Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Keuruulla harrastajia  (Luettu 8809 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
PäiviV
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« : 15.12.2009 18:45:16 »

Hei!

Saadaanko Keuruulle ryhmä koolle Astrologian merkeissä? Onko kiinnostusta?

 aurinko merkurius neptunus skorpioni   askendentti neitsyt
tallennettu
Aki no uta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #1 : 27.12.2009 14:04:01 »

Hei! Minä voisin ainakin mielellään nähdä jommassa kummassa päässä, en ole keuruulta vaan Jyväskylästä. En ole mikään pro näissä asioissa, mutta keskusteltavaa varmasti riittää kun viihtyy aiheen parissa ja olihan näillä Jyväskyläläisillä ollut muutenkin astrotapaaminen suunnilleen ekaa kertaa ainakaan pitkästä aikaa. Eli saa toki ottaa yhteyttä jos alkaa niin pöljälle tuntua. Olisi se kiva syventyä erilaisiin ihmisiin, kuunnella ja sitten ulkopuolisena valottaa hämäriä puolia, mitä ei ainakaan itse aina ittestään ymmärrä. Ongelma on vaan pelottavuus siinä, että millaisiin ihmisiin sitä sitten oikein törmääkään. Toivottavasti Keuruullakin löytyy muita harrastajia.  Minäkin aika neitsytpainotteinen Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius, jupiter, saturnus - neitsyt
kuu - kaksonen
asc., neptunus - jousimies
venus - rapu
mars, uranus - skorpioni
pluto - vaaka
PäiviV
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #2 : 26.01.2010 12:51:13 »

Hei!

Eilen keskustelin aiheesta yhden  kalat-naisen kanssa ja hän on halukas tulemaan ryhmään, jos sellainen saadaan koolle. Kiss
tallennettu
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #3 : 05.04.2010 11:04:25 »

Tervetuloa Astro-miittiimme Jyväskylään ensi viikon lauantaina, 10.4! Tämä tulee valitettavasti melko myöhään, mutta kun en aiemmin huomannut tätä viestiketjua.

Tapaaminen järjestetään ravintola Sohwin kabinetissa (Vaasankatu 21, Jyväskylän keskusta, ihan yliopiston lähellä) klo 15.00. Miitinki kestää vähintään klo 18.00 saakka, johon asti kabinetti on varattu. Vapaamuotoiset jatkot saattavat tulla, mikäli se luontevalta tuntuu.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Tuuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #4 : 14.07.2011 21:05:58 »

Onkohan Keuruulla mitään toimintaa tai tapaamisia astrologiaan tai yleisesti henkiseen kasvuun liittyen? Näistä aiheista kiinnostuneita ihmisiä täälläkin varmaan on.  Smiley
tallennettu
PäiviV
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #5 : 24.09.2011 19:26:37 »

Niin, olen täällä huhuillut kiinnostuneita. Ainakaan minun tiedossa ei ole ryhmiä. Olisikohan nyt otollisempi aika saada väkeä koolle? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia ja oppia lisää. Nytkin olen Tampereella viikonloppukurssilla.  Tongue
tallennettu
Tuuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #6 : 29.11.2011 22:04:14 »

Onpa hiljaista täällä. Sad  Voisinko heittää nyt jo joulupukille toiveen, että saataisiin Keuruun suunnalla kokoon jonkinlainen porukka henkisistä asioista keskustelemaan ja omia löytöjä jakamaan- olkoon aihe sitten astrologia tms. Olisiko kellään kiinnostusta, innostusta? Vastailetteko ihmiset, jos teitä täällä on - huhuu! Smiley
tallennettu
vilo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #7 : 30.11.2011 15:57:44 »

Heippa! Jos vain Keuruulla porukkaa löytyy niin voitais kokooontua aina sillon tällön. Minulla on tarot/astrologia viikonloppu Keurusselällä tammikuun 21.-22 pvä. Itsehän asun Mäntässä mutta eihän keuruulle ole pitkä matka ja käyn töissä aina sillon tällön keurusselällä. Olen joitain vuosia sitten pitänyt keuruun kansalaisopistossa astrokursseja. Ottakaa yhteyttä vaik sähköpostilla aija.vilokkinen@hotmail.com tai puhelimitse 040-5922028. Terv. Aija Vilokkinen
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: