Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto yhtymä Aurinko 2012-2013  (Luettu 3426 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
vehmis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« : 29.11.2009 11:37:28 »

Moikka!

Selasin OmaAstrosta ohituksiani ja huomasin että minulle näyttää tulevan Pluto  aspect_con Aurinko juuri tuohon 2012-2013 vuosien vaihteeseen. Osaako joku kertoa tarkemmin mitä se voisi tarkoittaa?

Lisäksi samaan aikaan on myös  uranus  aspect_sex  askendentti ja  uranus  aspect_opp  mars

T: Vehmis
« Viimeksi muokattu: 29.11.2009 11:41:48 kirjoittanut vehmis » tallennettu
vehmis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #1 : 06.12.2009 10:34:05 »

Eikö kukaan osaa edes hieman vihjaista?  Cry
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #2 : 07.12.2009 21:18:18 »

Jos vihje kelpaa, niin huomaa etten minä hallitse astrologiaa lainkaan. Plutoa kuitenkin pidän muutosvoimana ja aurinko kuvaa persoonallisuutta. Yhtymää pidetään positiivisena aspektina, mutta Plutolla se osaa olla myös vaativa. Luulen, kuvittelen ja odotan sen merkitsevän totaalista peiliin katsomista. Uskoisin, että silloin joutuu kohtaamaan todellisen itsensä eli sekä hyvän että pahan minussa todella julmalla tavalla. Silmiä ei voi sulkea ja on vain nähtävä, ymmärrettävä ja sen jälkeen vastaakin sitten omista valinnoistaan ihan itse. Kokemuksena se voi olla äärimmäisen pelottava, upea extreme-seikkailu, mahtava valaistumisen kokemus tai täydellinen romahdus ihan sen mukaan kuinka hyvin osaa ottaa vastaan rehellisen tiedon itsestä. Olen tätä pohtinut, koska minullakin on tuo yhtymä ihan parin vuoden päästä esillä. Tietysti kokonaisuuteen vaikuttaa myös muut planeetat ja transiitit kartalla. Joka tapauksessa odotan eläväni yhden elämäni suurista seikkailuista tuona aikana olipa se sitten mitä tahansa.  Smiley
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 07.12.2009 21:25:46 »

Pluto usein kuvastaa jotain pidempi aikaista, syvällistä, pitkään "muhinutta" prosessia, joka lopulta alkaa ottaa muotoaan todellisessa elämässä, todellisessa muodossa. Oman itsen, arvojen, elämän, perheen ja erityisesti isäsuhteen läpikäynti kuvastuu konkreettisen elämän muutoksina. Tähän vaiheeseen voi liittya ajatusten, ideologioiden, moraalisten asenteiden, ihmissuhteiden kuolemaa, mutta myös konkreettista kuolemaa. Pluto hävitettyä kaiken tarpeettoman sielumme tieltä, voimme aloittaa uudelta pöydältä ja hengittää vapaammin kuin koskaan aiemmin.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
vehmis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #4 : 07.12.2009 21:58:32 »

Kiitos vastauksista.

Olen tässä jo usemman vuoden ajan käynyt läpi omaa henkistä "muutosta". Tietoista itsetutkiskelua tunteiden, reaktioiden ja uskomusten osalta. Etsinyt omaa polkua ja vastauksia elämää suurempiin asioihin...  Wink Olisiko tämä sitten se loppuhuipennus?

Vaikka plutoa pidetään yleisesti negatiivisenä planeettana, itse kuitenkin odotan innolla sen saapumista.  :Smiley Ehkä se tuo tullessaan kaipaamaani muutosta.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: