Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neitsyen puhtaus ja kauneus!  (Luettu 25821 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« : 19.09.2009 11:52:42 »

Jossakin tuolla on aika paljon tuotu esiin noita kielteisiäkin puolia Neitsyt-merkeistä.

Yksi sana, ehkä kielteinenkin, mutta sinällään kaunis, on HIENOSTELU, HIENOSTELIJA, jopa imartelijakin jota olen löytänyt neitsyt-ystävistäni. Pohjimmaltaan he ovat hyvin vaatimattomia, eivätkä rynni ensimmäisenä esiin, mutta suinkaan he eivät ole harmaita hiiriä.

Eivätkä he kauneudessakaan usein yllä sellaiseen persoonallisuuteen, kulkevat mieluummin klassista linjaa, eivät räväyttele. Mutta mitään sottusta ei helposti löydä. Vain ääri väsynyt ja masentunut neitsyt unohtaa hiuksensa, meikkinsä, katsoa mitä päälle laittaa. Onko tosi?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 19.09.2009 11:59:54 »

Halusin tuoda tämän esiin senkin vuoksi, että luin juuri Tähdet ja Avaruus-lehdestä, jossa esiteltiin Neitsyen tähtikuvion aluetta sanoen: Neitsyen alue on galaksien valtakuntaa ja mm. sieltä löytyy yksi kauneimmista galakaseista nimeltä NGC 4216. (Miksi niille ei voisi antaa jotakin kaunista nimeä?)

Se alue ei nimittäin ole mitään sumumaista usvaa, kuten Jousimiehen kuvio, vaan konkreettisesti kauniita kierregalakseja on nähtävillä vieri vieressä. (Huom. nähtävillä...).

Ei siis suotta liitetä Neitsyeen tuota kauneus-käsitettä.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Norna
Vieras
« Vastaus #2 : 19.09.2009 12:09:52 »

 Heheh no onpas paljon negatiivista meissä.

 Minun nousuneitsyyteni näkyy tiettynä järjestelmällisyytenä ja rutiininkaipuuna. Jos voisin valita, jättäisin imuroinnit ja lattianpesut muille ja järjestelisin tavaroita vain  Wink.
 Pidän valtavasti kauniista tavaroista ja "hienoista" vaatteista, liikun mieluiten klassisella linjalla vaatteiden suhteen, tosin Venus Härässäkin lisää väriä tähän. Olen hienostelija kyllä ja pukeudun joskus liian hienosti vaikka kouluun, toisena päivänä tulen paikalle verkkareissa ja lenkkareissa ja ilman meikkiä. Joten sekin vaihtelee.

 Itselleni hienotunteinen käytös on tärkeää, vaikka itsekin olen opiskelija sillä saralla ja sanon välillä mitä sattuu Grin -vähän ristiriitaa Oinas-Neitsyt-asettelussa. En kuitenkaan sano juuri koskaan mitään toisen pukeutumisesta ellen todella tarkoita sitä, en ole omasta mielestäni imartelijatyyppiä. En tiedä miten muut asian kokevat, asia ei koskaan ole tullut esille sen kummemmin.
 Suomalaisten ei kuitenkaan ole helppoa ottaa vastaan kohteliaisuuksia, ehkä silläkin on jotain vaikutusta asiaan.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 19.09.2009 12:16:15 »

Eilen oli Greta Garbon syntymäpäivä.Edesmennyt jo kylläkin.
Käykää googlettamassa klassista kauneutta.
Tarkka  kuu harka aspect_squ venus leijona, aurinko neitsyt.
Jotain samaa on Madonnassakin suun muotoa myöten.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 19.09.2009 12:21:20 »

Heheh no onpas paljon negatiivista meissä.

 Minun nousuneitsyyteni näkyy tiettynä järjestelmällisyytenä ja rutiininkaipuuna. Jos voisin valita, jättäisin imuroinnit ja lattianpesut muille ja järjestelisin tavaroita vain  Wink.
 Pidän valtavasti kauniista tavaroista ja "hienoista" vaatteista, liikun mieluiten klassisella linjalla vaatteiden suhteen, tosin Venus Härässäkin lisää väriä tähän. Olen hienostelija kyllä ja pukeudun joskus liian hienosti vaikka kouluun, toisena päivänä tulen paikalle verkkareissa ja lenkkareissa ja ilman meikkiä. Joten sekin vaihtelee.

 Itselleni hienotunteinen käytös on tärkeää, vaikka itsekin olen opiskelija sillä saralla ja sanon välillä mitä sattuu Grin -vähän ristiriitaa Oinas-Neitsyt-asettelussa. En kuitenkaan sano juuri koskaan mitään toisen pukeutumisesta ellen todella tarkoita sitä, en ole omasta mielestäni imartelijatyyppiä. En tiedä miten muut asian kokevat, asia ei koskaan ole tullut esille sen kummemmin.
 Suomalaisten ei kuitenkaan ole helppoa ottaa vastaan kohteliaisuuksia, ehkä silläkin on jotain vaikutusta asiaan.


Oi, ei ollut tarkoitus tuoda Neitsyen kauneutta esiin negatiivisesti, vaan juuri kauneuden positiivisuutena. Sillä mielestäni Neitsyen kauneus, se kaikki klassisuus ja hienostelukin on minusta kauneuden ydin, josta sitten voi liikkua suuntaan jos toiseen. Neitsyen linja on se 'keskus', mistä kaikki kauneus heijastuu!

Olen nähnyt että Neitsyt-persoona osaa tuoda esiin sen kauneuden, mitä ihmisessä on sekä fyysisesti että sisäisesti. Hän on siinä asiantuntija!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Norna
Vieras
« Vastaus #5 : 19.09.2009 13:06:36 »

 Esmiralda, jotenkin mä en ymmärtänyt tuota ensimmäistä viestiä ja minusta se vaikutti jotenkin negatiiviselta Smiley. Ehkä se on se perääntyvä merkurius tms.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 19.09.2009 13:15:31 »

Voi tokkiinsa, asioitahan näkee 360 astetta ympäriinsä ja jos Merkurius jarruttaa, niin eihän sitä isosta kulmasta voi nähdä!  Grin

Haluan hehkuttaa vielä Neitsyttä, koska äitini oli neitsyt. Piti olla nätti. Ja onneksi hänellä oli kaksi nättiä tytärtä, joille hän ompeli mitä ihanimpia vaatteita, usein joistakin vanhoista vaatteista, koska ne ihanat rynkkyhameet repesivät, kun puissa kiipeilin. Huom, silloin ei ollut pitkiä housuja tytöillä käytössä.

Itse äiti ompeli nuorena jopa reppipaperista itselleen puseroa, että näytti kauniilta tansseissa. Eli Neitsyt ei tarvitse edes paljoa rahaa. Hän ostaa vaatteensa klassiseen tyyliin, ei viimeisen muodin mukaan ja näyttää huoliteltulta aina.

Näin olen nähnyt miehissäkin. Ystävälläni Tepalla puuttui rumasti hampaita, pelkäsi hammaslääkäriä, siksipä hän aina vain hymyili. Ja vaatteet olivat istuvia ja ryhdikkäitä.

Oletteko muuten huomanneet, että Neitsyt kantaa itsensä kuten vaatteensakin? He ovat usein hyvin ryhdikkäitä.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #7 : 19.09.2009 13:49:27 »

Olen usein miettinyt sitä, että mitenkähän pukeutuisin, jos olisi oikein paljon, tai edes vähän enenmmän rahaa. Kun tuntuu, että vaikka kuinka on esim. vaatetta, niin sitten ei kuitenkaan tiedä mitä laittaa päällensä.

Johtuuko se neitsyt-luonteestani vai kenties  vaaka-nousustani.
Ehkäpä sitten jos voisi ostaa asukokonaisuuksia, olisi helpompaa sen kanssa.

Kun sitten vielä sisälläkin pitäisi olla hyvä järjestys, ei ole helppoa. Kun tuntuu, että se sisäisen kauneuden vaatimus vaatisi kaiken olevan ulospäinkin kaunista ja järjestyksessä, siis myös kotona.

Lieneekö Greta Garpolla  kuu härkänä ollut sama ongelma?  coolsmiley
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #8 : 19.09.2009 16:00:03 »

Varmaan nousuneitsyenä voin kommentoida tätä aihetta! Smiley

-Lyhyesti ja ytimekkäästi sanon itsestäni: "Neitsyt"nainen osaa olla pelottavan tarkkanäköinen. Tämä koskee ja pätee tarkkuutta, puhtautta, kauneutta ja järjestelmällisyyttä koskevissa asioissa.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #9 : 19.09.2009 17:42:07 »

Ovatko  neitsyt tarkka ja siisti ja "täydellisyyden tavoittelija" burn outin uhallakin siksi,
että se ottaa arvostelun herkemmin itseensä kuin muut
tai/ja  neitsyt arvostellaan tavallista enemmän? idiot2

Esim. minulla on  neitsyt 9.huoneessa täysin tyhjänä ja olen antanut itseni
ymmärtää, että sen piikkiin menevät ihmisten tavallista rohkeampi tapa
arvostella persoonaani, tekemisiäni ja ulkonäköäni, että näytänkö nyt aamulla
hiukan väsyneemmälle vai onko minulla takissani pieni irtokarva.

Siis asioita, joihin ei välttämättä muissa ihmisissä niin kiinnitettäisi huomiota/sanottaisi,
ja eikä sillä, että se minua (enään nykyisin) mitenkään haittaisi. Tongue
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 19.09.2009 19:42:24 »

Olen nousu  neitsyt ja niin ulkoiselle kuin sisäiselle kauneudelle löytyy kyllä silmää. Itsestäni en nyt puhunut, mutta yleensä...  Wink Olen kyllä kuullut kommenttia, että minun ulkoisesta olemuksestani ja vaatetuksestani kuulema huokuu juuri tuo nousuneitsyeni.  :Smiley Itse en osaa sanoa juuta enkä jaata tuohon asiaan...
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #11 : 19.09.2009 23:25:37 »

Esmiralda,
Kiitos tästä näkökulmasta!

Neitsytnaiset joita minä tunnen, ovat todellakin kauniita.
Poikkeuksetta.

Heissä on jotain... posliininukkemaisen kaunista, haurasta ja särkyvää kauneutta.
Tyyli korostaa vielä usein tuota vaikutelmaa.
Kuin vastasatanut lumi.

Ei mitään ylilyöntejä.
Hyvä ystäväni on moninkertainen neitsyt ja hän on kauneimmillaan meikittömänä.  idiot2

Okei, hänellä onkin luonnostaan virheetön iho, tummat silmäripset ja suuret mantelisilmät.

Tyttäreni on myös  askendentti neitsyt ja itseasiassa posliininuken näköinen hänkin  Grin
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 19.09.2009 23:55:51 »

Sasha, olen joskus kuullut, että tyhjät huoneet ovat joko jo valmiita alueita sinänsä tai sitten vain eivät ole vuorossa työstää tai niitä työstetään joku toinen kerta. Tämä sitä esoteerista jälleen.
Mutta en ymmärrä mitä oikein tarkoitat.

Tuntemani Neitsyet eivät ole välitä arvosteluista, eivätkä ole arvostelun kipeitäkään. He ovat vain sitä mitä ovat. He laittavat itseänsä tiptop koska arvostavat itseään ja kauneuttaankin yksinkertaisesti ja vilpittömästi, ja tekevät sitä myös iloksi ympäristölleen, jota he arvostavat myös. Uskon että he enemmänkin vain rakastavat kauneutta ja tuovat sen esiin vaikka risukasasta.

Kyllä, Sangviinikko, myös minun tuntemani Neitsyt-ihmiset ovat arvokkaalla tavalla kauniita ja puhtaita, eivätkä he tarvitse make-up'ia.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #13 : 20.09.2009 08:04:21 »

Varmaan nousuneitsyenä voin kommentoida tätä aihetta! Smiley

-Lyhyesti ja ytimekkäästi sanon itsestäni: "Neitsyt"nainen osaa olla pelottavan tarkkanäköinen. Tämä koskee ja pätee tarkkuutta, puhtautta, kauneutta ja järjestelmällisyyttä koskevissa asioissa.

Allekirjoitan  Grin

Minulle on sanottu, että onko pakko aina katsoa niin tarkkaan. Tämä kyllä juontaa juurensa ihan pikkulapsena olosta saakka. Yks erittäin hauska tarkkuutta saanut kohde/kohteet on kyllä niin hyvin muistissa. Terveisin; "tutkija" Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Norna
Vieras
« Vastaus #14 : 20.09.2009 12:12:05 »

 Olen itse erittäin tyypillisesti Neitsytnousuisena labrarotta ja tutkinut bakteereita sekä muita mikrobeja yliopistolla ym Grin -rrrrrakastan sitä! Pientä piipertämistä ja asioihin sukeltamista.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: