Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ASTROLOGI HAUSSA  (Luettu 6506 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*T*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili
« : 14.10.2009 17:10:55 »

Olisiko kellään antaa vinkkiä jostain astrologista joka tekee esim.astrologikarttoja niin, että sen voi ihan tilata kotiin asti "ihka oikealla paperilla"? Ja tarkoitan sellaista astrologia joka todellakin tekee henkilökohtaisen kartan tulkinnan ihan käsityönä eikä näitä jotka on suoraan tietokoneohjelmalla tehty; joita, käsittääkseni (saa korjata, jos olen väärässä Wink ) myös tältä sivustolta voi tilata.

Olen kyllä selaillut tuota auttaja-listaa (ja selaillut netistä) mutta ainoastaan yksi varteenotettava siellä on muut tuppaa olemaan, että pitää soittaa siihen ja siihen minuuttihintaan ja se ei oikein sopisi kun kartta tulisi syntymäpäivälahjaksi äidilleni ja haluaisin hänelle sen ihan printattuna paperille lähettää koska hän on myös aina ollut todella kiinnostunut astrologiasta yms. Ja kyllä siinä itsellenikin, siinä sivussa, sen oman kartan tulkinnan hankkisin  Smiley

Jos joku olisi niin ihana  smitten että viitsisi, vaikka privaviestinä, ilmoittaa minulle jonkun asiallisen astrologin yhteystiedot joka tekee syntymäkartan tulkintoja, maksua vastaan, niin että sen saa postitse kotiin.


 
tallennettu

Everything happens for a reason
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #1 : 14.10.2009 22:30:34 »

No, itse olen aikoinanu tilannut "käsityönä" tehdyn tulkinnan Nikulalta.

Hinta oli konetulkintoja korkeampi, mutta tulkintakin henkilökohtaisempi...

Tulkinta tuli postissa, kuoren sisällä oli lasku.
Voi olla että on käytäntö/laskutus muuttunut sen jälkeen....?

Vieläkin henk.kohtaisemman ja intiimimmän tulkinnan saa kun menee astrologin vastaanotolle.  Wink
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
*T*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili
« Vastaus #2 : 15.10.2009 07:37:04 »

No, itse olen aikoinanu tilannut "käsityönä" tehdyn tulkinnan Nikulalta.

Hinta oli konetulkintoja korkeampi, mutta tulkintakin henkilökohtaisempi...

Tulkinta tuli postissa, kuoren sisällä oli lasku.
Voi olla että on käytäntö/laskutus muuttunut sen jälkeen....?

Vieläkin henk.kohtaisemman ja intiimimmän tulkinnan saa kun menee astrologin vastaanotolle.  Wink

Kiitos, sangviinikko:), vinkistä. Aika "suolanen" hinta Nikulan kartalla näyttää olevan mutta vaatiihan sen tekeminen kyllä aikaa ja vaivaakin...Pitää vielä tsekkailla vaihtoehtoja jos niitä ilmaantuisi lisää.
tallennettu

Everything happens for a reason
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: