpittömälle jopa pelionnea. Tämä on myös kurkkusacran kivi, joten kaulalla se saattaa saada kantajansa laulamaan tai puhumaan, yllätyksellisiä.
Tarottina tämä edustaa kolikoiden 9., eli nyt ne ruusunpunaiset lasit pois nenältä ja nopeasti, muuten kohta sattuu!! Sinulla on menestyksen avaimet kädessäsi ja kasvu monessa suhteessa lähdössä kohinalla eteenpäin. Kun toimit selusta turvattuna, tulet menestymään lähes missä tahansa mitä teet, mutta nuo lasit pois.
 angel

Kiitos  Smiley
Juu..ruusunpunaiset lasit on poistettu... Wink

Katsotaan mitä tulevaisuus tuo...olen positiivisella ja luottavalla kannalla...kohti uusia haasteita  coolsmiley


tallennettu
Ninsku_1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #1038 : 07.08.2012 19:24:44 »

Voisitko katsoa minullekkin? Kiitos tuhannesti!  smitten
tallennettu
marija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161


Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..


Profiili
« Vastaus #1039 : 10.08.2012 22:51:54 »

Marija  smitten
Aurinkokivi tuli hyppykorttina sekoittaessa, näppäimille lentäen... eli tämä se  sitten varmaan on  Wink
Se nimensä mukaan on aurinko energiakeskuksillemme. Sen käyttä tulee rajata vain päiväsaikaan, jott aunirytmi ei mene sekaisin. Vaikka se kuvaa loistavaa voimaa taivaalla, tämän energiat ovat myös maassa. Aivan kuin kasvilla on sisällään auringon energia, kun se kasvaa. Tämä siis piristää ja antaa voimaa, saattaa jopa laukaista tarpeen luoda uutta.
Tarottinatämä edustaa aurinkoa, eli puhda tunne tuo valoa, kuin aurinko. Se loistaa sydämen tunteen maailmaan ja vastaanottaa kaiun.Nauti elämästä nyt! Kiitä kaikesta joka lankeaa osaksesi, jopa se sade... sitäkin tarvitaan, jotta elämä jatkuu. Pidä asiat järjestyksessä ja huomaat, kuinka kaikki sujuu... jos nyt tökkää, saattaa syy olla oma asenteesi -"tiedän kaiken", on iso musta pilvi taivaalla, joka peittää auringon. Toinen on pinnallisuus kaikkine puolineen. Muuten tämä on varmaan loistavaa aikaa kohdallasi niin töissä, kuin parisuhteessa... tarkkaile vain pilviä ja nauti!
 angel

 smitten Kiitos  smitten
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1040 : 14.08.2012 09:40:14 »

Supikas  smitten
Krysocolla on vahva kivi ja se toimii nimenomaan tietoisen ja tiedostomattoman välillä. Se sisätää  kuu ja  uranus voimia, eli aika antaa anteeksi tai ainakin irroittaa. Arkikielellä tämä kaippa tarkoittanee muutosta, joka edellyttää jonkin vanhan asian irtipäästämistä, jos aivan anteeksi antaminen ei ole tapetilla...? Jos kuitenkin koet, että sydämesi kätkee asian, joka vaatii anteeksi antamista, suosittelen lämpimästi Eilatin kiveä. Se sisältää malakiittia ja vaikka se on voimakas kivi myös, se tukee tunteiden purkamisessa.
Tarottina tämä edustaa kolikoiden 2., eli joustavuutta on ilmassa, jotta muutos tapahtuu. Hieman rahan kanssa pelaamista, mutta pärjäämistä - tasapainoilua voi ilmentyä joustavuuden nimeen, mutta eiköhän se siitä, kun et hermostu. Tasapaino tulee sisältä ja jos hermostuu, korttitalo menee herkästi nurin.
 angel
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1041 : 14.08.2012 09:56:23 »

Satyagraha  smitten
Labradoriitti, tämä upea kivi ja näin kun Suomalaisena, Suomessa kirjoitan...tarkoitan luonnollisesti spektroliittia!
Tämä kivi kun on kyseessä, saat valita värin itse... kirjo on Suomen kallioperässä niin runsas <3
Spektroliitti vaikuttaa rauhoittavasti, ilman flekmatisoitumista tai ruusunpunaisten lasien juurtumista nenälle. Se auttaa kantajaansa olemaan oman elämänsä herra ja tekemään ne tarpeelliset suuntapäätöksen, jotka vievät henkilön omaa tavoitettav kohden... ei jonkun muun.
Tarottina tämä edustaa maljojen kuningasta, eli tunteita, intuitiota, ystävällisyyttä ja kaikkea kaunista ympärilläsi taitaa olla nyt. Hienoa! Hyvät neuvot ovat silti aina tarpeen kuulla... sataahan joskus kesälläkin rakeita bikinikansan niskaan  Wink
No, siis älä sulje tunteiden kauniisti soiden realimaailmaa ulos tai ystävien neuvoja. Kuuntele, näe ja päätä itse,s en perusteella miltä faktat tuntuvat sinusta olevan totta ja/tai fiktiota. Sillä joskus neuvojen antajallakin voi olla ketunhäntä kainalossa tai ei niin puhtaat jauhot pussissa... ymmärrät varmaan. Luota omaan sisäiseen vaistoosi ja kuuntele sitä, vaikka olisi kuinka ihanaa... Silloin jos niin on, se vain vahvistaa tunteen.
 angel
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1042 : 14.08.2012 10:06:44 »

minä myös tahtoisin tietää mikä on minun kiveni eli jos ehdit/jaksat niin kerro horoskoopilta olen  skorpioni mutta jos kiveni on joku muu kuin tämän merkin tai sitten ei niin kiinnostaa kovasti. sitten miten kuvataan mahonki-obsidiaania kun ostin ns. matkamuistona riipuksen rapakon toiselta puolelta ja se kuvattiin siellä "odottamattomien ihmeitten" kivenä ja sitä ihmettä minä tarvitsen tällä hetkellä!!!

Anteeksi, nyt joudun olemaan tylsä... en ymmärrä, mitä tarkoitat. Haluatko kortin, vai kerronko sinulle  skorpioni kivistä /jalokivistä?
No, mutta mahonkiobsidiaanista pystyn kertomaan...
Obsidiaanit ovat säälimättömiä kiviä, luonnon vulkaanista lasi. Varsinkin musta on kurinpalautus, näpeille livautus tai korvapuusti, jos siihen on aihetta itse antanut. Se ei auta huomaamaan, vaan se heittää kasvoille ne asiat, jotka eivät ole kuin pitäisi. Sillä on hyvin maahan pureutuvat energiat, eli se ei ehkä sovi unikaveriksi jos on raskasta aikaa muuten. Mutta raskaan ajan suuntaluotsiksi se soveltuu, kova päiselle ja järkevälle ihmiselle. Ruskea väri obsidiaanissa pehmentää sitä rutkasti ja saa aikaan turvallisuuden tunteen kiven energioihin. Eli niin säälimätön ei ole manhonki obsidiaani, kuin mitä pelkkä musta obsidiaani olisi. Hyvä valinta!
Mahonki obsidiaanin suhteen vain pieni muistutus... se on kausikoru! Eli turvallisuus on muutoksissa hieno homma, mutta kun muutos on tapahtunut, tulee turvallisuudestakin osata luopua. Jotta kasvu pääsee vauhtiin... uutta ei saa, jos vanhasta ei osaa luopua.
Kaikki lähtee ihmisesti itsestä... olethan tutustunut The Secret kirjaan...?
 angel
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1043 : 14.08.2012 10:16:48 »

Ninsku_1  smitten
Granaatti... oih, yksi ihan ehdottomista lempparikivistäni... mikä värin intensiiviys... *huokaus*  smitten

Mutta siis asiaan, punaiset granaatit ovat Ystäviä. Ne vitalisoivat kaikki energiakeskuksemme ja luovat niiden välille yhteyksiä. Granaatit ovat usein parhaimmillaan lahjana saatuna ja silloin se luo antajan /saajan välille telepaattisen yhteyden. Eli voisi kai sanoa, että tämä todellisten ystävien kivi tai jopa rakkauden kivi... erotuksena rubiini, joka on intohimoisen rakkauden kivi!
Tarottina tämä edustaa miekkojen paasipoikaa (palvelijaa, kuinka vaan), eli tasapainotusta olisi tilauksessa... ota se. Jos ylikierrokset pyörähtävät, saattaa agressio olla seuralainen. Mutta jos väsyminen astuu kuvioihin, saattaa em.flunssa iskeä oikein kunnolla. Tasapainoilu on syksyn teema tämän suhteen... muista ymmärtää ennenkaikkea itseäsi ja omia tarpeitasi, vaikka nyt olisi tuntosarvet herkät huomaamaan muiden tarpeita normaalia enemmän.
 angel
tallennettu
vesimies53
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #1044 : 14.08.2012 10:44:52 »

hei kide! mitä minulle näkyy rakkaus elämään, entä asumiseen, kiitos etukäteen  angel  smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1045 : 14.08.2012 11:08:55 »

Hei Kide, mullekkin saa nostaa kortin. Kaunis kiitos.. angel

 smitten smitten
tallennettu
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #1046 : 14.08.2012 16:44:59 »

 se jäi vielä siinä mahonkiobsidiaanissa vaivaamaan että se on riipus ja kannan sitä aina välillä kaulassa ja välillä se roikkuu jossain kodissani enimmäkseen oven vieressä (toivottavasti hyvä paikka) mutta kun puhuit muutoksesta niin sitä ei ole vielä tapahtunut viimeiseen tilanteeseen nähden eli kannanko sitä niin kauan kaulassa vai onko sen hyvä olla siinä oven pielessa vaiko makkarissa kun rakkaudesta tässä minun asiassani on kyse. jos vielä tähän viitsisit vastata kun ehdit.
ja sitten millainen kivi omaa sellaista energiaa jolla voisi lähettää sitä rakkautta ja voimia sille ihmiselle jossa tässä on kyse lähinnä että hän saisi sen rohkeuden joka tällä hetkellä puuttuu sekä voimia oman raskaan tilanteensa selvittämiseen. olen heilurin avulla yrittänyt lähettää aina välillä (heilurinani on tällä hetkellä shiva lingam aiemmin ruusukvartsi) ja kannan kaulassa myös yhdistelmää risti ja ruusukvartsisydän (joka on vaalentunut melkein valkoiseksi - sekin kiinnostaa miksi näin, koska en ole ollut auringossa sen kanssa mitenkään erikoisen paljon)
jos joskus ehdit niin kiva olisi saada tietoa
tallennettu
Ninsku_1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #1047 : 15.08.2012 22:13:32 »

Kiitos Kide  smitten
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1048 : 18.08.2012 04:57:21 »

Moi taas Kide, vähästä aikaa. Smiley Olen löytänyt Mahtavia kiviä, luonnonpuistoista ym.. mistä ollut tarkoitus milläkin hetkllä. Voimakivenä kulkee tällä hetkellä sydänchakraa parantava sekä turkoosi, kommunikaatiota. Sekä välillä lilaa.. mitä se nyt olikaan.. ametistia! (hieman myöhä kirjoitaa :/ ) mutta en ollut valmis siihen kaulakoruun sillä se meni rikki, kuten pinkki muhkea korunni myös, mutta vain osittain. Smiley Smiley EI liaan pahasti kun korjailee..

Mutta olisin kiitollinen jos kurkkaisit minkä kiven lähden huomenissa (tai siis tänään) ostamaan. =)) Intuitioikin sen kertoo... mutta pyydän silti, sitten kun toki ehdit! Smiley

tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #1049 : 18.08.2012 13:28:22 »

heips! "kolmas kerta toden sanoo" olen kaksi kertaa yrittänyt kirjoittaa kysymystä ja nettiyhteys poikki keskenkaiken???
se minua kummastuttaa kun kaulassani olevan riipuksen kivi = ruusukvartsi muuttuu yhtäkkiä likaiseksi ja tahmeaksi ja sitten vaikken itse puhdista sitä se hetken päästä taas puhdas ja kiiltävä?!? näin on ollut koko sen ajan kun olen tuntenut sen ihmisen jota rakastan ja hänellä oli eilen syntymäpäivä! ja aamulla kun heräsin niin kivi oli likainen ja muutaman tunnin päästä taas puhdas vaikka en tehnyt mitään sille.
jokin aika sitten se oli sellainen monta päivää ja vaikka puhdistin sen niin hetken päästä taas likainen - olin sinä aikana parhaan ystäväni luona ja hänkin huomasi sen?Huh onko jokin energiakenttä tms joka aiheuttaa näitä kun vaistoan myös sen rakkaan ihmisen fiilikset ja olen jostain syystä levoton - olenko tulossa  crazy2 kun myös se mahonkiobsidiaani-riipus "käyttäytyy" samalla tavoin silloin kun pidän sitä kaulassa???
jos joku osaa kertoa jotain vai tekeekö sydänsuru ja kaipaus tätä kun en ole tällä hetkellä yhdessä rakastamani ihmisen kanssa ja hänellä on rankkaa omassa elämässään???
tallennettu
Sivuja: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 77
  Tulostusversio  
 
Siirry: