Hei.
Kaipaisin nyt hieman apua / tukea tähän kaaottiseen, (vaikkakin jännittävään!) elämäntilanteeseen:
Suunnittelen muuttoa ulkomaille. Sitä varten olen pistämässä asuntoani vuokralle ja jättämässä elämäni täällä Suomessa - ainakin toistaiseksi.
Olen nyt kuitenkin jotenkin aivan tietämätön siitä, että Minne haluaisin tai voisin muuttaa. Ensin haikailin takaisin Espanjaan, mutta työttömyysprosentti siellä on niin suuri, etten halua lähteä.
Sitten olin vahvasti sillä kannalla, että lähden Ruotsiin. Jokin kuitenkin kehotti tonkimaan myös muita vaihtoehtoja. Yritin selvittää, miten Afrikkaan pääsisi tekemmän töitä hoitoallla, mutta ...
Kuvitelkaahan, että siitä pitää Itse maksaa jos haluaa vapaaehtoistyöntekijäksi!
Noh.
Nyt sitten viimeisenä tuli hyvän ystävän kanssa juteltuani ajatus Lontoosta. Tai ylipäätään Englannista.
Mietin ohimennen tänään, että olenkohan minä ihan terve kun en stressaa tämän enempää - koti menee luultavasti alta parin viikon päästä, 1,5 kk päästä loppuu työsopimus ja minä vaan, että: "Noooh. Kaikki järjestyy kyllä."
Voisitko nostaa kortin tähän elämäntilanteeseen. Jotain vinkkiä kaipaisin tai rohkaisua siitä, että mikä on oikea suunta - mistä lähteä. Onko aika oikea - määränpäällä väliä jne.
Kiitoksia kovasti Ave!

A