Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 42
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pieni kokeilu ;P  (Luettu 420090 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
siala
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #390 : 01.11.2010 12:30:58 »

Kiitos edellisestä, se meni jotenki niin kuin näetkin.
nyt minua kiinnostais minun terveys, onko paranemaan vai huononemaan päin ja myös tämä lapsen saanti? kiitos jo etukäteen jos viitsit katsoa..
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #391 : 01.11.2010 13:05:49 »

Heipsan!

Minäkin asettaudun tänne kortteja odottelemaan  Wink.
Mitähän kortit minulle tulevasta kertoisivat?
Tärkein epätietoisuuden aihe on tietysti se rakkaus ja elämänkumppani. Onkohan sellaista olemassakaan minulle? Kahdestaan olemme tässä lapsen kanssa jo reilun neljä vuotta taaperrettu. Kun taakseni katselen, niin tarpeeseen on tullut tuo yksin oleminen ja elämän tarkastelu. Nyt kuitenkin koen olevani kaikilta osin valmis uuteen suhteeseen. Jostain kumman syystä kuitenkin minulla on sellainen olo aina kun jossain olen, että olen kaikille näkymätön, miksi? Kukaan ei osoita kiinnostustaan tai tule edes huvikseen juttelemaan, juuri nimen omaan minulle, seurassani oleville kyllä, mutta ei minulle. Olen kaikille kuin ilmaa Shocked. Johtunee varmaankin osittain ulkomuodostani, koska minulla on jonkin verran ylipainoa ja kaikki tuntuvat olevan niin ulkonäkö keskeisiä, mutta luulisi nyt jotakuta kiinnostavan tälläinen pullea mutta kuitenkin elämäniloinen ja positiivinen, normaalilla älyllä varusteltu naikkonen.
Toisaalta taas on yksi jonka kanssa oli pari vuotta sitten lyhyen aikaa sutinaa. Hän on useampaan otteeseen kertonut kaipaavansa ym., mutta kun minua ei sitten sytytä, ei millään muotoa. Käykö tässä nyt vaan minun kohdallani niin, että kysyntä ja tarjonta ei kohtaa Embarrassed
Toinen mieltä askarruttava aihe on työ, olen vakituisessa työssä jossa en koe muuta kuin ahdistusta. Kovasti olen katsellut muita töitä, mutta vielä ei ole kohdalle sopivaa osunut.
Jotenkin on palikat nyt hukassa, tai oikeastaan sekaisin etten tiedä mitä tekisin Huh.

Kiitos jos jaksat minullekkin kortteja nostaa smitten

Nostellaan..  Smiley
Täällä on tällaisia rituaalivälineitä, jotain taikuutta, jotain millä yritetään jotain saada aikaan. Tapoja, tottumuksia, maneereja, kaikkia minkä on koettu aiheuttavan hyvän lopputuloksen, niitä toistetaan. Mielessä on se joku yksi mies, se jonka kautta jotenkin suodatetaan kaikki miten kuuluisi toimia. Maailmassa on kuitenkin paljon miehiä, jotka ovat täysin erilaisia kuin hän. Ehkä se viestittää sitä, että toimintatavan muutos on kohdallaan, jos kerran samalla tavalla toimiminen ei enää tuota tulosta. Mikä ennen toimi, ei välttämättä toimi enää. Maailma ja elämä muuttuu koko ajan. Jos tämä mies on sinulle historiaa, sulje se lehti taaksesi, jos ei, mene sitä kohti ja ota itseäsi niskasta kiinni ja rohkeasti, sillä onnellinen hänen kanssaan olisit varmasti. Osaa kuitenkin myöntää itsellesi milloin se on loppu ja suuntaa kohti uutta, sillä se on ainut keino saavuttaa jotain uutta.
Töistä.. Ensimmäinen tunnetuulahdus oli että ihan hyvää. Haasteellista ja uutta. Liikkuvaa, nopeasti liikkuvaa. Tässä on tälläinen mies, esimies (voihan se nainenkin olla, nousi tässä miehenä  Grin), hän näkee sinut positiivisessa valossa, on tyytyväinen sinuun, ja se voi ehkä poikia jotain.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #392 : 01.11.2010 13:13:56 »

Hei taas. Ajattelin tuossa kysäistä erästä naispuolista immeistä kahville. Katsoisitko mitä kortit sanovat tästä tilanteesta Smiley?

Vastailen tässä samalla tuohon yksityisviestiisikin..  Smiley
Uusi alku. Ja nainen. Tämä tuntuu siltä, että nyt elämääsi saapuu nainen, joka todella vie sinulta jalat alta.  Wink Edelliset eivät vain ole mitään verrattuna tähän naiseen. Kuka hän sitten on, en osaa sanoa. Mutta tuntuu, että nyt silmäsi niin kuin aukeavat, ja näet sen mitä todella haluat, ja mitä ansaitset. Sellainen hieno mahdollisuus on nyt tulossa sinun ulottuvillesi, mutta ainahan on mahdollista ettet osaa tarttua siihen, sitä nimittäin en tässä vielä näe, hieman häilyväinen juttu on vielä, ei mitenkään varmaa. Ei tätä kannata tuhlata, sillä lopulta tulet arvostamaan tätä naista todella paljon. Hän on kunnioituksesi arvoinen. Luotettava.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #393 : 01.11.2010 13:24:24 »

Ave,

Katsotko miltä nyt näyttää tämä suhde tuohon vanhempaan mieheen? Olemme jatkaneet elämää erillään, onko suhde nyt lopullisesti ohi, vai tuleeko vielä jotain? Oma mieleni on niin kaksijakoinen, enkä voi jatkaa suhdetta, jos mies ei muutu, vaikka haluaisinkin..

Entäs työrintamalle, joko töitä olisi näköpiirissä?

Kiitos Sinulle!

Katsellaan..  Smiley
Nuori mies/poika, hänen takanaan häilyy joku mies. Poika ihailee tuota miestä. Tuo mies jotenkin ehkä haluaakin että poika ihailisi häntä. Tulee kuitenkin kummallinen tunne tuosta miehestä, ihan kuin hän ei kuitenkaan osaisi olla tuon pojan kanssa luontevasti, vaan hänen ajatuksensa ja koko ajatusmallinsa on jossain ihan muualla. Tulee semmoinenkin ajatus, että hänellä ei ole pitkään aikaan ollut naista ja nyt hän jotenkin todella tarvitsee sitä. Hmm, enpä tiedä kuka on kyseessä. Tavallaan ihan ok mies, mutta jotain luotaantyöntävää hänessä on, en tiedä mitä ja miksi. Jotain sellaista vääränlaista käyttäytymistä tilanteissa.

Muok, niin työtkin.  Smiley Puntari ja liuta keppejä.. Siis puita. Ensimmäinen mielikuva ihan on myyjänä jossain puutavaraliikkeessä.  Cheesy En osaa sanoa nyt tarkemmin, mutta tuota puuta tuntuisi nousevan..
« Viimeksi muokattu: 01.11.2010 13:26:45 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #394 : 01.11.2010 13:39:23 »

Tervehdys  Smiley smitten

Lyhyt kysymys, mitä on näkyvissä.

Kiittäen, Reikim

Katsotaan.  Smiley
Neptunusnainen, joka asuu hieman sekavissa olosuhteissa, ehkä monen ihmisen kanssa, tai jonka elämä on jotenkin hirveän monikerroksisista. Nainen on pinnalta rauhallisempi, hmm, ihminen joka ei oikein esittele itseään mitenkään. Hänellä on paljon vaikka mitä, mutta hän ei esittele niitä maailmalle. Hänellä on joku projekti käynnissä. Jotakin omaa, mitä hän tekee, rakentaa ja suunnittelee, eikä muiden siitä välttämättä tarvitse edes tietää elleivät kysy. Hän ei paljoa jakele itsestään ulospäin.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #395 : 01.11.2010 13:53:57 »

Hei!

Kiitollisuudella otan vastaan, mitä ikinä minusta/minulle tähän hetkeen/lähitulevaan nousee. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Memmy
Vieras
« Vastaus #396 : 01.11.2010 21:22:19 »

Hei Ave!

Näetkö mitä talvi tuo tullessaan? Varsinki miesrintamalla... Cheesy
tallennettu
jankat
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #397 : 03.11.2010 14:18:05 »

Hei Ave!
Työstä kysyin viime joulukuussa ja silloin tuli koulutusta kahden kortin voimalla. No nyt on toteutunut toinen koulutus ja toinen alkaa ensi viikolla, lyhyitä koulutuksia molemmat  Cheesy
Miltä näyttää työtilanne koulutuksen jälkeen?
Rakkausasiatkin kiinnostaa, yksin olen nyt ilman parisuhdetta??
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #398 : 06.11.2010 10:46:46 »

Hei Ave Smiley

Voisitko katsoa minulle kiltti smitten Tunnen itseni yksinäiseksi ja roikun exässä smitten Shocked
En nauti enää mistään Embarrassed

Terveisin Musta iloinen lumikki Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #399 : 06.11.2010 14:32:57 »

Hei, olisin kysellyt asuntoasioistani. Koska löydän uuden asunnon? Olen etsinyt uutta kotia jo pitkään. t. Heart

Nostellaan..  Cheesy
Luonnonläheisyys, pieni piha tai sitten sellainen suojaisa, tärkeä kriteeri ehkä? Näen puuaitaa.. Taitaa tämä ehkä tarkoittaa sitä että se asunto on tässä jo nyt (anteeksi viivästyneestä vastauksesta) tai sitten lähellä tulossa. Viesti on ehkä se, että sinulla on koti tässä nyt, oma paikka, eikä sieltä tarvitse lähteä minnekään. Mies nousee.. Tämä mies kuuluu sinun kotiisi. Tässä on semmoista itse rakentamisen tunnelmaa, jossain muodossa. Lähinnä tuntuu että tätä miestä todella kiinnostaa laitella niitä paikkoja itsekseen. Muita ei ehkä niin kuin häntä. Nostan tässä nyt hieman myös sellaiste henkeä, että jostain syystä haluaisit rikkoa tämän kaiken, tai jokin painostaa rikkomaan sen, tai jokin häiritsee sitä, stressaa, tai jokin ei ole ihan niin kohdallaan. Kummallinen tunne, sillä tavallaan tämä kaikki voisi olla juuri sitä mitä haluaisit, mutta silti.. jotain.. Se ei ehkä silloin olekaan niin, sillä oikeastaan, kuka sen on sanomaan mikä on oikein. Pitäisikö sitä elää omaa tunnettaan vastaan sitten?
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #400 : 06.11.2010 14:45:49 »

Hei!

Katsoisitko mitä tämä syksy tuo tullessaan ja miltä talvi ja ensi vuosi vaikuttaa?
Viime talvena kärsin pahasta stressistä ja taisipa se mennä jo masennuksenkin puolelle, koska niin vaikealta ja raskaalta tuntui koko alkuvuosi.
Keväällä auringon säteiden alkaessa lämmittää poskipäitä, tein tietoisen päätöksen halusta muuttaa elämääni parempaan suuntaan. Halusin vakaasti päästä eroon huonosta itsetunnosta ja itsesäälistä, joista olen kärsinyt viime vuodet, perhettämme kohdanneen onnettomuuden takia.

Jo kesällä vietin aikaani mahdollisimman paljon harrastukseni parissa ja lähiaikoina aloitan opiskelut, edessä on uusi ala ja uudet kujeet.
Ainakin vielä syysauringon paistaessa tunnen itseni pirteämmäksi kuin pitkään aikaan.

Jännittää kyllä vähän, että kuinka työn ja opiskelun yhdistäminen onnistuu?
Miten lähipiiri ja työkaverit suhtautuu opiskeluihini?
Onko tulevaisuudessa onni myötä, että saisin jopa uuden työmahdollisuuden uuden alan myötä vai jääkäö vai harrastustasolle?

Kiittäen Marutska

Katsellaan..  Smiley
Matkan varrella tanssivat miekat, ohjaavat kulkua, seuraavat sitä. Ympäröivät lopulta, jättävät yksin seisomaan siihen keskelle. Ne antavat sen voiman, että tästä et enää poikkea. Ne estävät jos haluaisit lähteä. Ehkä tarvitset sen, pakon että saat tien kuljettua. Olisi se oikeastaan aika turvatonta jos yksin pitäisi kulkea jonnekin ihan ilman mitään rajoja. Mies.. miehesikö se joka sinua tukee? Nuo miekat kulkevat siinä vierellä niin kevyesti, tanssien. Matka on kevyt, sillä tunnelma on noin positiivinen. Ja aina jos hieman poikkeat, tulee epävarmuuden hetki, todella vahvasti ja päättäväisesti ne estävät tiesi. Ne eivät päästä enää mitään lävitseen.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #401 : 06.11.2010 14:58:19 »

Hei,
Minullekkin voisi hieman ennustaa tuota miesasiaa.
Miesrintamalla on siis tällä hetkellä hiljaista, mutta olen jo pidemmän aikaa ollut kiinnostunut eräästä, voitko katsoa että onko mitään mahdollisuuksia vai pitäisikö siirtyä eteenpäin? Ja tuleeko tässä syksyn/talven aikana rakkaus olemaan keskeisessä asemassa? Smiley
Kiitos

Nostellaan..  Smiley
Varjo, jokaisella hahmolla on varjo. Jokaisella elävällä ihmisellä on varjo. Jos sitä ei ole, on jotain vialla. Tässä kuoleman, suuren muutoksen hahmo pitää jotain jalkansa alla tiukasti kiinni. Ei päästä sitä eteenpäin. Sen kuuluisi ehkä jo olla jossain muualla, mutta ei se tarkoita mitään muuta kuin sitä että asiat ovat muotoutuneet ilman sen vaikutusta. Sillä maailma ei koskaan yhtä asiaa kaipaa. Enää sen ei ehkä tarvitsekaan lähteä, sillä nyt se on nähnyt jotain enemmän ja tietää paremmin mitä haluaa. Se ei syössyt itseään päämäärättömästi vain jonnekin, vaan nyt se voi harkita ja päättää mitä tekee. Maailma on yhä avoin, nyt vain toisenlainen maailma, sellainen maailma mihin se nyt paljon paremmin soveltuu, tämän kaiken jälkeen. Siitä pidetään yhä kiinni, mutta se ei tunnu enää samalta, se ei enää rajoita, vaan se vain on. Se ei estä enää liikkumista.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #402 : 06.11.2010 15:10:18 »

Ave kiltti,
katsotko mitä työelämälle näkyy,

Kiitos  smitten

Katsellaan..  Smiley
Ikkuna, joka on aika pieni. Tässä kohdissa seinää ei vielä tapahdu mitään, vaikka vähän matkan päässä jo on hankaluuksia. Ne ehkä siirtyvät myös tänne asti tai sitten eivät. Kuka tietää, ne voivat ehkä pysähtyä keskelle johonkin vahvaan seinään. Tai sitten se seinä ei välttämättä kestä niitä. Ollaanko tässä hetkessä edes kovin tietoisia mitä naapurissa tapahtuu? Ehkä pitäisi olla enemmän tietoinen, eikä vain uskoa ettei se nyt täällä tapahdu. Koskaan ei tiedä. On parempi varautua, jollain tavalla. Hyvä tuuri se on jos ne eivät tule tänne asti. Asioihin ei aina voi vaikuttaa niin paljon jos on pyörä on jo lähtenyt pyörimään.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #403 : 06.11.2010 15:18:43 »

Hei Ave,

ehtisitköhän vilkaisemaan minkälaista näkyisi minun ja tumman miehen suhdemahdollisuuksiin?
Jonkinlainen yhteys on ja paljon yhteisiä asioita, mutta nähdään vaan satunnaisesti (välimatkaa) ja en oikein tiedä miten pitäisi edetä, olla aktiivisempi vai odottaa, että hän tekee aloitteen, jos tekee... viestiä hänelle olen lähettänyt, mutta ei ole kuulunut mitään. Mitenhän siis tämä pitäisi tulkita, ei kiinnosta vai onko jotain mikä estää vastaamasta?

kiitos, jos ehdit.

Nostellaan..  Smiley
Sauva makaa maassa, se on heitetty siihen. Eihän sen siinä tarvitsisi olla, mutta jostain syystä se vain on heitetty siihen. Väärinymmärrys? Pelkoja ihmisillä ainakin on runsaasti, jotka vääristävät kaiken mitä ajattelee. Harvoin siinä hetkessä ajattelee, että sillä toisella voi olla yhtä vääristynyt ajattelu kuin itsellä. Omia tekemisiään ja tunteitaan harvemmin ajattelee että tarvitsee kärsivällisesti näyttää, sillä hitto totta kai nyt tästä tyhmäkin ymmärtää. Vaan ei ymmärrä aina. Jos tilanne on ajautunut siihen, että olet yksin ja haluatkin olla yksin, niin en näe tässä mitään kauheaa menetystä tapahtuneen. Vain yksi etappi elämässä. Tavallaan.. ehkä nyt vain luulet että olet taas yksin, mutta sekin on vain taas yksi oman mielen temppu. Ehkä yllätyt vielä positiivisesti.  Smiley
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #404 : 06.11.2010 15:46:49 »

Kiitos Ave, jään pohtimaan...   Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 42
  Tulostusversio  

Siirry: