Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vauvamaraton  (Luettu 5041 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« : 03.11.2009 09:01:04 »

Olipas taas piristävä uni viime yönä. Siitä jäi hyvä olo ja luulempa että se halusi kertoa minulle jotain syvällisempääkin, mutta mitä?

Meitä oli unessa n. 10 - 20 henkilöä, osa entuudestaan tuttuja, osa outoja. Mukana oli joku vanha koulukaveri. Yhteistä meillä oli se, että kaikilla oli vauvat. Me osallistuimme suureen "vauvamaratoniin", joka oli eräänlainen hauska seikkailutapahtuma, jossa jokainen kuljettaa omaa vauvaa kaupungin läpi. Ihmiset kannustavat.

Lähtöpaikalla seisoskelimme valmiina lähtöön ilman vauvoja. Ensimmäinen etappi oli se, että meidän piti juosta jollekin määrätylle paikalle, jossa vauvamme odottivat valmiina pieniin kantokasseihin laitettuina. Vanhempiemme tehtävä oli laittaa heidät valmiiksi. Minä ajattelin siinä vaiheessa että jaa, taitaa jäädä mun vauvamaraton väliin, koska mun äiti ei kuitenkaan osaa pakata vauvaa valmiiksi...

Lönköttelin viimeisten joukossa paikalle, ja yllätys oli suuri kun siellä olikin Leijona-poikani (vauvana siis) pakattu sievään pieneen kantokassiin ja nappasin hänet ja pääsin matkaan.  Smiley

Juoksin porukassa muiden mukana, kaikilla vauvat kauniissa kantokasseissa, tutit suussa, mutta minun vauvani oli niin fiksu että se jutteli koko ajan. Jutteli siis ihan asiallisia juttuja, vaikka oli aivan pieni.  Grin Esim. hän sanoi että "mitäs jos tässä tuttipullossa olisikin jotain muuta kuin maitoa... "

Ja niin vauvamaraton jatkui. Harmi kun heräsin ja uni päättyi.

Osaisiko joku tulkita?  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 03.11.2009 09:04:34 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
SirGawain
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #1 : 03.11.2009 20:21:15 »

Hei!

Olen tutustunut erityisesti freudilaiseen unien tulkintaan, mutta myös muut koulukunnat ovat tulleet tutuiksi. Ajattelin siis taitojeni mukaan tulkita untasi.

Unestasi näkee, että haluaisit pitää poikasi vielä pikkulapsena, jotta häntä olisi helpompi kuljettaa mukana ja viedä häntä jopa hänen tahtonsa vastaisesti sinne, minne itse haluat. Pelkäätkö ehkä, että poika vanhetessaan itsenäistyy ja haluaa sen jälkeen kulkea vapaasti omia polkujaan ja päättää omista asioistaan? Onko sinulle ehkä jo käynytkin näin? Lapsen kasvaessa hän tulee myös koko ajan tietoisemmaksi ympäristöstään ja osaa vuosi vuodelta paremmin hahmottaa häneen liittyviä seikkoja.

”Vanhempiemme tehtävä oli laittaa heidät valmiiksi. Minä ajattelin siinä vaiheessa että jaa, taitaa jäädä mun vauvamaraton väliin, koska mun äiti ei kuitenkaan osaa pakata vauvaa valmiiksi...”

Onko sinun ja vanhempiesi välillä epäluottamusta? Et itse unessa luota äitisi kykyyn laittaa lasta valmiiksi. Onko tilanne todellisuudessa toisinpäin? Luottaako äitisi kykyysi hoitaa lasta? Onko teidän välillänne ehkä ristiriitoja lastenhoidollisista asioista? Ehkä äidilläsi on huoli siitä, ettet suoriudu matkasta lapsen kanssa. Näin sinulle herää epäilys, että äitisi ei halua pakata lasta ja antaa häntä sinun mukaasi. Ehkä äitisi on huolissaan, ettet osaa hoitaa lasta matkan aikana ja huolehtia hänen tarpeistaan?

"Esim. hän sanoi että "mitäs jos tässä tuttipullossa olisikin jotain muuta kuin maitoa... "

Ehkä lapsesi huomaa, että pussissasi ei ole puhtaita jauhoja? Onko lapsesi ehkä huomannut, että ”tuttipullossasi” ei väitteitäsi huolimatta olekaan pelkkää maitoa. Lapset ovat näissä asioissa kovin havaintokykyisiä ja kertovat havainnoistaan mielellään myös niistä kiinnostuneille ulkopuolisille. Pelkäätkö, että lapsesi kertoo, että ”maito” pullossa ei olekaan pelkkää maitoa? Entä jos puhelias lapsi matkan aikana paljastaa muitakin salaisuuksia elämästäsi muille ihmisille?

Hienoa kuitenkin, että olet nähnyt virkistävää unta. Katsoin unen tulkinnan tueksi karttaasi ja huomasin, että viime lauantaina oli menossa melkoinen myllerrys. Hyvä, että olet nyt saanut nukuttua rauhallisesti.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #2 : 04.11.2009 08:40:20 »

Mielenkiintoinen tulkinta, SirGawain!  :Smiley

En tiennytkään että olet perehtynyt unien tulkintaan. Teit nyt kuitenkin valitettavasti muutamia varsin vääriä johtopäätöksiä, mutta suotakoon se sinulle.

SirGawain, kun nyt osoitat suunnatonta kiinnostusta minua kohtaan, niin esitän sinulle muutaman kysymyksen: Kun ihmiset aina toisinaan ajaututuvat riitoihin keskenään, niin onko se aina niin, että toinen osapuoli on 100 % syyllinen ja toinen täysin syytön näihin erimielisyyksiin? Onko elämä näin mustavalkoista? Ja kun joku täysin ulkopuolinen tekee johtopäätöksiä hänelle tuntemattomasta asiasta, niin eikö olisi oikeus ja kohtuus, että hän kuulisi molempien osapuolten tarinat ennen johtopäätösten tekemistä?

Ja että vielä karttaanikin katsoit.  angel

Katsoin unen tulkinnan tueksi karttaasi ja huomasin, että viime lauantaina oli menossa melkoinen myllerrys. Hyvä, että olet nyt saanut nukuttua rauhallisesti.

Mikä oli tuo aspekti, josta päättelit lauantaisen myllerryksen?
« Viimeksi muokattu: 04.11.2009 08:42:55 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 04.11.2009 09:39:50 »

olenko huomannut oikein, että astroa käytetään jälleen joidenkin rouvien keskinäisiin kahakoihin?   Kiss    rapu  kauris miehet.

suosittelen irtipäästämistä ja kivojen kirjojen lukua, matkailua unohtamatta.  Wink
« Viimeksi muokattu: 04.11.2009 09:54:41 kirjoittanut ^Wise Star^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #4 : 08.11.2009 13:58:59 »

SirGawain, olet uusi tällä palstalla etkä ehkä ymmärrä miten täällä keskustellaan. Kerron sinulle.  Smiley

Jos osallistuu keskusteluun, niin tokihan silloin myös olisi ystävällistä, että vastaa esitettyihin kysymyksiin. Tässä uudestaan kysymykseni sinulle:

SirGawain, kun nyt osoitat suunnatonta kiinnostusta minua kohtaan, niin esitän sinulle muutaman kysymyksen: Kun ihmiset aina toisinaan ajaututuvat riitoihin keskenään, niin onko se aina niin, että toinen osapuoli on 100 % syyllinen ja toinen täysin syytön näihin erimielisyyksiin? Onko elämä näin mustavalkoista? Ja kun joku täysin ulkopuolinen tekee johtopäätöksiä hänelle tuntemattomasta asiasta, niin eikö olisi oikeus ja kohtuus, että hän kuulisi molempien osapuolten tarinat ennen johtopäätösten tekemistä?

On minulla tuohon ihan elävä esimerkkikin. Kun aikoinaan rakastuin ex-mieheeni ja menimme yhteen, kuulin että hän oli juuri eronnut ensimmäisestä vaimostaan. Sekä mies että varsinkin hänen äitinsä haukkuivat tuon naisen maasta taivaisiin, siis "Kyllä se nainen oli niin KAMALA! Siis aivan HIRVIÖ!"  Ajattelin että mahtoipa olla tapaus.

Mutta pikkuhiljaa ajattelin omilla aivoillani. Onkohan niin, että ensimmäisen avioliiton purkautuminen oli yksin tuon naisen vika? Eikös riitaan tarvita aina kaksi osapuolta? Otin yhteyttä häneen, tutustuimme ja nykyisin olemme hyviä ystäviä. Nainen on tosi mukava, aivan erilainen kuin he kuvailivat. Hän kertoi minulle mitä oli todella tapahtunut, ja silmät aukesivat.

Ex-miehelläni kun on tapana munata joka ainoa ihmissuhde, ja kun näin käy, ex-kumppani tietysti haukutaan aina lyttyyn. Huh, nyt jo säälittää hänen nykyinen vaimonsa, joka on jo saanut maistaa anopin sanan säilää...  Grin 
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #5 : 21.01.2010 21:53:13 »

Ex-miehelläni kun on tapana munata joka ainoa ihmissuhde, ja kun näin käy, ex-kumppani tietysti haukutaan aina lyttyyn. Huh, nyt jo säälittää hänen nykyinen vaimonsa, joka on jo saanut maistaa anopin sanan säilää...  Grin 

... varmasti onkin!  Wink

Nykyinen vaimo on viimeaikoina laihduttanut todella paljon ja käynyt kampaajalla hankkimassa täsmälleen saman kampauksen kun minullakin.  Grin  Grin

Kun näin hänen uuden kampauksensa, nauroin ääneen (toivottavasti hän ei kuullut) ja niin nauroivat kaikki muutkin. Meillä heräsi keskustelu siitä että hän on varmaan huomannut, että kaikki miehen ex-vaimot ovat olleet hoikkia pitkähiuksisia blondeja, ja hän ei sovi kuvaan, joten täytyy muuttua...  Grin  Grin

Käsittäkseni 12 - 13 -vuotiaat tytöt ovat tuossa vaiheessa, että matkitaan ihailun kohdetta. Niin on hänkin.

Ettei hän vaan työskentele esimerkiksi opettajana, esim, juuri tuon ikäisille, jolloin hän samaistuisi täysin oppilaihinsa...   Grin  Tosin tuossa tapauksessa hän olisi samalla asteella kuin miehensä joten hyvä niin.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ave^^
Vieras
« Vastaus #6 : 22.01.2010 12:40:24 »

Eikös sitä ole olemassa sellaisia miehiä, jotka silleen hiljaa pinnan alla painostavat naista jopa ulkoisestikin sellaiseksi kuin haluavat?
Surullista jos yksikään nainen arvottaa miehen omaa identiteettiään ylemmäs.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #7 : 24.01.2010 19:37:12 »

Eikös sitä ole olemassa sellaisia miehiä, jotka silleen hiljaa pinnan alla painostavat naista jopa ulkoisestikin sellaiseksi kuin haluavat?
Surullista jos yksikään nainen arvottaa miehen omaa identiteettiään ylemmäs.

Kyllä. Juuri tuosta on kysymys. Täällä on toisaalla ketju narsisteista, jossa on aika hyvää tietoa asiasta. Tuo mies oli narsisti pahimmasta päästä. Hänessä oli alkuun magneettista vetovoimaa, ja hän onnistui saamaan mukaansa ja leikkimään omaa leikkiään. Aikansa sitä leikkikin, mutta sitten piti päästä pois.

Tosi sääli että on naisia jotka suostuvat tuohon. Olen itse sitä mieltä, että ennen kun osaa olla yksin ja tuntee oman identiteettinsä, on turha hakeakaan parisuhdetta. Heikommalla identiteetillä todellakin voi käydä niin, että joku vahvempi syö ja nielaisee.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: