Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rakkauden energiaa tänä iltana  (Luettu 4836 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« : 09.01.2010 13:00:55 »

Tämä päiväni on juuri otollisin sellaisen kanavointiin, jota kutsun ainakin itse aidoksi universaaliksi rakkaudeksi, koska se ei erottele ketään rodun, naamataulun tai varallisuudenkaan mukaan vaan se jakautuu kaikille täydellisen tasapuolisesti.  Smiley

Eli toimin jälleen kanavana sille korkeimman tietoisuutemme energialle, jolla on annettavana meille taas jokaiselle juuri sitä, mitä kukin omalle elämälleen tarvii.
Ja jos tahdot siitä osasi niin tule mukaan vain hiljentymällä siksi ajaksi, kun sinulle sopii ja sano ääneen tai hiljaa mielessäsi: tahdon tänään olla sen vastaanottaja, joka minulle luonnostaankin kuuluisi vaan en ole sitä ymmärtänyt ottaa käyttööni. Ja anna sen jälkeen energian tulla energiakehoosi täydennyksenä siltä osin, mitenkä olet sen aikojen alussa pois sulkenutkin, että juuri tänään sen taikoja tekevä ominaisuus sellaisena alkaisi kuinka sen suunnittelit silloin, kun tänne synnyit. Sillä olemme jokainen oman elämämme seppiä tänään ja siihen saamme sen korkeimman tietoisuuden energian avuksi, jolla aloitamme sen tulevaisuutemme luomisen sellaiseksi kuin aina olemme tahtoneetkin.

Itse aloitan tämä kanavoinnin siinä klo 20.00, jotenka siihen voi yhtyä silloin tai pari tuntia myöhemminkin, sillä siitä väistämättä jää eetteriin sellaisia energiajälkiä, joihin yltää jokaisen sielu. Jotenka tavataan siellä, missä sielumme yhtyvät jo muutenkin, jos sen oikein olen tulkinnut itsekin.  :Smiley smitten

tallennettu

kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #1 : 09.01.2010 13:07:06 »

 smitten
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #2 : 09.01.2010 13:36:48 »

 angel smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Norna
Vieras
« Vastaus #3 : 09.01.2010 14:23:04 »

 Saako tulla mukaan myös lähettämään? Vaikka jo yhdistyessä se virtaa lävitse mutta noin aikomuksen tasolla myöskin? Smiley
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #4 : 09.01.2010 18:46:56 »


  smitten smitten
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #5 : 09.01.2010 23:07:51 »

Kiitos Kaarina virratuksesta  angel smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #6 : 09.01.2010 23:31:11 »


Vasta näin myöhään huomasin, mutta nyt tulen mukaan  angel   smitten

tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #7 : 10.01.2010 11:28:29 »

Kaikki olivat mukana, joille tämän kertainen virtaus kuuluikin, jotenka aina ehtii, jos huomaa "ajoissa".  smitten

Ja tokihan kaikki, jotka niin tuntevat, voivat tuoda sen omankin kortensa tähän yhteiseen kekoon eli olla mukana myöskin lähettämässä niitä energioita tai kanavanakin, kuten itsekin olen.  smitten

tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: