Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: (Yli)huolehtivaisuus  (Luettu 7149 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« : 30.01.2010 17:11:24 »

Miten vois näkyä kartalla?

Mä oon (yli)huolehtivainen tyyppi ja se käy aika raskaaks välillä! Mä oon kyllä selkeesti kasvanu siihen rooliin, mutta löytyisköhän kartaltakin jotain viitteitä? Läheiset onneks useimmiten arvostaa huolehtivaisuuttani. Mutta eivät kaikki mua ymmärrä. Ne, jotka osaavat itse olla välinpitämättömämpiä ajattelevat, että yli menee. Mutta kyllä mä itekin joskus tiedostan ainakin sen, että vaikka huolehtiminen ei periaatteessa menisikään yli (eli että huoli on aiheellinen), mun oma stressaaminen menee siinä mielessä yli, että koen sen jo kuluttavaksi ja huoli toisesta/muista haittaa esim. keskittymistäni kaikkeen.

Rapua kai huolenpitäjäksi luonnehditaan? Mulla ei ole ravussa muuta kuin  juno, eikä rapu ole myöskään minkään huoneen kärjellä.  kuu on jousimiehessä 2. huoneessa, aspektit  aspect_squ jupiter ja  aspect_tri MC.
« Viimeksi muokattu: 30.01.2010 17:16:59 kirjoittanut - Kastehelmi - » tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #1 : 30.01.2010 17:22:05 »

Mä olin ihan täysin unohtanut astro.comin  kuu aspect_tri MC-tulkinnan! Sekö se juttu siis on?
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 30.01.2010 17:41:37 »

Jos  kalat ovat virran mukana meneviä, mutu-ihmisiä, niin voisin kuvitella että vastamerkkinsä  neitsyt on "huolehtija", että asiat/työt tulevat tehtyä aikanaan, yksityiskohdat kohillaan.
Maamerkit ylejään.
 harka repii pelihousujaan, jos talous- ja raha-asiat eivät ole kunnossa ja laskut maksettu aikanaan,
huolehtii / huolestuu siis tästä puolesta. venus
 kauris huolehtii velvollisuuksistaan. Tekee sen mikä pitääkin tehdä. Huolehtii, että resurssit riittävät ja ovat kunnossa. saturnus
 ceres liitetään  neitsyt -merkkiin ja huolehtivuus jo siitä.  ceres kantoi huolta ja murhetta tyttärestään. ceres huolehtii kotieläimistä ja maan tuottavuudesta. Huolehtii pötyä pöytään.
Jos halutaan ajatella  kuu/ rapu teemaa huolehtijana, niin siihen liittyy tunne,että minun, juuri minun täytyy huolehtia kaikesta, ei ne muuten pärjää.Suuren äidin syndrooma? Johtavassa merkissä kaikki langat käsissä oltava, jotta hommat ylipäätään hoituu.Dominoiva huolehtivisuus tyyliin sanon aikuiselle tytölleni vieläkin että villasukat jalkaan, ootko syönyt?

Ahistava velvollisuuden tunto voi tulla esim.  saturnus aspect_opp kuu, jolla esim. nuorena töistä myöhästyminen oli katastrofin luokkaa, nyt ei vois vähempää hetkauttaa. Siis näistä on mahdollista kasvaa ulos, luojan kiitos.Liittynee auktoriteettien murenemiseen ja siihen että näin aikuisena! immeisenä jo aattelee, että jos en nyt voi tehä tuollasta ja tuollasta niin millos sitten?

 kuu aspect_tri MC,
ja huolehtivuus vois tulla positiivisenakin (kolmio) tai kasvavana tunteena, että on tehtävä se mikä on tehtävä.MC-minä teen. Näkyvä toiminta. Ehkä alitajuinen keino olla esillä, päteä??

lisäys:
överiksi  kuu aspect_squ jupiter?
Neliöllä huolehtiminen on jo suorittamista.
« Viimeksi muokattu: 30.01.2010 17:54:17 kirjoittanut nikki » tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #3 : 31.01.2010 01:41:30 »

Kiitos nikki! Sulta kyllä tulee aina ihan mahtavaa analyysia! Ja pisti noi jutut miettimään...
Jos halutaan ajatella  kuu/ rapu teemaa huolehtijana, niin siihen liittyy tunne,että minun, juuri minun täytyy huolehtia kaikesta, ei ne muuten pärjää.Suuren äidin syndrooma? Johtavassa merkissä kaikki langat käsissä oltava, jotta hommat ylipäätään hoituu.Dominoiva huolehtivisuus tyyliin sanon aikuiselle tytölleni vieläkin että villasukat jalkaan, ootko syönyt?
Tämä kuulostaa mulle niin tutulta! Varsinkin toi, että juuri mun täytyy huolehtia kun eivät muuten pärjää. Mutta tuota rapuahan ei sieltä mun kartalta pahemmin löydy... Mulla ei ole edes omia lapsia ja olen kehittänyt itselleni jo suuren äidin syndrooman! Näin se vaan on, sen näki musta jo tarhantäti...
kuu aspect_tri MC,
ja huolehtivuus vois tulla positiivisenakin (kolmio) tai kasvavana tunteena, että on tehtävä se mikä on tehtävä.MC-minä teen. Näkyvä toiminta. Ehkä alitajuinen keino olla esillä, päteä??
Niin mä olin unohtanut sen astro.comin tulkinnankin kun en osannut tuota MC:n aspektia ajatella huolehtivaisuuteen liittyen. Kun MC:n yhdistää lähinnä työ-, ura-, ja julkikuvajuttuihin. On se mun huolehtivaisuus positiivistakin ja usein tarpeellista. Ja just noin ajattelen, että mun on tehtävä se mitä mun on tehtävä. Ja mun tehtävähän on huolehtia! Sellasta stressiä siitä välillä otan, että olishan mun toi MC pitäny katsoa, kyllähän se jo työstä usein menisi! Ja kai julkikuvajuttuakin vois ajatella niin, että mulla on huolehtijan maine ja multa siis myös odotetaan sitä, että huolehdin. Jos se on keino olla esillä ja päteä niin sitten se kyllä on hyvin siellä alitajunnassa piilossa, sellaista stressiä huolehtiminen välillä mulle aiheuttaa ja vie huomiota muilta asioilta, että mieluummin ottaisin rennommin ja antaisin jonkun muun päteä. MC on mulla kyllä leijonassa, se tulee ilmi ainakin niin, että tykkään kun muut huomaa mitä olen tehnyt, mutta tässä huolehtimisasiassa en sitä näkyvyyttä kaipaa. Jos kannan huolta ihmisestä, joka ei sitä arvosta, en lopeta huolehtimista. En edes pystyisi. Tuntuu, että välitän liikaa, mutten voi itselleni mitään. Välitän ihmisistä, jotka eivät välitä minusta (ainakaan siinä määrin kuin minä heistä). Tottakai sitä joskus miettii, että enhän mä saa mitään takasinpäin, mutta ei sillä silti ole merkitystä kun en pysty olemaan välittämättäkään!
lisäys:
överiksi  kuu aspect_squ jupiter?
Neliöllä huolehtiminen on jo suorittamista.
Onhan se välillä suorittamista, kuten sanottu työstä toisinaan menisi.
« Viimeksi muokattu: 31.01.2010 01:43:40 kirjoittanut - Kastehelmi - » tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 31.01.2010 12:23:50 »

Ylihuolehtivaisuuden perikuva ilmoittautuu! Grin Olen Aurinko-Merkurius-Neptunus Kauris (10.huone) ja 4. huone Kuu Ravussa neliössä Jupiteriin Oinaassa. :Smiley Voitte vain kuvitella mikä elämän läksyni on: olla huolehtimatta liikaa ja mennä itse omia menojani Jupiter Oinaan kasvulla! Mutta vaikeaa se on.

Olen elänyt perheessä, jossa minulle on langetettu paljon vastuuta jo pienestä pitäen, sillä molemmat vanhempani ovat hyvin ongelmallisia tapauksia suhteessa vastuuseen ("lieviä" puutteita havaittavissa) ja veljeni on sellainen tuuliajolla menevä ADHD-tapaus. Minä sitten kauris-rapu-skorppari -vaikutuksellani olen ollut vakauttamassa perhettä jo vuosien ajan ja on todellakin mennyt ihan överiksi välillä.

Nyt on saanut opetella, että minä en hallitse tätä koko perhettä eikä ole tarkoituskaan. Tärkeää on ollut myös oppia, että se on myös muita ihmisiä alentavaa, että koko ajan on vaikuttamassa toisen elämään ja mielipiteisiin, eikä luota ollenkaan ja tekee itsensä tarpeelliseksi vain siksi, että oma olo on pieni ja tarpeeton. Se on sitä pahaa tapaa hoivata. Hoivata voi tukemalla ja tarjoamalla apua kun on tarvis, mutta jatkuva holhoaminen todellakin käy työstä ja on pahaksi sekä itselle että muille.

Roolista luopuminen on kuitenkin vaikeaa ja sen tilalle on tultava jotain muuta. Itse olen huomannut hengittäväni paremmin, kun olen päästänyt irti holhoamisesta alkoholisti äitini suhteen ja veljeni villikkomenemisen suhteen. Let it be. Vaikeaa, mutta pakko. Päähän siinä hajoaa muuten ja meinasi hajotakin! Kai sille jokin tarkoitus on, että olen syntynyt juuri tähän perheeseen ja minusta on tullut ne raamit tälle perheelle mitä se on tarvinnut, mutta irtikin pitää päästää. Mutta kyllä tämä varmaan on sellainen koko elämän kestävä projekti ja pitää käydä moneen kertaan vielä läpi, mutta ainakin jonkinlaista tajuamista on tapahtunut...Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 31.01.2010 16:59:10 »

Ebenia
oinasmentaliteettiin kai liitetäänkin varhainen itsenäistyminen,TARVE siihen.
Tytär  kuu oinas ja käytännön havainto. Että jos on joutunutkin varhain itsenäistymään, pärjäämään, niin siihen on ollut myös sisäinen tarve ja resurssit.
Kauris taas kantaa huolta ja vastuuta muistakin eikä vain itsestään.

Kastehelmi
Älä vähättele muuta kuin sanomisella asteroidia. Tutustu Junon / Heran "heraldiikkaan".
Henkilökohtaisen voiman luonnotar, sanoo Anne Massey. Ylijumalan puolisonahan sillä oli kaikki langat käsissään tai ainakin tarve kontrolloida tapahtumia Wink.
Kyllä huolehtiminen on jollain tasolla myös vallankäyttöä. Kun ottaa vastuuta huolehtiessaan ottaa siinä samalla myös valtaa itselleen. Sinänsä ihan oikein. Kunhan ei mene yli eli ei vie toiselta hänen omaa vastuutaan. Kokemuksesta puhun.
2 huone on Härän aluetta ja poliittisesti siihen liitetään vallankäyttö. Turvallisuuden tarve, vastuuntunto, rauha ja hyvinvointi sanoo Nummela.
2 huonetta olen kuullut sanottavan myös Haadeksen portiksi ja tämä yhdistettynä  skorpioni mentaliteettiin (vastapäätä vielä ) voisi virittää alitajunnan (yli)reagoimaan "hengissäsäilymis"-viettiin ja se kait jos mikä pistää huolehtimaan?
Take care ja look after ja  kuu/ venus, kantaa huolta Venuksen konkretiaa, Saturnuksen painolastia?

Kiinteät merkit ovat niitä perinteistä kiinnipitäviä, muutosvastaisia, rakenteiden säilyttäjiä, joten ehkä sieltäkin tulee osa tuosta huolehtimisesta. Kaaoksen sietokyky ei välttämättä ole paras mahdollinen. Itse olen tässä hyvinkin ristiriitainen persoona. Kiinteää  skorpioni/ leijona paljonkin.
jupiter kalat  aspect_squ askendentti jousimies ja luotan että asiat hoituu.Niin kuin ne ovat hoituneetkin.
Jos minulla olisi vain  saturnus 2 huoneessa niin olisin varmaan kuollut jo stressiin.Mutta siellä on myös  jupiter joten olen oppinut luottamaan että tästäkin selvitään. Ja kun  saturnus vesimies on alasolmun kera niin siitä "painolastista" ilmeisesti aika ja kokemukset opettavat heittämään ylimääräset poies (just ne materialistiset 2 huoneen asiat) ja jäljelle jää materiasta vapaa (huom.  saturnus ja "risti" nostettu ylös) henkinen pääoma.

Mutta
otsikkosi antaa vastauksen kysymykseesi,
kaikki mikä on liikaa, menee yli,
on tietenkin  jupiter:n heiniä  Smiley
Teillä molemmilla  kuu aspect_squ jupiter,
ja toisella vielä  kuu  jousimies Jupiterin helmoissa.
 jupiter on myös perinteisesti  kalat:n hallitsija ja
kyllä  kuu kalat:kin saattaa empatiansa kanssa ylihuolehtia vaikka hoitaen auton alle jäänyttä siiliä koko kesän.  skorpioni ois armahtanut ja listinyt saman tien. Kun se kuoli sitten kuitenkin.

Ja Kastehelmi,
katoppa ettei satu tr  :ceres:16  aspect_con Pholus  jousimies Kuullesi kun tämmösen aiheen aloitit  :Smiley

tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #6 : 01.02.2010 02:51:06 »

Ebenia, toi sun juttu on niin tuttua mulle! Munkin pitäisi oppia olemaan huolehtimatta liikaa, mutta se on niin uskomattoman vaikeaa! Mahdottomalta tuntuu. Mä en esim. kertakaikkiaan saisi unta, jos laittaisin puhelimen kiinni, koska joku saattaa tarvita mua ja mun on oltava tavotettavissa! Näitä tilanteita on tietysti läheisten toimesta tullut, oon esim. saanut olla riitojen selvittelijänä aamuyöstä... En luota, että osaavat pitää itsestään huolen ja selvittävät itse asiansa. Kokemus kun kertoo toista... Kun alotin tämän aiheen havahduin taas kerran siihen miten kuluttavaa murehtimiseni voi olla ja kuinka mahdottomalta käyttäymismallini muuttaminen tuntuu. Mä en ole Ebenia tajuamisessa päässyt vielä noin pitkälle. Tai kyllähän mä tajuan, mutten pysty tekemään asialle mitään. Joku varmaan ihmettelee, että mikä mun ongelma nyt oikein on! Että enkö muka pysty ottamaan itseäni niskasta kiinni ja lopettaa ainaisen huolehtimisen ja stressaamisen. En pysty. Se on mun heikkous. Mut ei mulla tämän lisäks sitten ookaan muita kun kahvi Grin
  
nikki, kiitos kun herättelit mua ajattelemaan asteroideja tarkemmin! Nyt siis tutustumaan Junoon... Ja oikeessa oot tuon vallankäytön suhteen. Sen kanssa mä oon mielestäni oppinu olemaan varovaisempi.
Mieenkiintoista tuo mitä 2. huoneesta kirjoitit. Mulla siis 2. huoneen kärki  skorpioni:ssa ja siellä  uranus,  merkurius,  kuu ja  neptunus.
Take care ja look after ja  kuu/ venus, kantaa huolta Venuksen konkretiaa, Saturnuksen painolastia?
Mä en ihan ymmärrä  venus:n roolia tässä...voisitko vähän tarkentaa?
neitsyt saturnus on mulla 11. huoneessa,  aspect_squ neptunus,  aspect_sex merkurius ja  aspect_sex uranus. Miten nämä tulkitsisit?
Mutta
otsikkosi antaa vastauksen kysymykseesi,
kaikki mikä on liikaa, menee yli,
on tietenkin  jupiter:n heiniä  Smiley
Teillä molemmilla  kuu aspect_squ jupiter,
ja toisella vielä  kuu  jousimies Jupiterin helmoissa.
 jupiter on myös perinteisesti  kalat:n hallitsija ja
kyllä  kuu kalat:kin saattaa empatiansa kanssa ylihuolehtia vaikka hoitaen auton alle jäänyttä siiliä koko kesän.  skorpioni ois armahtanut ja listinyt saman tien. Kun se kuoli sitten kuitenkin.
Tää  skorpioni pitäis kyllä siilistä huolta! Mä kannan hämähäkitkin sisältä ulos ja lapsena yritin selittää muurahaisia tallovalle siskolleni, että mieti nyt vähän, kun niillä kaikilla on perhe! Ne on jonkun äitejä, isiä, siskoja, veljiä... Grin Mielenkiintoinen huomio tuo, että meillä molemmilla Ebenian kanssa on  kuu aspect_squ jupiter. Ihanaa kun taas opin lisää!

Ja Kastehelmi,
katoppa ettei satu tr  :ceres:16  aspect_con Pholus  jousimies Kuullesi kun tämmösen aiheen aloitit  :Smiley
Mä oon nikki tosi huono näissä! Ei se kai ihan mun kuulle osunut...
« Viimeksi muokattu: 01.02.2010 02:54:44 kirjoittanut - Kastehelmi - » tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 01.02.2010 11:59:45 »

Kastehelmi
Se  venus tulee siitä, että sinulla kun on tuo  kuu, joka tässä nyt määriteltiin huolehtijaksi, yhdeksi niistä,
siellä 2 huoneessa, joka on  harka:n aluetta, jota  hallitsee  venus,
niin siitä se tuli.
 harka/ venus konkreettinen "kosketus", materiaalinen huolenpito, miksei halaaminen-kin.
 Ajattelen aina nämä taustalla olevat karttaympyrän perustekijät sinne tulkintaan mukaan sisäistääkseni mitä tuo alue pitää sisällään, oli se 2 huone sitten vaikka  vesimies ja  saturnus siellä. Jos ja kun huoneita käyttää. Haluaisin oppia sisäistämään meridian kartan käytön ja luopua tästä placiduksesta. Se ei ole tasa-arvoinen huonesysteemi. Ja esim. meridian kartan horisonttiakseli antaa sen ekvaattoriascendentin, tavallaan sen lopullisen roolin tällä pallolla. Tää placidus on jotenkin niin "minä-keskeistä" (sanoo ihminen,jonka kartalta ei Masseykaan löytänyt "minää") Meridian ja Vesimiehen yhteisöllinen aika  Smiley
Tuo ekvaattoriascendentti lisäselittää  askendentti:a ja itselläni esim.  askendentti jousimies ei olekaan niin "henkseleitä paukuttava joka paikan höylä" vaan vakavampi ja estyneempi  kauris vaikutteinen Jousimies. Off topic sorgen.

Saturnus oli tuolla Ebenialla tuolla Kauriin taustalla, siitä tuota "ristin kantoa".

Sinun  neitsyt saturnus velvollisuus palvella, työmoraali?
 aspect_sex merkurius, jo Neitsyen taustalla on  merkurius ja tämä lisää terävää  skorpioni:n älyllistä, analyyttista, pilkkovaa, yksityiskohtia näkevää mieltä. Psyyken rakenne on sitkeä, kestävä, taipuva muttei taittuva.
 aspect_sex uranus putsaa mielenvarastonsa aika ajoin? Laarit tyhjäksi että mahtuu uutta?
 aspect_squ neptunus  jousimies? mukautuva mieli, kastehelmi siinä poimulehdellä haihtumassa ilmaan auringon noustessa
Kosmisen suhde sosiaaliseen planeettaan, liekö paljon painoarvoa? Sinänsä?

Ne asteroidit.
Tähtitieteijät, tiedemiehet ovat nykyään sitä mieltä, että maapallon ilmakehä on muodostunut asteroidien ja komeettojen törmätessä maapalloomme. Eli se ei olisikaan maapallon sisuksista tullutta kaasua vaan avaruudesta lähtöisin. Jo se ajatus että hengitän "asteroidien ilmaa" saa minut tutkimaan ja kunnioittamaan asteroidien merkitystä.Olet ilma jota hengitän..  Cheesy
Toinen mielenkiinnon herättäjä on sen tiivis ympyrä-vyöhyke, joka on  mars ja  jupiter planeettojen välillä.Elämän ja kuoleman välissä  coolsmiley

Ja muuten,
itselläni myös tuolla kuulla on aspekti Jupiteriin.
 jupiter chiron kalataspect_kvi kuu kuunsolmu leijona,
ja kvinkunssista sanotaan, että sillä pyritään "miellyttämään" muita, saamaan toisten hyväksyntä, tehdään toisen puolesta, että jonkun sortin epävarmuus ilmeisesti. Itsetuntokysymys??
Kvinkunssi on kyllä myös luovuuden lähde hiertäessään.

 ceres symbolissa on myös kuun kaarre kuten on  jupiter:llakin. Siis se huolehtija. kuu.
Saturnuksella se on sisäänpäin, worried?
Don`t worry be happy. Smiley

tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #8 : 01.02.2010 14:27:29 »

Kiitos Kastehelmi avauksesta.

Sai minut mietteliääksi myös.
Olen vastuussa monestakin asiasta, yksinhuoltaja kun olen.  ceres aspect_con :askendentti:löytyy.

Ehkä huolehtivaisuuteni on enemmän tuota  saturnus maista taakan kantamista, velvollisuutta, kuin sisäsyntyistä huolehtimista...
Tai jos onkin, huolehtiminen rajoittuu kyllä aika pitkälle omiin lapsiin.

 keskitaivas rapu ja huolehtiminen liittyy olennaisesti työhön, ihan niinkuin 9 huoneen  jupiter opettamiseen. Molemmat käytössä siis.

Mielenkiintoinen tuo huolehtiminen ja valta, minkä nikki toi esille.

Oman dominointini ja yksinhuoltajuuteni on ikävä kyllä OSITTAIN oman vallanhaluni ( askendentti aspect_con pluto) osittain olosuhteiden sanelemaa...

Tuo  ceres askendentillä on alkanut pikkuhiljaa vasta aukenemaan...

tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #9 : 02.02.2010 18:00:12 »

Kastehelmi
Se  venus tulee siitä, että sinulla kun on tuo  kuu, joka tässä nyt määriteltiin huolehtijaksi, yhdeksi niistä,
siellä 2 huoneessa, joka on  harka:n aluetta, jota  hallitsee  venus,
niin siitä se tuli.
Juu nyt ymmärsin, kiitos Smiley  venus on mulla aika näkyvällä paikalla  venus aspect_con uranus aspect_con merkurius skorpioni ja AC  vaaka.
Tuo ekvaattoriascendentti lisäselittää  askendentti:a ja itselläni esim.  askendentti jousimies ei olekaan niin "henkseleitä paukuttava joka paikan höylä" vaan vakavampi ja estyneempi  kauris vaikutteinen Jousimies. Off topic sorgen.
Mulla ekvaattoriaskendentti on  skorpioniaurinko ja pluto loittonevat askendentista sen verran, etteivät ole yhtymässä siihen kuten Placiduksella ovat. En mä tätäkään oikein osaa heti tulkita, että miten muuttaa. aurinkovenusuranus ja  merkurius pysyvät skorpioni:ssa... Lähtee Pluton vaikutusta pois, mutta tulee askendentti skorpioni tilalle.
Sinun  neitsyt saturnus velvollisuus palvella, työmoraali?
 aspect_sex merkurius, jo Neitsyen taustalla on  merkurius ja tämä lisää terävää  skorpioni:n älyllistä, analyyttista, pilkkovaa, yksityiskohtia näkevää mieltä. Psyyken rakenne on sitkeä, kestävä, taipuva muttei taittuva.
 aspect_sex uranus putsaa mielenvarastonsa aika ajoin? Laarit tyhjäksi että mahtuu uutta?
 aspect_squ neptunus  jousimies? mukautuva mieli, kastehelmi siinä poimulehdellä haihtumassa ilmaan auringon noustessa
Kosmisen suhde sosiaaliseen planeettaan, liekö paljon painoarvoa? Sinänsä?
Työmoraali on kyllä aika korkealla, mutta siis ehdottomasti enemmän kannan huolta ihmisistä kuin työjutuista. Ja kyllä sä mun psyyken hyvin analysoit! Että kyllä sullakin jotain samaa taustalla on oltava kun mulla! Smiley Sun tapa tuoda asioita ilmi uppoo muhun älyttömän hyvin. Mielelläni luen aina kaikki sun tekstit, vaikka ei muhun suoranaisesti liityisikään. Tiedän aina, että saan oppia jotain uutta sulta. Sun teksti on hyvin tarjoiltua, suoraan asiaan. Mä en meinaa jaksaa lukea kun joku kirjoittaa tänne kirjaa itsestään, miljoonien mutkien ja koukeroitten kautta päätymättä oikein mihinkään. Sun juttu on niin ytimekästä ja esimerkit yksinkertaisia, mutta silti tarpeeksi monikerroksisia, että laittavat miettimään. Toivottavasti oot opettaja! Smiley
Ne asteroidit.
Tähtitieteijät, tiedemiehet ovat nykyään sitä mieltä, että maapallon ilmakehä on muodostunut asteroidien ja komeettojen törmätessä maapalloomme. Eli se ei olisikaan maapallon sisuksista tullutta kaasua vaan avaruudesta lähtöisin. Jo se ajatus että hengitän "asteroidien ilmaa" saa minut tutkimaan ja kunnioittamaan asteroidien merkitystä.Olet ilma jota hengitän..  Cheesy
Tässä taas, kiitos!

Ja kiitos myös sangviinikko itsellesi Smiley
Ehkä huolehtivaisuuteni on enemmän tuota  saturnus maista taakan kantamista, velvollisuutta, kuin sisäsyntyistä huolehtimista...
Tai jos onkin, huolehtiminen rajoittuu kyllä aika pitkälle omiin lapsiin.
Niin...sitä on varmaan vähän hankala erotella, että kumpaa se huolehtiminen sun tapauksessa on kun niistä lapsista on yksin vastuussa. Ehkä munkin huolehtiminen tuollaisessa tilanteessa keskittyis lapsiini...tai en mä tiedä! Miten paljon yks ihminen voi huolehtia?! Kai mä olisin ihan loppuunpalanut...
Mielenkiintoinen tuo huolehtiminen ja valta, minkä nikki toi esille.

Oman dominointini ja yksinhuoltajuuteni on ikävä kyllä OSITTAIN oman vallanhaluni ( askendentti aspect_con pluto) osittain olosuhteiden sanelemaa...
Ja mulla siis  askendentti aspect_con pluto myös... Saa tässä nyt miettiä mikä on mitäkin...
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: