Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 42
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pieni kokeilu ;P  (Luettu 326787 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #495 : 16.12.2010 19:31:20 »

Hei Ave, elämässäni puhaltavat uudet tuulet ja kaikki on periaatteessa kohdallaan, mutta rakkauselämä on avoinna. Mitä siitä sanoisit?  Mitä voisi olla odotettavissa?

No katsellaan..  Smiley
Suloinen. Söpö. Sellainen tunne tästä tulee.  Smiley Tuossa on tuommoinen rapu, joka vinhaa vauhtia kiipeää miehen paidan reunusta ylöspäin, hurjan suloinen otus, ja tuo mies katselee sitä ja repeilee hymyyn välillä. Välillä ajattelee jotain muuta, maailman murheita ja vakavoituu, ja sitten taas ei voi olla hymyilemättä. Tuon miehen elämässä on joku nainen jota kohtaan hänellä on hyvinkin lämpimiä tunteita. Tuo yllä kuvaamani rapu liittyy miehen omaan persoonaan, hän ei häpeä omaa suloista puoltaan, vaikka se ei aina niin miehistä olisikaan. Nainen on avannut sen mahdollisuuden hänelle, naisen ansiosta hän ei enää häpeä, ei hän oikein enää oikein näekään yhtään mitään mitä hän pitää epäolennaisena, ihastunut siis.  :Smiley Smiley On tämä jotenkin aina niin ihana asia kun miehestä saa avattua sen pehmeämmän puolen. Tälläistä ehkä tulossa, näitä tunnelmia ainakin nostan täältä.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #496 : 16.12.2010 19:44:58 »

Heipp! Smiley

Nousisiko minulle jotakin yleistä ohjetta / vinkkiä tämänhetkiseen elämääni? Suuntaa antavaa, rohkaisevaa, valaisevaa? Mitä tahansa.  Smiley

Kiitos jo etukäteen!  smitten

Nostetaan..  Smiley
Virallista, jäykkää, seisotaan vierekkäin. Tuuli puhaltaa, kaikki ovat ilmeettömiä, kaikki mikä tehdään, tehdään ilmeettömästi. Henkilö viereisessä kortissa tanssii, mutta kukaan ei katso häntä. On odotettu jo pitkään ja nyt on tilaisuus lähteä pois, se on mahdollisuus, vaunut ovat tulleet pihaan odottamaan. Uusi ympäristö kokonaan, tässä on sitä ilon ja helpotuksen ja energian tunnetta, kuinka pääsee muuttamaan pois ja jotain uutta on luvassa. Se uusi paikka vain ei tule olemaan se lopullinen, mutta miksi sen tarvitsisikaan? Elämä on pieniä askelia täynnä. Se uusi paikka tässä vain tuntuu olevan hirveän nopeasti ohi menevä, tavallaan kuin unessa läpi kuljettava. Ja jossain vaiheessa heräät. Hmm.. tässä tuntuu siltä, että joka tapauksessa lähtö on hyvä asia, mutta se mihin tähtäät ei välttämättä ole se mihin tulet menemään, tai mikä kuuluu sinun elämääsi. Kuitenkaan, ei minusta sitä tarvitsekaan tietää mihin lopulta tulee päätymään, sillä kunhan vain ottaa muutokset vastaan siinä järjestyksessä kun ne tulevat eteen. Ehkä tuon päämäärän ajatteleminen saa sinut toteuttamaan tämän lähdön jota tarvitset, ja kun olet sen toteuttanut, huomaat ettet haluakaan sitä mitä nyt tavoittelet. Ja sitten suuntaat oikeaan suuntaan.
tallennettu
vehmis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #497 : 16.12.2010 20:05:38 »

Moikka! Nostaisitko kortin rakkauelämälleni?


Kiitos!  smitten
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #498 : 18.12.2010 17:07:44 »

Osuit aivan oikeeseen tuossa aikaisemmassa ennustuksessani. Mies, josta olen kiinnostunut on juuri pari kuukautta sitten eronnut pitkäaikasesta ja ennen kaikkea ensimmäisestä suhteestaan ja heillä on jopa yhteinen lapsi. Mies ehdotti minulle hitaasti etenemistä, mutta en tainnut oikein aluksi ymmärtää ja otin yhteyttä siihen entiseen tapaan ja ahdistin varmaan sitä hyökkäävällä käytökselläni. Nyt se ei enää ole ottanut yhteyttä tai vastannut puheluihini, vaikka ennen pidettiin joka päivä yhteyttä (tosin pari kertaa olen vain yrittänyt soittaa sille, sillä en halua olla liian tyrkky). Miten kannattaisi toimia tässä tilanteessa pystytkö katsomaan korteilla? Pitäisikö odottaa, että mies ottaa itse yhteyttä? Pitäisikö antaa hänelle aikaa ja tilaa? Mies vaikuttaa niin kiinnostavalta, etten haluaisi tän päättyvän näin.

Nostellaan..
Täältä alkaa nousta jotain työhön tai johonkin tekemiseen liittyvää. Nainen joka on hyvin pätevän ja osaavan oloinen, tässä on vähän sellainen henki, että joku ihminen tulee jostain ja näkee sinut tuossa pätevänä, ihailee sinua, sinun tuota puoltasi. Tähän liittyy maaelementti ja konkreettisuus. Nainen nousee kaksi kertaa, hän on tämän kaiken henki ja luoja. Hyvin vihreäpainotteista. Ja teemana sellaista, että tällä kertaa sinä hallitset tilannetta, jotain mitä sinä luot itse. Mieskortteja täällä ei nyt nouse..
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #499 : 18.12.2010 22:32:23 »

Hei Ave,  nostaisitko minulle angel

Tarvitsen apua unettomuuteen. Kierrokset käy kovilla, eikä valot suostu sammumaan katkaisijasta. Miksi ja mikä avuksi?


Nostetaan..
Tässä on vahvasti läsnä vastuuntuntoinen nainen, todella vahvat energiat naisella, huolehtii. Jonkinlainen äiti-tyyppi näin tunteena nousee. Nostan useita kasvoja samalle naiselle, kasvoja jotka ovat läsnä samaan aikaan samoillekin ihmisille, jotka ovat yhtenä hallittuna pakettina ja toimivat samaan aikaan. Itse asiassa tässä ei ole mitään kaaoksenomaista. Se vain että nainen on niin monta samaan aikaan. Voi joskus kadottaa sen punaisen langan, että kuka oikeasti on, siellä alla, kun on hajonnut niin moneen osaan. Tottuu tekemään monia asioita eikä enää tiedä milloin on omimillaan ja aito. Sitä voi yrittää ratkaista tilannetta sulkemalla pois osan osista, mutta päätyy aina siihen tilanteeseen että kaipaa jotain. Yhtenäisyys, kyllä niissä kaikissa varmasti on jotain millä ommella ne yhteen.
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #500 : 18.12.2010 23:54:35 »

Nostetaan..
Tässä on vahvasti läsnä vastuuntuntoinen nainen, todella vahvat energiat naisella, huolehtii. Jonkinlainen äiti-tyyppi näin tunteena nousee. Nostan useita kasvoja samalle naiselle, kasvoja jotka ovat läsnä samaan aikaan samoillekin ihmisille, jotka ovat yhtenä hallittuna pakettina ja toimivat samaan aikaan. Itse asiassa tässä ei ole mitään kaaoksenomaista. Se vain että nainen on niin monta samaan aikaan. Voi joskus kadottaa sen punaisen langan, että kuka oikeasti on, siellä alla, kun on hajonnut niin moneen osaan. Tottuu tekemään monia asioita eikä enää tiedä milloin on omimillaan ja aito. Sitä voi yrittää ratkaista tilannetta sulkemalla pois osan osista, mutta päätyy aina siihen tilanteeseen että kaipaa jotain. Yhtenäisyys, kyllä niissä kaikissa varmasti on jotain millä ommella ne yhteen.

Kiitos  Smiley

Liian paljon olen harteilleni nostanut velvollisuuksia, liikaa vaadin itseltäni...
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #501 : 19.12.2010 09:35:09 »

Hei Ave^^  smitten
Miehiä, miehiä, niistä taas kyselisin...
Skorpparimies, joka osaa viedä ja johon tunnen voimakasta vetoa ainakin fyysisesti, mutta en ole vakuuttunut hänen motiiveistaan, luotettavuudestaan ja vilpittömyydestään.
Ja leijonamies, jonka kanssa tunnen välitöntä, voimakasta yhteyttä sielun tasolla SEKÄ fyysistä vetovoimaa, mutta olosuhteet eivät ole mitenkään ihanteellisia, paljon ongelmia olisi luvassa.
Itse asiassa molempien kanssa olisi luvassa ongelmia, meidän keskinäisten virallisten asemien ja suhteiden vuoksi, tilanne on nytkin aikamoinen soppa vaikka mitään ei ole vielä tapahtunut paitsi satunnainen tanssi, pusu ja flirttailu.
Mitä siis näkyy...?
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #502 : 19.12.2010 12:41:39 »

Katsoisitko minulle tähän tilanteeseen, jatkaako näin? Millaista näkyisi noin muuten ensi vuoteen, joko alkaisi elämä todella helpottaa?

Kiitos oikein paljon!

Nostellaan..  Smiley
Mies ajaa kilpaa pilvien kanssa. Ne ovat kohta peittämässä koko taivaan. Ja nainen ohjaa niitä. Hän haluaa toimia oikeudenmukaisuuden nimissä. Päältä päin hän on kuin mitään ei tekisi. Häntä ei voi syyttää mistään. On aina hankalaa jos ottaa oikeuden yksin omiin käsiinsä. Koska silloin pitäisi osata niin paljon. Kukaan meistä ei ole jumala, joka näkee objektiivisesti kaiken ja voi siten tuomita. Tuomitessamme toisia, tekomme voivat vaikuttaa välillisesti myös niihin joihin emme haluaisi niiden vaikuttavan, läheisiin ihmisiin jotka sattuvat olemaan samassa paikassa samaan aikaan, syyttömiin, ja mikä heidän näkemyksensä koko tilanteesta on sen jälkeen? Emme voi hallita kaikkea.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #503 : 19.12.2010 12:54:10 »

Hei Ave!

Eräs entinen ihastukseni otti yhteyttä, katsoisitko mitä kortit lupailee? Mietin mitkä hänen oikeat motiivinsa asian suhteen ovat...

Kiitos kovasti jo etukäteen smitten

PS. Olet ihan loistava, edellinenkin ennusteesi oli aivan oikein!

Katsotaan..  Cheesy
Verkkoaitaa.. jokin hylätty paikka, talo, paikka, alue, tila, jokin. Siitä paikasta voi silti saada kauniin. Mistä tahansa voi saada kauniin. Puut voi saada vihertämään jälleen, linnut lentelemään niiden oksille. Kun vain hieman rakkautta käyttää ja vaalii. Riskinä tässä kuitenkin on se, että tulee joku muu joka kiinnostaa itseä enemmän, sillä uusi on aina uutta ja vanha on jo nähty. Odotat puhelimen vieressä ja tunnet että sinut on kahlittu, mies vartioi sinun jokaista askeltasi, ja alat kaipaamaan jotain muuta. Joskus vanhat tuntemukset ovat niin vahvoja, että ne pysyvät samoina vaikkeivät ne olisi tottakaan.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #504 : 19.12.2010 13:07:03 »

Moikka.

Miltäs näyttää?  Grin

Katsotaan..  Smiley
Tässä nousee joku mies, joka kuuntelee tarkkaan mutta ei sano mitään. Hän tuntee jotenkin olevansa pakotettu tähän hiljaisuuteen. Hiipii vain taakse sitten tekemään omia asioitaan. En tiedä miksi, mutta jostain syystä hän tuntee ettei hänellä ole lupa sanoa mitään. Hän ihailee tuota naista, kunnioittaa kaikkea mitä nainen tekee, mutta hiljaa. Ehkä esillä on enemmän jokin toinen puoli, ja näin ollen nainen ei edes tiedä tuosta puolesta. Tuo mies osoittaa tunteensa ja ajatuksensa enemmänkin konkreettisilla asioilla, ja naisen pitäisi se ymmärtääkin, sillä hän on itse samanlainen pohjimmiltaan.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #505 : 19.12.2010 13:22:21 »

Hei!
Mitähän minulle nousisi näihin miesystäviin. Exä petti ja suhde loppui ja nyt selittelee syitä kontolleni, naurettava tapaus. Uusi yrittää päästä entisestä naisystävästä eroon, mutta nainen ei luovuta tai mies ei tiedä kumman valitsee vaikka minulle sanoo että minut. Pelkään että miten tässä oikein käy. Eli exät molemmilla taustalla häärää. Minä kyllä olen päässyt eroon omastani onneksi, vaikka koville otti, on nimit. narsisti. Oliko tämä nyt tarpeeksi sekavasti selitetty crazy2 smitten smitten

Nostetaan..  Smiley
Elämän kiertokulku on se, että ensin jotain rakennetaan ja sitten se puretaan. Kuitenkin jokainen purkaminen muuttaa ihmisen luonnetta pysyvästi. Jokainen ihminen jonka kanssa on läheisesti viettänyt aikaa muuttaa omaa itseä. Sitä ei välttämättä edes huomaa miten voi alkaa muistuttaa toista ihmistä jälkeen päin, vaikka kuinka tuomitsee tämän käyttäytymisen huonoksi. Itsetuntemus on joka hetki tarpeellinen asia, tiedostaa mitkä asiat omaan itseen ovat tarttuneet. Naisella on lopulta suuri valta miehiin nähden, ja mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän sitä alkaa käyttämään, ehkä huomaamattaankin, ja jos sitä käyttää väärin, osuu lopulta vain omaan nilkkaansa. Voit olla psyykkisesti hyvinkin voimakas nainen, varsinkin käytyäisi edellisen suhteen läpi, kaikki miehet eivät kuitenkaan ole yhtä vahvoja kuin sinä, tai tottuneet yhtä vahvoihin naisiin kuin olet. Siksi tärkeää olisi että osaisit tiedostaa milloin käytät erilaisia painostus ym keinoja ja miettiä onko se tarpeellista juuri siinä tilanteessa sillä voimakkuudella.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #506 : 19.12.2010 13:35:12 »

Mulle saa kanssa nostaa  smitten !!!


No nostetaan..  Smiley
Liuskemiekkoja, ne eivät ole vielä kehittyneet tarpeeksi vahvoiksi ja teräviksi. Nyt on aika rakennella niitä ja vaalia niitä, mitä huolellisemmin ja tarkemmin rakennat ne nyt, sitä paremmin onnistut tulevaisuudessa suunnitelmissasi. Nyt ei ole aika käyttää niitä vielä. Ensimmäisen valmiiksi saaminen on lähellä. Tuon jälkeen voi tulla jonkinlainen lässähtämisen olo, sinua ei huvita enää jatkaa tai muuta sinne päin. Tuo olo on kuitenkin valheellista, ja kuuntele omaa sydäntäsi sen suhteen mitä oikeasti haluat ja pyri sinne.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #507 : 19.12.2010 13:38:53 »

Tässä vielä linkki tuohon joulunajan infoon, kun se tuonne muiden vastausten alle jäi.  Smiley
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=30783.msg297854#msg297854
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #508 : 19.12.2010 15:27:44 »

Ave^^ , olisitko kiltti ja katsoisit minullekkin sitten kun ehdit? (= Olen kiinnostunut eräästä jätkästä. Syntymäkartalla meillä on junot yhtymässä toistemme aurinkoihin, ja muutenkin tunnen suurta vetovoimaa häneen. Eilen sitten hieman 'ei-niin-selvässä-olotilassa' tuli soitettua tälle ja laitettua viestiä.
  Puhelimessa vastasi että on mukavaa, kun soitan hänelle, viestiin ei vastannut.... Sanoin hänelle että olisi mukava tutustua... Luulen että tämä hieman hämmentyi asiasta.

Mutta kuinkas olisi, olisiko  tiedossa/tulossa minkälaista/mitään juttua tämän kanssa?
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #509 : 19.12.2010 19:18:53 »

Heissan!
Mitäpä näkyy joululle ja uudelle vuodelle?

Smiley Kyllikki
tallennettu
Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 42
  Tulostusversio  
 
Siirry: