Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vaaka-mies  (Luettu 21399 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kamelikontti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #15 : 04.01.2010 17:50:37 »

Vaakamieheen ollut suhde muutamia kuukausia ja minun puolestani voin vain sanoa että IHANA tapaus.  smitten

On kovin huomaavainen hyvällä tuulella ja ottaa mielellään "ohjat käsiin" kaikissa aloitteissa ja tekemisissä. Huonommalla tuulella on epävarma itsestään ja kaipaa jatkuvaa todistelua että tässä ollaan ja pysytään (Kuu rapu), mikä ei itseäni haittaa koska poden ajoittain itsekkin samanlaista epävarmuutta ja varmistelua.  Grin
Tulee toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, mikäli haluaa. Saa osakseen myös arvostusta, lähes kaikenlaisilta ihmisiltä. On rauhallinen kaikissa tilanteissa, kiukuttelee ja näyttää oman pahan olonsa vain siihen asti kunnes toinen murtuu ja alkaa itse lohduttelemaan toista.
Musikaalisesti on lahjakas tämä minun vaakamieheni, hyvä esiintymään ja kaipaa huomion keskipisteenä olemista vain esiintymislavalla, muutoin välttelee sitä, pukeutumista, puhumista ja kävelytyyliä myöten on hillitty.
Kova lukemaan ihmisiä ja on ihan hyvä ihmistuntija luonnostaankin, jossain lukikin että vaaka ei ole niin suvaitsevainen kuin antaa ymmärtää ja mielestäni pitää ihan paikkansa..  Grin Valitsee tarkoin kenen seurassa liikkuu ja kenen kanssa ystävystyy, toisaalta on hänellä varaakin siihen.
Minua lukee usein väärin, hakee liian pitkän kaavan kautta vastausta mietiskelemäänsä.

Kuitenkin, pitkästä aikaa olen rakastunut ja minusta tuntuu että tässä on sielunkumppani johon voi luottaa ja jonka kanssa on myös todella hauskaa.  Kiss Veskarinaiselle ihan ykkönen!
tallennettu

Aurinko, Merkurius, MC & Kuunsolmu Vesimies
Kuu Neitsyt
Asc, Jupiter & Chiron Rapu

DC, Mars, Venus, Neptunus, Saturnus, Uranus Kauris
Pallas Oinas
Ceres Kaksonen
Vesta Kalat
Pluto & Juno Skorpioni
mirka222
Vieras
« Vastaus #16 : 08.01.2010 14:06:16 »

Aina puhutaan, että Vaaka-miehet ovat tarkkoja ulkonäöstään kuin myös naisen ulkonäöstä..Mun vaaka ukkeli ei kyllä kuulu tähän ryhmään, ei millään saisi lähdettyä esim. vaatekauppaan, ainakaan ostamaan vaatteita itselleen..Lisäksi hänen entiset naisensa eivät ole olleet mitenkään erityisen tyylikkäitä tai naisellisen kauniita, oikeastaan päinvastoin poikamaisia ulkonäöltään ja pukeutumiseltaan (sanoo mustis pirttihirmu  venus kuu harka Grin)..Toisaalta ulkopuoliset luulevat, että ukkoni ehostaa itseään paljon, koska hänen ulkonäkönsä on valmiiksi niin komea/laitetun oloinen, ja tietenkin minä valitsen hänen vaatteensa kun lähdemme vaateostoksille Wink..
Tuo vaakamaisuus kyllä tulee ilmi musiikkimaussa, romanttisuutena ja kaunopuheisuutena, hänellä on myös  merkurius vaaka...Tyylikkäitä lahjoja hän silti osaa minulle ostaa (tietää että olen aika tarkka siitä mitä haluan)
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #17 : 11.02.2010 14:22:52 »

selittääkö astrokartat teidän vetovoimaanne?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #18 : 12.02.2010 15:14:49 »

Aa, enpäs ole tähänkään vastannut, joten korjataan vahinko... Tongue

Itsellä siis kohta 2,5 vuotta yhteiseloa Vaaka-miehen kanssa takana. Mies on kyllä mielestäni enemmän Skorpionimainen kuin varsinainen, Vaaka, onhan hänellä Aurinko Vaa'an loppuasteissa ja Pluto on voimakkaasti aspektoitunut. Tämä tuo sellaista jännää salaperäisyyttä ja syvyyttä miehen persoonaan Smiley

Mies pitää yksityisyyttä arvossaan, hänelle se oma henk.kohtainen tila on tärkeää (ja toisaalta mä  jousimies :nä annan tilaa suht helposti). Ei juoruile parisuhteestaan muille, haluaa pitää meidän asiat meidän välisinä. Ihmisten ilmoilla suhtautuu muhun enemmän kaverillisesti, hyvä kun edes kädestä joskus pitää kiinni. Tämä aiheuttaa tosin mulle välillä sellaisen fiiliksen, että häpeääkö mua Huh  Sen sijaan kotosalla kaipaa läheisyyttä hyvinkin voimakkaasti (eilen illalla esim. vaati, että mä rapsutan selkää ja hieron hänen jalkojaan) ja on aivan ihana, mitä tulee aviollisiin velvollisuuksiin Wink

Vaatii tosi paljon läheisyyttä, tuntuu siltä, että jopa mua enemmän, mutta antaa myös paljon hellyyttä, jos huomaa, että mä olen huomion tarpeessa/vihjaan hänelle asiasta...

Romanttinen. Juu, tavallaan. Muistaa kyllä vuosipäivät, synttärit ja harrastaa ystävänpäivälahjoja yms., vaikkei tod. mikään lahjasampo olekaan. Tykkää harrastaa yhdessä asiota. Haluaa tehdä mun kanssa muutakin, kuin istua kotona katsomassa telkkaria.

Mies on sosiaalisissa kuvioissa tosi pidetty, töissä hyvin sopuisan, ahkeran ja luotettavan työntekijän maineessa. Ei haasta koskaan riitaa, vaan mielummin vetäytyy niiden porukasta kauemmaksi, joiden kanssa ei kemiat oikein kohtaa ja pyrkii asiallisiin väleihin. Diplomaattinen ja sopeutuva, ei kuitenkaan mikään peenlipoja tms. Ei alennu kenenkään mielistelyyn, vaan on rehti ja hyvinkin terävä- ja suorasanainen, mutta syvimmän itsensä paljastaa vain lähimmilleen ( merkurius skorpioni ). Päättämätön ei todellakaan ole, vaan hyvinkin omapäinen, kun jotain saa päähänsä! Viihtyy seurassa, mutta tarvitsee myös omaa tilaa.

Mies ei ole mikään muodinseuraaja, vaikka tykkääkin välillä sijoittaa ihan kiitettäviä summia vaatteisiin. Miehen huppari-farkkutyyli ei kuitenkaan kilju mitään "hei-minä-maksoin-tästä-kokonaisuudesta-1000-euroa". Sijoittaa laatuun ja sellaisiin vaatteisiin, jotka kestävät käytössä ja joissa tyyli on ajaton. Viihtyy itse asiassa parhaiten metsällä puskassa kytiksellä metsästystamineet päällä ja kivääri olalla, että se siitä pukeutumisesta Grin

Mies ihastuu ensimmäisenä vähän rempseämpiin, poikamaisempiin naisiin. Ei tykkää lainkaan prinsessamaisista, nirppanokkaisista naisista. Naisen pukeutuminen on ilmeisesti aika toissijainen seikka miehelle.

Vaakamaisuus näkyy miehessä siten, että hän arvostaa kauneutta ja harmoniaa ( venus vaaka ). Ihailee esim. kauniita koriste-esineitä, ihannekoti on kaunis, viihtyisä ja siisti. Tykkää nautiskella, esim. käydä hyvässä ravintolassa, nauttia pullollisen laadukasta olutta tai lasillisen hyvää viiniä tai herkutella esim. juustoilla ja belgialaisella suklaalla, tai sitten konkreettisesti käydä jossain hemmotteluhoidossa, hieronnassa tms. Mies on valmis sijoittamaan huomattaviakin summia kodin sisustukseen tms. Arvostaa laatua ja on erittäin merkkitietoinen. Maksaa mielummin enemmän laadusta kuin ostaa halvalla sekundaa.

Musiikkimausta ei oikein vaakamaisuus näy, kuuntelee joko mättömusaa a'la Rammstein tai sitten oikein kunnon tanssikamaa Grin

Nyt tuli hiukan kiire toisaalle, jatkan tätä, kunhan ehdin taas koneen ääreen Smiley

Edit: Jatketaan...

No, sitten vähän haukkuja Wink  Mies on  askendentti neitsyt kuu vesimies , mikä aiheuttaa sen, että mies osaa olla hyvin kriittinen itseään ja muita kohtaan, huomaa hyvinkin pienet virheet ja huomauttelee niistä loputtomiin, osaa olla tosi pikkutarkka, tarvitsee koko ajan jotain pikkunäpertelyä ( askendentti neitsyt ). Tunnepuolella on välillä aika etäinen ja hajanainen ja antaa itsestään kylmänkin vaikutelman, vaikkei tarkoitakaan sitä ( kuu vesimies ). Paljastaa vain vähän itsestään ja välillä hänestä joutuu kaivamaan asiat esille, ei mikään lörppäsuu ( saturnus 3. huoneessa). Kuitenkin luonteeltaan mietteliäs, tarkkanäköinen, tykkää keskustella syvällisiä - sekä voi suuttuessaan laukoa tosi terävästi ilmeenkään värähtämättä ( merkurius skorpioni ).
« Viimeksi muokattu: 13.02.2010 22:37:54 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
mirka222
Vieras
« Vastaus #19 : 27.05.2010 11:01:08 »

Argh, nyt se paljastui tuossakin Vaa'assa se vapauden kaipuu, mistä Elwyn jo varoitteli Wink Päätettiin siis lyödä loppu vuodesta hynttyyt yhteen (vaa'an idea).. ja nyt ei tod. ole mennyt heppoisesti..Jotenkin arvasin, että ukko haluaa vielä kulkea omilla teillään eikä kykene sellaiseen intensiiviseen parisuhteeseen kuin minä (ennen muuttoa väkisin väitti, että haluaa jo sitoutua kunnolla)..Mä haluaisin tehdä lähes kaikki asiat yhdessä tai isommalla porukalla ja ukko kaipaa omaa aikaa kavereidensa kanssa, mitkä ei tod. ole luotettavimmasta päästä..Edellisessä 5 vuoden suhteessa oli vähän sama homma, enkä enää 24v jaksaisi mitään "leikitään kotia niin kauan kuin huvittaa" -leikkejä, nyt mulla on menny jo 7 vuotta tähän, että joudun elämään ns. murrosikäisen pojan kanssa..Itse oon niin ehdoton tän asian suhteen, että näen että meidän suhde tulee kosahtamaan ajan mittaan tän takia..Mä olen huomannut jo itsessäni niitä negatiivisia piirteitä, mitä aikaisemmassa suhteessakin: nalkutus, raivokohtaukset, kontrollointi...Eli selviä merkkejä siitä, etten ole tyytyväinen tilanteeseemme ja yritän väkisin muuttaa tosiasioita...Tottahan on, että miehet kaipaa sitä omaa aikaa mutta se on mun päällimmäinen vaatimus, että omistautuu kunnolla suhteeseen eikä säikähdä suhteen (tai minun) intensiivisyyttä...Voi, että mua tympäsee myös se, että kun itse kauan aikaa sanoin, että pysytään vain seksisuhteessa eikä varmasti muuteta yhteen niin ukko puhuu ummet ja lammet ja peruu kaikki reissunsa yms. että saa mut uskomaan, että on valmis sitoutumaan mun vaatimalla tavalla..Nyt sitten kun asutaan yhdessä niin ei jaksa edes siivota, pelaa olohuoneessa, ja vaatii omaa aikaa...Se siitä vaa'an charmikkuudesta...Ehkä Vaakojenkin olisi aika tajuta, että se karu totuus luonteesta tulee aina jossain vaiheessa esiin eikä se miellyttäminen ja harmoniaan pyrkiminen auta alussa mitään, päin vastoin toinen tuntee itsensä huijatuksi!!! Lisäyksenä tähän, että olen itse kyllä käyttäytynyt todella törkeästi ja itsekeskeisesti muuttomme jälkeen, joten voi olla että ukollakaan ei ole enää ruusunpunaisia kuvitelmia suhteestamme
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #20 : 27.05.2010 11:01:57 »

Tähän vielä loppukaneetti: Vaaka mies on ihanteellinen rakastaja, mielellään KAUKOsellainen!

Aviomiehet löytyy jostain muualta
« Viimeksi muokattu: 27.05.2010 11:03:47 kirjoittanut N222 » tallennettu
JukkaV
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #21 : 25.07.2010 01:31:50 »

Kuten olen jo tuolla toisaalla kertonut, olen itse aurinko-vaakamies.  askendentti on jousimies ja  kuu on leijona .

Olen mielelläni ihmisten kanssa tekemisissä, mutta välllä tarvitsen yksinäisyyttäkin. Minulla on tietynlainen esteettisyysnäkökulma, joidenkin mielestä makuni on naiivi.

Kerron mielelläni lisää  aurinko vaaka miehenä olemisesta, kunhan vain kysytte.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #22 : 03.08.2010 20:23:37 »

7v mennyt? odotahan kun menee viela 14 v ja tapaat ihan vastaavanlaisia miehia hahaa
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #23 : 11.08.2010 09:57:17 »

Pitkään tulkintaan menisi hirveästi aikaa, mutta vähän katsoin niin, ainakin rakkaudessa hän on tulinen ja tulistuva, nopeasti syttyvä. Tarvitsee vähän koko ajan uutta innostuksen aihetta. Jos innostuminen loppuu, rakkauskin voi loppua. Rakkaudessa on kuitenkin sitoutuva ja myös aika vaativa itseään kohtaan ja myös ehkä niitä naisia kohtaan, mitkä lähelleen kelpuuttaa. Voi kokea, ettei ole saanut lapsuudessa ehdotonta rakkautta, mikä näkyy nyt suhteessa naisiin. Voi olla myös aika illuusioihin taipuvainen, varo, ettei ala juomaan tai polttelemaan. Hän etsii rakkaudessa "sitä oikeaa" ja osaa olla herkkä ja romanttinen, mutta hänen mielikuvansa rakkaudesta ja parisuhteista saattavat olla vähän liian "kullanhohtoiset". Osoittaa välittämistään varmaan tekemällä asioita, aloittamalla jotain projekteja yhdessä tms.

Niin - ja tämä mieshän ei ole Vaaka, vaan Kaksonen.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: