Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 139
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: massakaukoparannus  (Luettu 845889 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
hevosmies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #510 : 24.04.2010 18:53:36 »

Maanantaina sit jatketaan, klo 18 taas.
tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
Aurora Borealis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #511 : 24.04.2010 20:02:37 »

Sami,

Oltiin reissun päällä. Itse en edes muistanut lähetystäsi kuuden aikaan kun huomasin, että poikani nukkuu auton takapenkillä. Poika 6 v, joka ei ole vuosiin nukkunut päiväunia ja ainoana perheessä kukkuu pitkillä automatkoillakin kuin sissi valveilla. Ihmettelin asiaa oikein ääneen miehelleni ja hänkin totesi, että onpa harvinaista, suorastaan outoa. Sitten päähäni pätkähti, miksi poikani nukkuu tyytyväisenä ja levollisena -hän sai energiahoitoa! Puolen tunnin jälkeen hän heräsi virkeänä ja kysyin mikä häntä niin nukutti ja tunsiko hän jotain erikoista. Poika (hoidosta tietämättömänä) vastasi että tuntui mukavalta ja jalkoja kutitti!  Smiley

Toivon pojalleni helpotusta pitkään jatkuneeseen yskään, joka lääkärin mielestä ei ole astmaa.

Kiitos Sinulle ja me molemmat mukana jälleen ma ja to.
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #512 : 24.04.2010 20:25:35 »

Mulla kuumotti ja jomotteli oikean korvan päältä ohimon tietämillä.  Rento olo oli koko puolen tunnin ajan.  Ex tuumasi, että pohkeita lämmittää- sillä on ollu jaloissa jomottelua ainakin tämän päivän- diabeetikko on.  Sitten se kaahi soffalta ylös ja sanoi, ettei usko tommoseen.  Koitin sanoa, ettei tarttekkaan.  Mä luulen hiljaa mielessäni, että se jotenkin vähän säikähti ja torjui ajatuksen kaukohoidosta.
Kiitos hoidosta!  Seuraavan kertaan! smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #513 : 24.04.2010 22:33:59 »

Kiitos paljon Sami  angel ja kiitos parantava voima  angel

Aivan ihanalla tutulla rakkauden ja aaltoilevan keveyden tuntemuksella alkoi, siitä hetken nautin kunnes nukahdin ja heräsin puoli 7. Ajattelin mukavaa oloani siinä sitten vielä hetken kuulostella ja nukahdinkin uudestaan, heräsin ja nousin jotain puoli 9 maissa  laugh

Maanantaihin siis  smitten

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #514 : 24.04.2010 22:34:50 »

Lainaus
Hyvin kirkas violetti alue jonka keskellä (vaihteli paikkaa ja kokoa) reunoiltaan epämääräinen "aukko" josta näkyi "tähtisumu", tai kaukainen "linnunrata". Jossain vaiheessa aukko sulkeutui ja tasainen violetti täytti melkein koko "näkökentän". Väri ja tuntuma todellisuuteen katosi ja matka jonnekin alkoi. Rentoutuminen likimain täydellistä. Kesti n. 40 min. ja päättyi, kun oikeaa silmää alkoi kutittaa ja piti liikuttaa kättä.


Osmo
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
@nne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


Profiili
« Vastaus #515 : 25.04.2010 08:35:18 »

Hoito alkoi rentouttavalla tunteella ja paljon muuta en sitten ehtinytkään havannoida ennen kuin nukahdin todella syvään uneen, josta heräsin hiukan ennen klo 19:ä. Heräämisen jälkeen oli erittäin virkistynyt & kevyt (aivan kuin olisin nukkunut kauemminkin).

Kiitos Sami Smiley
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #516 : 25.04.2010 09:36:57 »

 

 Minulla samajuttu,- hoidon aikana pisteli jalkoja, ja sitten rupesi väsyttämään

 ihan älyttömästi,--yritin sinnitellä telkkarin ääressä, katsoin puoli ysin uutiset,-

 ja painuin pehkuun. Heräsin aamulla kuuden aikoihin.

 Liittyyköhän tämä väsymys jotenkin johonkin Huh

 Jatkoa odotellaan  smitten
tallennettu
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #517 : 25.04.2010 13:18:46 »

Kiitos Sami  smitten
Hoidon aikana pisteli käsissä ja jaloissa. Loppuvaiheessa nukahdin muutamaksi minuutiksi. Olo oli virkistynyt ja tunsin itseni levänneeksi. Tytär oli loppuillan hyvällä tuulella päivän huonotuulisuuden jälkeen  Smiley Maanantaina ollaan mukana  smitten
tallennettu
feather78
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #518 : 25.04.2010 15:02:47 »

Kiitos Sami! Lämmintä aaltoilua ja "sätkimistä" oli havaittavissa. Olen mukana myös maanantaina ja torstaina! Smiley
tallennettu
Sessi45
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #519 : 25.04.2010 22:53:58 »

Kiitos eilisestä energiasta  Smiley

Tunsin lämpöä ristiselän yläpuolella ja niskassa, sen jälkeen vasemmassa käsivarressa tuntui
aaltoilua.Aaltoilu alkoi nopean pulssin tavoin ja hidastui, vaihtoi sitten paikkaa.Tämä tunne oli
kolmessa eri kohtaa käsivaressa.
tallennettu
_Fornax_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #520 : 26.04.2010 09:55:52 »

Huomasin vasta nyt että menossa taas kaukoparannus, olen mukana tänänä ja torstaina...  Smiley
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #521 : 26.04.2010 10:45:54 »

Tänään kerkiää mukaan  smitten
tallennettu
Ursula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #522 : 26.04.2010 10:48:51 »

Kiitos, kramppaavat kipeät jalat parempana. (Olen mukana myös ma ja to,) nyt lisään listalle tyttäreni.
tallennettu
Tulikäärme
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #523 : 26.04.2010 17:14:02 »

Tulikäärme ilmoittautuu myös Smiley
tallennettu
hevosmies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #524 : 26.04.2010 18:03:05 »

Ja lähteepi!

Sam la Sam
tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 139
  Tulostusversio  
 
Siirry: