Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ibrahim Shkupolli  (Luettu 14286 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« : 03.01.2010 16:40:35 »

Espoon Sellossa ammuskellut kosovalaismies on Iltasanomien mukaan syntynyt Mitrovicassa, silloisessa Jugoslaviassa 1.3.1966. Kellonaika ei ole tiedossa.

Pikaisen vilkaisun mukaan  aurinko merkurius mars saturnus kalatvenus vesimies, jotka kaikki tekevät enemmän tai vähemmän tiukkaa oppositiota Neitsyessä sijaitsevaan  uranus pluto- yhtymään.  kuu ja  jupiter ovat yhtymässä  kaksoset:ssa, jotka ainakin kello 12:n kartalla tekevät neliön  uranus pluto:lle, ja joista neliö muodostuu myös osaan noista  kalat-planeetoista.

Hyvin jännitteinen kartta ja jännitys on purkautunut sitten erittäin ikävällä tavalla.

Päätransiittina  uranus aspect_con mars, mahdollisesti myös  uranus aspect_squ kuu surmien ja itsemurhan aikaan.

« Viimeksi muokattu: 03.01.2010 16:48:07 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 03.01.2010 22:48:53 »

Tuo tr  uranus 23  kalat aspect_con miehen  mars lienee ollut se pääasiallisin räjähdysherkkä, arvaamaton mielenliike.
Miehen progekartan  chiron saturnus ovat samoissa asteissa yhtymässä.
Tr Nemesis rx 23  kaksoset neliöi katkeran suloisesti "jakaen oikeutta" tuota Kalojen "mutu"-tekoa.

Nemesis (muinaiskreikaksi Νέμεσις) on kreikkalaisessa mytologiassa jumalaisen koston henki niitä vastaan, jotka sortuvat hybrikseen. Hän on koston ruumiillistuma säälimättömän jumalattaren hahmossa. Nimi Nemesis liittyy kreikan kielen sanaan νείμειν, joka tarkoittaa lähinnä "antaa ansionsa mukaan".

Nemesis yhtyi mitä luultavimmin miehen  kuu kaksoset.een.

Mutu ( mars kalat) on kuin päähänpisto, mikä lie oivallus naisen hallitsemiseksi eli tr  venus 10  kauris  aspect_ssx Lilith 10  vesimies aspect_ssx miehen  aurinko aspect_con pallas 10  kalat.
Semisekstiiliketjut ovat meikäläisen kuolemantutkimuksisssa aina läsnä.
Toinen semisekstiiliketju "lopun kohtaamisesta" tr  kuunsolmu 21  kauris aspect_ssx miehen Pholus 21  vesimies aspect_ssx miehen  chiron 21  kalat ja lopulta neliö miehen Jupiterille 21  kaksoset. tr kuunsolmu siis  aspect_kvi miehen "kaksijakoinen"? jupiter.

Väliaikainen yod tapahtumahetkellä tr  merkurius rx  kauris aspect_sex miehen  saturnus kalat ja yodin kärkenä  mars rx  leijona. Miehisyyden mittako, reviirinpito, psyyken jännite?
Yodin kannaksi muotoutuu miehen ap-kartalta  mars merkurius 18  vesimies yhtymä.
Pitkään kiusaamista, henkistä sorttia ?

Itsemurha lopuksi, miehen  neptunus rx 22  skorpioni  aspect_tri kalojen  uranus mars:iin ja oman käden kautta,  chiron kuviossa mukana.

tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 03.01.2010 23:10:24 »

Näin muuten syntymäajasta muutakin tietoa, nimittäin 13.10.1966, jolloin herrasta tulisi kolminkertainen Vaaka,  aurinko kuu venus tässä merkissä. Jotenkin tuo 1.3. vaikuttaa todennäköisemmältä..
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 03.01.2010 23:20:03 »

Niin oli, toistakin tietoo.
Nää on aina vähän tämmösiä.
Se pitää vaan sieltäkin sitten semisekstailla ketjut. Smiley
Tapahtuma-aikaan tr  pluto kaurisaspect_opp kuu rapu on ollut kuulemma tarkka.
Elämännesteitä maan rikkaudeksi vuodattaman piti.
Pakko oli mielle toteuttaa.
tallennettu
hevosmies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #4 : 04.01.2010 11:05:34 »

Ketä tämä kartan tutkiminen hyödyttää? Tutkitteko muidenkin murhaajien karttoja foorumissa? Mielestäni on turha arvailla foorumissa miehen syitä planeettojen perusteella, ei näitä lukemalla kukaan opi itsestään mitään korkeampaa ja tärkeämpää. Annetaan vain lisää energiaa negatiiviselle miehelle ja teoille.

Ja tämähän on siis vain minun mielipiteeni, senkun jatkatte ihmettelyä, minä en. On tärkeämpääkin tekemistä, kuten elävien auttaminen.
tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
~Karuna~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 306



Profiili
« Vastaus #5 : 04.01.2010 11:15:55 »

Ketä tämä kartan tutkiminen hyödyttää? Tutkitteko muidenkin murhaajien karttoja foorumissa? Mielestäni on turha arvailla foorumissa miehen syitä planeettojen perusteella, ei näitä lukemalla kukaan opi itsestään mitään korkeampaa ja tärkeämpää. Annetaan vain lisää energiaa negatiiviselle miehelle ja teoille.

Ja tämähän on siis vain minun mielipiteeni, senkun jatkatte ihmettelyä, minä en. On tärkeämpääkin tekemistä, kuten elävien auttaminen.

Onhan tärkeätä sekin, että oppisimme ymmärtämään ihmisen tekojen motiiveja tai taustoja astrologian tai jonkun muunkin kautta ja siten ehkä ehkäisemään niiden tapausten uudelleen toistumista. Jakamaton huomio ei tässä näet keskitykään siihen, mitenkä tapetaan ihmisiä vaan siihen, mitenkä se oli mahdollista. Eli silloin ei anneta energioita itse tapahtumalle vaan puhdistetaan motiiveja.  Smiley
Jos koskaan ei uskalla katsoa sinne kuiluun, mistä tuollaisetkin tapaukset kumpuaa päivän valoon, ei voida tehdä tarvittava muutoksia.
tallennettu

nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 04.01.2010 14:43:07 »

hevosmies
Tällä sivustolla on otsikkona astro foorumi joten pääasiallisin tehtävä onkin tutkia astrologisesti karttoja,oli ne sitten murhaajan tai paavin.
Sinä voit heitellä niitä omia vibrojasi siellä ihan omalla osastollasi.
Ja kyllä, tutkin sarjamurhaajien, yritysten yms karttoja laidasta laitaan oppiakseni niistä energioista jotka saavat aikaan, jos saavat, mitä milloinkin.
Tässäkään tapauksessa en ole tuomitsemassa tai tutkimassa tekijää,
vaan tutkin ilmiötä.
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 05.01.2010 00:29:31 »

Mietiskelin Shkupollin karttaa täällä:
http://www.kuutarha.fi/juttuarkisto2/astroaiheita/sellon_tragedia/
ja olen kyllä todella yllättynyt, jos kaveri olisikin Vaaka-painotteinen...  buck2

Onko kukaan huomannut mistään yhtään varmempaa tietoa syntymäajasta?
tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #8 : 05.01.2010 00:54:05 »

Juu, kyllä minullakin alkaa lyödä tyhjää päässä, jos mies onkin tripla-Vaaka..  idiot2 mitä enemmän olen lukenut hänestä, sitä enemmän hän vaikuttaa juuri tuon 1.3.-66 -vaihtoehdon mukaiselta. Vaakamaista on oikeastaan vain se, että koko tragedian taustalla oli parisuhde..
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 05.01.2010 01:02:25 »

Juu, kyllä minullakin alkaa lyödä tyhjää päässä, jos mies onkin tripla-Vaaka..  idiot2 mitä enemmän olen lukenut hänestä, sitä enemmän hän vaikuttaa juuri tuon 1.3.-66 -vaihtoehdon mukaiselta. Vaakamaista on oikeastaan vain se, että koko tragedian taustalla oli parisuhde..

Niinpä... Ja myös se auttaisi asian ymmärtämistä, jos miehen Vaaka-kuvioille osuisi Saturnuksen yhtymä ja Pluton neliö.... En ole katsonut Vaaka-vaihtoehdon karttaa, mutta ainakin Aurinko on 13.10. vielä liian kaukana tulilinjalta...
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 05.01.2010 01:55:28 »

Ketä tämä kartan tutkiminen hyödyttää? Tutkitteko muidenkin murhaajien karttoja foorumissa? Mielestäni on turha arvailla foorumissa miehen syitä planeettojen perusteella, ei näitä lukemalla kukaan opi itsestään mitään korkeampaa ja tärkeämpää. Annetaan vain lisää energiaa negatiiviselle miehelle ja teoille.

Ja tämähän on siis vain minun mielipiteeni, senkun jatkatte ihmettelyä, minä en. On tärkeämpääkin tekemistä, kuten elävien auttaminen.

Onhan tärkeätä sekin, että oppisimme ymmärtämään ihmisen tekojen motiiveja tai taustoja astrologian tai jonkun muunkin kautta ja siten ehkä ehkäisemään niiden tapausten uudelleen toistumista. Jakamaton huomio ei tässä näet keskitykään siihen, mitenkä tapetaan ihmisiä vaan siihen, mitenkä se oli mahdollista. Eli silloin ei anneta energioita itse tapahtumalle vaan puhdistetaan motiiveja.  Smiley
Jos koskaan ei uskalla katsoa sinne kuiluun, mistä tuollaisetkin tapaukset kumpuaa päivän valoon, ei voida tehdä tarvittava muutoksia.

Kaarina  smitten smitten smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #11 : 05.01.2010 08:49:02 »

Nimi Ibrahim kuuluu ainoastaan islaminuskoisille ja heilla on aina miehen kunnianloukkaus tarkein asia joka pitaa kostaa ja tassa tapauksessahan kosto oli ainoa heidan uskontoon mahdollinen ratkaisu ja myos mahdolliset osapuolet-satun vain tuntemaan heidan taustaa.
 pluto  aspect_opp  kuu varmasti lisasi teon motivaatiota!
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #12 : 05.01.2010 15:46:33 »

 pluto aspect_opp kuu ja olemus kuin Dr. Jekyll and Mr. Hyde ...

Sopinee hyvin kuvaan, mikä miehestä on annettu.

Miellyttävä, korrekti, karismaattinen... ja kylmäverinen mielipuoli.. idiot2
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #13 : 07.01.2010 09:21:13 »

Hei Sangviinikko, ei se aina ole mielipuolisuutta  Grin
Jos tuon kuvion oppii hallitsemaan niin ihminen voi elää elämäänsä melko seesteisestikkin, uskokaa tai älkää. Itselläni on mm. kuun ja pluton oppositio ja selittäisin sen ennemminkin niin että tunnereaktiot ovat voimakkaita, niin suru, raivo, rakkauskin, mutta itseasiassa ei ulospäin. Kuten mieheni yllätyksekseni totesi "sähän olet oikeasti vakaa persoona". Mikä oli mielestäni outoa, sillä tunteet vellovat sisälläni hyvin voimakkaina. Ei sitten kai näy ulospäin..
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #14 : 07.01.2010 09:37:00 »

Hei Sangviinikko, ei se aina ole mielipuolisuutta  Grin
Jos tuon kuvion oppii hallitsemaan niin ihminen voi elää elämäänsä melko seesteisestikkin, uskokaa tai älkää. Itselläni on mm. kuun ja pluton oppositio ja selittäisin sen ennemminkin niin että tunnereaktiot ovat voimakkaita, niin suru, raivo, rakkauskin, mutta itseasiassa ei ulospäin. Kuten mieheni yllätyksekseni totesi "sähän olet oikeasti vakaa persoona". Mikä oli mielestäni outoa, sillä tunteet vellovat sisälläni hyvin voimakkaina. Ei sitten kai näy ulospäin..


Whii, itseltäkin löytyy tuo, enkä ole mikään mielipuoli. xD Olen kyllä lähipiirissäni tunnettu drama queen, ihmiset jotka eivät tunne niin hyvin pitävät minua suhteellisen tasaisena. Minulla kyllä järki aika paljon kontrolloi tekemisiäni. Eli vaikka olisin ajoittain niin vihainen, että voi vaan tuntea verien kiehuvan tai niin iloinen, että ei saa hymyä naamalta ja voisi vaan hyppiä, tai niin surullinen, että valoa näy, en silti yleensä toimi niiden osoittamalla tavalla. En kosta, vaikka haluaisin, vaikka olen pohjimmiltani mustasukkainen, en sitä näytä, esimerkiksi miehelleni, joka tuntee minut erittäin hyvin, tuli yllätyksenä kun sanoin olevani mustasukkainen hyvin pienistäkin asioista. Järkeistän tunteet usein ja siksi pärjään niiden kanssa. Tunnen mitä tunnen, mutta en suhtaudu niihin niin vakavasti ja saatan usein ajatella, että jos joku olisi mustasukkainen minusta, minä suuttuisin ja ahdistuisin, joten tällä periaatteella en käyttäydy mustasukkaisesti. Koen siis oppineeni ymmärtämään itseäni tässä suhteessa =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: