Äänestys
Kysymys: Missä huoneessa plutosi on?
I - 52 (10.8%)
II - 37 (7.7%)
III - 41 (8.5%)
IV - 45 (9.4%)
V - 36 (7.5%)
VI - 48 (10%)
VII - 32 (6.7%)
VIII - 38 (7.9%)
VIIII - 30 (6.2%)
X - 44 (9.1%)
XI - 32 (6.7%)
XII - 46 (9.6%)
Äänestäjiä yhteensä: 423

Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten Pluto käyttäytyy eri huoneissa? Missä huoneessa plutosi on?  (Luettu 114599 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jokuska
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #105 : 25.04.2006 13:12:07 »

Moi!
Minulta se löytyy (yllätys, yllätys) Vaa`asta ja 2. huoneesta. Osaako joku sanoa jotain tästä? Terveisiä vain plutokaimalle Antti- Tapiolle!
tallennettu

Vesimies, nouseva neitsyt, kuu kaloissa, aurinko vesimiehessä, merkurius vesimiehessä, venus oinaassa, mars härässä, Valkoinen mangneettinen peili, Rotta
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #106 : 25.04.2006 15:32:00 »

Pluto vaa'assa 1. huoneessa.
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #107 : 25.04.2006 21:58:40 »

Onpas nämä hauskoja hymiöitä! Grin
Hannuli, mulla on aurinko, kuu ja merkurius samassa merkissä kuin sulla! Ollaankohan yhtään samanlaisia...oon syntynyt 21.2.1985.

No jopas nyt jotakin! Kohtalotovereita siis ollaan, ja taidetaankin uiskennella aika syvissä vesissä... Smiley Oon kylläkin sua viitisen vuotta vanhempi, mutta kalathan pysyy tunnetusti nuorekkaana pitkään. Wink

Tunnustan kyllä täysin kalamaisuuteni, enkä ihan kaikin puolin ole siitä ylpeä... Olen melkoinen haaveilija ja ikuinen idealisti, joka jaksaa aina vain uskoa parempaan, vaikka useinkin pyllylleen putoaa... :Smiley Ja hoivaamisviettiäkin löytyy ihan tarpeeksi, kun vain osaisi sen oikealla tavalla kohdistaa! Osaan toki olla myös todella ärsyttävä, tarpeen tullen tai ihan ilman tarvettakin jos siltä tuntuu  Angry Olen herkkä ja tunteellinen, mutta se ei välttämättä aina ulospäin näy. Moni luuleekin että mulla on aina hauskaa, pitävät huolettomana tytönheitukkana, mikä ei kylläkään ole koko totuus. Juttelen yleensä mitä päähän pälkähtää eikä ihme, että vastapuoli on usein ihan  Huh ! Ja joskus sitten vähän hävettää, kun pohjimmiltani olen kuitenkin sellainen ujo piimä. Musikaalisuutta ja taiteellisuuttakin löytyy, mikä myös kalojen merkkiin yhdistetään.

Että sellaista täällä! Tuntuuko tutulta Fiona?
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #108 : 26.04.2006 11:02:58 »


 mutta kalathan pysyy tunnetusti nuorekkaana pitkään. Wink


Wautsi    Grin  Tästäkö se mun nuorekkuus johtuu...  Cheesy  ilmankos...  mua luullaan kymmenen vuotta nuoremmaks  Wink
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #109 : 26.04.2006 22:25:40 »

smitten Onneks olkoon Perhonen, eikös olekin imartelevaa! Kävin joku aika sitten alkossa, vieläpä ostamassa mummolle konjakkia, jolloin kassan täti selitti ihan tosissaan mulle, kuinka tärkeää onkin pitää ne paperit aina mukana kun olen niin kovin nuoren näköinen, ettei ikipäivänä uskaltaisi muuten myydä. Se olikin muuten juuri synttäreitten jälkeen, kun olin kyseisestä seikasta hieman kauhuissani. Olo parani oitis ja fiilistelin kommenttia useita päiviä!  Cheesy

P.S. Tää nyt alkaa mennä ihan ohi tosta Plutosta, sorry...  Smiley
« Viimeksi muokattu: 26.04.2006 22:27:52 kirjoittanut hannuli » tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Maukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #110 : 26.04.2006 23:26:52 »

Heips, Hannuli
Ihan kuin kertoisit meikäläisestä, on niin tuttua fisua. Ja nuoremmaksi minuakin on usein luultu, se kyllä vetää suun väkisin hymyyn. En vaan tiennyt että se on jotenkin kalamaista.
tallennettu

– Nousin mäelle ja levitin käteni tuulen tulla.
Puhalla minusta viimeinenkin seitti,
että olen avoin uusille. – M.A.
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #111 : 27.04.2006 15:44:15 »

Hello!

Mä kysyisin teiltä hyvät ystävät että kävisikö teistä joku mulle kurkkii tuolta astro.comin puolelta kun en itse löytänyt ja haluaisin tietää missä se pluto jyrrää mulla nyt ja lähiaikoina.. (tai mille ajalle siel edes näkkyy).

Mä oon niin vanhaa kalipeeria ettei tuota englantii ole tullut opiskeltuu juurikaa niin liekö sit ymmärtäisin höykäsen pöläystä vaik osaisin mennä oikeille sivuille  2funny



Olisin niin kiitollinen  smitten  smitten
« Viimeksi muokattu: 28.04.2006 11:16:14 kirjoittanut Perhonen » tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #112 : 28.04.2006 10:19:14 »

Hei Perhonen,

Pluto on nyt ensimmäisessä huoneessa kartallasi. Sinne se on siirtynyt loppuvuodesta 2002 ja huoneen suuresta koosta johtuen se tulee siellä myös olemaan todella kauan - melkein vuoteen 2050. Eli näyttelee merkittävää roolia ehkä loppuelämäsi ajan.

Pienillä orbeilla katsottuna se ei tee muita transiitteja tällä hetkellä, kun tuon "ikäluokkatransiitin", neliön itseensä. Muita transiitteja tulevaisuudessa toki tulee, mutta yhtään vaikeaa oppositiota et todennäköisesti tule tässä elämässä enää kokemaan.

Toivottavasti tästä oli apua.  Smiley

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #113 : 28.04.2006 11:15:52 »

Pienillä orbeilla katsottuna se ei tee muita transiitteja tällä hetkellä, kun tuon "ikäluokkatransiitin", neliön itseensä. Muita transiitteja tulevaisuudessa toki tulee, mutta yhtään vaikeaa oppositiota et todennäköisesti tule tässä elämässä enää kokemaan.

Suurkiitos Linn!!!!  smitten

Ahaa... elikkä itseeni liittyy nämä transiitit..? juu..
Itseni "löytämistä" ja tasapainon saavuttamista tässä työstetään...
löytyyköhän niitä ikinä  Grin
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Northernstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Kaikella on aikansa ja paikkansa...


Profiili
« Vastaus #114 : 28.04.2006 12:02:54 »

Täällä ilmoittautuu myöskin yksi pluto vaa'assa ja 5 huoneessa  laugh
tallennettu

Aurinko Kalat
Nousu Rapu
Kuu Oinas
Merkurius Kalat
Venus Kauris
Mars Härkä
-Sininen mangeettinen myrsy-
marija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161


Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..


Profiili
« Vastaus #115 : 07.07.2006 21:24:53 »

itselläni pluto on vaakassa ja huoneessa 2

SAMMA HÄR!! vaakassa ja 2.huoneessa

Antti- Tapiolle ja Jokuskalle terkkuja!
« Viimeksi muokattu: 07.07.2006 21:45:35 kirjoittanut marija » tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #116 : 07.07.2006 23:13:59 »

Lainaus
hannuli: joo, oikeassa olet, 3.huone liittyy lähiympäristöön ja sukuun ja kommunikointiin. Tässä muutamia ajatuksia Plutosta 3:ssa: Halu hallita lähiympäristöä, ehkä joskus jopa liiankin intensiivistä suhtautumista lähiympäristöön ja sisaruksiin. Joskus riitoja naapuruston ja sisarusten välillä...
Koska 3.huone on myös kommunikoinnin huone, niin kielenkäyttö voi olla loukkavaa ja saatat puhua suoraan ja mitään salailematta.

Ihmekös kun nuorena kotona oli hirveästi riitoja ja nykyäänkin kun suutun, niin loukkaan todella pahasti. Ja puhun myös melko suoraan jos tarve vaatii (ainakin kotipuolella).. mm, mitenköhän se skorppari tässä vielä? Olen ollut nuorena kotona aika väkivaltainen ja pidän yleensä kaikki ongelmat sisälläni ja kun räjähdän niin voivoi, muiden kannattaa oikeasti varoa  Undecided  Embarrassed
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #117 : 07.07.2006 23:22:40 »

Pluto lymyilee skorpionissa, kivasti kuuhun yhtymässä ja neljännessä huoneessa. Tulkintojen mukaan tämmöiset kuviot viittais aikamoiseen perhehelvettiin mutta ihan kiva perhe mulla on ollut. crazy2 Dominoivat vanhemmat? Ei kai. Kiintymystä kotiin jonkin verran on.. pienenä oli niin kivaa, tunnelmallista... turvallista? Huh Vai oliko? coolsmiley Äh, en osaa sanoa mitään. Jotain perheeseen, kotiin, yksityisyyteen ja menneisyyteen liittyvää kai mutten tiedä miten se ilmenee tai ilmeneekö se.
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #118 : 08.07.2006 21:17:00 »

Minuakin kiinnostaisi kuulla enemmän keskustelua tuosta neljännen huoneen Plutosta. Ko. sijainti löytyy avomieheltäni ja kahdelta hyvältä ystävältä. Kaikilla on ollut kuitenkin ns. hyvät kotiolot ja onnellinen lapsuus. Toisen ystävän isä on kyllä hyvin dominoiva ja aika hankalakin, joten hänellä tuo sijainti avautuu, mutta avomiehellä ja toisella ystävällä ei millään.

Onko neljännen huoneen Plutolle muitakin tulkintoja kuin hankala lapsuus, vanhemmta, kotiolot?

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #119 : 11.07.2006 20:11:56 »

Onko neljännen huoneen Plutolle muitakin tulkintoja kuin hankala lapsuus, vanhemmta, kotiolot?

Hmm, kieltämättä nuohan ne yleisimmät aina ovat tästä yhdistelmästä. :Smiley Plutoa(kaan) ei ehkä kuitenkaan pidä nähdä pelkästään hankalana, koska mikään planeetta ei sinänsä edusta pelkkää harmia tai ainaista onnea. Pluto tietysti osaltaan symboloi isoja asioita kuten mm. pelkoja ja valtaa/vallankäyttöä, mutta myös elämässä välttämätöntä luopumista, "uudestisyntymistä" ja tiettyjen asioiden taakseen jättämistä. Tiivistäen: kasvamista. Smiley Ja ennen kaikkea selviytymistä.

Pluto neljännessä voisi esim. kuvata ihmistä, jonka suurimmat kasvunpaikat psykologisesti liittyvät jollain tapaa perheeseen/kotiin. Esim. luopumiseen lapsuudenkodista tai perheenjäsenistä - fyysisesti tai henkisesti. Tietystikin Pluton aspektit kertovat aina lisää, joten hankaluuksia voisi ehkä odottaa vain sellaisissa tapauksissa joissa löytyy haastavia aspekteja kartan persoonallisiin tekijöihin. Pluto nelosessa voisi hyvinkin myös kuvata tilannetta, jossa perheessä on jokin salattu asia, jota jostain syystä ei kerrota ulkopuolisille. Näin ollen vain henkilö itse saattaa lopulta tietää, mihin tuo Pluto neljännessä huoneessa hänen kartallaan liittyy.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: