Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Annaz esittäytyy  (Luettu 6607 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Annaz
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« : 24.10.2005 12:46:11 »

Hei

Syntymäpäiväni kunniaksi pieni esittely:
Aurinko 0° 56' Skorpioni 10. huone
Kuu 21° 45' Jousimies 1. huone
Merkurius 23° 22' Skorpioni 12. huone
Venus 3° 14' Jousimies 1. huone

Olen elämääni tyytyväinen ja onnellinen nainen. Nautin syksystä ja sen antamasta luvasta hellittää sekä uppoutua pinnalta syvemmälle. Olen kiinnostunut paitsi astrologiasta, myös Reikistä ja autan mieluusti missä voin.. ..ja otan opastusta vastaan wiisastuakseni..

 Kiss -annaz-
tallennettu

Juuri näin olen halunnut elää.
Ei hukattua hetkeä,
täysi tunne seurana.
Olen tässä, olen nyt..."
pikkuveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Silmät ovat sielun peili. Mulle ne on vain silmät!


Profiili
« Vastaus #1 : 25.10.2005 03:58:22 »

Annaz Shocked

No mutta onneksi olkoon synttäreittesi johdosta!

 Smiley

Kattelin noita sun specsejä ja sattu silmään toi aurinko 10. huoneessa ja vielä ihan kärjellä. Susta tulee, tai olet jo elämässäsi menestynyt tai ehkä kuuluisa. Ainakin ura, maine ja kunnia liittyvät vahvasti kymmenenteen huoneeseen.

Laulaisin sulle paljon onnea vaan, mutta oikeastaan on ihan hyvä etten näin netitse pysty. Eihän sitä kukaan kuunnella jaksaisi!

 laugh
tallennettu

-ignorents are the blessed ones...

SO WATTA FUCK ARE WE THEN!?

 aurinko + merkurius kaksosetaskendentti neitsytkuu oinasvenus + mars harka
ishtar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45

every man, and every woman, is a star.


Profiili
« Vastaus #2 : 25.10.2005 12:10:12 »

...ja tänne pitää myös toivottaa aamupäivää, sillä olet ensimmäinen toinen  Smiley Valkoinen Resonoiva Tuuli johonka olen törmännyt. itse myös vasta alkumetreillä maya-astrologian suhteen, mutta siinä on jotain vetoavaa. oijoi, mukavaa matkaa ja kevyttä askelta tuonkin polun varrelle! ehkä voimme joskus verrata matkapäiväkirjoja.  Smiley

tallennettu

"In addition to a Yes and a No, the Universe contains a Maybe." r.a. wilson
Annaz
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #3 : 26.10.2005 14:22:28 »

Kiitos pikkuveli  Kiss

Kattelin noita sun specsejä ja sattu silmään toi aurinko 10. huoneessa ja vielä ihan kärjellä. Susta tulee, tai olet jo elämässäsi menestynyt tai ehkä kuuluisa. Ainakin ura, maine ja kunnia liittyvät vahvasti kymmenenteen huoneeseen.

Mielenkiintoista.. Valehtelisin jos väittäisin että en halua kuulla lisää.. Menestys antaa vielä odottaa itseään. Ehkäpä en ole ollut sille vielä riittävän kypsä?
-Annaz-
tallennettu

Juuri näin olen halunnut elää.
Ei hukattua hetkeä,
täysi tunne seurana.
Olen tässä, olen nyt..."
pikkuveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Silmät ovat sielun peili. Mulle ne on vain silmät!


Profiili
« Vastaus #4 : 26.10.2005 18:13:34 »

Annaz,

mulla katsos näet myös on aurinko kymmenennessä huoneessa, ja siitä olenkin saanut astrologiasta tietäviltä aina kuulla että hei, susta tulee joskus vielä jotain!

JUST JOO!!! Ihan niinku se ois kirkossa kuulutettua, mutta en voi itekään kieltää etteikö ajatus houkuttelisi ja ois jopa ihan mahdollista.  Smiley

Mutta sinullekin tiedoksi, jos astrologia ja itsestäsi oppiminen kiinnostaa etkä ole käynyt vielä tutustumassa www.astro.com iin, niin menepä ihmeessä. HYVÄT SIVUT!

Mun on varmaan syytä lopettaa tää astron mainostaminen kahdestakin syystä:

1) Täällä luullaan pian et mä oon joku astro.commin kätyri ja saan heiltä provikkaa jokaisesta käännytetystä sielusta.

2) Mut lempataan ulos täältä

I say NO more
 Lips Sealed
tallennettu

-ignorents are the blessed ones...

SO WATTA FUCK ARE WE THEN!?

 aurinko + merkurius kaksosetaskendentti neitsytkuu oinasvenus + mars harka
Auringonpaiste
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #5 : 26.10.2005 18:23:23 »

Hyvää syntymäpäivää,
tänään on uneksimasi päivä. Onnea paljon!

ONNEA[/color]
tallennettu

kultasiipi
Raskaiden Vesien
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Profiili
« Vastaus #6 : 27.10.2005 11:43:04 »

Hei! Minä olen myös uudempi käyttäjä tällä foorumilla, vaikka olenkin kyläillyt täällä usein ja harrastanut astrologiaakin pidempään.
 
Oman kokemukseni mukaan tuo aurinko kympissä kertoo lähinnä kyvystä tulla ihailluksi ja huomion keskipisteenä olemiseen. Usein heitä seuraa perässä lauma ihmisiä, mikä voi tietenkin joskus olla julkisuuden asteista. He ovat tavallaan "cool", vaikkeivät sitä haluaisi olla. He eivät tunnu välittävän siitä mitä muut ajattelevat.
tallennettu
Annaz
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #7 : 28.10.2005 18:55:51 »

Hei ja kiitos kommentista =)

*Oman kokemukseni mukaan tuo aurinko kympissä kertoo lähinnä kyvystä tulla ihailluksi ja huomion keskipisteenä olemiseen. Usein heitä seuraa perässä lauma ihmisiä, mikä voi tietenkin joskus olla julkisuuden asteista. He ovat tavallaan "cool", vaikkeivät sitä haluaisi olla. He eivät tunnu välittävän siitä mitä muut ajattelevat.*

Tuo tuntuu jo huomattavan tutulle...
-annaz-
tallennettu

Juuri näin olen halunnut elää.
Ei hukattua hetkeä,
täysi tunne seurana.
Olen tässä, olen nyt..."
ishtar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45

every man, and every woman, is a star.


Profiili
« Vastaus #8 : 28.10.2005 19:28:39 »

huomenta, eikun.
ja sitä piti kanssa, että höh, sori,  crazy2 ethän sinä valkoinen resonoiva tuuli ollut. sekoitin nimimerkit.

zzzZZZ Zzz aika painua talviunille; tee tietä siili.  :Smiley
tallennettu

"In addition to a Yes and a No, the Universe contains a Maybe." r.a. wilson
pikkuveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Silmät ovat sielun peili. Mulle ne on vain silmät!


Profiili
« Vastaus #9 : 28.10.2005 21:21:57 »

Hei! Minä olen myös uudempi käyttäjä tällä foorumilla, vaikka olenkin kyläillyt täällä usein ja harrastanut astrologiaakin pidempään.
 
Oman kokemukseni mukaan tuo aurinko kympissä kertoo lähinnä kyvystä tulla ihailluksi ja huomion keskipisteenä olemiseen. Usein heitä seuraa perässä lauma ihmisiä, mikä voi tietenkin joskus olla julkisuuden asteista. He ovat tavallaan "cool", vaikkeivät sitä haluaisi olla. He eivät tunnu välittävän siitä mitä muut ajattelevat.

Hei kiitos kommentistasi!!!

En ole tullut koskaan ajatelleeksikaan asiaa tuollatavalla. TUOKIN pitää paikkaansa. Oon vissiin linssilude!  laugh

JA linssilude! TAKAVASEMMALLE VOINKO PYYTÄÄ!  knuppel2
tallennettu

-ignorents are the blessed ones...

SO WATTA FUCK ARE WE THEN!?

 aurinko + merkurius kaksosetaskendentti neitsytkuu oinasvenus + mars harka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: