Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Homeopatiaa Tampereella?  (Luettu 10463 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Salamanteli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« : 25.10.2009 10:35:28 »

Olen yrittänyt etsiä Tampereelta klassista homeopaattia, vaan en ole löytänyt. Tietääkö joku sellaista tältä suunnalta (Tre/Nokia/Ylöjärvi)? Nyt saisi suositella ja vinkata, jos jollakulla on kokemusta jostakin hyvästä hoitajasta, tai jos itse teet hoitoja.  Smiley

Meidän tytöllä (1,5v) on paheneva atopia, eikä lääkärit osaa määrätä kuin perusvoiteita, kortisonia ja allergiatestejä (verikoe)... Vielä ei olla testeissä käyty, kun vasta kuluvalla viikolla saatiin lähete. En kuitenkaan usko, että ainoastaan jonkin ruoka-aineen välttäminen toisi lopullista hyötyä tähän vaivaan, vaan haluaisin hoitaa tyttöä kokonaisvaltaisemmin. Ravintoasiat kyllä muuten kiinnostaa.  Smiley

Itsekin olen kymmenisen vuotta ajatellut hakevani apua homeopaatilta mm. akneen ja allergioihini, vaan jotenkin se on aina jäänyt. Miehen astmaa ja allergioita haluaisin myös hoidettavan homeopaattisesti ja hän on itsekin myöntyväinen, vaikkei omien sanojensa mukaan ihan kaikkea ymmärräkään.  :Smiley Nyt kun vaan löytyisi hyvä homeopaatti läheltä, niin kokeiltaisiin iloisesti koko perhe.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 25.10.2009 13:33:02 kirjoittanut Salamanteli » tallennettu
Päivi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #1 : 25.10.2009 13:14:02 »

Minä olen saanut monesti avun Homeopaattisesta putiikista, sijaitsee nyt muistaakseni Hallituskadulla, siellä Sokoksen takana. Ammattitaitoista toimintaa, suosittelen.


Olen yrittänyt etsiä Tampereelta klassista homeopaattia, vaan en ole löytänyt. Tietääkö joku sellaista tältä suunnalta (Tre/Nokia/Ylöjärvi)? Nyt saisi suositella ja vinkata, jos jollakulla on kokemusta jostakin hyvästä hoitajasta, tai jos itse teet hoitoja.  Smiley

Meidän tytöllä (1,5v) on paheneva atopia, eikä lääkärit osaa määrätä kuin perusvoiteita, kortisonia ja allergiatestejä (verikoe)... Vielä ei olla testeissä käyty, kun vasta kuluvalla viikolla saatiin lähete. En kuitenkaann usko, että ainoastaan jonkin ruoka-aineen välttäminen toisi lopullista hyötyä tähän vaivaan, vaan haluaisin hoitaa tyttöä kokonaisvaltaisemmin. Ravintoasiat kyllä muuten kiinnostaa.  Smiley

Itsekin olen kymmenisen vuotta ajatellut hakevani apua homeopaatilta mm. akneen ja allergioihini, vaan jotenkin se on aina jäänyt. Miehen astmaa ja allergioita haluaisin myös hoidettavan homeopaattisesti ja hän on itsekin myöntyväinen, vaikkei omien sanojensa mukaan ihan kaikkea ymmärräkään.  :Smiley Nyt kun vaan löytyisi hyvä homeopaatti läheltä, niin kokeiltaisiin iloisesti koko perhe.  Smiley
tallennettu
Salamanteli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #2 : 25.10.2009 13:32:04 »

Kiitos vinkistä Omaposti!  Smiley Taisinkin juuri sieltä hakea jotain rakeita ihan itsehoitoon joskus muinoin, eipä vaan muistunut heti mieleeni. Grin Huomasin myös viestin kirjoitettuani tuon auttajalistan... Siltikin otan mieluusti suosituksia vastaan.  Smiley
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #3 : 25.10.2009 15:15:58 »

Hei Salamanteli!

Homeopatialla voidaan tuloksekkaasti hoitaa mainitsemiasi oireyhtymiä.

Kannattaa kuitenkin valita nimenomaan Klassinen homeopaatti, joka hoitaa tarpeeksi tehokkailla potenssoiduilla lääkeaineilla. Itsehoitoon ei mielestäni kannata ensimmäiseksi ryhtyä mainitsemissasi tapauksissa, vaan etsiä ammattinsa osaava homeopaatti, joka kyselemällä tekee hoitosuunnitelman.

Kokemusta ja tuloksia hoidoista kohdallani ja lapsillani runsaasti.

maarita

tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Apollinaria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #4 : 26.10.2009 01:58:11 »

Hei Salamanteli

Minä ja perheeni olemme myös käyneet Homeopaattisessa putiikissa ja tulokset ovat olleet erittäin hyviä. Hyvin ammattitaitoista palvelua. Suosittelen.   


Terveyttä teille  smitten
tallennettu

Aurinko: Vesimies
Nousumerkki: Vaaka
Kuu: Rapu
Salamanteli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #5 : 26.10.2009 09:33:14 »

Kiitos viesteistänne maarita ja Apollinaria! smitten Itsehoitoa olenkin käyttänyt lähinnä tytön hampaiden puhkeamisvaiheessa. Täytynee kävästä siellä Homeopaattisessa putiikissa, kun ystävänikin sitä juuri kehui. Smiley
tallennettu
Salamanteli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #6 : 02.11.2009 22:09:12 »

Kävin tänään siellä Homeopaattisessa putiikissa haastattelussa. Putiikki olikin muuttanut Sokoksen vierestä taakse, meidän entisen kotirapun kylkeen.  Cool Olen enemmän kuin tyytyväinen saamaani palveluun. Tuli heti niin luottavainen olo, kun tapasin kyseisen homeopaatin.  smitten Huomenna käydään siellä tytön kanssa ja ehkä myöhemmin saan miehenkin sinne suostuteltua.  Smiley Nyt vaan maltin kanssa tuloksia odottelemaan. Pakko vielä sen verran jatkaa tästä homeopaatista, että hän sai hetkessä mut ajattelemaan omaa elämänasennettani ihan toiselta kantilta kuin miten oon elänyt.  Shocked Ei hän kertonut edes mitään uutta, esitti asian vaan sen verran hyvin, että pisti miettimään. Ihana olo.  smitten
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #7 : 13.12.2009 11:46:24 »

Aino-Maija Salla on todellakin hyvä, juuri tuolta homeopaattisesta putiikista, en tiedä onko heillä jo muitakin homeopaatteja, mutta häntä voin lämpimästi suositella. Poisti minun kaksi vuotta jatkuneen tulehduskierteeni.
tallennettu
Salamanteli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #8 : 15.12.2009 14:33:43 »

Evea: Juu, siellä Hallituskadun puolella Homeopaattinen putiikki nykyään pitää majaa  Smiley  smitten

Ulkopuolinen: Aino-Maija Sallan vastaanotolla mekin on nyt käyty ja oon todella tyytyväinen saamani apuun  smitten

Totisesti voin suositella muillekin!  Smiley
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 01.02.2010 15:08:38 »

Marie Hildeniä on kehuttu kovasti. Ottaa vastaan Puutarhakadulla. Kotisivut
http://www.mariehilden.fi/sivut/index.html
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: