Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hammasuni  (Luettu 14976 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tartsa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« : 07.02.2006 11:01:54 »

Hei! Nyt minusta tuntuu ett tarvitsen jo muiden apua tulkitsemaan "untani"! 

Eilen aamuna heräsin ja näin "unen": hammaskoruni tipahti, joku hoitaja syöksyi sen ottamaan kiinni ja katsoi suuhuni. Etuhampaiden välistä LOISTI erittäin kirkas valo...

Tämä oli 4 kerta kun näin hammasunta, mutta ihan erinlainen kuin aikaisemmat, niissä on iha viimeisin hammas irronnut ja aina on tapahtunut ikävä kuolemantapaus, tuttavia olleet, että kaukaisia, mutta nyt tuo valo on jotenki pelottava.. Näitä on vaikea selittää muille, toiset pitää iha hömppänä, mutta itse tiedän ja tunnen että jotain ikävää on tulossa..

Olisi kiva jos joku voisi "auttaa" tulkinnassa. Kirjotan eka kertaa tänne, että toivottavasti tuli edes oikeeseen paikkaan..
tallennettu

Nousumerkki Rapu
Aurinko Vesimiehessä
Kuu Ravussa
Merkurius Vesimiehessä
Venus Kauriissa
Mars Jousimiehessä
- Valkoinen Maailmojen Sillanrakentaja_
sawotar
Vieras
« Vastaus #1 : 07.02.2006 15:42:57 »

hammasunet tietää aina muutoksia sairastumisia tai uudistuksia, mulla aikoinaan mureni hampaat suusta, ja kukaan ei ole kuollut eikä sairastunut vaan se tiesi mulle menneen kuolemista ja uutta alkamista, ehkä se uni tietää sulle jotain hyvää nyt Wink
tallennettu
tartsa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #2 : 07.02.2006 16:12:48 »

Toivotaan näin.. olikin ihan kiva palaute..pelkäsin pahinta.

Löysin sit samalla oman KAKSOSEN!! ollaan nimittäin kuin kaksi marjaa.jopa ite katoin että miten ihmeessä minun kuva sinulla Smiley
tallennettu

Nousumerkki Rapu
Aurinko Vesimiehessä
Kuu Ravussa
Merkurius Vesimiehessä
Venus Kauriissa
Mars Jousimiehessä
- Valkoinen Maailmojen Sillanrakentaja_
sawotar
Vieras
« Vastaus #3 : 07.02.2006 17:26:52 »

Huh siis kuva? öh..nyt lonti ei hokaa..sorry 2funny
tallennettu
tartsa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #4 : 07.02.2006 17:45:55 »

heheheh.täälä toinen lonti... niiiiiiiin siis toi sinun kuva mikä näkyy.. on kuin ilmetty MINÄ!!! ihan uskomatonta!! kaverile näytin niin sano että hiukset nousee pystyyn Cheesy
tallennettu

Nousumerkki Rapu
Aurinko Vesimiehessä
Kuu Ravussa
Merkurius Vesimiehessä
Venus Kauriissa
Mars Jousimiehessä
- Valkoinen Maailmojen Sillanrakentaja_
sawotar
Vieras
« Vastaus #5 : 07.02.2006 20:31:30 »

aaaa... no mie siinä oon 8kk sitten otettu kuva smitten mulla kuulema on 3:ssa kaupungissa aivan samannäköinen nainen angel oon monet jutut jutellu aikoinaan tietämättä mistä on oikein kyse 2funny
tallennettu
tartsa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #6 : 07.02.2006 22:36:35 »

Grin no meät on tehty sit vissii samalla kaavalla! Mie oon sit 4jäs samasta loonista  Smiley Aika hauskaa kyllä. Mies katto kuvaasi ja sano ett mihin minä oon kuvani laittanut ...  :Smiley
tallennettu

Nousumerkki Rapu
Aurinko Vesimiehessä
Kuu Ravussa
Merkurius Vesimiehessä
Venus Kauriissa
Mars Jousimiehessä
- Valkoinen Maailmojen Sillanrakentaja_
sawotar
Vieras
« Vastaus #7 : 08.02.2006 02:12:21 »

Näinkin voi joskus käydä 2funny kuhan nyt ei sentäs ihan biologisia siskoksia...ISKÄÄ knuppel2  2funny
tallennettu
tartsa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #8 : 08.02.2006 10:57:27 »

pannaa police iskien jäljet selvittään  Grin ikäeroakaa ei pahemmi oo...
tallennettu

Nousumerkki Rapu
Aurinko Vesimiehessä
Kuu Ravussa
Merkurius Vesimiehessä
Venus Kauriissa
Mars Jousimiehessä
- Valkoinen Maailmojen Sillanrakentaja_
sawotar
Vieras
« Vastaus #9 : 08.02.2006 13:45:30 »

HUI nyt alko pelottaa... Shocked no mutta eihä se tunnustas kuiteskaan 2funny
tallennettu
siffe
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #10 : 14.02.2006 23:19:39 »

Oma siskoni on nähnyt myös hammasunia. Kävi selväksi että hampaat ovat perhettä ja lähtevät kun joku kuolee. Etuhampaat ovat omaa perhettä (äiti, isä, siskot...). Oikean puolen hampaat ovat isän sisaruksia (tädit ylhäällä ja sedät alhaalla). Vasemman puolen hampaat ovat äidin sisaruksia (tädit ylhäällä ja enot alhaalla). Tietysti unilla on symbolinen merkitys, eikä välttämättä merkitse Sinulle näitä samoja asioita.
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #11 : 14.02.2006 23:40:04 »

"Voi kauhiaa!!"  Shocked
Eilen illalla kun olin nukahtamaisillani, näin "unta", että kaikki hampaani mureni suussani ja 'putosi pois' ja säpsähdin siitä hereille jostain 'puolivalvetilasta'...sama kävi toistamiseen.... idiot2

Apuva... Cheesy
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #12 : 15.02.2006 00:57:31 »

Lohdutan sinua Mi-Olea toisenlaisella tulkinnalla angel angel
"Jos sinulta unessa putoaa hampaita se tarkoittaa, että et pysty ymmärtämään jotain ongelmaa tai elämäsi tilannetta; jokin asia on liian vaikea nieltäväksi" Undecided Miltäs sellainen tuntuis? Wink
- Inka - smitten

Saattaa olla jotain 'perää'...en vain saa siitä nyt kiinni  Wink.
Siis onhan minulle tulossa valtavia elämän muutoksia...
Aivan yhtäkkiä...olen saanut ajatuksen, että muutan aivan eri lääniin...
Alan elämään myös ulospäin...ammatillisesti...ihmissuhteet jää tänne jonnekin...alkaa aivan uusi elämä... angel
Kaikkea uutta ja outoa itselle...piiiiitkästä aikaa... idiot2
tallennettu
tartsa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #13 : 15.02.2006 10:09:49 »

Kiitos erilaisista tulkinnoista!! olin itse panikissa ensin että suurinpiirtein kuolen itse, mutta nyt olen saanut "toivoa" että koskee elämäntilannettani, joka on aika myllerryksessä, mustia pilviä leijuu yllämme, kuolema vaanii nurkan takana,,kenet nappaa seuraavaksi, suurin piirtein on tilanne.  Cry

Mutta löysin uuden ystävän, joka on antanut  sanallista tukea jaksamiseeni. Päivä kerrallaan eteenpäin ......uni kyllä välillä tullee yllättäen mieleen yllättävissäkin paikoissa..

 angel
tallennettu

Nousumerkki Rapu
Aurinko Vesimiehessä
Kuu Ravussa
Merkurius Vesimiehessä
Venus Kauriissa
Mars Jousimiehessä
- Valkoinen Maailmojen Sillanrakentaja_
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #14 : 15.02.2006 12:00:59 »

Mummoni aina sanoi että hampaan irtoamisunet ovat enne jonkun kuolemisesta.
Itse olen sitä mieltä että kyseessä on menettämisen pelko. Eräs tuttavani joka pelolla odotti lastaan syntyväksi näki koko raskausajan hampaanirtoamisunia. Hän pelkäsi niin kovin että lapselle tapahtuisi jotain pahaa. Aiemmin hän oli kokenut paljon keskenmenoja. Itsekin näen hampaanirtoamisunia välillä.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: