Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Entiset elämät  (Luettu 63906 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #90 : 17.12.2005 18:44:00 »

Itseäni On kiinnostanut entiset elämät aina hyvin paljon...sitten harjoittelun avulla aloin pääsemään niihin ...  Kun joku uusi ihminen astuu elämääni, katson mikä muistikuva itselläni on hänestä aiemassa elämässä. Monesti suhtatuminen kyseiseen henkilöön muuttuu ! Se jotenkin selkiyttää tilannetta.
Jossain ohjatussa meditaatiossa edettiin edelliseen elämään, katsottiin oliko joku nykyisin tuntemamme henkilö tai henkilöitä siellä ja lopuksi katsoimme oman kuolemamme ja mitä meidän olisi pitänyt oppia siitä elämästä... se oli aika mielenkiintoista.. Nykyisin kiinnostukseni on laantunut siitä mitä se aiemmin oli..
mutta jos jotakuta kiinnostaa selvittää asioita... Cheesy
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #91 : 04.11.2006 02:33:01 »

Mun tieto edellisistä elämistä rajoittuu siihen, että kaikki on ikäänkuin  "kielen päällä", toisin sanoen olen muistamaisillani jotain mutten vielä ihan muista.  Huh

Mitä pitäisi ajatella vauvana kuolleen sielusta?  Minkä tehtävän ehtii sielu toimittaa jos elää vain muutaman minuutin, tai kuolee kohtuun?  Entä abortoidut sikiöt tai sellaiset jotka menee kesken ennenkuin äiti edes tietää odottavansa?

Tiedän että joskus vielä  muistan ja tiedän kaiken mutta en jaksaisi odottaa. tickedoff
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #92 : 04.11.2006 12:41:30 »

Heips Meimi  Smiley

Olen pohtinut vauvana kuolleen tai abortoidun tms sikiön kohdalla kyseessä olevan kahden sielun välinen suunnitelma.

Yleensähän ihmisen kuoltua suurin kokemus on jäljellejääneillä, joten on todella kaunista antaa sieluna toiselle sielulle kokemus siitä, kun oma lapsi kuolee. Se koskettaa niin syvältä, ja antaa niin suuren kasvun mahdollisuuden henkisesti - monihan havahtuu silloin ajattelemaan sitä, mitä kuolema todellisuudessa on.  Smiley

Toisaalta tältä 'lapselta' saattaa sieluntasolla puuttua tällainen kuolemankokemus. 
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #93 : 05.11.2006 00:58:19 »

Mun tieto edellisistä elämistä rajoittuu siihen, että kaikki on ikäänkuin  "kielen päällä", toisin sanoen olen muistamaisillani jotain mutten vielä ihan muista.  Huh



Tiedän että joskus vielä  muistan ja tiedän kaiken mutta en jaksaisi odottaa. tickedoff

Tänä aamuna kun heräsin, oli ensimmäinen ajatukseni "olen tehnyt joskus itsemurhan".  Tästäkö se salaisuuden verho alkaa aueta?  Shocked
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #94 : 06.11.2006 10:56:18 »

Todennäköisesti alkaa - Meimi  Smiley

Päivän teemana siis pohdit, millaisia tuntemuksia itsemurha sinussa herättää - annat niiden ryöpytä mieleesi, älä kontrolloi niitä, vaan ikäänkuin tarkkaile sitä, joka sinussa niitä käsittelee.
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #95 : 06.11.2006 11:19:26 »

Illalla tuli mieleen eräs sattumus muutaman vuoden takaa.

Tyttäreni oli pieni, ehkä joku kaksivuotias. Minä, tyttö ja äitini istuimme äitini keittiön pöydän ääressä juttelemassa.
Tyttö äkkäsi pöydällä huulipunan. (En tiedä mitä hittoa se siinä teki, ei meidän äiti käytä ikinä huulipunaa.)
Hän otti ja avasi sen, pyöräytti hylsyä saadakseen punan esiin ja maalasi huulensa. Yhtään ei mennyt yli rajojen. Sitten tyttö pyöräytti huulipunan ala-asentoon ja sulki pötikan, laittoi sen takaisin siihen mistä oli sen ottanut ja näytti hyvin tyytyväiseltä itseensä.

Minä ja äitini katsoimme ällistyneinä. Kummallekaan ei tullut mieleen estää tyttöä, tämä kun näytti niin selvästi tietävän mitä on tekemässä.

Tottakai mukula on todennäköisesti nähnyt jonkun aikuisen laittamassa huulipunaa ja matki tätä, mutta en kyllä vieläkään keksi, että kenet. Minä ja äitini emme käytä koskaan huulipunaa ja jopa huulirasvana käytän pepanthenia, että ainakaan meitä seuraamalla ei tyttö taitojaan oppinut.

Puolittain vitsinä tulimme äitini kanssa siihen tulokseen, että kyse oli varmaankin jostain edellisen elämän muistosta. Grin
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #96 : 06.11.2006 11:31:13 »

Olipa hauska kokemus, Pluto  Grin

tallennettu
dragonheart
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #97 : 08.09.2007 00:56:16 »

viimeyönä kun mä kävin nukkumaan pyysin tähdiltä neuvoa ja apua, kuinka saada tietoa menneistä elämistä.

Sitten mä näin todella eläväistä unta. Siinä oli krypta, minä ja kaksi muuta henkilöä. Pakenimme unessa kun alkoi yö tulemaan, koska yöllä meidät olisi kuultu ja sen myötä löydetty ja tapettu.

Sinne kryptaan piti mennä pienestä maahan kaivetusta reiästä ja kun kaikki olimme sisäpuolella, niin toinen miehistä sulki aukon ja luukun toisella puolella oli valtava rengas joka oli siis vedin,

Muistan huolehtineeni unessa kuinka "ne eivät löydä meitä" kunne toinen näistä miehistä sanoi että luukun päällä on ruohoa joka naamioi luukun niin ettei sitä voi nähdä. Kävelin unessa sen luukun kuo ja nostin käteni kohti luukkua ja käteni on pieni ja siro linnunlainen käsi mutta en koskenut luukkuun, seisoin siinä käsi ojossa jonkin aikaa ja sen jälkeen käännähdin(samalla läpsäytin käteni reittäni vasten, heittäen pitkät hiukseni olan yli) ja katsoin seuralaisiani, ja höpisin jotain heille.  seuraava minkä muistan niin ovat ne vuoteet, ne olivat pellava lakanat(peitoissa) ja kapea tyyny, päällisenään pellavaa alunen oli jonkin asteinen makuusäkki, muistan kuinka ne lakanat välkehtivät soihtujen valossa,niin kauniisti..

Sinänsä jännä juttu, että oikeassa elämässä en ole koskaan omasta tahdostani pitänyt pitkiä hiuksia kuin kerran, yleensä hiukseni ovat mitä lyyhemmät sen parempi.

ja toi siroluisuus unessa, mä olen oikeasti ylipainoinen ja kädet ovat lähes "romuluiset"

onko tää sitten viite entisestä elämästä?  kun tämä on jo toinen kerta kun näyttää tämän unen, kryptan osilta, muuten on ollut erilainen.

Aamulla kun heräsin nii nolo oli aika uglystupid2
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #98 : 08.09.2007 13:49:35 »

Kuulostaa ja vaikuttaa ihan siltä että jokin aikaisemman elämän muisto kuultaa läpi. Miksi juuri tämä? ehkäpä sinulle haluttiin näyttää jotain ja muistuttaa jostain. Ystävälläni on ollut joskus saman tyyppisiä unia... Voimakkaita mutta eri aiheesta tietysti. Itselläni ei tällaisia unia juuri ole. Jos on en niitä koskaan muista. vaikka muuten näen paljonkin unia. Erona juuri noihin muiden näkemiin entisen elämän uniin on aina se että menneisyydestään uneksiva näkee aina juuri kätensä tai jalkansa  ja muistaa esim. ns. normaalit asiat siinä elämässä. Pitkien hiusten heilautus jne... Minun unissani niin ei koskaan ole. Ensin nääs ajattelen unessa asiaa ja sitten se tapahtuu. Uni on siis oikeaa unta.. Harmi sinänsä. Luulen kyllä että olen jonkin verran tukossa enkä kykene menneisyytäni tutkimaan taikka "katselemaan". Ehkä minun ei vielä kuulu tehdä niin. toivottavasti joskus.

Meruska
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #99 : 02.08.2008 12:48:47 »

Näihin liittyen. Olen jonkun tulkinnan mukaan ollut pappi Italiassa. Sama pappi-tieto on tullut myös läheisen tyypin kautta, jolla tällaisia aavistuskykyjä. Kun olin Italiassa, olikin jotenkin uskonto ja Madonna esillä (he kunnioittavat äiti-lapsi yhdistelmää, status on vähän toinen kuin Pohjoismaissa, jossa se ei ole mitään erityistä). Silloin tuntui ettei mikään miesjuttu olisi tärkeä. Siinä elämässä, tulkinnan mukaan minulla oli intohimoja! Salasuhteita, vaimo.

Sitten muuten vain kun kävin Englannissa 2006, en tiedä onko siellä mennyttä elämää, ei ole tullut miltään suunnalta. Siellä kuitenkin tapasin exän ja oli kaipuu siihen kuvaelmaan, nyt ei. Siellä tosin näki vähän parempaa elämää kuin aiempina vuosina. Hänen kanssaan Robin Hood tyyppistä elämää joskus aiemmin, ja suhde isäänsäkin, joku tulkitsi.

Norjassa minulla tulkinnan mukaan vaikeampaa kuin esim Tanskassa, josta tullessa tänä vuonna tuli NIIN vahva menneiden elämien tunne ja halu JAKAA se. Nyt kun noita tulkintoja luki, taas muisti miten monta roolia ja suhdetta on ollut. Tanska-Ranska; olin tulkinnan mukaan menestyvä viikinkimies.

Ongelmaa tulee karmisesti siis retro Saturnuksesta, tarkistan onko se tosiaan kartallani. Kaikki ei voi olla
ruusuista kun tapaa jonkun jostain kiehtovasta kulttuurista, jotain käydään läpi. Siksi estän vähän näitä juttuja ja aion tietää seuraavan agendan etukäteen. Jep en ollut huomioinut että vitosessa on sekä  saturnus että  chiron retrona, mikä siis tarkoittaa karmaa. SIKSI olen niin tarkka kenen kanssa nyt "sotkeudun" enkä ota ketä vaan, vaikka noita tuttuja olisi. Rajansa silläkin miten paljon karmaa putsailee, kivaakin voisi olla. "Mitä sovimme ennen tänne tuloa"..  Wink

Muuten olen ollut samantyyppisissä tehtävissä kuin ennen (luova, opetus, kauppa) mutta nuo sotaisimmat jutut ei tällä kertaa, mutta voisin siis ymmärtää Mars-miestä.

Ja kun olen parissa elämässä kokeillut nautintoaineita itämailla, ollut viekas ja haaveileva, voin ymmärtää viimeisintä suhdetta. Hän taas on tässä elämässä jonkinlainen ja toisessa toisenlainen! Jännittävää. Näistä on mahdollista saada palapeliä kasaan, koska uskon jälleensyntymään emmekä voi olla vain jotain meditoivia olentoja ilman historiaa.
« Viimeksi muokattu: 02.08.2008 16:14:50 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #100 : 08.08.2008 10:47:14 »

Njoo. Taas saan kuulla lisää, tai sitten keskityn vain sielutason juttuihin. Ihan kuin sitä laittaisi täytäntöön sielunsopimuksia ihan tietoisesti, kun selvittää mitä on ollut ja mitä haluaa tulemaan. Ei menneitä tarvitse niin paljon muistellakaan. Ja ehkä jätän asian vuodeksi. Mutta ajat ovat tosiaan aika hurjat, kun ihmiset kokevat jonkun verran menneiden selvittelyä. Kivaa silti.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #101 : 09.08.2008 16:57:38 »

Tahtoisin todella kovasti saada edes hajun, miksi eräs ihminen vaikuttaa minuun nykyisellä tavalla. Epäilen energian kantautuvan jostakin menneestä, koska tähän maailmaa nuo fiilikset eivät sovi ja eivät mahdu... eivät toisaalta aiheuta myöskään mitään toimintatarvetta mihinkään suuuntaan, ne vain ovat  idiot2
Miten, kuinka tai kuka ja missä selventäisi? Osaako kukaan vastata...  angel

Muistan yhden elämäni sen traagisuuden vuoksi ja silloinen kumppanini on nykyinen puolisoni. Mutta jotenkin tuntuu, kuin tämä ihminen olisi jostakin lähempää kuin se minkä muistan... Voiko siis olla, että olen ollut täällä myös tuossa välissä? Sellainen haiku olisi muutamien unien perusteella, että voisin olla Karjalan asukkaana ollut ja nuorena kuollut mies...?!  Lips Sealed
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #102 : 11.08.2008 00:15:24 »



                                   coolsmiley


          Entiset elämät paljastuvat asenteissa ja tavoissa, kun toteutamme

           tätä nykyistä suunnitelmaamme. Siis, jo peiliin katsominen

             saattaa olla matka, sinne ITSEEN.


                                          smitten


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #103 : 11.08.2008 07:38:29 »

Niinpä, arvaavaan onko tutkailtu syviä, pimeitä nurkkia myöden  angel
Jotakin löydetty ja jotakin toivottu, etten olisi löytänyt  buck2

Itsensä analysointi on sitten raakaa touhua, kun siinä tekis mieli huijata liian helposti  Huh
Itselle rehellisenä pysyminen on taito, jos mikään  angel

Olisi vain kiva kuulla myös jonkun muun arvio ajatuksistani, mutta ei ehkä näin yleisellä puolla  Wink Tuo edellinen viesti oli enemmän sellainen "huhuilu"  :Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #104 : 12.08.2008 10:32:31 »

Musta tuntuu, että olen ollut entisessä elämässä intiaani. Nyt se vain on astunut elämääni. Elän sitä nyt vaikka oiskin valkonaama, ainakin osittain. Mitä tähän muuta osaisi visertää Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: