Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten voisin minäkin olla mukana työssä yhdessä Puhtaimman Valon Enkelten kanssa  (Luettu 8958 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
lerund
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Mamaleena


Profiili WWW
« : 21.09.2009 11:39:54 »

Olen käynyt Enkelikursseja Anu Wyskielin koulussa ja olen onnellinen siitä että löysin Omat Enkeliyhteyteni mutta ...nyt olen kuin lukossa?
Haluaisn edetä Enkeliyhteyksissäni ja palvella Maailmaa kokosydämmisesti.
Miten edetä, keihin voisin ottaa yhteyttä?
En löydä omaa tietäni ja olen aivan eksyssissä.
En ikäänkuin kuule Enkelten neuvoja...?
Voisiko joku auttaa!!
Olen niin kyllästynyt nykyiseen van rahan perässä kulkemiseen ja stressiin.
Haluan muuttaa elämäni suunnan kokonaan sellaiseksi missä Enkelit ovat alati mukana kaikessa!
 smitten
« Viimeksi muokattu: 18.08.2010 23:19:09 kirjoittanut lerund » tallennettu

Mamaleena
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #1 : 30.09.2009 20:16:06 »

Tervetuloa foorumille  smitten angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2 : 01.10.2009 19:55:12 »

Intuitiiviset parantajat ainakin opettavat enkelien kanssa työtä, googlaamallahan löytyy vaikka mitä

http://www.keijula.com/Enkelihoito.htm
« Viimeksi muokattu: 01.10.2009 20:01:15 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 09.10.2009 21:10:41 »

Ota rauhassa ja anna itsellesi aikaa. Toiveesi on kuultu ja enkelit ovat aina läsnä vaikkei siltä tuntuisikaan.  smitten angel Hiljaa hyvä tulee...  Wink
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #4 : 22.08.2010 22:26:50 »

Minullakin oli noin kymmenen vuoden tauko henkisessä mielessä. Aina silloin tällöin jotain ilmoiteltiin, kuten lapsen syntymä tai se, etten tuhlaisi elämääni väärän ihmisen kanssa (tuli varoittavan sävyisiä unia ja muistutus kuolevaisuudesta: memento mori corpus Christi).

Minulla on siis lapsesta asti ollut hyvin luonnollinen yhteys enkeleihin, tosin lapsena en ymmärtänyt ja pelkäsin. Jopa itseni suojaus valkealla valolla tuli kuin luonnostaan.

Nyt olen ottanut uudelleen jokapäiväisen yhteyden enkeleihin ja pyrin olemaan yhteydessä kerran tai useammin päivässä. Siis aina, kun tulee tarve. Olen myös ajatellut käyväni enkelikoulutusta, mutta tähän mennessä on tullut jokin este tai viivästymä, etten ole päässyt aloittamaan. Ajankohta ei kaiketi ole otollisin. Tai tapa jolla koulutus tulisi käydä. Odottelen siis oikeaa ajankohtaa ja vahvistan yhteyttäni päivittäin arkisilla asioilla. Luotan siihen, että minua kuunnellaan.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #5 : 23.08.2010 08:53:28 »

Mie kanssa luulen, että eräänlainen tauko ja "yksinäisyys" kuuluu siihen kehitykseen. Toisaalta, ehkä sinun on aika tehdä nyt enemmän maadoittavia juttuja ja kokea asioita, että voit henkisellä puolella sitten ymmärtää "maallisia". Ja toisaalta sanotaan, että opettaja ilmestyy kun oppilas on valmis, joten luota siihen, että olet oikeassa suunnassa matkalla omassa kehityksessäsi. Ja ole avoin! Ehkä matkallesi on varattu jotain muuta, kuin mitä ajattelet olevan tarkoitus. Antaudu johdatukseen  smitten
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: