Sivuja: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 42
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pieni kokeilu ;P  (Luettu 328923 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #360 : 18.09.2010 20:01:01 »

  Kiitos vastauksesta.
tallennettu
Mija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #361 : 18.09.2010 21:19:06 »

Hei,
voisitkohan katsoa minullekin? Parisuhteesta ja työ-opiskelutulevaisuudesta olisi kiva kuulla.
Kiitos!
tallennettu
Inde
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #362 : 19.09.2010 15:28:56 »

Minua myös kiinnostaa perhe- ja työtulevaisuus?
tallennettu
Pirpukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #363 : 19.09.2010 15:58:19 »

Hei Ave!

Ehtisitkö nostaa minullekin kortin koskien työtä?  Smiley

Kiitoksin,

Pirpukka
tallennettu
T
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #364 : 19.09.2010 18:24:56 »

Hei, eilen oli syntymäpäiväni ja ajattelin, että viitsisitkö nostaa minullekin yhden kortin sen kunniaksi? Eli miltä tuleva vuosi näyttää kohdallani? onko suuria muutoksia tulossa? ja jos vielä jaksat, niin voisitko kertoa, miltä näyttää rakkausrintamalla?
tallennettu
Sonya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #365 : 19.09.2010 19:59:15 »

Heippa hei!

Katsoisitko minullekin, että miltä loppuvuosi/ensi vuoden alku näyttää? Smiley

Kiitos!
tallennettu

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider04.gif)
Ave^^
Vieras
« Vastaus #366 : 20.09.2010 18:05:31 »

Ave! Vuosi on mennyt ympäri ja siihen liittynyt hyvää ja ikävämpää olotilaa, epävarmuutta ja onnen hetkiä. Voitko katsahtaa kortteihin rakkaudesta mieheneen, jota sydämeeni  ja virelleni kaipaan.  Hänelle olen myös jotain, mutta mitä oikeastaan? Mitä minun pitäisi ymmärtää jotta selviäisin syksyn ylitse ja talven lävitse, päättyykö onneen vai mahdottomuuteen. Kiittäen...

Katsotaan mitä korteissa olisi..
Kivillä reunustettu sydämen muotoinen kehä. Ottelukehä. Korkea energian taso ja vauhtia. Takana kimaltelee kaukana näkyvä saari, kiemurteleva tie vie sinne, mutta se on vielä kaukana, se näyttää siksi olevan lähempänä kuin onkaan. Se näkyy. Mutta sitä ei voi koskea. Vielä. Se on siellä kuin ärsyttävänä kiusaamassa, selvästi näkyvissä, hienona kauniina, mutta ulottumattomissa. Siltä voi nyt tuntua. Mutta joku merkitys sillä on, että näet sen noin selvänä jo nyt, sillä normaalisti et näkisi. Se on jopa mielenkiintoinen poikkeus että pystyt näkemään sen jo nyt noin selvänä. Mitä se tarkoittaa? Sitä sinun kannattaa miettiä, siinä piilee jutun aivain.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #367 : 20.09.2010 18:12:24 »

minäkin kaipaan korttia Smiley elämä koettelee ja paljon, onko luvassa parannusta? jos on niin onkohan vielä kuinka hirveästi koetteluksia edessä, kohta loppuu voimat ihan kokonaan.

Katsotaan..  Smiley
Kuu, joka on täydentymässä. Se on jo kivunnut ympyrän muotoa niin pitkälle ylöspäin, että sen reunat kohta koskettavat toisiaan. Etualalla on kuusi suurta ja loisteliasta tähteä, mutta ne ovat osottautuneet paperisiksi leluversioiksi. Takana taivaalla on mustalla taustalla tuhansia tähtiä. Ne ovat aitoja, sen huomaa siitä että ne ovat pieniä ja vaatimattomia, eivätkä yritä tuoda itseään millään tavalla esille. Niitä on taivas täynnä. Jos niiden luokse aikoo mennä, joutuu kulkemaan tummaan ja synkkään, sillä vasta siellä ne tähdet näkyvät. Kun on muutenkin valoisaa, niiden valo jää kaiken muun jalkoihin. Mutta ne ovat siellä, ja nyt, ne ovat avautumassa esille näkyviin. Taustalla oleva sumu on hälvenemässä paljastaen samalla täysin puhtaan taivaan ja nuo tähdet.
tallennettu
tiipoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #368 : 21.09.2010 19:35:28 »

Heipsan!

Minäkin asettaudun tänne kortteja odottelemaan  Wink.
Mitähän kortit minulle tulevasta kertoisivat?
Tärkein epätietoisuuden aihe on tietysti se rakkaus ja elämänkumppani. Onkohan sellaista olemassakaan minulle? Kahdestaan olemme tässä lapsen kanssa jo reilun neljä vuotta taaperrettu. Kun taakseni katselen, niin tarpeeseen on tullut tuo yksin oleminen ja elämän tarkastelu. Nyt kuitenkin koen olevani kaikilta osin valmis uuteen suhteeseen. Jostain kumman syystä kuitenkin minulla on sellainen olo aina kun jossain olen, että olen kaikille näkymätön, miksi? Kukaan ei osoita kiinnostustaan tai tule edes huvikseen juttelemaan, juuri nimen omaan minulle, seurassani oleville kyllä, mutta ei minulle. Olen kaikille kuin ilmaa Shocked. Johtunee varmaankin osittain ulkomuodostani, koska minulla on jonkin verran ylipainoa ja kaikki tuntuvat olevan niin ulkonäkö keskeisiä, mutta luulisi nyt jotakuta kiinnostavan tälläinen pullea mutta kuitenkin elämäniloinen ja positiivinen, normaalilla älyllä varusteltu naikkonen.
Toisaalta taas on yksi jonka kanssa oli pari vuotta sitten lyhyen aikaa sutinaa. Hän on useampaan otteeseen kertonut kaipaavansa ym., mutta kun minua ei sitten sytytä, ei millään muotoa. Käykö tässä nyt vaan minun kohdallani niin, että kysyntä ja tarjonta ei kohtaa Embarrassed
Toinen mieltä askarruttava aihe on työ, olen vakituisessa työssä jossa en koe muuta kuin ahdistusta. Kovasti olen katsellut muita töitä, mutta vielä ei ole kohdalle sopivaa osunut.
Jotenkin on palikat nyt hukassa, tai oikeastaan sekaisin etten tiedä mitä tekisin Huh.

Kiitos jos jaksat minullekkin kortteja nostaa smitten
tallennettu
betrayed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #369 : 30.09.2010 23:04:06 »

Hei taas. Ajattelin tuossa kysäistä erästä naispuolista immeistä kahville. Katsoisitko mitä kortit sanovat tästä tilanteesta Smiley?
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #370 : 01.10.2010 11:44:47 »

Maalima kaatuu niskaan..... Cry

Voisitko katsoa mita minulle nakyy....mies muutti muualle, ja puhuu haluavansa takaisin, mutta ei silta vaikuta! Han teki julman tempun tassa talvella, jonka jalkeen on ollut vaikea luottaa. Voisiko tehda saman uudestaa ja kuinka paljon muutenkin valehtelee. Vai onko omat pelot tai epausko sotkemassa nyt tilannetta....hajottaa!!  uglystupid2
Puheissaan han kylla osaa olla ihanakin ja toisena hetkena julma ja kylma....

Kiitollisena ottaisin apua vastaan!
Olisiko viisainta puhaltaa peli kerralla poikki...vai miten toimia... Cry

Katsotaan..  Smiley
Vesi palaa. Miten vesi palaa? Mutta nyt se on vain käynyt niin, että ne viimeiset elinvarat palavat sauhuten. Tämä ei kyllä voi tietää mitenkään hyvää jos tämän antaa jatkua. Sillä mitään muuta ei sitten enää ole jäljellä. Tässä on nyt aika voimakas varoitus että pysähdy hyvä ihminen ja katso mitä teet ettet tuhoa itseäsi. Kortti kehottaa suoraan että lähde pois. Katsomatta taakse.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #371 : 01.10.2010 11:52:59 »

Hei Ave  Smiley
Mulla olisi parikin kysymystä.. Ensimmäinen koskee rakasta koiraani jolla on nyt ilmeisesti jokin vikana,ja leikkauskin edessä tässä lähiaikoina... Että selviääkö koirani ja onko miten vakavasta sairaudesta mahdollisesti kyse? Undecided

Toinen kysymys koskee parisuhdettani..Mietintä kannalla ollut jo jonkin aikaa että lähteäkö lätkimään vai jäädä,vaikka mitään konkreettista ei sinänsä ole tapahtunut.. välillä vaan tuntuu että mun jotenkin "kuuluis" olla vielä yksin.  Huh

Kiitos jos jaksat vastailla!

Miten mulle tuli heti mieleen kun tuota avatarkuvaasi katsoin että sinä tosiaan lähdet sinne olemaan yksin? Jaa-a.. Mutta sitten kortit..
Jupiter taivaalla. No, mies täällä joka tapauksessa näkyy, sitä en tiedä kuka se on, mutta tunne on hieman sama kuin tuossa kuvastasi sain, että mies jonka kanssa on romantiikkaa, juuri sellaista unelmaa. Monia erilaisia kasvoja näkyy, ehkä ystäviäsi, varsin monipuolisia ihmisiä.
Koirasta.. no.. sanoisin että ei vielä ole tiedossa mitään todella kauheaa, näyttäisi tässä semmoinen koira vielä rinnalla kulkevan.  Smiley

Muok. teki mieli vielä tähän lainata herra Ylpön sanoituksia: "Saitko saitko saitko vapauden, vai saitko sittenkin vain yksinäisyyden?" Kaksipiippunen juttu aina. Vie joko oikeaan tai sitten väärään suuntaan. Pidä huoli siitä mitä ikinä teetkin, että kunnioitat itseäsi sen verran että valitset sellaisen tien minkä itse ansaitset. Varo niitä asioita jotka houkuttelevat mutta muuttavat persoonallisuutta.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 01.10.2010 12:59:29 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #372 : 01.10.2010 15:56:55 »

Kiitos Ave  Smiley

Osuit kyllä oikeaan.. Ystäviä mulla on todella moneen lähtöön,aivan laidasta laitaan! :Smiley
Ja romantiikkaakin on tässä lähiaikoina tullut suhteeseen paljon lisää ja kihloihin menoakin mietitään... Kai se joku sitoutumisen pelko vaan kalvaa vielä näin nuorella iällä,mutta ei se auta kuin katsella mihin tie vie  smitten
Koiria mulla on kaksi,mutta toivottavasti en menetä kumpaakaan. Undecided
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Ave^^
Vieras
« Vastaus #373 : 01.10.2010 16:31:27 »

Hei,

Katsotko minullekin, että miltä näyttää parisuhdekuviot, olen sinkku ja ihastunut erääseen mieheen... kehittyykö se suhteeksi? Ja miltä näyttää terveys- sekä työkuviot?

Iso kiitos!  Smiley

Katsotaan.  Smiley
Tähti oikealla yläkulmassa on loistamassa valoaan, se osoittaa sen suoraan kohteeseensa, josta on nousemassa pieni vaaleanpunainen kukka, kasvamassa, puskemassa esille, omalla ajallaan mutta ei mitenkään hitaasti. Tuo tähti antaa kukalle elinvoimaa. Seuraavassa kortissa on neljä täysikasvuista kukkaa, tuosta pienestä kukasta on kasvamassa samanlainen kuin näistä.
Miten koko ajan tuleekin tuosta työelämästäsi mieleen jokin meriseikkailutarina. Ulkomaita ja kauppatavaraa.
tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #374 : 04.10.2010 10:14:56 »

Hei, olisin kysellyt asuntoasioistani. Koska löydän uuden asunnon? Olen etsinyt uutta kotia jo pitkään. t. Heart
tallennettu
Sivuja: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 42
  Tulostusversio  
 
Siirry: