Äänestys
Kysymys: Missä merkissä noususolmusi on?
oinas - 15 (8.4%)
härkä - 21 (11.7%)
kaksoset - 13 (7.3%)
rapu - 13 (7.3%)
leijona - 20 (11.2%)
neitsyt - 10 (5.6%)
vaaka - 18 (10.1%)
skorpioni - 14 (7.8%)
jousimies - 10 (5.6%)
kauris - 18 (10.1%)
vesimies - 12 (6.7%)
kalat - 15 (8.4%)
Äänestäjiä yhteensä: 150

Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Noususolmusi merkki  (Luettu 48465 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #75 : 27.02.2006 16:39:02 »

kolahtiko yhtään noususolmuravuille?

Paremmin kuin hyvin...voisiko sanoa jopa että täydellisesti! Kovasti koitan pyrkiä kohti tunneyhteyttä, sisäistä (uloskin hehkuvaa) lämpöä ja äitiyden teemaanhan sopivat nuo hoivaaminen ja muiden tukeminen ynnä empatia. Olen kuitenkin aika ajoin ihan hillitön kontrollifriikki ja koen olevani vastuussa kaikesta ja kaikista (tämä saa mieheni hermoromahduksen partaalla, eikä ihme, niinhän se saa lopulta minut itsenikin!). Vaikka muut ihmiset helposti saavatkin minusta ehkä kuvan (jonka mieluusti heille yleensö annankin), että olen kovin kapinallinen ja boheemi, niin tosiasiassa heikkoina hetkinäni mietin kovastikin mitähän muut sanovat ja ajattelevan Embarrassed ja saatan toimia jopa vastoin omaa vaistoani ja tarvettani ollakseni ns sosiaalisesti hyväksyttävä.

Miehelläni on  kuunsolmu neitsyessä ja kuvaus piti paikkansa hyvin myös hänen kohdallaan. Harkitsen jo vakvasti ko. opuksen hankkimista itselleni, sen verran vakuuttunut ja lumoutunut olen Smiley

Uskon, etten todellakaan ole ainoa, jota on ruvennut tämä kuunsolmu asia yhä enenevässä määrin kiinnostamaan. Siksi ehdotankin, että sign? perustaisit ihan uuden oman ketjun näille noususolmu kuvauksille! Mua ainakin kiinnostaisi tietää mitä ihan kaikista merkeistä/huoneista sanotaan ja olisi huippu juttu, jos ne löytäisi yhdestä, yhtenäisestä ketjusta. Olisiko mahdollista :Smiley? Tietenkin ihanaa sekin, että jaksat niitä tänne ylipäätään meidän iloksemme kirjoitella ja olen kiitollinen siitäkin.

...mitähän muuten sanotaan kirjassa härän kohdalla? coolsmiley
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #76 : 28.02.2006 20:47:47 »

Kiitos!!!  smitten

On niin kiirettä pukannut, etten ole tänne kurkkaamaankaan kerennyt !!!
Mutta hengissä olen  pluto  aspect_squ  pluto :sta huolimatta... vaikka aika kivuliasta onkin ollut...

Se mikä ei tapa? - VAHVISTAA !
crazy2  knuppel2  smitten
tallennettu

Hannari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Gingerbread.


Profiili
« Vastaus #77 : 08.08.2009 14:20:59 »

Neitsyessähän tuo lymyää minulla ja 5.huoneessa ~ coolsmiley
tallennettu

askendentti rapu
aurinko kalat 10.huone
kuu vesimies 9.huone
merkurius kalat 10.huone
venus kauris 8.huone
mars kalat 11.huone
Norna
Vieras
« Vastaus #78 : 08.08.2009 16:04:31 »

 Vaa-assa tuo on, olen huomannut noususolmujen jollain tavoin tiivistävän koko kartan yleissanomaa.
tallennettu
kurukurukururin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #79 : 09.08.2009 16:40:05 »

Minulla on Noususolmu Kauris, kahdeksas huone.
tallennettu
riha
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #80 : 09.08.2009 22:58:11 »

Kaloissa  ja 9. huoneessa.
tallennettu

aurinko neitsyt III
nouseva rapu
kuu vaaka IV
merkurius neitsyt IV
venus vaaka V
mars neitsyt III
jupiter skorpioni V
saturnus härkä XI
uranus vaaka IV
neptunus skorpioni V
pluto neitsyt IV
metalli-koira
Punainen Yliääni Kuu
Paju
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #81 : 10.08.2009 09:19:00 »

Leijona 7.huone

http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/astrologia/planeetat/kuunsolm.htm
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #82 : 17.08.2009 08:28:16 »

Oinas, 2. huone...

Noususolmu Oinaassa; tässä asemassa tulisi löytää omatoimisuus ja oppia kantamaan vastuuta itsestä. Tämä ei tarkoita itsekkyyttä vaan päinvastoin vastuun ottamista ilman ulkopuolisia auktoriteettejä omasta hyvinvoinnista
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #83 : 17.08.2009 12:01:38 »

Leijona ja 7. huone.  Tässä tulkinta luonneanalyysistä:

NOUSUSOLMU LEIJONASSA LASKUSOLMU VESIMIEHESSÄ

Edellisistä elämistä sinulle on periytynyt halu ystävyyssuhteisiin, mikä heikentää mahdollisuuksiasi rakentaa omaa itseluottamusta. Elit myös tietyllä tavalla erilläsi massasta, mikä antoi mahdollisuuden tuntea itsesi vapaaksi ja kulkea omia teitäsi. Vielä nytkin olet ylpeä näennäisestä erilaisuudestasi ja ainutlaatuisuudestasi, etkä juuri perusta yhteiskunnan traditioista, vaan luot itse omat sääntösi.

Tässä elämässä opit kehittämään omaa tahdonvoimaasi. Olosuhteet pakottavat sinut kulkemaan yksin, sillä useimmiten, kun kipeimmin tarvitsisit apua, huomaat ettei olekaan ketään, johon voisit nojata. Lopulta opit, että voidaksesi kehittyä sinun on otettava elämä omiin käsiisi. Kehityksesi polulle kuuluvat usein pitkätkin yksinäisyyden kaudet ja eristäytyneisyys. Itsesi säälittelyn sijasta sinun on opittava, että eristäytyneisyys onkin voimien keräämistä suurien tehtävien vastaanottamiseksi. Olet kyvykäs johtotehtäviin voitettuasi epäröinnit omista kyvyistäsi.

Suurin vaikeutesi käytännön elämässä on kontrollin puute. Ilman hyvää järjestystä ja kuria voimasi valuvat hukkaan, kunnes huomaat, etteivät käskyt tule ulkopuolelta, vaan sinun on itse ryhdistäydyttävä. Voidaksesi elää täysipainoista elämää tarvitset selkeän päämäärän ja joudut luopumaan täydellisestä riippumattomuudesta.

Rakkaussuhteissasi tunnet hyvin syvästi, mutta hetkelliset ja hyvin pinnalliset ihastukset viehättävät sinua ja sysäävät helposti pois oikealta tieltä. Sinulla on luja usko oikeudenmukaisuuteen ja voit helposti antaa anteeksi. Et halua kiistellä sinua paljon alemmalla tasolla olevan ihmisen kanssa, sillä se sotii sinussa hyvin syvällä olevaa reilun pelin periaatetta vastaan. Et siedä epäreilua kilpailua. Elät hyvin mielelläsi tulevaisuudessa, kunnes tajuat, että "tänään" onkin vain "eilisen huomen" , eikä tulevaisuudessa ole mitään, mitä ei jo nyt voisi hankkia.

Myös taloudellisessa tilanteessasi tapahtuu suuri muutos, kun muutat taipumuksesi laiminlyönteihin ja huolimattomuuteen vastuuntuntoisiksi teoiksi. Eniten hämmästyt keksiessäsi itsestäsi aikaisemmista elämistä peräisin olevia kykyjä, joista sinulla ei aiemmin ollut aavistustakaan. Tunkeutuessasi yhä syvemmälle elämään saat todeta, etteivät asiat, jotka sinua aiemmin harmittivat, enää ollenkaan häiritse. Vaikka karmaasi kuuluukin ilmaista Uranusnerokkuuttasi käytännöllisillä ja perinteisillä leijonan toimintakentillä, yrität silti säilyttää omalaatuisen ja omintakeisen luonteesi. Usein tämän solmuasetelman ihmiset ovatkin melkoisia keksijäluonteita.

Oikeastaan kaikki muu kolahtaa, paitsi tuo keksijäpuoli...  Smiley
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #84 : 17.08.2009 13:01:22 »

Mulla on  kuunsolmu härässä, kymppihuoneessa, aivan chironin ja cereksen ja Mc:n vieressä. Aksentoi ac:t ja dc:t. Mitäs tää meinaa?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #85 : 19.08.2009 18:38:00 »

Jousimiehessä huoneessa 3, yhtymässä Neppariin ja oppositiossa Venukseen. Mitäs tästä nyt sitten voisi repiä?
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #86 : 19.08.2009 18:59:28 »

veskari ykkösessä...
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #87 : 12.05.2010 19:49:00 »

Oinaassa 2.huoneessa.. Smiley  Tämä läksy on kyllä esillä ollut elämässä.. buck2
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #88 : 12.05.2010 20:46:37 »

Olinkin jo vastannut tähän tuossa ylempänä, mutta tässä vielä teksti tuolta Kaarina Pääkkösen sivulta:
Noususolmu Leijonassa; Hänen kuninkaallisen majesteettinsa tulisi päästä esille tässä elämässä, tavalla tai toisella. Elämästä tulisi oppia nauttimaan ja ottamaan ilo irti. Luovaan toimintaan suuntautuminen olisi suotavaa, muuten voi liiallinen narsismi tai lapsellinen kiukuttelu nostaa päätään.
Kyllä se vaan kolahtaa tämäkin.  Vähän kepeämmin kirjoitettu kuin luonneanalyysistä kopsattu tuolla ylempänä.  smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #89 : 12.05.2010 21:05:12 »

hihii, mun edelliset foorumi-inkarnaatiot on olleet perustamassa tätä ketjua :Smiley Cry Undecided Grin


no, noususolmu on edelleenkin sama....


 kuunsolmu leijona 6 Huone


-arkipäiväinen luovuus, arjen luovuus... ei mitään julkisuus tai tähteys juttua ( paitsi se Crowleyn sitaatti, että jokainen mies ja jokainen nainen on tähti ), mikään seurapiiri patsastelu tai lööppijulkisuus ei voisi vähempää kiinnostaa.


enemmän ahdistaisi.


kaikkea pientä kivaa mitä voi tehdä NYT, arjesta juhlaa....




tuntuu, että tää on ollut aina toiminnassa mulla, mutta vasta nyt on tarpeeksi itsetuntoa 'ottaa oikeudet' omaan olemassaolooni, enkä kuuntele enää mitään kitinää 'ei saa elää noin' tai 'ei saa olla noin'




tähän sijaintiin ei kuulu mikään 'anteeksi että olen olemassa ' tapakulttuuri, mihin hieman kasvoin...mutta olen riuhtonut itseni siitä irti, kun olen löytänyt perustelut sille, miksi elämästä nauttiminen ei ole moraalisesti väärin ja voin kaataa saivartelijat tieltäni näillä perusteilla Smiley
« Viimeksi muokattu: 12.05.2010 22:38:49 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: