Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 42
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pieni kokeilu ;P  (Luettu 420096 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #495 : 19.12.2010 13:07:03 »

Moikka.

Miltäs näyttää?  Grin

Katsotaan..  Smiley
Tässä nousee joku mies, joka kuuntelee tarkkaan mutta ei sano mitään. Hän tuntee jotenkin olevansa pakotettu tähän hiljaisuuteen. Hiipii vain taakse sitten tekemään omia asioitaan. En tiedä miksi, mutta jostain syystä hän tuntee ettei hänellä ole lupa sanoa mitään. Hän ihailee tuota naista, kunnioittaa kaikkea mitä nainen tekee, mutta hiljaa. Ehkä esillä on enemmän jokin toinen puoli, ja näin ollen nainen ei edes tiedä tuosta puolesta. Tuo mies osoittaa tunteensa ja ajatuksensa enemmänkin konkreettisilla asioilla, ja naisen pitäisi se ymmärtääkin, sillä hän on itse samanlainen pohjimmiltaan.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #496 : 19.12.2010 13:22:21 »

Hei!
Mitähän minulle nousisi näihin miesystäviin. Exä petti ja suhde loppui ja nyt selittelee syitä kontolleni, naurettava tapaus. Uusi yrittää päästä entisestä naisystävästä eroon, mutta nainen ei luovuta tai mies ei tiedä kumman valitsee vaikka minulle sanoo että minut. Pelkään että miten tässä oikein käy. Eli exät molemmilla taustalla häärää. Minä kyllä olen päässyt eroon omastani onneksi, vaikka koville otti, on nimit. narsisti. Oliko tämä nyt tarpeeksi sekavasti selitetty crazy2 smitten smitten

Nostetaan..  Smiley
Elämän kiertokulku on se, että ensin jotain rakennetaan ja sitten se puretaan. Kuitenkin jokainen purkaminen muuttaa ihmisen luonnetta pysyvästi. Jokainen ihminen jonka kanssa on läheisesti viettänyt aikaa muuttaa omaa itseä. Sitä ei välttämättä edes huomaa miten voi alkaa muistuttaa toista ihmistä jälkeen päin, vaikka kuinka tuomitsee tämän käyttäytymisen huonoksi. Itsetuntemus on joka hetki tarpeellinen asia, tiedostaa mitkä asiat omaan itseen ovat tarttuneet. Naisella on lopulta suuri valta miehiin nähden, ja mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän sitä alkaa käyttämään, ehkä huomaamattaankin, ja jos sitä käyttää väärin, osuu lopulta vain omaan nilkkaansa. Voit olla psyykkisesti hyvinkin voimakas nainen, varsinkin käytyäisi edellisen suhteen läpi, kaikki miehet eivät kuitenkaan ole yhtä vahvoja kuin sinä, tai tottuneet yhtä vahvoihin naisiin kuin olet. Siksi tärkeää olisi että osaisit tiedostaa milloin käytät erilaisia painostus ym keinoja ja miettiä onko se tarpeellista juuri siinä tilanteessa sillä voimakkuudella.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #497 : 19.12.2010 13:35:12 »

Mulle saa kanssa nostaa  smitten !!!

No nostetaan..  Smiley
Liuskemiekkoja, ne eivät ole vielä kehittyneet tarpeeksi vahvoiksi ja teräviksi. Nyt on aika rakennella niitä ja vaalia niitä, mitä huolellisemmin ja tarkemmin rakennat ne nyt, sitä paremmin onnistut tulevaisuudessa suunnitelmissasi. Nyt ei ole aika käyttää niitä vielä. Ensimmäisen valmiiksi saaminen on lähellä. Tuon jälkeen voi tulla jonkinlainen lässähtämisen olo, sinua ei huvita enää jatkaa tai muuta sinne päin. Tuo olo on kuitenkin valheellista, ja kuuntele omaa sydäntäsi sen suhteen mitä oikeasti haluat ja pyri sinne.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #498 : 19.12.2010 13:38:53 »

Tässä vielä linkki tuohon joulunajan infoon, kun se tuonne muiden vastausten alle jäi.  Smiley
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=30783.msg297854#msg297854
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #499 : 19.12.2010 19:18:53 »

Heissan!
Mitäpä näkyy joululle ja uudelle vuodelle?

Smiley Kyllikki
tallennettu
minävaan
Vieras
« Vastaus #500 : 20.12.2010 21:49:39 »

Moikka Ave  Smiley
Olisin kysellyt korteilta ja sinulta että miten tulen selviämään tuoreesta erosta ja kannattaako minun jatkaa opiskeluja  Huh
Kiitos että jaksat tehdä tällaista ilman rahastusta  smitten

Nostellaan..  Smiley
Miekka ja hämähäkinseittiä sen ympärillä. Onko sinulla muuten ollut jupiterin transiitti meneillään? Tässä kuitenkin nousee sitä henkeä, että asiat ovat tuhoutuneet siihen että on haluttu laajentua ja kasvaa maailmaan ja se on vetänyt erilleen. Nyt tähän kannattaa itse reagoida sitten myös samalla tavalla, eli otat sen pölyttyneen miekan sieltä käteesi ja lähdet tutkimaan uutta. Tässä kortissa taivaalla näkyy jupiter, joka aivan varmana tuo uusia mahdollisuuksia eteesi. Mikä polku sinua ikinä kiinnostaakaan, niin mene sinne. Luovuutta ja mahdollisuuksia näkyy edessä olevan. Jos se mitä haluat tehdä on ne opiskelut, niin kannattaa silloin jatkaa. Joka tapauksessa annan sinulle nyt avainsanaksi jupiterin tematiikan tässä.  Smiley
En tiedä onko minulla ollut jupiterin transiitti, en osaa katsoa niitä Sad Heh, mutta tuosta jupiterin laajentumis teemasta tuli mieleen että voiskohan nilkkani turpoaminen johtua siitä Cheesy Minulla on nilkassa ruuvi joka oli päässyt liikahtamaan ja nilkkani turposi ja jouduin olemaan vähän aikaa kepeillä. Varmaan tuo merkuriuksen perääntyminenkin on vaikuttanut, kaikki muukin mahdollinen on takkuillut.
 Mistä noita transiitteja voi katsoa? Minulla on Seppo Tanhuan vuosihoroskooppi tilattuna ja se lupasi ensi vuoden toukokuulle minulle pelkästään huonoja asioita, olen saanut siitä revittyä aikamoisia ahdistuksia ja pelkoja. Onko ne juuri niitä tansiitteja mitkä näkyy siinä vuosihoroskoopissa? En tiedä edes pitäisikö minun touhuta näiden asioiden kanssa kun olen niin herkkä. Kiitos Ave vielä kortin nostosta ja oikein mukavaa joulua ja iloista uutta vuotta smitten
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #501 : 24.12.2010 12:29:08 »

Hei Ave^^,

mitä minun elämälleni nyt nousisi ?

Kiitos, lämpöistä joulua  smitten

terv. joulupukkia odotteleva af
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Memmy
Vieras
« Vastaus #502 : 27.12.2010 17:03:18 »

Hei Ave!

Mitäs uusi vuosi tuo tullessaan? Smiley
tallennettu
jame
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #503 : 27.12.2010 19:56:30 »

Minulle voisi nostaa kortti rakkauselämästä tulevalle vuodelle  :Smiley
tallennettu

Valkoinen sähköinen maailmojen sillanrakentaja
pimpula45
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #504 : 28.12.2010 17:01:31 »

Tähän nykyiseen rakkauteen ensi vuonna Wink
tallennettu

aurinko ja kuu vesimies
nouseva rapu
merkurius ja venus kauris
puu käärme, valkoinen resonoiva koira
aava1
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #505 : 01.01.2011 02:12:36 »

Mitä uusi vuosi tuo tullessaan?  Smiley

Hyvää uutta vuotta 2011 angel

aava1
tallennettu
yksinäinen susi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #506 : 01.01.2011 03:34:12 »

Tuntuu että tarvin nyt niin paljon vahvistusta ja johdatusta että kysyn sinultakin mitä minulle näkyy smitten
tallennettu
Ellanora
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #507 : 02.01.2011 03:29:33 »

hei.. kysyisin rakkauselämääni liittyen. Ujo vaalea mies pyörii paljon mielessä ja on ollut siellä jo pidemmän aikaa.. mitä näkyy?Wink
tallennettu

Selvännäkijä

Intuitiolla, henkistä kasvua ja kehitystä edistäen.
Milan
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #508 : 05.01.2011 01:12:17 »

Heipsan!
Liityn joukon jatkoksi minäkin Smiley
Mitäs tämä vuosi näyttäisi tuovan tullessaan? Onko suhde ulkomaalaiseen nuoreen mieheen pelkkää haihattelua? Entäs nämä asunto ongelmat, jäänkö vai muutanko?
Kiitos kaunis jos joskus ehdit vastaamaan. Oikein ihanaa vuoden alkua!  smitten
tallennettu
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**

Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse

Profiili
« Vastaus #509 : 10.01.2011 23:41:23 »

Teen minä vielä..  Smiley
Taideharrastuksesta nostin varsin vahvan oloisen henkilön, omalla voimallaan hän puskee läpi ja luo. Voimaa se ehkä juuri tarvitsee, taiteen tekeminenkin kun on aina sidoksissa omiin tunteisiin, mutta ei silti saa luovuttaa. Luovuttaminen ei ole tälle henkilölle vaihtoehto, sillä hmm.. hänellä on joku jolle hän haluaa todistaa kykenevänsä, pystyvänsä siihen.. Vähän ehkä liikaakin hän ajattelee sitä kuin itse muita asioita.. Aika kovapäinen. Naisia nyt nousee.. jollain tavalla merkittävä juttu.. ehkä kannattaisi kohdistaa homma suoraan naisille? En oikein osaa sanoa miksi noita naisia nousee tuolta noinkin pakottavasti.  Grin
Ihmissuhteet.. Täältä nousee semmoinen pahvimies, pahvinainen, seinään ikuistettu suhde, seinän takana, lasin alla, se on esillä sitten kymmenien vuosien päästä kun sitä katsotaan, mutta ei nyt, se on kertomus, ei todellinen, eloton.. suoraan en osaa sanoa mitä se tarkoittaa, sillä voi olla monia selitystapoja, ainoastaan tuo tunne nousi. Ehkä joku mennyt esimerkiksi vanhempiesi suhde, jota katsot yhä jollain tapaa omassa elämässäsi?
[/quote]

Kiitos Ave. Olen seurannut ikäni naisten käyttäytymistä oppiakseni ymmärtämään itseäni, olen  erilainen, vahva nainen. Ikäluokassani minun on tarvinnut "murtautua" perinteisen naisen mallista ja uskon että haluan todistaa taiteen kautta tämän itselleni. Vanhempien suhteen olen käsitellyt ja ymmärrän peilanneeni itseäni äitiin joka on aina rohkaissut minua olemaan sellainen kun haluan.
tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 42
  Tulostusversio  

Siirry: