Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Venus Neitsyessä - kylmä vanhapiikako?  (Luettu 14187 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #15 : 04.02.2017 18:55:33 »

Kumppanilla on  venus alennuksessaan  neitsyt ja itsellä se on ylennyksessään  kalat

Meidän tapamme osoittaa rakkautta ovat niin erilaiset, että sitä on välillä vaikea ymmärtää ja kokea tulevansa rakastetuksi...ei vaan mene äntiin, että se on hänelle rakkauden osoittamista, että tuo puoli apteekillista vitamiinipillereitä ja huolehtii että otan ne kaikki, tai siivoaa autoni...tai järki ymmärtää, mutta sydän ei vissiinkään pysy perässä.
Hän taasen ei koe hellyyttä, halimista, silittelyä yms. laisinkaan niin tärkeäksi kuin minä, ja luulisin että odottaisi minulta rakkauden osoituksia konkreettisemmin...joka taas ei ole minun juttuni  buck2

Onko kellekään  venus neitsyt tyypille tuttua?

Plus että arvot ovat monessa kohtaa (rahan käyttö, tyyli, viihde) muutenkin eri, mutta se ei ole ollut tähän saakka vielä asia, jota emme kumpainenkin voisi ymmärtää.

On meissä muutakin vastakkaisuutta,   aurinko aspect_opp  aurinko yms. mutta tämä  venus nyt nostaa päätään.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #16 : 05.02.2017 14:13:49 »

Minulla on Venus Ravun lopussa, mutta on ehtinyt tähän ikään mennessä progressoitua Neitsyeen asti. Leijona-vaiheen lystinpito rakkaussaralla kyllä loppui, kun Venus ryhtyi matkaamaan Neitsyessä. Alkoi tulla enemmän noita hyysäystä odottavia tapauksia, joita en kuitenkaan ole hyysännyt. Kuitenkin kun lapsi on syntynyt, hänestä on tietenkin pitänyt pitää huolta. Miellän itseni pelkäksi äidiksi, josta eroottinen nainen on mennyt syväjäähän, ellei ole kuolla kupsahtanut kokonaan.

Mies on Au- ja AC-Neitsyt, Kuu-Kauris. Sen rakkausaika kesti puoli vuotta, sitten oli vaikea ajanjakso, mikä oli romuttaa koko suhteen (ja romutti se eroottisen puolen) ja tämän jälkeen mies on keskittynyt vain töihinsä (siis kirjaimellisesti 24/7) ja minä lähinnä lapseen. Neitsyt-Kauris-kombinaatio näyttää tulevan erinomaisesti toimeen ilman minkäänlaista läheisyyttä. Alussa jaksoin vielä kerjätä, mutta kyllästyin sitten. Suhde toimii kämppäkaveruutena ja yhteisiä mielenkiinnon kohteitakin on. Aika kaukana ollaan silti mistään oikeasta parisuhteesta.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #17 : 05.02.2017 16:30:35 »

Oijjoi, huijjui, melkonen yhdistelmä Cheesy


Ja juu-u, melkoisen nuivakan kuivakkaa kuulostaa olevan :/


tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: