Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lähellä syntyneet --> samankaltaisuus?  (Luettu 7150 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« : 07.02.2006 22:42:23 »

Eli vertailin tuossa kaverin karttaa. meillä on vaan muutaman kuukauden ero syntymäpäivissä ja molemmilla siis seuraavat (tietty hitaat) planeetat ja härpäkät samoissa merkeissä. Lisäksi huonejakomme on näitten osalta identtinen.

Neptunus  Jousimies  1. huone
Pluto    vaaka 10. huone
Chiron Härkä    5. huone
Ceres Rapu    8. huone
Pallas    Oinas    4. huone
Juno    Vaaka    10. huone
Vesta    Neitsyt    9. huone
Kuunsolmu Leijona    8. huone
Vertex    Rapu    8. huone

Molemmat siis  nousujouskareita ja myös uranus skorpparissa mutta eri huoneissa (joka ainakin itsellä aika hallitseva tekijä  Cool).

Yhteenkuuluvaisuuden tunne on vahva. Voinko siis olettaa että tämä älytön "tunnemme toisemme jostain"- fiilis johtuisi näistä toisiaan "päällittävistä" kartoista? Vai pitäiskö lähteä hakemaan jotain karmaratkaisua asiaan!?  :Smiley
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
enska
Vieras
« Vastaus #1 : 07.02.2006 22:58:13 »

Hei Mathilda
Hitaista planeetoista kaikki Plutosta Saturnukseen ovat kutakuinkin yhtymässä lähekkäin syntyneiden kartoilla aina. Esim. parin kuukauden ero siirtää ehkä Saturnusta muutamalla asteella, mutta konjuktiohan on löysimmillään n. 9 astetta, olen ummartanut.
Henk.koht itselläni oli muuan ystävä jonka kanssa meillä oli vain päivän ero synttäreissä, joten vain kuu ja ASC olivat erilaiset.
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #2 : 07.02.2006 23:03:10 »

..jännää tämä viesti lähetti itse itsensä enne kuin pääsin loppuun asti..
No joka tapauksessa yhteenkuuluvaisuutta ja sielunsisarus-fiiliksiä oli riittämiin, joskus hieman liiallisestikin...Hänellä oli kuitenkin vesipainotteisempi kartta (  kuu kalat askendentti skorpioni), itselläni taas  kuu oinas askendentti vaaka

Karmalliseltahan tuokin suhde väistämättä tuntui, ties mitä olisi paljastunut, jos tuo kärsimätön Kuuni ei olisi lähtenyt poukkoamaan muille teille.
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #3 : 07.02.2006 23:07:20 »

Tätä olen minäkin pohtinut minun ja pikkusiskoni kohdalla. Eli me olemme molemmat syntyneet tismalleen samana päivänä, mutta eri vuonna. Meillä on tasan 5.v. ikäeroa... Leikillisesti kutsummekin toisiamme "puolikaksosiksi". Olemme äärimmäisen läheisiä toisillemme ja hyvin samankaltaisia muutenkin monessa suhteessa... Ja osaamme erittäin hyvin "lukea" toisiamme ja aavistella, vaikkemme olisikaan sillä hetkellä toistemme seurassa. Telepatiaa... Ja oivalluksia toistemme seurassakin, vaikkei puhuttaisi mitään. Sanatonta kommunikointia. Paitsi että hän, vaikka nuorempi onkin, on minua viisaampi... Heh, vitsi vitsinä.  2funny  smitten Cheesy
tallennettu
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #4 : 07.02.2006 23:21:11 »

MMM-MM...

Kiitos Enska! Lapsuudessa paras kaveri oli tällainen samana päivänä syntynyt. Tietysti paljon yhtäläisyyksiä kartassa ja kivat leikit  Cheesy Nyt alkaa leikit olla jo vähän eri luokkaa.

Mutta tavallaan on sääli jos vain tällainen läheinen syntymäaika selittää niin paljon. Vaikka tietysti se ei selitä, koska onhan mulla nyt aikuisiälläkin kavereita jotka ovat syntyneet päivien erolla, mutta yhteenkuuluvaisuus ei ole samaa luokkaa ollenkaan. No mutta, pitänee jatkaa tätä tutkiskelua ja vertailla vähä noita aspekteja. Eteenkin skorppariuranuksen luulen vaikuttavan, koska se ainakin itsellä vaikuttaa siihen että tunnen itseni aina ihan irtonaiseksi. Ja harvoinhan tällasta kai muutenkin tapahtuu. Että joku on niinkun ihan tuttu. Ku omaa kuvaansa kattelis ja sielun peiliä - tai jottai   Grin

Muuten Ozette mulla on kyllä samanlaista sanatonta keskustelua veljeni kanssa vaikkei kartat sano juuta eikä jaata (ikäeroa pari vuotta). Voimme täydentää lauseita tai jättää vaikka sanomatta. Se on mukavaa se ja tämä uusi tuttu onkin veljeni jälkeen eka, jonka kanssa tämmönen toimii. Siitä tämä ihmettely  Huh
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #5 : 08.02.2006 14:50:46 »

Eräs tuttavani on syntynyt kaksi päivää minua aiemmin. Melkein identtiset kartat, kuu tosin on hänellä kaloissa, muuten sama. Hyvin samankaltainen ajatusmaailma ja hyvin samankaltaisia haasteita ja ongelmia ollut elämässä.
tallennettu
xantippa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35



Profiili
« Vastaus #6 : 08.02.2006 22:19:00 »

Itse tunnen samana päivänä itseäni minuuttia ennen syntyneen miehen. Itse asiassa äitimme olivat vierekkäisillä pedillä meitä maailmaan tunkemassa. (Ah, ihana 70-luku, intimiteettisuojaa ei oltu vielä keksitty!?! Shocked)
Olemme tunteneet koko lapsuus ja nuoruusajan. Jostain syystä emme ole kuitenkaan tulleet oikein toimeen keskenämme Tongue Luonteeltamme tunnumme olevan ihan päinvastaisia. Ko herra on hiljainen, ujohko, "huomaamaton". Minä taas sellanen päällepäsmäri, aina äänessä ja esittämässä. Nyt aikuisiässä ikätoverillani alkoi päihteet näytellä pääosaa elämässä ja tällä haavaa on sananmukaisesti linna kotinansa....Eli ei ole elämänpolkukaan mennyt (mun onneksi) ihan samaan malliin.
tallennettu

Aurinko-> Kalat
Kuu-> Leijona
Nouseva merkki-> Leijona
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 12.02.2006 14:08:47 »

Myös minulla on eräs ystävä, jonka kanssa tunnen/ elän samankaltaisia asioita...
Tosin meillä on ikäeroa kokonainen vuosi ja 4 päivää, sekä syntymäpaikat satakunta kilometriä toisistaan.. Tapasimme meidän yhteisen ystävän kautta 15 vuotta sitten, nuorina aikuisina, ja nyt me olemme ystäviä eikä tästä silloisesta yhteisestä ystävästä kumpikaan ole kuullut mitään aikoihin.. Meitä on usein luultu siskoksiksi, niin samanlaisia juttuja ja ajatuksia meillä on... Olemme kutakuinkin samanlaisessa elämäntilanteessa, vaikka hän asuukin pääkaupungissa ja liikkuu pääasiassa sinkku-ihmisten parissa, kun taas minä täällä maaseudulla tunnen pääasiassa perheellisiä ihmisiä..

Kartoilla huonejako on aika lähekkäin, ei siis ihan yksi yhteen, mutta sinne suuntaan..

Kartoilla eroavaisuuksia löytyy kyllä: hänen Aurinkonsa on 8. huoneen puolella ( Neitsyt) kun taas minulla aivan 7. huoneen lopussa; hänellä Kuu Jousimiehessä 1. huoneessa, minulla Ravussa 7. huoneessa, Saturnukset sijaitsevat aivan eri merkeissä...Suurin eroavaisuuskin taitaa kummuta juuri Kuiden kautta..

Mutta yhteistä on Aurinkomerkki ( Neitsyt) ja Nousevamerkki (Jousimies), lisäksi hänen Kuunsa on yhtymässä minun Nousevaanmerkkiini. Se varmaan osaltaan selittää tätä samankaltaisuutta... Myös pehmeät aspektit Aurinkojen ja Kuiden välillä (sekstiili ja kolmio) antavat osansa...
tallennettu

xantippa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35



Profiili
« Vastaus #8 : 12.02.2006 23:34:12 »

Tulipa mieleen vielä pari synttärikamua. Ystäväni tytär on syntynyt samana päivänä ja vuonna kuin minä. Olemme tavanneet vain pari kertaa, koska hän asuu ulkomailla. Hänen kanssaan juttu kyllä luisti ja ajatusmaailma tuntuu hyvin samanlaiselta. Olemme kouluttautuneet samaan ammattiin ja esikoisemme ovat syntyneet samana päivänä ja vuonna! Smiley Hänellä poika, minulla tyttö. Toisen ystäväni poika juhlii myös synttäreitä samana päivänä mun kanssa. Hän täyttää vasta 3, joten "sielunveljeydestä" en vielä tiedä Wink
tallennettu

Aurinko-> Kalat
Kuu-> Leijona
Nouseva merkki-> Leijona
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 19.02.2006 04:16:50 »

moikka

Lähellä syntyneitten samankaltaisuudessa on jotain perää, sillä minä olen esim. syntynyt samana päivänä kuin eräs sukulaiseni, mutta eri vuonna. Olemme molemmat härkiä ja nousu skorppareita ja vielä kiinalaisesti kukkoja. Ja kuinka ollakkaan sukulaiseni on lääkäri ja minä kansanparantaja, mutta ainoa ero meissä on, että kun tapaamme niin sarvet kalisee. Johtuisikohan se liiasta samanlaisuudesta ja vahvasta luonteesta sekä kun edustamme opeiltamme vastakohtia.

 uglystupid2  uglystupid2  uglystupid2
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: