Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ikäeroista, merkeistä, energioista..  (Luettu 8187 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« : 02.01.2010 20:55:09 »

Pisti silmään tällainen ihan hyvä teksti.. aina ei ole ollut näin itselläkään, ehkä parin viikon ikäero, mutta tämä näin kolahti.. en ole pystynyt astrologisesti oikein selittämään suhdettani joka menee kolmatta vuotta eteenpäin (hänellä oli kuulema 45 naista  Grin ).. au merkit ei stemmaa eikä kuu, nousu vaan..  Cool no on yksi toinen  kaksoset joka on myös muutaman v nuorempi ja todella sinnikäs ja ehdottelee, vaikken välitä.. aiemminkin oli yksi nuorempi..  kauris



Nuorempien miesten tapaileminen
 
Treffeillä käymisestä ei tavallisesti puhuta, mutta niin monet teistä ovat kysyneet nuorempien miesten tapailemisesta, että pidin sitä tarkoituksenmukaisena. Ja se on aihe, joka on saanut huomiota viime vuosina ja siitä on itse asiassa tullut hyväksyttävää. Nuorempien miesten tapaileminen näyttää valinnalta, joka monien aikuisten indigo- ja kristallinaisten on tehtävä, ja heidän on käsiteltävä tiettyjä uskomuksia ja arvostelemisia. Ensimmäisenä, miksi nämä nuoremmat miehet ylipäätään viehättyvät heistä?
 
Monet nuoremmat indigomiehet (noin 20-35-vuotiaat) tuntevat viehätystä 10-20 vuotta vanhempia naisia kohtaan kypsyyden vuoksi. He eivät resonoi oman ikäistensä naisten kanssa ja he tarvitsevat sitä tunnepuolen ja älyllistä kypsyyttä, mitä vanhempi nainen tuo. On myös energeettistä resonointia, minkä he tiedostavat ja mitä heidän on vaikeaa vastustaa. Vaikka saattaa olla voimakasta fyysistä vetovoimaa, itse asiassa energia- ja tunnetason viehätys on pakottavampaa. Ja he voivat olla hyvin sinnikkäitä, vaikkette olisi kiinnostuneetkaan.  smitten  Cheesy
 
Toiset uskomukset ja arvostelut liittyvät siihen, mitä toiset ajattelevat, miten selvitä ikäkysymyksestä vanhetessa ja kestääkö suhde. Nämä ovat hyviä kysymyksiä, jotka puhuvat peloistamme ja huolenaiheistamme, ja sen sijaan että ajattelemme sydämellä ja sielulla, käytämme päätä ja egoa. Yksi haasteemme suhteissa on päästää irti uskomuksistamme ja odotuksistamme, olla hetkessä ja arvostaa kyseenalaistamatta sitä, mitä edessämme on. Mutta, sanomme, että "on asioita, joita pitää miettiä". Ja tämän lisäksi: voimmeko olla joka hetkessä ja sallia sen kehittyä seuraavaksi?
 
Meille on ok elämänpolun muutokset, kunhan ne eivät saa oloamme tuntumaan epämukavalta. Mutta heti kun meidät haastetaan näkemään itsemme uudella tavalla ja laajentamaan näkemystä mahdollisuuksistamme, vastustuksemme voi olla voimakasta.
 
Tämä nuoremman miehen tapaileminen tuo esiin monia kysymyksiä, joita olisimme mieluummin miettimättä, mutta koska se tapahtuu, meidän on tehtävä valintoja. Ja yksi vaihtoehto on olla avoin mahdollisuuksille, nauttia hetkestä, muistaa, että olemme luoneet tämän tilanteen - niin kuin todellisuutemme kaikki puolet - ja nauttia niistä siunauksista ja oppitunneista, joita tilanteella on meille
.
 Kiss
« Viimeksi muokattu: 06.01.2010 00:12:20 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
hilton
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #1 : 03.01.2010 15:38:48 »



Tuota Bella Luzin tekstiä en useasta yrityksestäni huolimatta ymmärrä lainkaan..mutta haluan kommentoida tuota Bellan lainausta: itselläni kokemusta suhteista (pitkäkestoisistakin) monta vuotta nuorempiin ja valinnastahan siinä on kyse. Vetovoima saattaa olla myös alitajuntaista yhteyden tunnetta, jota ei voi järkisyillä selittää eikä usein edes vastustaa. Kartallani on varmasti useita tekijöitä, jotka viittaavat rakkaussuhteista nuorempiin, vaikka en niitä hakemalla ole hakenutkaan. Vaatii melkoista itsetuntoa hyväksyä suhde selvästi nuorempaan taikka vanhempaan henkilöön, ympäristön suhtautuminen ei aina ole myönteinen. Tämä on mielenkiintoinen aihe.
« Viimeksi muokattu: 03.01.2010 15:47:42 kirjoittanut hilton » tallennettu
hilton
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #2 : 03.01.2010 18:03:22 »

Uskon ja tiedän, että siihen tarvitaan jotain enemmän kuin tietty merkki. Kiinalaisesta horoskoopista en osaa sanoa yhtään mitään..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 03.01.2010 19:49:39 »

hilton, minusta tuo teksti selittää paljon, mutta elämä saa toki avautua ihmisille monella tavoin.. tuo nyt on yksi tapa selittää vetovoimaa.. minunkin kannattaisi olla vanhemman ja viisaamman kanssa mutta tämä on nyt näin. pisinkin suhteeni oli pari vkoa nuoremman  aurinko jousimies  askendentti kauris  kanssa, mutta isompi ikäero.. siihen liittyy tuo mitä sanotaan indigoista/ kaksoisliekeistä tms.

jos asia olisi taas toisinpäin, että ilmestyisi mies joka olisi 10-20 v vanhempi, sille löytyisi helposti traditionaalisempi selitys? mies tuo turvaa, taloutta jne.. silloin mies olisi se opettaja, johon nainen tuntee vetoa, tämä olisi itselleni uutta. siis merkit vaihtelee, muu syy pitää olla taustalla..  laskin taas että 20-30 kanssa on ollut jotain, joten mikä lopulta selittää suhteen syntymisen, keston, roolijaot jne.
« Viimeksi muokattu: 05.01.2010 14:40:34 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
hilton
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #4 : 03.01.2010 20:06:14 »

Right...onkohan retroilevalla Merkuriuksella nyt osuutta siihen, että en ymmärrä Bella Luzin kirjoituksista sanakaan.
tallennettu
hilton
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #5 : 04.01.2010 12:13:14 »

Right..pieni korjaus, kenties väärinymmärrykseen: Bella Luzin lainaama teksti "Nuorempien miesten tapaileminen" on varsin ymmärrettävää luettavaa, erittäin hyvä artikkeli aiheesta ja siksi siihen alunperin vastasinkin...mutta Bellan omasta kommenteista en ole ymmärtänyt oikeastaan mitään.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 04.01.2010 13:15:58 »

tuota, aika ymmärrettävää mielestäni sanoa, että astrologiset yhteensopivuudet tai sopimattomuudet eivät selitä mitään välttämättä? esim tuo nuori mies ei au ja kuumerkkinsä puolesta "sopisi" minulle. ja olen kauan kuvitellut vaikkapa löytäväni oinasmiehen, kerrankin minulle puhuttiin vanhemmasta oinaasta. no tällainen ei nyt ole ollut kuvassa, on kyllä eräs oinas-epeli, kaksosta tyrkyllä jne (ja ei kiinnosta vaikka piti olla vetovoimaa  jousimies  kaksoset ). jotenka, en luottaisi astrologiaan.

  jousimies rapu  oinas  kaksoset  skorpioni  ...  kalat  kauris  vesimies  harka   leijona

pienellä varauksella, aika hyvä suhde oli sellaisen kanssa, jonka kanssa hyvät starmatch-luvut ; jälleen au-merkit ei olleet "harmoniassa". sitten ihan eri asia on se että pitikö olla kyse seksistä vai rakkaudesta vai työtoveruudesta vai kaveruudesta.. vai urheilumatsista  coolsmiley.- kerran yksi hieman nuorempi leijona miellytti silmää.. allaoleva juttu, koska siinä puhutaan taas yllättävästä, yhteensopivasta energiasta.. mitä se lieneekin.
2funny  Cheesy

Kysymys:
Mestarit, olen ollut naimisissa 26 vuotta ja rakastan edelleen miestäni, vaikka olemme olleet muuttamassa erilleen jonkin aikaa. Mielenkiintomme kohteet eivät ole enää yhteensopivia ja tunnen olevan jumissa. Noin puolitoista vuotta sitten tapasin erään miehen, joka osasi viimeistellä lauseeni - energiamme ovat hyvin samanlaiset. Meillä on sama kiinnostus oppia itsestämme ja ymmärtää elämän tarkoitusta. Aviomieheni on saanut selville suhteemme ja minulle annettiin uhkavaatimus: avioliittomme tai uusi ystäväni. Valehtelin miehelleni ja sanoin, etten ole enää yhteydessä kaveriini. Suhde mieheeni on parantunut, muttei se ole vieläkään yhtä hyvä kuin uuden ystäväni kanssa. Mitä minun pitäisi tehdä? Rakastan heitä yhtä paljon enkä halua luopua heistä kummastakaan.
 
Vastaus:
Ihmiselämän aikana kohtaatte lukemattomia sieluja, joiden kanssa olette aiemmin tehneet sopimuksen. Joidenkin näistä sopimuksista on määrä kestää koko fyysisyyden ajan ja jotkut antavat oppitunteja toisista sieluista tai lisää itsestänne ja sitten siirtyvät uusiin maisemiin.
 
Jokaisessa intiimissä suhteessa on kiitollisuuden ja rakkauden tunne, missä haluat roikkua kiinni, jotta ehkä kokisit uudelleen tuon hetken. Miehesi on ollut maisemissa valtavaa kasvua varten ja hän on nopeuttanut sitä tai osallistunut siihen kaikkeen.
 
Uusi tuttavasi on tullut elämääsi, jotta näkisit, että et ole oppinut kaikkea, mitä voit tietää itsestäsi sieluna, ja hän näyttää sinulle uutta tietä lisäoppimista varten. Tämän tiedon myötä voit nyt kokeilla tapoja ymmärtää itseäsi paremmin - miehesi kanssa, tämän uuden kiinnostuksenkohteen kanssa tai yksinäsi.
 
Käyt tällä hetkellä läpi itsekkyyden oppituntia. Annat kummankin miehen ajatella, että hänellä on jakamaton huomiosi, samalla kun heilut edestakaisin heidän edessään. On aika astua etäämmälle ja katsoa, mitä todella tunnet tästä tilanteesta. Minkälainen henkilö haluat olla tällä hetkellä? Haluatko leikkiä kummankin miehen tunteilla? Samalla kun on totta, että pystyt oppimaan paljon tämän käyttäytymisen jatkumisesta, niin mitä todellisuudessa etsit? Sitten kun astut ulos tästä draamasta, haluatko saada tunteen, että olet pettänyt näitä kahta miestä, kun et ole pystynyt puhumaan totta heille? Kysy itseltäsi, oletko rehellinen itsellesi. Eikö ole aika tehdä päätöksiä, jotta jokainen voi jatkaa elämäänsä
?
« Viimeksi muokattu: 05.01.2010 14:25:33 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #7 : 04.01.2010 18:19:52 »

Bella Luz, olen sanaton, luin moneen kertaan tuon mestarin vastauksen ja kylmät väreet kulkevat minussa. Se kertoi sanasta sanaan tilanteeni antamatta kuitenkaan minulle mahdollisuuksia toimia.

Minä todellakin heiluin kahden ihmisen välissä ja kun näin tuon tilanteen viimein itse minä peräännyin. Minun tilanteessani minä olen ollut rehellinen molemmille, ehkä liiankin rehellinen ja avoin. Olen tässä suhteessa toiminut liian hätiköiden ja nyt maksan siitä kovan hinnan.

Ei ole enää minun käsissäni, miten asiat etenevät, mutta sisäisesti minulta on kysytty kysymyksiä, joihin olen rehellisesti vastannut. Näin ollen olen valintani tehnyt, mutta ulkoisesti en voi valita mitään tai ainakin luulen niin.

Nyt vain voin odottaa, minun käteni on sidottu toisen ihmisen tahtoon ja siihen tahtoon en voi enää vaikuttaa kuin välillisesti. Voin vain odottaa, että toinen on tehnyt siirtonsa, jolloin minä näen polkuni, joita pitkin kuljen. Silti minulla on aavistus, että jotakin on jäänyt näkemättä, on jotakin jota en ole ymmärtänyt. Tunnen, että kohtaloni on nyt toisten ihmisten käsissä, tulen vasta myöhemmin tietämään, onko aavistukseni totta, mikä oli oikeaa, mikä minulle tarkoitettua.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 04.01.2010 21:15:21 »

eikö ole pääasia että jotain tapahtuu.. oikeasti, kyllähän me tämän näytelmän jälkeen nauramme kaikki, toivottavasti myös sen aikana. > tuo oli jälleen sielukumppaniasiaa, energioita jne.

mielestäni usko jälleensyntymään ja sieluryhmiin auttaa näissä kiemuroissa, kokemuksesta-  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 05.01.2010 14:20:13 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #9 : 07.01.2010 16:39:09 »

Jäin miettimään tätäkin jälleen (liikaa aikaa, liian vähän mahdollisia tekemisiä).

Toivottavasti nauramme, nyt kärvistellään toisten hitautta. Juu nyt puhutaan sielunkumppanuudesta ja energioista totta tosiaan ja vielä enemmän puhutaan sieluryhmistä, jos nyt jälkimmäisen sanan edes ymmärsinkään.

Mutta ne energiat ovat melkoisen oudot ja niiden mukaan kulkeminen vielä oudompaa. Mihin voi enää uskoa, näkyviin tosiasioihin vai vaistoihin ja intuitioon?

Siinäpä kysymys, mutta kun siihen ei saa vastausta kuin itseltään. No jos ei tässä elämässä niin ehkä sitten seuraavassa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 07.01.2010 20:52:14 »

taidan pitää hauskaa k.o seurassa ja unohtaa kaiken mitä astrossa on taas tänään ollut menossa. hui hai.   Cheesy
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #11 : 07.01.2010 21:00:05 »

Suositten, täällä energia on ainakin niin kohmeista, että siihen seuraan ei passaa tulla.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: