Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kummitukset sun muut  (Luettu 4038 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Roseliini
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« : 12.09.2009 23:50:06 »

Tuli tässä mieleen kun katson para-aikaa Yliluonnollisia lapsia subilta, niin tuli vain mieleeni että yleensä pahoja henkiä/kummituksia käsketään poistumaan paikalta Jeesuksen/Jumalan nimeen, niin entä jos ei usko Jumalaan eikä Jeesukseen (en ole koskaan ollut uskovainen eikä kukaan perheestänikään ole ollut).

Itse en nimittäin usko Jumalaan enkä Jeesukseen (jumalan poikana vaan tavallisena oppineena ihmisenä aikalaistensa joukossa), niin mites niitä "pahiksia" häädetään ilman Jumalaa?  uglystupid2

Tuli vain tässä mieleeni kun kovin monesti kuulee kuulee että pahikset (kiukkuiset kummitukset/demonit) pitäisi häätää Jumalan avulla. Itse kun en usko arkkienkeleiden/Jumalan/jeesuksen karkottavaan voimaan.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 13.09.2009 15:02:25 »

Tai sitten voi häätää Alkulähteen nimeen tai Rakkauden nimeen. Kyllä niihin yleensä toimii jokin nimitys, kun yrittää, jos ei ole ihan saakelin sitkeä henki!
tallennettu
Freelancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 82



Profiili
« Vastaus #2 : 15.09.2009 00:17:56 »

Tuli tässä mieleen kun katson para-aikaa Yliluonnollisia lapsia subilta, niin tuli vain mieleeni että yleensä pahoja henkiä/kummituksia käsketään poistumaan paikalta Jeesuksen/Jumalan nimeen, niin entä jos ei usko Jumalaan eikä Jeesukseen (en ole koskaan ollut uskovainen eikä kukaan perheestänikään ole ollut).

Itse en nimittäin usko Jumalaan enkä Jeesukseen (jumalan poikana vaan tavallisena oppineena ihmisenä aikalaistensa joukossa), niin mites niitä "pahiksia" häädetään ilman Jumalaa?  uglystupid2

Tuli vain tässä mieleeni kun kovin monesti kuulee kuulee että pahikset (kiukkuiset kummitukset/demonit) pitäisi häätää Jumalan avulla. Itse kun en usko arkkienkeleiden/Jumalan/jeesuksen karkottavaan voimaan.

Itselläni usko Jumalaan ja Jeesukseen toimii hyvin, mutta käsittääkseni mikä vain mihin itse sydämessään uskoo toimii, KUNHAN se vain edustaa puhtautta, valoa ja rakkautta.

Mut sitten toinen asia mikä välillä tulee mieleen, onko kummituksia ja demoneita todella olemassa? Musta on aina tuntunu siltä että ne ovat pikemminkin vain sisäisen itsen egosta lähtöisin olevia ulkoisia energeettisiä ilmentymiä, jotka saattaa ilmestyäkseen käyttää jonkun edesmenneen henkilön jälkeensä jättämiä astraaliverhoja. Näillä astraaliverhoilla ei ole sielullista älykkyyttä mutta muistissa saattaa olla elämästä jääneitä käyttäytymismalleja, joita sitten toteuttaa. Esim. useinhan hahmot ilmestyessään liikkuu jonkun tietyn reitin tms.

..kukapa näistä tietää. Valo ainakin auttaa ja rakkaus olentojen puhdistamiseen. Smiley

t.Free
tallennettu

~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #3 : 15.09.2009 09:15:15 »

Tuli tässä mieleen kun katson para-aikaa Yliluonnollisia lapsia subilta, niin tuli vain mieleeni että yleensä pahoja henkiä/kummituksia käsketään poistumaan paikalta Jeesuksen/Jumalan nimeen, niin entä jos ei usko Jumalaan eikä Jeesukseen (en ole koskaan ollut uskovainen eikä kukaan perheestänikään ole ollut).

Itse en nimittäin usko Jumalaan enkä Jeesukseen (jumalan poikana vaan tavallisena oppineena ihmisenä aikalaistensa joukossa), niin mites niitä "pahiksia" häädetään ilman Jumalaa?  uglystupid2

Tuli vain tässä mieleeni kun kovin monesti kuulee kuulee että pahikset (kiukkuiset kummitukset/demonit) pitäisi häätää Jumalan avulla. Itse kun en usko arkkienkeleiden/Jumalan/jeesuksen karkottavaan voimaan.

Olen uudestisyntynyt kristitty ja uskon, että persoonallisia pahoja henkiolentoja eli demoneita on todellakin olemassa, kuten uskon että on olemassa persoonallinen kolmiyhteinen Jumala. Tietysti myös Saatana on persoonallinen olento. Uskon, että nimenomaan Jeesuksen nimessä ja veressä voi käskeä demoneita poistumaan, jos jossakin muussa nimessä tai ilman nimeä käskee niitä pois, niin nehän vaan nauraa, kun ei ole todellista auktoriteettia.

Rakkauden ja puhtauden täyttämä sydän (kenelläpä se nyt puhdas olisi...) saattaa olla vaikuttamassa, jos muilla konsteilla demoneita onnistuu häätämään, mutta silloin on tuo rakastava sydän kuitenkin kovin altis demoneiden paluulle.

Jokainen valitkoon sen, mihin uskoo, minä olen valintani tehnyt.

Lemmikki
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
hevosmies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #4 : 15.09.2009 09:35:53 »

Ns. riivaajat eivät ole pahoja laadultaan vain koska ovat pahoja, vaan ovat väärään paikkaan joutuneita/jääneitä sieluja, joilla on häiriintynyt olo, koska eivät ole päässeet eteenpäin. Häiriintynyt olo aiheuttaa häiritsevää käyttäytymistä "kummittelun" muodossa. "Demoneita" (huono sana) ei ole kuin egossa, pahuus ei tule meihin ulkopuolelta, se on meidän egossamme ja pulpahtaa ulos jos ei pysty kontrolloimaan sitä.

"Kummitusten" eli eksyneiden/tarrautuneiden sielujen eteenpäin lähettäminen tehdään päätäväisesti kehottamalla heitä menemään VALOON. Valo on se kaikkien ymmärtämä pimeyden vastakohta, uskomusjärjestelmästä riippumatta.

Uskokoon ken haluaa, en halua tästä sen kummempaa väittelyä. Vastasin vain kysymykseen Smiley
tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
Norna
Vieras
« Vastaus #5 : 15.09.2009 10:35:47 »

 Hassua miettiä että joku ateisti tms pyytäisi apua kirkolta Cheesy. Mutta joo uskon että siinä vaiheessa jos todella omin silmin näkee jotain yliluonnollista "pahan" muodossa olisi aika hullua alkaa väittämään että vain se on olemassa mutta hyvää/Jumalaa ei ole Grin. Hieman pessimistiseltä kuullostaisi laugh.

 En usko persoonalliseen Saatanaan tai Jumalaankaan, minulle ne ovat meissä vaikuttavia voimia joita on helppo projisoida ulkopuolelle ja syyttää kaikenlaisesta mitä elämässä tapahtuu.
 Valon minäkin ymmärrän, se on sama uskomuksesta huolimatta. Pimeästä, pelottavasta pois ulos, valoon.

 
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: