Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: jupiterin transiitit  (Luettu 51024 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #60 : 11.03.2012 19:37:13 »

 jupiter aspect_tri askendentti : Olin pääsykokeissa edukseni ja pääsin pitkälle. Matkustusinto iski myös (mutta en kuitenkaan lähtenyt mihinkään Tallinnaa kauemmaksi). Toisella ohituksella politiikka alkoi kiinnostamaan, äänestin Pekkaa ja mietin tosissani vihreisiin liittymistä. Jupiter transitoi tuolloin 9. Huoneesta.

Kohta tulee myös (ensikuusta)  jupiter aspect_tri venus ja jupiter aspect_con MC. Luulisi ainakin, että luovuus alkaa kukoistamaan. Olenkin ajatellut meneväni öljyvärimaalauskurssille..
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #61 : 14.03.2012 22:51:35 »

Tr.  jupiter aspect_con venus  harka just nyt tarkalleen. Kävin eilen vaa'assamonen kuukauden tauon jälkeen. Jupiter todellakin laajentaa.  Grin
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
R1ku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #62 : 22.03.2012 16:08:05 »

jupiter aspect_squ venus ja  jupiter aspect_tri neptunus helmi-maaliskuun vaihteessa molemmat koettu, ja vaikutukset ovat jo loppuneet. Tällä hetkellä menossa  jupiter aspect_opp pluto mutta sekin on kokoajan loppumaan päin.

Kesää odotellessa, silloin olisi luvassa  jupiter aspect_con jupiter ja  jupiter aspect_sex venus ja  jupiter aspect_sex mars  Cool
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
Kuu ja merkurius: Vaaka
Venus: Leijona
Mars: Oinas
Jupiter: Kaksoset
Saturnus ja uranus: Jousimies
Neptunus: Kauris
Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #63 : 24.03.2012 17:57:03 »

jupiter aspect_squ venus ja  jupiter aspect_tri neptunus helmi-maaliskuun vaihteessa molemmat koettu, ja vaikutukset ovat jo loppuneet. Tällä hetkellä menossa  jupiter aspect_opp pluto mutta sekin on kokoajan loppumaan päin.

Kesää odotellessa, silloin olisi luvassa  jupiter aspect_con jupiter ja  jupiter aspect_sex venus ja  jupiter aspect_sex mars  Cool

Tollasista transiiteista voisi ihan maksaakin.
tallennettu
Lumikko.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #64 : 07.05.2013 21:50:47 »

En tiedä mikä käytäntö täällä foorumilla on kun en ole tänne kauheasti kirjoitellut - onko tarkoitus nitoa kaikki saman aiheen asiat samaan topikkiin, vaikka keskustelua kyseisessä topicissa ei olis ollut pitkiin aikoihin. Kirjoitan nyt kuitenkin asiani tämän vanhan jatkoksi, josko sen joku näkisi.

Olen aikamoisessa kuristusotteessa tällä hetkellä. Olen yrittäny tonkia netistä tietoa parista transiitista. Kyseessä siis  jupiter aspect_opp venus ja jupiter aspect_squ kuu. Kuinka te olette kokeneet kyseiset transiitit? Viittaavatko nämä suhteen päättymiseen?

Edellämainitut transiitit pukkaavat minulla päälle tässä kuussa. Olen juuri muuttanut uuteen, outoon kaupunkiin -- täällä on mies jota rakastan ja oman alani töitä todennäköisemmin kuin aiemmassa asuinkaupungissani. Kuitenkin mies nyt veti vesimiesmäisin elkein aikalisän koska ei yhtäkkiä tunnekaan minua kohtaan mitään, ja kokee, ettei muutenkaan pysty parisuhteeseen. Annoin hänelle nyt omaa aikaa ja tilaa miettiä ja tunnustella rauhassa. Melko pahalta vaan vaikuttivat hänen puheensa ja minusta tuntuu, että suhde tulee tiensä päähän. Miehellä tällä hetkellä päällä transiitti  saturnus aspect_squ merkurius. Ajat ovat olleet vaikeita, mies ei osaa päättää mitä haluaa, olen joutunut sietämään kaikenlaisia puheita. Loppukuusta hänellä alkaa  jupiter aspect_con kuu ja  pluto aspect_sex jupiter. Hänellä oli tuo sama Pluto-transiitti päällä kun hän erosi edellisestä naisystävästään, ja samaan aikaan hän tapasi minut.

Onkohan tässä siis eron aineksia astrologiselta kannalta nähtävissä? Ahdistaa kauheasti, tuntuu että nyt on kesä pilalla, kun tuo jupiterin neliö venukselle jähii kartallani aina heinäkuulle saakka... Cry
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #65 : 08.05.2013 10:31:42 »

En tiedä mikä käytäntö täällä foorumilla on kun en ole tänne kauheasti kirjoitellut - onko tarkoitus nitoa kaikki saman aiheen asiat samaan topikkiin, vaikka keskustelua kyseisessä topicissa ei olis ollut pitkiin aikoihin. Kirjoitan nyt kuitenkin asiani tämän vanhan jatkoksi, josko sen joku näkisi.

Olen aikamoisessa kuristusotteessa tällä hetkellä. Olen yrittäny tonkia netistä tietoa parista transiitista. Kyseessä siis  jupiter aspect_opp venus ja jupiter aspect_squ kuu. Kuinka te olette kokeneet kyseiset transiitit? Viittaavatko nämä suhteen päättymiseen?


Kyllä täällä saa tehdä uusiakin aloituksia ihan vapaasti, vaikka vanhoihinkin ketjuihin palataan yleisesti.

Jupiterin transiitit eivät yleensä viittaa eroon ainakaan vakiintuneemmissa suhteissa. Nuo edellämainitut transiitit laajentavat sosiaalista piiriä ja elämä on yleensäkin melko menevää, ehkä törsäilevääkin. Jos ym transiiteista jotain huonoa voisi sanoa, niin ehkä asioiden liioittelu ja paisuttelu kuuluu ajan henkeen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
ghede
Vieras
« Vastaus #66 : 08.05.2013 11:25:33 »

Mulla lähestyy onneksi jupiterin yhtymä transiitti kuulle...tuo toivottavasti vastapainoa tälle meneillään olevalle kiduttavalle saturnus-aurinko yhtymä transiitilleni, joka on jo saanut tehdä pahojaan tarpeeksi kauan. Mutta kohta se saturnus tekee yhtymää plutolleni, joten ei taida tuo jupiterin yhtymä kovin kauaa piristää mieltäni. Onneksi en seuraa noita transiitteja kovin vakituisesti.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #67 : 08.05.2013 14:13:48 »

En tiedä mikä käytäntö täällä foorumilla on kun en ole tänne kauheasti kirjoitellut - onko tarkoitus nitoa kaikki saman aiheen asiat samaan topikkiin, vaikka keskustelua kyseisessä topicissa ei olis ollut pitkiin aikoihin. Kirjoitan nyt kuitenkin asiani tämän vanhan jatkoksi, josko sen joku näkisi.

Olen aikamoisessa kuristusotteessa tällä hetkellä. Olen yrittäny tonkia netistä tietoa parista transiitista. Kyseessä siis  jupiter aspect_opp venus ja jupiter aspect_squ kuu. Kuinka te olette kokeneet kyseiset transiitit? Viittaavatko nämä suhteen päättymiseen?

Edellämainitut transiitit pukkaavat minulla päälle tässä kuussa. Olen juuri muuttanut uuteen, outoon kaupunkiin -- täällä on mies jota rakastan ja oman alani töitä todennäköisemmin kuin aiemmassa asuinkaupungissani. Kuitenkin mies nyt veti vesimiesmäisin elkein aikalisän koska ei yhtäkkiä tunnekaan minua kohtaan mitään, ja kokee, ettei muutenkaan pysty parisuhteeseen. Annoin hänelle nyt omaa aikaa ja tilaa miettiä ja tunnustella rauhassa. Melko pahalta vaan vaikuttivat hänen puheensa ja minusta tuntuu, että suhde tulee tiensä päähän. Miehellä tällä hetkellä päällä transiitti  saturnus aspect_squ merkurius. Ajat ovat olleet vaikeita, mies ei osaa päättää mitä haluaa, olen joutunut sietämään kaikenlaisia puheita. Loppukuusta hänellä alkaa  jupiter aspect_con kuu ja  pluto aspect_sex jupiter. Hänellä oli tuo sama Pluto-transiitti päällä kun hän erosi edellisestä naisystävästään, ja samaan aikaan hän tapasi minut.

Onkohan tässä siis eron aineksia astrologiselta kannalta nähtävissä? Ahdistaa kauheasti, tuntuu että nyt on kesä pilalla, kun tuo jupiterin neliö venukselle jähii kartallani aina heinäkuulle saakka... Cry

Lillin kommenttiin lisäisin, että jupiterin transiitit voivat tuoda eron tuodessaan uusia mahdollisuuksia, jotka valottavat sitä, että nykyinen suhde ei oikeasti olekaan tyydyttävä. Jossain muistaakseni oli, että todennäköisemmin jupiterin transiittien alla erotaan, kuin saturnuksen, jolloin vaikeudet voivat muodostaa suhdetta tiiviimmäksi. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että teillä unikettu olisi eroa tulossa, ensimmäiseksi minulle tuli mieleen noista sinun transiiteista, että ovat tuoneet sinulle tämän muuton, sitä kautta mahdollisuuden uudesta työtä ja uusista ihmissuhteista. Transiitit ovat neliö ja oppisitio, joten kaikki ei ihan pelkästään kitkatta suju (tai mahdollisuuksiin ei ole kaikkein helpoin tarttua), mutta tämän koettelemuksen helpottamisen jälkeen voit huomata, että sinulle on auennut uusia mahdollisuuksia ja elämäsi ottaa ainakin jollakin tavalla tuulta siipiensä alle. Vaikka ero tulisikin, voi olla, että tämä koko kokemus on avannut jotakin muuta paljon tärkeämpää. Toinen mieleen tullut asia on se, että voiko olla, että nyt vasta olet alkanut huomaamaan suhteestanne joitakin tärkeitä asioita? Kaikki mikä nytkin on, on ollut läsnä tietenkin jo aiemmin, mutta nyt vasta alat huomaamaan niitä? Nämä olisivat siis esimerkiksi jupiterin tuomia asioita. Tärkeää on silloin todella tunnustella sitä, mitä itse haluat suhteelta, millainen tämä suhde on, ja tuleeko tämä suhde antamaan joskus sitä mitä haluat.

« Viimeksi muokattu: 08.05.2013 14:32:30 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Lumikko.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #68 : 09.05.2013 23:56:09 »

Kiitos kommentoinneista... Olen ollut niin uuvuksissa, etten ole jaksanut tänne foorumillekaan tulla. Näköjään kirjotusvirhekki tullu tonne aikasemman kommenttini loppuun; "Ahdistaa kauheasti, tuntuu että nyt on kesä pilalla, kun tuo jupiterin neliö venukselle jähii kartallani aina heinäkuulle saakka" -- tossahan pitäs lukea että "jupiterin neliö kuulle", eikä suinkaan venukselle.

Esim. Cafe Astrology ja Tanhuan Astrokalenteri antoivat niin kurjan kuvauksen näistä transiiteista, että  yhteisvaikutus tuntui jo kuin joltain ankaralta tuomiolta. Lilli ja Ave^^, luettuani teidän kommenttinne oloni helpottui ja sain sanoistanne voimia. Outoa, vaikka koko kevät on ollut mulle yhtä Jupiteria, on koko ajan ollut plutomainen fiilis. Onnenpotkujakin on mahtunut matkaan, mutta enempi kipeitä juttuja. Tai sitten se on se Jupiterin liioitteluvoima, joka saa nuo ikävät sattumukset tuntumaan niin suurilta. Miten lienee. Nähtäväksi nyt jää, millainen kesä minulle näillä transiiteilla muovautuu ja kariutuuko suhde vai mitä tässä tapahtuu. Ave^^, esitit tärkeitä ajatuksia kommenttisi lopussa. Hyvin todennäköiseltä tuntuu, että näitä asioita tulen pohtimaan...

Ps. ghede, lieneekin ihan fiksua olla seurailematta niin silmä kovana jatkuvasti noita transiitteja. Kyllä tässä voi saada aikamoisen paniikin itelleen aikaiseksi, jos rupeaa kovin stressailemaan etukäteen, heh.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #69 : 10.05.2013 23:27:12 »

Mulla on puolestaan tulossa Jupiterin oppositio Kuulle. Kuulemma joko erittäin hyvä tai erittäin huono transiitti, joka tapauksessa muutoksen tarpeessa tässä ollaankin. :Smiley
tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #70 : 10.05.2013 23:31:51 »

No oikeasti mulla on patologinen taipumus seurailla noita transiitteja, koska olen aivan älytön kontrollofriikki. Sori, että huijasin teitä. Samalla, kun tuo eläinradan joulupukki tekee yhtymää Kuulleni niin se on melkein heti oppositiossa Saturnus/Uranus yhtymääni. Saispa edes joskus nähdä sen muinaisen vaginan, josta eräät vanhat viisaat miehet ovat niin monesti kuiskineet minulta piilossa. Uskon, että tämä kokemus mullistaisi elämäni.
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #71 : 12.05.2013 21:55:57 »

Mulla tulee pian  jupiter  aspect_con  kuu , mutta progressiivinen  kuu on juuritällä hetkellä tarkassa oppositiossa syntymä kuun kanssa. Onkohan se sitten niin kuin 'plus, miinus, nolla'?
 Shocked
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
R1ku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #72 : 23.10.2015 20:13:03 »

Seuraavana olisi luvassa  jupiter aspect_con aurinko Jos vaikutusajaksi lasketaan max. 4 asteen erotus, niin vaikutus alkaa marraskuun alussa ja kestää maaliskuun puolenvälin tienoille asti. Tarkka ohitus tapahtuu 29.11. Sitä seuraavat ohitukset tapahtuvat vuonna 2016, 16.2 ja 25.7. Tulkintoja ja kokemuksia?
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
Kuu ja merkurius: Vaaka
Venus: Leijona
Mars: Oinas
Jupiter: Kaksoset
Saturnus ja uranus: Jousimies
Neptunus: Kauris
Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #73 : 22.02.2016 22:42:32 »


  smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten

Parhaillaan transiitti  jupiter kolkuttelee nataali  aurinko: n ovea kolmiomuodollaan. Syyskuun alussa vielä heikkoa kolmiota. Ensi vuoden loppupuolelle ( 18.11 2017) menee tarkka yhtymä keskitaivaalle. Edellinen muuttoni osui samaiseen kuvioon ja  kuu köllötti kodin pisteellä. Ilmeisen hyvä ajoitus, koska hiljakkoin tulin asuneeksi tässä kodissani 34 vuotta. Menneekö kodin kuviot vasta silloin uusiksi?

Mun yhdellä muusikkotutulla on myös tuo jopa vuoden kestävä Jupiterin kolmio Auringolle. Oli kymmenen vuotta julkaisematta yhtään mitään koska ideat olivat kuulemma lopussa - julkaisee nyt sitten tänä vuonna kaksi albumia kahden eri projektin kautta, ja toinen albumi on kaiken lisäksi triplalevy. Myös hänen aiemmin taka-alalla pysytellyt veljensä samassa yhtyeessä sai keulahahmon roolin, hänellä onkin vuoden mittainen Jupiterin oppositio Venukselle.

Niin maan päällä kuin taivaissa, kuten sana kulkee...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: