Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Turussa mitään?  (Luettu 8286 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nebulosa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« : 11.01.2010 12:23:26 »

Olen vasta löytänyt nämä sivut, ja alkoi heti kiinnostaa nuo tapaamiset. Onko Turun suunnalla  mitään sen tapaista ollut, ja onko täältä päin muitakin palstalaisia kuin minä? mars

 Smiley
tallennettu

panta rhei - kaikki virtaa
Nebulosa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #1 : 12.01.2010 19:41:16 »

No juu, huomasinkin tuolla toisaalla maininnan Turun Astrologisen Seuran järjestämästä luennosta   26.1.2010.  Ikävä kyllä olen silloin matkoilla joten luento jää väliin. Itse asiassa kyselinkin sellaisista vapaamuotoisemmista tapaamisista, kun en itse ole alan ammattilainen, vain asiasta kiinnostunut.

 Huh
tallennettu

panta rhei - kaikki virtaa
♥Shadow Cat♥
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Never go to a doctor whose office plants have died


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 17.01.2010 05:44:21 »

Juu, löysin itsekin nämä sivut ihan äsken..siis kirjaimellisesti IAN äsken (apauttiarallaa puoli minuuttia sitten! 2funny )
Itsellä on sellanen ongelma (surkean läppärini kanssa tuskastelemisen lisäksi), että haluaisin kanssa löytää täältä Turusta porukan joka kokoontuisi säännöllisesti ja opettaisivat miten elää psyykkisten kykyjen kanssa jne.

Englantilainen ystäväni (joka itse käy tällaisessa - siis englannissa) kutsuu sitä "development circle"ksi. Ja siellä siis on ihmisiä jotka ovat "erikoistuneet" tiettyyn/tiettyihin psyykkisiin kykyihin ja opettavat niistä ja siitä miten tulla paremmaksi ja miten elää sen oman kyvyn kanssa jne.

Kyse ei siis ole mistään "silloin tällöin luennoista" vaan säännöllisesti tapahtuvasta tapaamisesta joissa on ihmisiä minimi 4:stä maksimi 14:sta.

Itse olen vissiin jonkin sortin empaatti..ja tämä "kykyni" ..vaikken sitä mitenkään osaa käyttääkään alkaa jo haitata elämääni. Se esimerkiksi aiheuttaa vakavaa masennusta minulle.

Toivottavasti osasin selittää asiani edes jotenkin käsitettävällä tavalla!  Grin
tallennettu

*Ego Victum Omnis Tribulatio*
Nebulosa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #3 : 17.01.2010 19:06:42 »

Varmasti täältäkin saattaa löytyä apua monenmoiseen asiaan. Oletko 'varjokissa' pyöriskellyt joskus Lehdon tai Pakanaverkon piireissä mukana?  Cool
tallennettu

panta rhei - kaikki virtaa
♥Shadow Cat♥
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Never go to a doctor whose office plants have died


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 17.01.2010 20:51:07 »

Olen joo, mutta olen liian erakko ja "solitary".  Smiley
Jaksan aina vähän aikaa, mutta sitten into lopahtaa...ehkä suurin syy mielenkiinnon lopahtamiseen on ollut se, että olen aina saanut negatiivista "palautetta" ja kommenttia tyylistäni harjoittaa pakanuutta ja noituutta mihin tahansa ryhmään tai miitinkiin olen sitten mennytkin. Joten olen päättänyt olla yksin.
tallennettu

*Ego Victum Omnis Tribulatio*
Nebulosa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #5 : 26.01.2010 12:11:27 »

Sainkin muutettua matka-aikatauluani ja pääsen sittenkin kuulemaan astroluentoa Turussa 26.1.2010. Toivottavasti paikalle saapuu muitakin   Smiley
tallennettu

panta rhei - kaikki virtaa
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #6 : 26.01.2010 14:51:18 »

Mun on pakko jättää tuo tän illan luento väliin, kunto ei salli  Sad
Harmittaa!
tallennettu
Nebulosa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #7 : 29.01.2010 15:19:36 »

Eli, jos olen nyt ymmärtänyt oikein, Turun suunnalla on vain Astrologisen Seuran jäsenten omia kokoontumisia.  Sad  Olisiko tarvetta muutokselle? Kaipaisiko kukaan vapaamuotoisempia illanviettoja joihin voisi ottaa osaa niin astrokarttojen laatijat kuin muuten vain asiasta kiinnostuneetkin? Muualla Suomessa sellaisia kokoontumisia kai on ollutkin.  Tongue
tallennettu

panta rhei - kaikki virtaa
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: