Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neitsyen puhtaus ja kauneus!  (Luettu 25848 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #15 : 20.09.2009 12:14:49 »

kaulakoru! Eihän se pensselityöskentely ole sinulta kovin kauaksi päässyt. Muistaakseni harrastat Veda-taidetta. Onhan sekin sellaista tutkailua kuinka pensselillä aikaan saat viivaa Smiley

Rakastan myös pieniä yksityiskohtia ja siinä juuri on se kauneus smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #16 : 21.09.2009 02:19:13 »

Härkä-mieheni on  askendentti neitsyt ja hän on desinger, insinööri ja arkkitehti-koulutuksella.
Hänen kotinsa on huippu moderni, kaunis, siisti ja puhdas. Hänen olemuksensa ja vaatetuksensa
on aina hyvin puhdas ja stailattu, vaikka pukeutuukin  kaksoset-painotuksella hyvin urheilumaisesti.

Häntä inhottaa lika ja epäjärjestys. Minä inhoan likaa, mutta siedän epäjärjestystä
jonkin aikaa, kunnes hermoni alkavat mennä ja alan väsyä siihen.
Minulla on tyhjä  neitsyt.

Hän on paras mies koskaan, niin hyvä, ettei sitä viitsi pahemmin parisuhtella pilata
-kavereina vain ollaan näin. Tongue
tallennettu
siriussaturno
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #17 : 29.09.2009 20:09:05 »

Olen itse  neitsyt ja voin kyllä sanoa, että kauneus on kaukana minusta. Rakastan pukeutua vain vanhoihin kenkiin (lenkkarit), t-paitaan ja mukaviin housihin (farkut)  Smiley Stressaakin ajatella, että pukeutuisin jotenkin hienommin ja upeammin.

Huone on niin kaaoksessa, kun olla ja voi. Ehkä jotkin CD:t tai vastaavat on pakko olla järjestyksessä. Ja joskus saatan oikoa jotain paperia pöydän reunalla suoraan.

Itsekriitinen ja pikkutarkka kyllä olen, aina on viiva vinossa, vaikka mitä tekisin.
Ja suihkussa/saunassa/kylvyssä voisin asua vaikka koko päivän.   laugh
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 29.09.2009 20:18:40 »

Hm. Taitaapi olla jossakin paljon jousimiestä? :Smiley Tai vain tavallist nuoruutta... Cool
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
siriussaturno
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #19 : 29.09.2009 20:35:00 »

Hm. Taitaapi olla jossakin paljon jousimiestä? :Smiley Tai vain tavallist nuoruutta... Cool

Taitaa olla sitä nuoruutta  Grin Tai no  neptunus löytyy  jousimies
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #20 : 29.09.2009 21:29:07 »

Neptunushan voi sekoittaa muutenkin, ainakin pään!  Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #21 : 29.09.2009 22:05:44 »

Ystäväni on moninkertainen neitsyt. Muistaakseni  aurinko kuu venus ainakin ovat neitsyessä. Hänen kotinsa on aina kaaoksessa, mutta työkseen tekee ja erittäin mielellään ja tunnollisesti hyvin järjestäytynyttä ja pikkutarkkaa työtä. Ystäväni on äärettömän miellyttävä, ei koskaan saa aikaan riitoja, on välillä kärttyinen, mutta ennemmin yleisesti erittäin luotettu, kannustava, tukeva ja maailman ihanin ystävä.
Minulla on myös takana kaksi suhdetta neitsytmiehiin, jotka olivat erittäin aistillisia, seksuaalisia ja kovin mukavia ja vakaita. Me like.  Smiley
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
siriussaturno
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #22 : 30.09.2009 07:39:29 »

Neptunushan voi sekoittaa muutenkin, ainakin pään!  Grin

Se kyllä on sekaisin 100%   :Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #23 : 30.09.2009 16:17:35 »

Neptunushan voi sekoittaa muutenkin, ainakin pään!  Grin

Se kyllä on sekaisin 100%   :Smiley

No, ei ole elämä tylsää! Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #24 : 06.10.2009 09:50:02 »

Itselläni on aurinkoneitsyt 12. huoneessa ja tuntuu, että olisin nimenomaan usvainen, en mitenkään selkeä tyyppi Smiley Ihmiset kuvailevat minua usein oudoksi, ja suurin ongelmani on, etten osaa päättää, mitä tekisin, tai miten olisin. Klassisen kauniisti esiintyminen tuotti varsinkin nuorempana valtavia ongelmia. Työelämä on pakottanut neutraalimpaan ulkonäköön, kukaan ei esim. halunnut ottaa minua töihin sinitukkaisena. Nuorempana varsinkin halusin korostaa erikoisuuttani kaikin tavoin, mutta nykyään olen vähän päässyt siitä eroon, tukkakin on maantienvaalea Smiley

Entisellä työpaikallani oli työnohjaajana oikein kunnon neitsytmatroona, jonka neitsytmäisyys teki oloni melko tukalaksi. Puuttui joka ikiseen pikkuasiaan, kuten siihen, miten laitan puhelimenluurin paikoilleen Smiley Valitti myös jatkuvasti siisteydestä, vaikka tein parhaani, ja johtajakin oli jälkeeni tyytyväinen. Neitsytrouvan mielestä olin hajamielinen ja keskittymiskyvytön, kun oinaspomoni taas kehui minua päinvastaisista ominaisuuksista.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
riha
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #25 : 10.10.2009 17:07:34 »

Mä en kyllä itseäni miksikään puhtausintoilijaksi tunne. Tykkään, kun on siistiä, mutta siisteys ei kyllä kauan kestä eli parissa päivässä tavarat voi olla sikin sokin. Välillä saan sitten hirveän inspiraation ja siivoan esim, huoneen katosta lattiaan. Ja kaikki laatikot käydään läpi ja parittomille sukille haetaan pari yms. Mutta näin tapahtuu siis noin kerran vuodessa.
Tykkään kyllä sisustamisesta ja minulla on siihen kuulemma silmääkin. Vaatteet eivät hirveän tärkeitä enää ole. Aika vähän vuodessa niitä ostan. Enemmän ajatonta tavaraa kuin pintamuotia.

Itse olen yhdistänyt kauneuden nimenomaan Venukseen asemaan, en niinkään aurinkomerkkiin.
tallennettu

aurinko neitsyt III
nouseva rapu
kuu vaaka IV
merkurius neitsyt IV
venus vaaka V
mars neitsyt III
jupiter skorpioni V
saturnus härkä XI
uranus vaaka IV
neptunus skorpioni V
pluto neitsyt IV
metalli-koira
Punainen Yliääni Kuu
Paju
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #26 : 11.10.2009 10:19:26 »

Yhdellä tuttavalla on  aurinko  neitsyt Hän on tosi luonnollinen, ei käytä meikkiä, nuoremman näköinen kuin ikäisensä. Ei pukeudu muodikkaasti vaan peittäviin vaatteisiin, suosii vaaleanpunaista. Aurinko on  aspect_con  pluto, jolloin ulkonäöstä tulee vähän "luinen". On pieni ja siro.
On hyväntahtoisen ja kiltin oloinen, mutta voi juonitella päässään ties mitä juttuja.
« Viimeksi muokattu: 11.10.2009 10:21:45 kirjoittanut asbolos » tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #27 : 11.10.2009 16:48:02 »

neitsyitä on varmaan moneen junaan, mutta tuntemani neitsyt-ihmiset ovat olleet epäsiisteimpiä koskaan tapaamaniani ihmisiä!! tavarat hujan hajan, pieniä kippoja ja usein tarpeettomia pikkuesineitä joka puolella.

mentaalisesti levottomia, yksityiskohtiin jopa toisinaan takertuvia. pyrkivät usein kaikessa näkemään jonkun systeemin - ottavat kuitenkin usein huumorilla ajatuksensa. huumorintajuisia ovat "salaisesti", huumori kumpuaa pienistä nyansseista, mutta pidättelevät usein naurua - nauravat hieman "kätketysti". reaalismi ja vakavoituminen joskus vaikeaa. arjen "klovneriaa"....
ja itseironiaa.

kaipaavat huomiota, mutta kun sitä saavat luikkivat mielellään jonnekin piiloon. fyysisesti kauniitakin voivat olla, mutta vetäytyvä luonne, olemus kätkee sen. seksuaalisesti arvaamattomia, yllättäviä seksuaalisuuden purskahduksia humalassa. seksuaalisuus jotenkin mentaalista?

piti vastata vain tuohon puhtauteen liittyvään kysymykseen, mutta tästähän tuli nyt aikamoinen vuodatus! Shocked


itselläni neitsyt tyhjänä, joten en kenties tavoita samaa aaltopituutta...





« Viimeksi muokattu: 11.10.2009 16:53:18 kirjoittanut MooOoona » tallennettu
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #28 : 11.10.2009 17:00:27 »

 off topic:

dawn! tuo pukeutumisen "erikoisuus" on usein omasta mielestäni aika massajuttu nykypäivänä, tietyssä ikävaiheessa ja sekä ympyröissä. esteettisyyden ja tyylikkyyden kanssa sillä ei liene mitään tekemistä! ja tuon että klassisuutta pidetään "epäeettisenä" tunnistan! aikoinaan kaikenmaailman rastapötkyläpäiset "maailmanparantajat" katsoneet minua mustissa vaatteissani ja suorissa housuissani ja korkokengissä kuin murhaajaa!!!  Grin

on ne avarakatseisia!  2funny

« Viimeksi muokattu: 11.10.2009 17:02:26 kirjoittanut MooOoona » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #29 : 11.10.2009 17:42:33 »

Muistan äidin, ruusunpunainen tuppimekko kauniisti istuvana, valkoiset helmet ja valkoiset korkokengät; kyllä hänellä oli vientiä tansseissa.

Samoin nuoruuden ystäväni. Muistan hänet aina se omin tehty vaaleanpunainen neulemekko, helmassa musta kuvio, mustat sirot kengät ja kaunis meikki. Kaunotar.

Ja tunnen erään toisenkin neitsytystäväni, mielellään pitää ruusunpunaista, harrastaa ruusuja ja ruusuntuoksuja.

Onko ruusu ja vaaleanpunainen neitsyen värejä?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: