Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua tarjolla  (Luettu 124809 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #180 : 27.05.2010 15:17:52 »

Voisinko pyytää sinulta Ulkopuolinen neuvoa/ohjausta, koskien uuden kodin löytymistä ja muuttoa. Saimme pari kuukautta sitten tietää, että tästä kodista on siirryttävä viimeistään heinäkuussa toisaalle...Siitä asti on kuumeisesti etsitty uutta kotia, johon voisimme perheen perustaa(vauva tulossa  smitten) Jokin tässä takkuaa kun jää näin viime tippaa, eikä sopivaa paikkaa ilmaannu. Tiedän että se jossain meitä odottaa, mutta mikä tässä oikein jumittaa? Pitäisikö tässä vain tyynesti odotella vai mikähän se keino olisi avuksi tässä? Ollaan jo alettu pakkailemaankin pikkuhiljaa  Wink

Kiittäen Lilah smitten
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #181 : 28.05.2010 11:01:14 »

Hei, välillä musta tuntuu että vihaan työpaikkaani. Olen kuin vankilassa. Kaikki kykyni ja taitoni valuvat hukkaan. Mitä luulet, jos ryhdyn hakemaan uutta työpaikkaa, saanko sellaisen. Vai pitäisikö minun yrittää löytää tästä nykyisestä positiivisia asioita ja muuttaa ajatuksiani. t. Heart
tallennettu
sahame
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #182 : 28.05.2010 18:17:12 »

Kiitos vastauksestasi! Olet täysin oikeassa. Olen meditoinut jo muutaman vuoden, käyn energiahoidoissa myös. Ja olen kyllä halunnut noita juttuja harrastaa, mutta en oo saanut lastenhoito avun puutteen ja rahatilanteen takia niitä toteutettua. Mutta jospa saisin asioita toteutumaan ihan käytännössä jollain tavalla. Kiitos ja mukavaa kesää Smiley
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #183 : 28.05.2010 18:22:44 »

Suhteessa on kyllä mahdollisuutensa, mutta jotakin teillä on selvitettävää ehkä se liittyy juuri tuohon lapsi asiaan. Jostain syystä se puoli on vielä avoin ja odottaa sitä mihin suuntaan suhteenne lähtee kääntymään. Taloudellisesti kyllä pärjäätte, ei mitään hurraa huutoja ehkä ole luvassa, mutta ei vyönkiristystäkään.

Minusta tässä suhteessa kärsivällisyys ja rehellisyys on tärkeää, sinun tulisi ymmärtää miehesi menneisyyttä ja hänen sinun tapaasi toimia.

Hei! Pystytkö näkemään menenkö naimisiin nykyisen miehen kanssa ja mitä suhteemme tuo tullessaan.. lapsia vai ei? Miltä taloudellinen tilanne näyttää?

Kiitos  Smiley
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #184 : 28.05.2010 18:25:04 »

Tuo ryhmä on sinulle hyväksi, joten luota vain rauhassa vaistoosi, se tulee antamaan sinulle kyllä opetuksen, mutta jos olet tarkkaavainen tuo opetus on hyvästä kaikille osapuolille ja tuo uusia asioita eteesi.

Luulen, että olette olleet läheisiä entisessä elämässäkin, sen enempää tarkemmin asiaa pohtimatta en osaa sanoa. Hyvästä he ovat sinulle ja yhdessä te voitte tulevaisuutta rakentaa.

En oikein tiedä osaatko tätä asiaa nähdä, mutta koitetaas. Elikkäs itselle on viime aikoina avautunut aivan uusi sosiaalinen ryhmä, joka jollain tapaa tuntuu merkittävältä askeleelta ja tieltä itselle. Olen miettinyt paljon onko minulla jonkinlaisia edellisten elämien kohtaamisia ollut kyseisten henkilöiden kanssa ja minkälaisia ne ovat olleet? Samoin näiden ihmisten tarkoitus omassa elämässä kyllä kiinnostaa myös.

Kiitos jo etukäteen. =)
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #185 : 28.05.2010 18:26:17 »

Voi kuule sen suhteen voit olla täysin huoleti, jo toisen kerran puhkesin iloiseen nauruun viestisi lukiessa, kerropa sitten kun hän tulee elämääsi, oliko kaikki sen arvoista.

Auts, ehkä se olisi tosiaan paras ratkaisu tässä tilanteessa, joskus on parempi aloittaa puhtaalta pöydältä, jos se vain on mahdollista.

Hei,
meneekö kaikki vaihtoon? Työ menee, mutta kaikki muu myös?

anch
Kiitos!   Smiley Näin on munkin intuitio kertonut. Jatkokymysys, jos jaksat; jos tuhkatkin viedään pesästä, niin onko mitään tulossa tilalle ihmissuhde-asioissa, vai kuvittelenko mä vaan? Ja transiitikin huijaa?

A
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #186 : 28.05.2010 18:28:25 »

Kolmas lapsi on mahdollista kyllä, mutta sinun tulisi hoitaa elimistösi kuntoon sitä ennen, jotenkin tuntuu, että on jotakin joka estää lapsen tulon nyt. Työurasi voit kyllä luoda, mutta työtä siihen saat tehdä, suunnittele, päätä ja toteuta. Jos haluat apuani enemmän tuohon elimistösi tasapainoittamiseen autan kyllä mielelläni vaikka yksityisviestitse, mutta hieman asiaan panostamalla pärjäät varmasti itsekin.

Hei Ulkopuolinen,

Voi että mä tarvitsisin nyt paljon kanavointia/hoitoa/apua/vinkkausta..

Jos vain kerkeät, niin olisi kiva kuulla.

Mun elämässäni tällä hetkellä on suuri toive saada kolmas lapsi. Suodaanko sitä vielä meille?

Ja olisi myös tärkeää tietää omasta työurastani.

Kiitos ja niiaus.  Smiley
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #187 : 28.05.2010 18:30:35 »

Aistin huolesi ja aivan heti siihen ratkaisua en kykene aistimaan. Minusta silti tuntuu, että ehditte saada heinäkuuksi asunnon, mutta tiukkaa se tekee. Luulen, että parasta nyt on edelleen etsiä aktiivisesti asuntoa, mutta luottaa, että se on tulossa. Kyllä kaikki järjestyy, ole huoleti.


Voisinko pyytää sinulta Ulkopuolinen neuvoa/ohjausta, koskien uuden kodin löytymistä ja muuttoa. Saimme pari kuukautta sitten tietää, että tästä kodista on siirryttävä viimeistään heinäkuussa toisaalle...Siitä asti on kuumeisesti etsitty uutta kotia, johon voisimme perheen perustaa(vauva tulossa  smitten) Jokin tässä takkuaa kun jää näin viime tippaa, eikä sopivaa paikkaa ilmaannu. Tiedän että se jossain meitä odottaa, mutta mikä tässä oikein jumittaa? Pitäisikö tässä vain tyynesti odotella vai mikähän se keino olisi avuksi tässä? Ollaan jo alettu pakkailemaankin pikkuhiljaa  Wink

Kiittäen Lilah smitten
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #188 : 28.05.2010 18:32:33 »

Luulen, että tämä työ on antanut sinulle kaiken sen, mitä se voi antaa, totta kai löydät parempaa jos niin vain syvästi päätät ja maltillisesti etsit. Pidä kuitenkin tämä työpaikkasi siihen asti, äläkä heille puhu aikeistasi, niin pääset helpoimmalla.

Hei, välillä musta tuntuu että vihaan työpaikkaani. Olen kuin vankilassa. Kaikki kykyni ja taitoni valuvat hukkaan. Mitä luulet, jos ryhdyn hakemaan uutta työpaikkaa, saanko sellaisen. Vai pitäisikö minun yrittää löytää tästä nykyisestä positiivisia asioita ja muuttaa ajatuksiani. t. Heart
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #189 : 28.05.2010 18:34:05 »

Meditaatio, itsetutkiskelu, jooga. Ne ovat kaikki asioita, joita voit harrastaa itse, jokapäiväisessä elämässä. Ota ne osaksi itseäsi, et tarvitse kalliita kursseja, lastenhoitoa ainoastaan luovuutta.

Kiitos vastauksestasi! Olet täysin oikeassa. Olen meditoinut jo muutaman vuoden, käyn energiahoidoissa myös. Ja olen kyllä halunnut noita juttuja harrastaa, mutta en oo saanut lastenhoito avun puutteen ja rahatilanteen takia niitä toteutettua. Mutta jospa saisin asioita toteutumaan ihan käytännössä jollain tavalla. Kiitos ja mukavaa kesää Smiley
tallennettu
muru78
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #190 : 28.05.2010 20:29:24 »

Hei,

Lähetin sinulle sähköpostia joskus huhtikuun lopulla/toukokuun alussa ja kokeilen nyt tätä kautta uudelleen...Osa tuolloin pohtimistani asioista on ratkennut jo tavalla tai toisella, kun silloin niin "tilanne päällä" otin yhteyttä. Nyt kuitenkin mieltäni vaivaa vielä asia liittyen nykyiseen parisuhteeseeni/avioliittooni sekä sen tulevaisuuteen. Myös työkuvioissa isoja muutoksia ehkä tulossa, kannattaako niitä toteuttaa vai ei?

Olen myös tavannut n.5kk sitten ihmisen joka oli minulle merkityksellinen ja varsin "tutun oloinen" - onko meillä kenties ollut jotain yhteistä entisissä elämissä vai miksi olimme niin "sukulaissielujen" oloisia toisillemme. Entäpä, onko tällä suhteella minkäänlaista tulevaisuutta? Nyt yhteydenpito katkolla...

Kiitos paljon, jos jaksat minulle asiaa katsoa ja avata...

-muru78
tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #191 : 30.05.2010 15:16:37 »

Hei, kiitos vastauksestasi! Entä minun rakkauselämäni? Löytyisikö lopulta mies jonka kanssa elää onnellisena? t. Heart

Luulen, että tämä työ on antanut sinulle kaiken sen, mitä se voi antaa, totta kai löydät parempaa jos niin vain syvästi päätät ja maltillisesti etsit. Pidä kuitenkin tämä työpaikkasi siihen asti, äläkä heille puhu aikeistasi, niin pääset helpoimmalla.
tallennettu
Lilah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


Saat sen mistä luovut...


Profiili
« Vastaus #192 : 30.05.2010 20:59:02 »

Aistin huolesi ja aivan heti siihen ratkaisua en kykene aistimaan. Minusta silti tuntuu, että ehditte saada heinäkuuksi asunnon, mutta tiukkaa se tekee. Luulen, että parasta nyt on edelleen etsiä aktiivisesti asuntoa, mutta luottaa, että se on tulossa. Kyllä kaikki järjestyy, ole huoleti.


Voisinko pyytää sinulta Ulkopuolinen neuvoa/ohjausta, koskien uuden kodin löytymistä ja muuttoa. Saimme pari kuukautta sitten tietää, että tästä kodista on siirryttävä viimeistään heinäkuussa toisaalle...Siitä asti on kuumeisesti etsitty uutta kotia, johon voisimme perheen perustaa(vauva tulossa  smitten) Jokin tässä takkuaa kun jää näin viime tippaa, eikä sopivaa paikkaa ilmaannu. Tiedän että se jossain meitä odottaa, mutta mikä tässä oikein jumittaa? Pitäisikö tässä vain tyynesti odotella vai mikähän se keino olisi avuksi tässä? Ollaan jo alettu pakkailemaankin pikkuhiljaa  Wink

Kiittäen Lilah smitten

Kiitos vielä tästä Ulkopuolinen...Täytyy siis vain yrittää rauhassa luottaa ja odottaa  Smiley
tallennettu

Aurinko: Kalat
Nousu: Leijona
Kuu: Oinas
Merkurius: Vesimies
Venus: Oinas
Mars: Vesimies
hanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #193 : 31.05.2010 04:04:25 »

Hei,
minäkin haluaisin tietää, näetkö työ- sekä rakkausrintamallani mitään?
Tai ylipäätänsä elämässäni mitään valopilkkua.
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #194 : 03.06.2010 10:43:16 »

Voi kuule sen suhteen voit olla täysin huoleti, jo toisen kerran puhkesin iloiseen nauruun viestisi lukiessa, kerropa sitten kun hän tulee elämääsi, oliko kaikki sen arvoista.

Auts, ehkä se olisi tosiaan paras ratkaisu tässä tilanteessa, joskus on parempi aloittaa puhtaalta pöydältä, jos se vain on mahdollista.

Hei,
meneekö kaikki vaihtoon? Työ menee, mutta kaikki muu myös?

anch
Kiitos!   Smiley Näin on munkin intuitio kertonut. Jatkokymysys, jos jaksat; jos tuhkatkin viedään pesästä, niin onko mitään tulossa tilalle ihmissuhde-asioissa, vai kuvittelenko mä vaan? Ja transiitikin huijaa?

A

Kiitos  smitten
Jatkan luottamista intuitiooni.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: