Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 42
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pieni kokeilu ;P  (Luettu 328907 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #105 : 21.01.2010 12:53:40 »


Hui kauhia mitkä kortit Shocked  Mulla on ollu tässä suhde erääseen mieheen 2 ½ vuotta on-off periaatteella, voimakasluontoinen mies....kaksoisliekiksenikin häntä on sanottu. Tällä hetkellä suhde on off, vaikea vaan päästää irti molemmin puolin. Joku kumma meitä vetää yhteen. Tällä hetkellä todellakin näen vain hänet. Tämä toinen mies on ilmeisesti setäni, jolle puran surut ja murheet. Setäni on lempeä mies, aina valmis jeesaamaan ja kuuntelemaan. Hänellä on kanssa ollut vaikea suhde erääseen naiseen, vasta saivat taas riitansa sovittua. Hui...sitä kolmatta miestä odotellessa...osaatko kertoa tästä kolmannesta miehestä jotain?

Kiitos  Shocked smitten smitten

Voinhan minä tässä vielä katsella, jos jotain tulee esille.  Smiley Erikoista tuossa edellisessä luennassani oli se, että ensimmäisenä nousi juuri tuo mies, johon on voimakas suhde, mutta sitten heti perään tuo toinen mies, ja sen jälkeen kaikki kortit alkoivat käsittelemään häntä. Tuosta ensimmäisestä vasta kysymällä sain jotain selville.

Mutta, katsotaan uudestaan. Nytpä lähti muuten aika paljon mieleen tulemaan asioita.  Smiley Eli, tuo kolmas mies löytää jonkun naisen. Naisen, joka vetää häntä puoleensa hyvin paljon. Mutta nainen on vapaamielinen, eikä häntä kovin helposti mies saa. Nainen tulee kuitenkin hänen luoksensa kylään, ja tekemisissä on, muttei ole kiinnostunut. Miehellä on menneisyydessä jokin taakka, ja se painaa häntä, se on joku edellinen nainen. Hmm, tuntuu että ehkä hän on jättänyt tuon naisen, tai jotain siinä on.. Jotenkin vanhempi mies näyttäisi olevan kyseessä..
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #106 : 21.01.2010 13:10:37 »

Moi!

Nostaisitko minulle kortin. Aihealueena tämän vuoden suunnitelmat, saanko ne toteutettua?


Kiitos!  smitten

Katsellaan.  Smiley
Tähtiä. Eli suunnitelmat sitten varmaan ovat pilkettä elämään tuovia, korkealle tähtääviä, ehkä. Aurinko. Hyvältä ainakin alku näyttää. Täällä näkyy mies, joka on sisältä nuorekas, ja hänellä on alaisenaan nuorempi nainen. Tuo nainen hoitaa hommansa varsin hyvin. Joten hänelle tarjotaan jonkinlaista paikan vaihtoa, aseman, tittelin, osaston, paikkakunnan, jonkin vaihtoa. Mutta nainen ei jostain syystä suhtaudu tähän kovin hyvin, iloisesti, johtuen jostain tunneperäisestä sidoksesta. Nainen on paljastanut itsestään jotain, asettanut itsensä haavoittuvaiseksi, ja nyt hänestä tuntuu ettei siihen ole suhtauduttu oikein. Naisen kannattaisi ottaa haaste vastaan, sillä uudet tuulet tuovat uusia mahdollisuuksia, ja jotain uutta rakennettavaa.
Sellainen tällä kertaa.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #107 : 21.01.2010 13:26:52 »

Katsotko minullekkin tummalle yhille rakkauteen smitten

Heip, muistaakseni nostelin sinulle tuossa juuri vähän aikaa sitten, jos et huomannut. Mutta voin totta kai nostella uudestaan ja katsella mitä tulee.  Smiley
Päättäväinen nainen. Hmm..sitä ulkoapäin..muut näkevät hänet hyvinkin kovana, ja sisältä sitten löytyy sitä herkkyyttä vaikka kuinka. Mutta se ei näy ulospäin. Tuntuu, että ehkä hänet väärinymmärretään juuri tuon takia, kun uudet tuttavuudet eivät helposti näe hänen sisälleen. Nousee tuollainen yksinolemisen kortti. Eli tässä tarvittaisiin mies, joka osaa katsoa pintaa syvemmälle. Käy ulkona vain, treffeillä. Se voi olla hauskaakin, ja saa ajatukset keveämmiksi. Joku romanssi voi syttyäkin kun antaa sille mahdollisuuden.
Hmm..katselin lisää tuosta treffeillä käymisestä. Haaveilu, pysähtyminen ja paikoilleen jääminen. Tapaat kivan miehen muttet välttämättä uskalla ajatella siitä syntyvän jotain? Tulee sellainen tunne nyt, että sinun kannattaisi joku liike tehdä näyttääksesi miehelle, että voisit olla kiinnostunutkin, eihän tuo mies sitä muuten tiedä. Voihan hän ajatella että sinulla on niitä miehiä tuolla vaikka millä mitalla, etkä juuri hänestä ole kiinnostunut. Mies lähtee mukaan jos vastaat hänelle.
No..näin.  Smiley
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #108 : 21.01.2010 14:33:09 »

Ave^^

Jos saan pyytää katsomaan  Kiss:

Näkyykö tulevaisuudessani mitään erityistä, muutoksia? Kaipaisin mahdollisuuksia toteuttaa itseäni niin henkisesti kuin ammatillisestikin ja löytää sen punaisen langan elämääni.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
vehmis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #109 : 21.01.2010 14:59:56 »

Moi!

Nostaisitko minulle kortin. Aihealueena tämän vuoden suunnitelmat, saanko ne toteutettua?


Kiitos!  smitten

Katsellaan.  Smiley
Tähtiä. Eli suunnitelmat sitten varmaan ovat pilkettä elämään tuovia, korkealle tähtääviä, ehkä. Aurinko. Hyvältä ainakin alku näyttää. Täällä näkyy mies, joka on sisältä nuorekas, ja hänellä on alaisenaan nuorempi nainen. Tuo nainen hoitaa hommansa varsin hyvin. Joten hänelle tarjotaan jonkinlaista paikan vaihtoa, aseman, tittelin, osaston, paikkakunnan, jonkin vaihtoa. Mutta nainen ei jostain syystä suhtaudu tähän kovin hyvin, iloisesti, johtuen jostain tunneperäisestä sidoksesta. Nainen on paljastanut itsestään jotain, asettanut itsensä haavoittuvaiseksi, ja nyt hänestä tuntuu ettei siihen ole suhtauduttu oikein. Naisen kannattaisi ottaa haaste vastaan, sillä uudet tuulet tuovat uusia mahdollisuuksia, ja jotain uutta rakennettavaa.
Sellainen tällä kertaa.  Smiley

Hmm... Jos tuo nainen olen minä, niin tuntuu vähän hassulta. Työtoverina on kyllä minua vanhampi mies joka on sisältä nuori, mutta olemme tasavertaiset yhtiökumppanit. Yrityksessä ei työskentele muita. Eli ei tässä oikein voi titteliä, osastoa tai muutakaan vaihdella...
Jos tuntuu että voisit tarkentaa tätä tai katsoa taloasiaa (joka pyörii mielessä) , niin olisin enemmän kuin iloinen.  Smiley  Kiitos vielä tästä!  smitten
tallennettu
Eila
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #110 : 21.01.2010 16:02:55 »

Katsotko minullekkin tummalle yhille rakkauteen smitten

Heip, muistaakseni nostelin sinulle tuossa juuri vähän aikaa sitten, jos et huomannut. Mutta voin totta kai nostella uudestaan ja katsella mitä tulee.  Smiley
Päättäväinen nainen. Hmm..sitä ulkoapäin..muut näkevät hänet hyvinkin kovana, ja sisältä sitten löytyy sitä herkkyyttä vaikka kuinka. Mutta se ei näy ulospäin. Tuntuu, että ehkä hänet väärinymmärretään juuri tuon takia, kun uudet tuttavuudet eivät helposti näe hänen sisälleen. Nousee tuollainen yksinolemisen kortti. Eli tässä tarvittaisiin mies, joka osaa katsoa pintaa syvemmälle. Käy ulkona vain, treffeillä. Se voi olla hauskaakin, ja saa ajatukset keveämmiksi. Joku romanssi voi syttyäkin kun antaa sille mahdollisuuden.
Hmm..katselin lisää tuosta treffeillä käymisestä. Haaveilu, pysähtyminen ja paikoilleen jääminen. Tapaat kivan miehen muttet välttämättä uskalla ajatella siitä syntyvän jotain? Tulee sellainen tunne nyt, että sinun kannattaisi joku liike tehdä näyttääksesi miehelle, että voisit olla kiinnostunutkin, eihän tuo mies sitä muuten tiedä. Voihan hän ajatella että sinulla on niitä miehiä tuolla vaikka millä mitalla, etkä juuri hänestä ole kiinnostunut. Mies lähtee mukaan jos vastaat hänelle.
No..näin.  Smiley



Kiitos sinulle tuhannesti :smitten:Minä hömppä en muistanut että kysynyt jo olen :idiot2:Kevättä odotellessa Wink
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #111 : 21.01.2010 16:07:09 »


Hmm... Jos tuo nainen olen minä, niin tuntuu vähän hassulta. Työtoverina on kyllä minua vanhampi mies joka on sisältä nuori, mutta olemme tasavertaiset yhtiökumppanit. Yrityksessä ei työskentele muita. Eli ei tässä oikein voi titteliä, osastoa tai muutakaan vaihdella...
Jos tuntuu että voisit tarkentaa tätä tai katsoa taloasiaa (joka pyörii mielessä) , niin olisin enemmän kuin iloinen.  Smiley  Kiitos vielä tästä!  smitten

Hmm.. en tuota alkuperäistä tekstiä viitsi käännellä hirveän monelle suunnalle, silloinhan siitä jo katoaa se koko idea. Antaa mennä sitten kunnialla metsään jos menee.  Wink Pienen maininnan sanon, että kun tuossa puhuin lopussa haasteen vastaan ottamisesta, niin korteista ei kyllä tullut mitään neuvoa siihen mikä se haaste olisi.
Yritin lätkiä vielä muutaman kortin pöytään, mutta alan lähtemään nyt hieman liian tulkitsevalle linjalle, joten taidan lopettaa tähän. Tällä hetkellä ei onnistu katsomaan enempää.  Smiley
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #112 : 21.01.2010 16:36:01 »

Heips Ave, smitten

katsoisitkos mullekkin?

Miesasiat ois ne kiinnostavimmat tällä hetkellä ja lähinnä juuri eräs uusi tuttavuus…
mitenkähän homma korttien mukaan etenee vai tyssääkö alkuunsa?

 smitten
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
vehmis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76



Profiili
« Vastaus #113 : 21.01.2010 21:16:57 »


Hmm... Jos tuo nainen olen minä, niin tuntuu vähän hassulta. Työtoverina on kyllä minua vanhampi mies joka on sisältä nuori, mutta olemme tasavertaiset yhtiökumppanit. Yrityksessä ei työskentele muita. Eli ei tässä oikein voi titteliä, osastoa tai muutakaan vaihdella...
Jos tuntuu että voisit tarkentaa tätä tai katsoa taloasiaa (joka pyörii mielessä) , niin olisin enemmän kuin iloinen.  Smiley  Kiitos vielä tästä!  smitten

Hmm.. en tuota alkuperäistä tekstiä viitsi käännellä hirveän monelle suunnalle, silloinhan siitä jo katoaa se koko idea. Antaa mennä sitten kunnialla metsään jos menee.  Wink Pienen maininnan sanon, että kun tuossa puhuin lopussa haasteen vastaan ottamisesta, niin korteista ei kyllä tullut mitään neuvoa siihen mikä se haaste olisi.
Yritin lätkiä vielä muutaman kortin pöytään, mutta alan lähtemään nyt hieman liian tulkitsevalle linjalle, joten taidan lopettaa tähän. Tällä hetkellä ei onnistu katsomaan enempää.  Smiley

Kiitos tästä. Ei tätä väkisin pidäkkään tehdä ja ymmärrän sen oikein hyvin.  Smiley
Itseasiassa tuo tekstisi saattaa hyvinkin pitää paikkaansa, sillä keksimme tänään ihan vahingossa uuden liikeidean tämän nykyisen tueksi. Ja puolitosissamme olemme asiaa viemässä eteenpäin jos ei mitään isoja esteitä tielle tule. Tuli heti tekstisi mieleen...  Wink
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #114 : 22.01.2010 12:59:42 »

Hei!
Olisitko vielä niin ihana että  katsoisit miltä raha-asiat tulee näyttämään... Smiley

Katsotaan.  Smiley
Maan tasalle, tuhkaksi palava kortti. Tällä hetkellä ainakin on sitten hieman syöty meininki. Heh heh, nyt nousee että tapaat jonkun miehen, joka on hieman varakkaampi kuin sinä. Tällä miehellä on tytär, ja tämä tytär on hänen silmäteränsä, ja siksi hän on varovainen rahoissaan. Et saa häntä käyttämään niitä sinuun, jos sitä yrität.  Wink Nyt nousee turhautuneisuuden kortti.. Voit rikkoa jotain hyvää sillä että odotat liikaa. Ole mielummin vapaa mieleltäsi. Voit saavuttaa jotain hienoa kun et turhaan suunnittele mitä se on etukäteen.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #115 : 22.01.2010 13:10:37 »

Kurkistaisitko minullekin miltä työ ja rakkauskuviot näyttävät.

Kiitos kaunis jo etukäteen  smitten

Nostellaan.  Smiley
Nuori nainen. Kaveriporukka. Tällä naisella on kyllä miespuolisia kavereita, mutta sitä sellaista joka on enemmän ei vielä taida näkyä. Hän harrastaa ahkerasti kaikenlaista. Viihtyy harrastuksissaan, tässä elämäntyylissään. Elämä on täynnä kaikkea muuta kuin deittailua. Näen hänet jonkun luona kylässä, ehkä jonkin muun asian tiimoilta. Ja jotain pientä toivoa hänen itsensä sisällä, mutta muuta täältä ei kyllä näy. Yritin kysellä työstä, mutta täältä nousee sitten joku mies, johon on kaveripohjainen suhde, mutta ehkä jotain halua enemmästäkin jollain tapaa, mutta mitään muutosta siihen ei näy.
Tälläinen tällä kertaa.  Smiley
tallennettu
Memmy
Vieras
« Vastaus #116 : 22.01.2010 13:20:08 »

Kiitos Ave! Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #117 : 22.01.2010 13:22:15 »

Viittisikkö minullekkin nostaa kortin?

Semmoista asiaa, kun
minulla on jokin saamarin panta päässä, siis niin kuin kuvaannollisesti tuolla sisällä, hä? nIin just.
Että mitä hempsattia mun nyt tarvis tässä maailmassa sitten tehdä, että saisin tämän psyykkisen/henkisen/energeettisen voiman käyttöön?
Energian suuntaus kortti siisen olisi poikaa. no jotteikö tyttöäkin olisi.

Nostellaan.  Grin
Ahaa. Joku nyt tuolla makoilee maassa lamaantuneena. Mutta onhan hän jo noita miekkoja tonne maahan iskenyt, ja jokaisesta niistä on alkanut kasvaa kukka. Ehkä hän vain vaatii jotain enemmän. Mutta mikäs siinä makoillessa, ei kukaan häntä vaadi mitään tekemään, ei hänen noita jo iskemiään miekkojakaan olisi tarvinnut iskeä, mutta kun itse vain halusi tehdä niin. Oman itsensä kanssa hän tässä vain taistelee. Noh, kyllä näitä voimavaroja näyttäisi riittävän ja riittävän ja riittävän. Mitäs, sitä vaan voisi nousta persuksiltaan jos jotain haluaa tehdä, ja jos ei jaksa niin ei sitten. Kuka siihen mitään sanoo? Veitsen terällä. Jeps, kyllä se taitaa olla vaan kunnian himoa. Täytyyhän sitä itsestään ylpeä haluta olla. Mennä sinne mikä varmasti tuntuu vaikealta.  Cheesy
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #118 : 22.01.2010 15:07:25 »

Viittisikkö minullekkin nostaa kortin?

Semmoista asiaa, kun
minulla on jokin saamarin panta päässä, siis niin kuin kuvaannollisesti tuolla sisällä, hä? nIin just.
Että mitä hempsattia mun nyt tarvis tässä maailmassa sitten tehdä, että saisin tämän psyykkisen/henkisen/energeettisen voiman käyttöön?
Energian suuntaus kortti siisen olisi poikaa. no jotteikö tyttöäkin olisi.

Nostellaan.  Grin
Ahaa. Joku nyt tuolla makoilee maassa lamaantuneena. Mutta onhan hän jo noita miekkoja tonne maahan iskenyt, ja jokaisesta niistä on alkanut kasvaa kukka. Ehkä hän vain vaatii jotain enemmän. Mutta mikäs siinä makoillessa, ei kukaan häntä vaadi mitään tekemään, ei hänen noita jo iskemiään miekkojakaan olisi tarvinnut iskeä, mutta kun itse vain halusi tehdä niin. Oman itsensä kanssa hän tässä vain taistelee. Noh, kyllä näitä voimavaroja näyttäisi riittävän ja riittävän ja riittävän. Mitäs, sitä vaan voisi nousta persuksiltaan jos jotain haluaa tehdä, ja jos ei jaksa niin ei sitten. Kuka siihen mitään sanoo? Veitsen terällä. Jeps, kyllä se taitaa olla vaan kunnian himoa. Täytyyhän sitä itsestään ylpeä haluta olla. Mennä sinne mikä varmasti tuntuu vaikealta.  Cheesy

Cheesy

Joo. Näinhän se mennee. Ettet vaan olisi ollut vaklaamassa mua, niin osuva oli - iski ja kovaa.
Ehkä seuraavaksi ohjaan oopperaa, VARSINKIN kun en siitä mitään tiedä  Grin
Kiitos kovasti Ave - jeesas. Ydinvoimalayksikkö kiittää ja laittaa jotain mahtipontista ja mieletöntä tässä pystyyn!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Virve
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #119 : 22.01.2010 16:49:23 »

Jos vielä saa pyytää, niin jos minullekin vähän katsoisit. Olen tässä aikeissa pikapuoliin tehdä aika radikaalin muutoksen elämässäni ja se tulee varmasti aiheuttamaan pahaa mieltä monelle. Tuntuu kuitenkin että pakko se nyt on vaan tehdä, koska muuten tulee vain vahinkoa itselleni. Onko oma tuntemukseni tästä asiasta oikea, vai pitäisikö vielä vaan jaksaa jatkaa samaan malliin kuin tähänkin asti?

Kiitos jo etukäteen!  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 42
  Tulostusversio  
 
Siirry: