Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuujousimies  (Luettu 9182 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« : 07.10.2009 13:50:38 »

Olen minä  Smiley Mutta kun ei siltä oikein tunnu! Oon etsiny tulkintoja ja miettiny... Kuujouskareihin yhdistettävän positiivisuuden itsessäni tunnistan, sekä sen etten takertujan kanssa voisi parisuhteessa olla. Mutta kun kuun pitäisi kertoa tunnereaktioistamme, perustarpeistamme ja vaikka mistä! Ja noi pari asiaa, jotka itsessäni tunnistan voi hyvin liittyä ihan muihin tekijöihin kartallani. Aspektit, skorpionipainotteisuus... Kunpa joku osaisi valottaa mulle tätä kuuasiaa...
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #1 : 10.10.2009 20:20:17 »

Täällä toinen kuu-jousimies ja minä en hevillä päästä ketään ihmistä liian lähelle, onko sinulla sama piirre ?
 Inhoan halaamista. Minulla pitää aina olla jokin ihastuminen/suhde menossa vakisuhteen lisäksi  Wink
Eli seikkailja olen  :Smiley
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #2 : 11.10.2009 21:46:07 »

Olen ollut huomaavinani että kuu jousimies :t olisi kovasti osallistuvia ihmisiä, esim. lautakunnat, asukastoimikunnat jne.. Myös selkeä näkemys siitä miten toistenkin tulisi hoitaa asiansa, ja jonkinlainen tarve tuoda esiin tämä näkemyksensä. En sitten tiedä miten tämä liittyy Kuun teemaan, mutta tällaisia havaintoja olen tehnyt. Toisaalta jos Kuu kuvaa lapsuutta, niin ehkä lapsuusympäristö ollut enemmän ulospäinkääntynyt? Puhuttu mieluummin politiikasta kuin tunteista?
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #3 : 12.10.2009 17:59:54 »

Olen ollut huomaavinani että kuu jousimies :t olisi kovasti osallistuvia ihmisiä, esim. lautakunnat, asukastoimikunnat jne.. Myös selkeä näkemys siitä miten toistenkin tulisi hoitaa asiansa, ja jonkinlainen tarve tuoda esiin tämä näkemyksensä. En sitten tiedä miten tämä liittyy Kuun teemaan, mutta tällaisia havaintoja olen tehnyt. Toisaalta jos Kuu kuvaa lapsuutta, niin ehkä lapsuusympäristö ollut enemmän ulospäinkääntynyt? Puhuttu mieluummin politiikasta kuin tunteista?

Juu, ainakin minä olen ikäni rampannut kaiken maailman järjestöissä ja sekaantunut kunnallispolitiikkaankin. Varmaan jäänyt päälle kun mut ilmoitettiin skidinä kaikenlaiseen mukaan halusin tai en, ja loppujen lopuksi olinkin mieluummin missä tahansa muualla kuin himassa.  :Smiley
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #4 : 13.10.2009 00:12:43 »

Täällä toinen kuu-jousimies ja minä en hevillä päästä ketään ihmistä liian lähelle, onko sinulla sama piirre ?
 Inhoan halaamista. Minulla pitää aina olla jokin ihastuminen/suhde menossa vakisuhteen lisäksi  Wink
Eli seikkailja olen  :Smiley
Siinä kyllä menee aikansa ennen kuin päästän lähelle... Halaamista en inhoa, silmät vain yhdelle miehelle kerrallaan ja seikkailijaa ei musta löydy myöskään! Eli just nämä kuujousimiehiin liitetyt jutut ei kyllä muhun sovi ollenkaan...
Olen ollut huomaavinani että kuu jousimies :t olisi kovasti osallistuvia ihmisiä, esim. lautakunnat, asukastoimikunnat jne.. Myös selkeä näkemys siitä miten toistenkin tulisi hoitaa asiansa, ja jonkinlainen tarve tuoda esiin tämä näkemyksensä. En sitten tiedä miten tämä liittyy Kuun teemaan, mutta tällaisia havaintoja olen tehnyt. Toisaalta jos Kuu kuvaa lapsuutta, niin ehkä lapsuusympäristö ollut enemmän ulospäinkääntynyt? Puhuttu mieluummin politiikasta kuin tunteista?
Joo tunteista ei pahemmin puhuttu ja yhteiskunnalliset asiat kyllä kiinnostaa. Omia näkemyksiä löytyy asiasta kuin asiasta ja kerron niistä myös mielelläni Smiley
Tää tunnereaktiopuoli etenkin askarruttaa...miten kuujousimies riitelee, välittää, ihastuu, rakastaa? Eikö nämä ole just sitä kuun aluetta?
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #5 : 13.10.2009 11:02:06 »

Minä inhoan riitelyä. Mutta joskus kyllä tahallaan ärsytän toista ja haluan oikein kunnon sodan aikaseks. Ja olen silloin paha suustani. Mutta suuttuminen menee ohi puolessa tunnissa ja sitten en enää muistakkaan sanomisiani ja ihmettelen kun toinen mököttää  idiot2
 Inhoan negatiivisia ihmisiä, saavat minut räjähtämään ja huonolle tuulelle  knuppel2
Saatan ihastua salaman nopeasti ja ihastusta kestää sen pari vuotta.
Rakastaminen on minulle sellasista huolenpitoa ja välittämistä toisesta ihmisestä. Ja parhaiten osoitan rakkauteni intohimon kautta ja kammarin puolella  Kiss En osaa sanoin kertoa tunteistani.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #6 : 13.10.2009 15:27:06 »

Yksi piirre on ainakin ne mielipiteet, ja niiden saarnaaminen.  Smiley Ei ole tylsää seuraa kuujouskarit, kun niillä on aina jotain painavaa sanottavaa. Menee vaan välillä vähän liiallisuuksiinkin.  Wink
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #7 : 14.10.2009 12:39:21 »

kaulakoru! Sun kuvauksesta tunnistan monia omia piirteitäni.
Tunnepuolella reagoin liiankin herkästi ja nopeasti, eli sellainen tietynlainen kesyttäminen olisi välillä suotavaa ja olen joskus liiankin altis rähinärokkiin jos koen että jokin asia on epäoikeudenmukainen tai en ole saanut siihen tarpeeksi selvyyttä, sellainen keskeneräisyys riepoo joskus.
Ja löytyihän sieltä se ristiriitakin, mitä itse olen myös pähkäillyt! Kun itse olen ajatellut, että tuollainen ei olisi oikein kuujousimiesmäistä...
Minä inhoan riitelyä. Mutta joskus kyllä tahallaan ärsytän toista ja haluan oikein kunnon sodan aikaseks. Ja olen silloin paha suustani. Mutta suuttuminen menee ohi puolessa tunnissa ja sitten en enää muistakkaan sanomisiani ja ihmettelen kun toinen mököttää  idiot2
Näinkin on käynyt Smiley
Yksi piirre on ainakin ne mielipiteet, ja niiden saarnaaminen.  Smiley Ei ole tylsää seuraa kuujouskarit, kun niillä on aina jotain painavaa sanottavaa. Menee vaan välillä vähän liiallisuuksiinkin.  Wink
Tää on pakko allekirjottaa! Grin
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: